Dodge Hornet konceptauto radīs īpašu interesi 7

 
23.februāris 2006 9:17

Rallija sacensībām sagatavotais un ceļā doties aicinošais jaunais Dodge Hornet konceptautomobilis, ir konstruēts, lai ienestu B segmenta automobiļu tirgū unikālu kombināciju, apvienojot eiropiešu jūtīgumu attiecībā uz dzinēja tilpumu un virsbūves kopējiem izmēriem ar amerikāniski agresīvo dizainu un ietilpīgu salonu.

„Mēs vēlējāmies radīt Hornet, kā dinamisku automobili ar izcilām manevrēšanas spējām, kura vadīšana sniegtu prieku un vienlaicīgi ļautu pilnvērtīgi izmantot tā pielāgojamā plašā salona iespējas” stāsta galvenais virsbūves dizainers Marks Mausegans (Mark Moushegian), „Tajā pašā laikā, mēs centāmies radīt automobili ar patiesi amerikānisku raksturu, lai palielinātu Dodge automobiļu tēla atpazīstamību un klātbūtni Eiropas un citos pasaules tirgos”.



Pateicoties automobiļa platajai riteņu bāzei, Hornet stabili turas uz ceļa. Priekšējā daļā, Dodge raksturīgais krusteniskais dekoratīvais režģis ir izvietots virs plašās dzinēja gaisa atveres, kurai gar malām izvietotas priekšējo bremžu dzesēšanas gaisa atveres un miglas lukturi. Dzinēja pārsega vidusdaļas paaugstinājumā, vadītāja pusē, ir izveidota padziļināta atvere, pa kuru ieplūstošais gaiss tiek novadīts uz dzinēja gaisa filtru. Zem pārsega paslēpts 1,6 litru 16 vārstu OHC jaudīgais I/C tipa četru cilindru dzinējs, kurš nodrošina 127 kW (170 Zs)/224 Nm lielu griezes momentu pie 4000 apgriez/min.



Nepieredzēti elastīgs ir arī automobiļa sportiskais interjers. Kompaktie putuplasta sēdekļi ir ļoti plāni, bet vienlaicīgi – ērti, tie ir rūpīgi apstrādāti ar iespaidīgu satīna sudraba krāsas alumīnija apdari. Sēdekļu sānu spilvenu apdarē ir izmantots melns ar uretānu apstrādāts gluds audums, bet sēdekļu spilveni un atzveltnes aizmugurēja daļa ir pārklāta ar melnu smalka raksta Pique audumu. Sēdekļi ir aprīkoti ar drošības jostām.

Papildus, aizmugurējie sēdekļi ir nolokāmi uz aizmuguri bagāžas nodalījumā. Šāds sēdekļu novietojums sniedz maksimāli lielu vertikālo kravietilpību telpā aiz priekšējiem sēdekļiem. Aizmugurējiem sēdekļiem esot paceltā stāvoklī, tos iespējams pavirzīt virzienā uz aizmuguri, tādējādi, nodrošinot par 225 mm lielāku telpu aizmugurē sēdošo kājām.



Abās priekšējās durvīs, virs roktura, atrodas iebūvēts atlokāms uzglabāšanas nodalījums. Vadītāja puses aizmugurējās durvīs ir iebūvēts parocīgs dzērienu dzesētājs, bet labējās puses aizmugurējās durvīs atrodas atlokāms galdiņš. Visās durvīs ir iebūvēti ar audumu pārklāti roku balsti ar izbīdāmiem glāžu turētājiem, kuri atpazīstami pēc šaurās satīna sudraba krāsas virsmas, bet sānu gaisa drošības spilveni ir iestrādāti durvju panelī, kas klāts ar Pique krāsas audumu.



Raupjš, nedaudz bravūrīgs un braukt aicinošs, Dodge Hornet konceptautomobilis ienes konkurences piesātinātajā B segmenta automobiļu tirgū ideālu amerikāniskā dzīvesprieka un eiropeiskā praktiskuma apvienojumu.

Svars un izmēri:

Garums: 3846 mm (151,4 collas)
Platums: 1932 mm (76,1 collas)
Augstums: 1566 mm (61,6 collas)
Riteņu bāze: 2534 mm (99,8 collas)


Dzinējs:

1,6 litru 16 vārstu OHC I.C tipa dzinējs
127 kW (170 Zs SAE) pie 4000 apgriez/min
224 Nm pie 4000 apgriez/min

Gaitas īpašības:

Paātrinājums no 0 – 97 km/h (0-60 jūdzes/stundā): 6,7 sekundēs;
Maksimālais ātrums: 209 km/h (130 jūdzes/stundā).

 
Visi komentāri
 
193331. viesis 23.februāris 2006 10:33
0 0 Atbildēt

Mazs un interesants auto, iistenibaa vareetu but ljooti eerts arii kaut kaa paarvadaashani reizi pa reizei taa ka saanu durvis veras preteejos virzienos. Gribeetu redzeet kaads vinsh dziivee izstaas.

193340. viesis 23.februāris 2006 11:27
0 0 Atbildēt

es tik briinos par to, kaa 1.6 litru motorelis to kasti speej iekustinaat liidz simtinjam 6,7 sekundees :) varbuut ir kas sajaukts un taas ir 16,7 sekundes? :)

193351. viesis 23.februāris 2006 14:26
0 0 Atbildēt

Vai 6.1 litru motors.

193359. viesis 23.februāris 2006 18:01
0 0 Atbildēt

Šitā vabole labi izskatītos uz kārtīgi liftētas piekares ar 36" SuperSwamper'iem... :-DDD

193360. viesis 23.februāris 2006 18:02
0 0 Atbildēt

Putuplasta sēdekļi, kas aprīkoti ar drošības jostām -- jau to lasot parādījās smaids, bet ieraugot to parka soliņu attēlus... Kaut kā nav pārliecības, ka tajā auto būs ērtāka sēdēšana kā kravaskastē... Bet dzīvē varbūt tik drūmi nav...

193441. viesis 25.februāris 2006 23:34
0 0 Atbildēt

Interesanti, cik gabalos auto sadalās, ja sāniski paņem koku vai ko citu tamlīdzīgu :) Vai nu tam jābūt būvētam no ūberkosmiskiem materiāliem, vai arī to satiksmē vispār nevar izmantot, ja vien braucēji nebrauc uz savām bērēm... Bez centrālā tuneļa, bez sānu durvju statnēm, arī durvju atslēgas mehānismi tādi neiedvesmojoši... Un kūlie putuplasta sēdekļi ar drošības jostām jau vispār iedveš "maksimālu drošības sajūtu" :)

193442. viesis 25.februāris 2006 23:36
0 0 Atbildēt

Un dizaina ziņā - kā ar cirvi apstrādāts un tad kārtīgi samazināts jaunais Pajero profilā... :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti