2006. gada “FIA” rallija čempionāta trešais posms bija pilns ar vēl nebijušiem notikumiem: “Kronos Total Citroën” rallija komandas līderis Sebestjēns Loebs uzvarēja pirmo ralliju 2006. gadā.
Tāpat tas viņam ir pirmais augstākais pjedestāla pakāpiens Meksikas rallijos, pievienojoties iepriekšējo gadu uzvarētājiem Marko Martinam un Peteram Solbergam, jo rallijs notiek tikai trešo reizi.Tāpat šis bija pirmais sezonas rallijs, kurā “Subaru” komandas braucējs Peters Solbergs finišē punktos, turklāt uz goda pjedestāla. Solbergs finišēja otrais, neskatoties uz to, ka atradās rallija vadībā otrās dienas sākumā. Solberga mašīnai “Impreza WRC06” pazuda stūres pastiprinātājs otrās dienas ātrumpomos, un Loebs spēja apdzīt un arī saglabāt savas līderpozīcijas līdz rallija beigām.
17. ātrumposms, kas bija “Nextel” speciālais ātrumposms, neko būtisku rezultātos neizmainīja.
Manfredam Štolam šis bija pirmais goda pjedestāls šosezon “OMV-Peugeot Norway” rallija komandas sastāvā. “Peugeot” komandas braucējs pirmajā sezonas posmā Montekarlo ierindojās ceturtajā pozīcija.
2005. gada “Junior WRC” čempions Danijs Sordo ralliju pabeidza kā ceturtais. Piektais bija vēl viens “Peugeot” komandas braucējs Henings Solbergs. Henings pēc finiša sūdzējās, ka bija nelielas problēmas ar bremzēm. Solberga iepriekšējā sacīkste bija uzvara vietējā Norvēģijas rallijā.
Salīdzinoši nezināmais īru braucējs Garets Makheils Meksikas rallijā ierindojās 6. vietā, iegūstot savus pirmos punktus WRC ieskaitē. Pēc “BP-Ford” komandas braucēju Miko Hirvonena (viņam bija droša otrā pozīcija līdz viņš izstājās astotajā ātrumposmā) un Markusa Gronholma (pirmoreiz bez pjedestāla šosezon) kļūdām, Makheils ralliju pabeidza kā visaugstāk finišējušais no “Ford” komandas.
“Subaru” Kriss Atkinsons finišēja septītais, iegūstot divus punktus. Markus Gronholms, kurš turpināja sacīksti pēc “Superrally” noteikumiem, finišēja astotais, tādējādi iegūstot vienu punktu.