Chevrolet Epica - jaunums vidējās klases kategorijā 6

 
2.marts 2006 10:11

Chevrolet Epica pasaules pirmizrādē, kas notiek Ženēvas auto šovā akcentētas trīs lietas. Pirmkārt, tas ir pirmais auto, ko Chevrolet piedāvā Eiropas tirgum ar rindas sešcilindru dzinēju.

Otrkārt, tas ir pirmais šāda veida dzinējs Eiropā, kas uzstādīts vidējās klases automašīnai un, visbeidzot, 2007. gada sākumā automašīna ir pieejama arī ar dīdeļdzinēju. Plānots, ka jaunā 4 durvju Epica ADAM AUTO tirdzniecībā nonāks 2006. gada vasarā.



Dizains.
ADAM AUTO Chevrolet tirdzniecības vadītājs Ruslans Vlasjuks stāsta: “Automašīnas priekšējā daļā, galvenā uzmanība pievērsta dizaina detaļām, tādām kā, piemēram, dzidrinātajiem priekšējiem lukturiem, agresīva izskata, hromētai radiatora restei ar iespaidīgu Chevrolet emblēmu, un miglas lukturiem, kuri harmoniski iekļaujas bampera dizainā” un piebilst, ka jaunā Epica ieguvusi arī elegantu sānu plūdlīniju. Priekšdaļas ķīļveida profils pāriet līnijā, kura iet pār durvju augšējo pusi, un paplašinās pie automašīnas priekšējiem un aizmugurējiem spārniem. Efekts ir akcentēts ar to, ka durvju rokturi novietoti precīzi uz šīs līnijas.Vēl viena iezīme ir lielie ārskata spoguļi, kas jaunajai Epica aprīkoti ar virzienrādītāja lampām.Aizmugures daļā izceļas lielais bampers un aizmugures lampas ar apaļām lēcām, kas savienotas ar plata hroma stieni.



Izmēri.
Salīdzinot ar savu priekšteci Evanda, Epica ir kļuvusi lielāka. Tās garums tagad sasniedz 4804 mm (plus 34 mm), platums 1807 mm, bet augstums 1449 mm, kas apvienojumā ar 2700 mm garo riteņu bāzi, garantē lielāku telpu pasažieriem un bagāžai. Bagāžnieka tilpums ir 435 l (saskaņā ar VDA standartu). Pateicoties asimetriski nolaižamajai aizmugures sēdekļa atzveltnei un rokas balstam, ir iegūta telpa, lai varētu pārvadāt arī tādus priekšmetus kā slēpes. Jaunā Epica ir labi aprīkota arī citu neparocīgu priekšmetu pārvadāšanai.

Drošība.

Epica ir aprīkota ar efektīvu bremžu sistēmu - četrām disku bremzēm (priekšā ventilējamām), četru-kanālu ABS un elektronisko bremžu spēka sadalījumu. Epica standarta drošības paketē ietilpst seši gaisa spilveni – priekšējie, vadītājam un pasažierim, kā arī sānu spilveni un drošības aizkari. Tāpat pasīvās drošības uzlabošanai ir pastiprināta salona virsbūve, izmantojot īpašas izturības tēraudu.



Komforts.

Aprīkojuma ziņā jaunais Chevrolet sedans atbilst augstākajai vidēja izmēra automobiļu klasei. Epicai ir pieejamas divas aprīkojuma versijas, LS un LT. Patīkama stila interjers, ergonomiski veidota vadītāja vieta ar lielu vadības datora displeju (LT versijai) padara braukšanu ērtāku un vieglāku. Bāzes LS versijai ir vadītāja sēdekļa elektroniski vadāma augstuma regulēšana, elektriski logu pacēlāji, centrālā atslēga, siltumu izolējošs stikls, gaisa kondicionieris, ādas stūre un radio ar CD MP3 atskaņotāju.

Epica LT aprīkojumā, ir iekļauta automātiskās gaisa kondicionēšanas sistēma un kruīza kontrole. Aprīkojuma izvēle var būt papildināta ar 8 līmeņos regulējamu vadītāja sēdekli, ādas salonu, vilkmes kontroli un parkošanās sensorus.

Dzinējs.
Priekšējās piedziņas Epica ir pieejama ar vienu no diviem rindas sešu cilindru 2.0 un 2.5 litru benzīna dzinējiem. Šādas uzbūves dzinējam ir precīzs kloķavārpstas masas izsvarojums, kas nozīmē, ka atšķirībā no V- veida dzinējiem, tas rada daudz mazāku vibrāciju. 2.0 litru dzinēja jauda ir 147 ZS, savukārt no 2.5 litru dzinēja ir iespēja dabūt laukā 157 ZS lielu jaudu. Paātrinājumu līdz 100 km/h Epica sasniedz attiecīgi pēc 11 un 10 sekundēm. 2.0 litru dzinējs ir sajūgts ar 5-pakāpju manuālo ātrumkārbu, savukārt topversijai ar 2.5 litru dzinēju ir pieejama jaunā 5-pakāpju automātiskā ātrumkārba. Vidējais degvielas patēriņš svārstās robežās no 9 līdz 9.5 litriem uz 100 kilometriem, atkarībā no ātrumkārbas veida.

Nākotne.
“Laika posmā no 2003 līdz 2005 gadam Eiropā tika pārdoti 10 tūkstoši Chevrolet Evanda automašīnas, savukārt ar jaunās Epica ienākšanu, tās moderno dizainu, un progresīvajiem dzinējiem, tā ieņems vēl nozīmīgāku vietu Eiropas autotirgū. Jau 2007. gada sākumā Chevrolet savam dzinēju klāstam pievienos arī 2.0 litru četru cilindru turbodīzeli. Plānots, ka tā jauda būs 150 ZS” atklāti stāsta R. Vlasjuks.

ADAM AUTO tirdzniecības nodaļas vadītājs atgādina, ka visiem CHEVROLET modeļiem ir 3 gadu garantija un Chevrolet Euro Servisa pakalpojumi visā Eiropā bez maksas.

Tehniskie dati:

 
Visi komentāri
 
193717. viesis 2.marts 2006 13:15
0 0 Atbildēt

cenu pareģoju kādus 18-20 tūkst eiro

193723. viesis 2.marts 2006 13:30
0 0 Atbildēt

Dizains kā BMW 5 , lampas gan priekšā , gan aizmugurē . Tā īsti nesapratu - R6 dzinējs jaunums ? Tak jau cik gadus dažas auto markas ar tādiem brauc .

Karoče , pārdevēju batoni kārtējie . Panākt pirkamību par jebkādiem meliem .

193728. viesis 2.marts 2006 13:52
0 0 Atbildēt

kur te kas melots?

jaunums tāds, ka R6 dzinējs ir šķērsām nevis gareniski!

193731. viesis 2.marts 2006 14:14
0 0 Atbildēt

Nekur nav teikts , ka šķērsām. Vienkārši - 6 cilindru rindas dzinējs . Kas NAV jaunums .

193740. viesis 2.marts 2006 14:39
0 0 Atbildēt

6 cilinri taka BMW

193750. viesis 2.marts 2006 16:13
0 0 Atbildēt

Tikai atshkjiriibaa no BMW shitam jaudas taa pamaz izskataas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti