Audi A5 - jauna dizaina filozofija 24

 
1.marts 2006 10:30

Neviena cita marka neattīstās tik ātri kā vācu Audi – jauni modeļi, emocijas raisošs dizains un tehniskais izpildījums visā modeļu līnijā no A4 līdz A8. Šo tradīciju turpinātājs ir arī kārtējais jaunums – kupeja A5.

Audi galvenais dizainers Valters de Silva (Walter de Silva) sapņo par lielu emocionālu ekspresiju vācu markas modeļos – no trīsdesmito gadu stūrainajām formām līdz noapaļotām ideālām formām, kas liktu ātrāk sisties potenciālo klientu sirdīm. Šādas pieejas cienītāji no de Silvas gaida nešaubīgu emocionālu pacēlumu jau sākot no 2007.gada – tirgū parādīsies kupeja A5, kas ieņems vietu starp modeļiem A4 un A6.



Protams, runa nav par klasisko sedanu, bet gan par sportisku kupeju ar formulu 2+2 un 4,6 m garu virsbūvi, kur dinamika apvienota ar greznību. Turklāt A5 ir ne tikai Audi pilnveidotās dizaina filozofijas priekšvēstnesis, bet arī turpinātājs tradīcijām, ar kurām vācu koncerns vienmēr ir lepojies.

Diferenciāli, kā A8, vācieši šajā gadījumā nolēmuši uzstādīt pirms sajūga, kas ļāvis pavirzīt dzinēju atpakaļ. Turklāt priekšējā ass pārvietojusies uz priekšu, bet dzinēja pārsegs – par 10 mm „iegrimis”. Šādas rokādes priekšrocība – auto priekšgals kļuvis par 15 cm zemāks, kas uzlabo dinamiku.



No tehniskā viedokļa tas vēl nav viss. Audi pēdējā laikā pamanījies uz savas „gudrās” pilnpiedziņas sistēmas un priekšējās ass noslogojuma rēķina dinamikas ziņā apsteigt konkurentus – ieskaitot Mercedes. Atpakaļ atvirzītais dzinējs, kā arī zemu novietotas vadības sviras ļauj precīzāk manevrēt un uzlabo dinamiku.
 
Visi komentāri
 
193605. viesis 1.marts 2006 10:46
0 0 Atbildēt

Mm man patiik!

193606. viesis 1.marts 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Tāds pats , kā visi jaunie . Nekādu sava rakstura iezīmju . Tagad ir modē taisīt visus vienādus , bet skaļi kliegt par jaunām formām . It kā visi akli būtu :|

193607. viesis 1.marts 2006 11:02
0 0 Atbildēt

izskatās kā stipri novēlojusies atbilde e63/e64 bēmēvē, jeb kā edžulis saka, sikserrrim (6er) :)

193608. viesis 1.marts 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Nezinu. Varbūt Audi ko interesantu būs uztaisījis...

193609. viesis 1.marts 2006 11:08
0 0 Atbildēt

skatos, ka revolucionaaraa audi reste joprojaam ir, ja taa, tad kur ir taa jaunaa dizaina filozofija? jebshu audi dizains beidzot tuvojaas alfu dizainam? :)

193611. viesis 1.marts 2006 11:15
0 0 Atbildēt

Cik garlaicīgi, visi audi paliek vienādi:(( Laikam , taupības nolūkos, visi dizaineri, jau kādus pāris gadus atpakaļ atlaisti:) Uztaisīja lielo resti un tagat tikai pastaipa formas garākas, īsākas, augstākas....

193612. viesis 1.marts 2006 11:20
0 0 Atbildēt

Lapps

193615. viesis 1.marts 2006 11:40
0 0 Atbildēt

Jauna dizaina filozofija ??? - neko jaunu neredzu, pilnigs sviests, karteja AUDI stulba reklama, kurai pat nav isti pamatota.

193618. viesis 1.marts 2006 11:56
0 0 Atbildēt

Man patīk!!! Līdzīgs sestajam bembim nenoliedzami, bet labāk lai šādas tradicionāli ieturētas formas, nekā manuprāt stulbie eksperimenti reno vai dažiem japāņiem! Lai paceļ roku, kurš negribētu šo auto kā savējo!!!!! :)

193625. viesis 1.marts 2006 13:04
0 0 Atbildēt

nu tipa ok, bet tai pashaa laikaa kaut kaa nav.

caurbrauceejs.

193628. viesis 1.marts 2006 13:10
0 0 Atbildēt

MB190 [?] 01.03.2006 11:56

kurš reno būtu liekams šajā segmentā?

193630. viesis 1.marts 2006 13:27
0 0 Atbildēt

OK, varbūt nekorekti izteicos- segmenti ta dažādi- man subjektīvi nepatīk otrās meganes ar jocīgo pakaļu, no fiatiem Multiplas priekša, vecajām Toyotu korolām priekšējie lukturi un gan jau ka vēl ir kaudze ko nosaukt. Manuprāt šajos gadījumos dizaineri zīmējot bijuši pārāk sapīpējušies. Tas mans subjektīvais viedoklis- negribēju nevienu aizskart. gaumes tak dažādas! :)

193634. viesis 1.marts 2006 14:01
0 0 Atbildēt

Konservatīvs , odnako !!

193644. viesis 1.marts 2006 15:20
0 0 Atbildēt

Silva ir Silva - nu gluži vai ALfa Romeo GT, tikai šitos zags vairāk un kaska arī attiecīgi būs kosmiska...

193645. viesis 1.marts 2006 15:20
0 0 Atbildēt

Labais, kad paraadiisies paardoshanaa - jaanjem ciet. Vienmer esmu gribeejis normaalu Audi kupeju...

193647. viesis 1.marts 2006 15:26
0 0 Atbildēt

Forši, pērc sev un drīksti arī priekš manis nopirkt! :) :)

193654. viesis 1.marts 2006 16:44
0 0 Atbildēt

Atkal tā pati "vecā" nuvolari reste, kuzovs kā 6-tajam bembim, + vēl kaut kas no japaniešu stila . Neredzu tur nekā stilīga. Nebrīnīšos, ja pēc pāris gadiem jauni,aktīvi cilvēki masveidā restaurēs pirmās audi kupejas, un reprezenttos gadījumos brauks ar tiem. Līdzīga situacija jau šobrīd ir vāczemē ir ar vecajiem meršiem - popularitāti atgūst restaurētie w-123 un 126 merši. Auto, ar kuriem jau pirms 25 gadiem lepojās vācieši.

193660. viesis 1.marts 2006 18:27
0 0 Atbildēt

Neviena cita marka neattīstās tik ātri kā vācu Audi – jauni modeļi, emocijas raisošs dizains

Interesanti, kas ir kritēriji, lai kautko tādu uzrakstītu ?

Un kad parādījies kāds jauns modelis ? (nerunāju par esošo uzlabošanu)

Un kur revolucionārais dizains ?

193661. viesis 1.marts 2006 19:24
0 0 Atbildēt

Man gan likās, ka Audi modeļu gamma sākas ar A3, bet nu autoram, kā bieži vien liekas, jau labāk zināms!

193662. viesis 1.marts 2006 20:13
0 0 Atbildēt

A2 vai tad nebija??? (to tikai pārtrauca ražot)

224844. viesis 2.februāris 2007 16:47
0 0 Atbildēt

Kārtējā dārgā Vācu auto reklāma - kaut kā taču ieguldītos miļjonus jāatpelna! Patiesībā - bezgaumīgs!

224861. viesis 3.februāris 2007 4:35
0 0 Atbildēt

Nepatīk- purniņš kā A6, dupsis A4. Tipa starp fūrēm splacināti priekšā baraucoši A6 un A4 vienā modelī. Tas par dizainu. Pārredzamība no iekšpuses šim modelim noteikti vēl švakāka, nekā iepriekšējiem A4, tā kā līdzvērtīga 0. Jā, vienīgais motors un gaita- audi trumpji forever!

227752. viesis 2.marts 2007 13:30
0 0 Atbildēt

"Šādas rokādes priekšrocība – auto priekšgals kļuvis par 15 cm zemāks, kas uzlabo dinamiku." :D :D :D

Varbūt bija domāti milimetri, nevis centimetri? ;)

233207. viesis 30.aprīlis 2007 20:53
0 0 Atbildēt

lielākā, daļa šeit noliek Audi jauno izskatu izsakot viedokli, ka lielāka vērtība ir tieši vecajiem modeļiem, kurus vajag atjaunot. jap piekrītu ka lielēka vērtība protams ir vecajiem, bet ne jau visiem patīk kā viņi izskatās.....

un visi mēģina nolikt Audi A5, ka viņam ;sitas nav labs un vēl tas nav labs, tad kad tāds jums pa ielu pabrauktu garām varu saderēt, ka visiem siekala notecētu!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti