Bez drošības jostām? Gatavojies soda punktiem! 122

 
7.marts 2006 11:14

Pirmdien Ceļu satiksmes drošības padome atbalstījusi CP un CSDD ierosinājumu, kas paredz piešķirt vadītājam soda punktus, ja viņa automobilī atradīsies pasažieri, kas nav piesprādzējušies ar drošības jostām.

Šobrīd par šādu pārkāpumu policija var piespriest naudas sodu 10Ls apmērā vai vadītāju brīdināt. Pēc Ceļu policijas biroja priekšnieka Edmunda Zivtiņa domām, šis sods ir pārāk maigs un viņš piedāvā to palielināt no 10 uz 20 latiem, kā arī piešķirt vadītājiem 1 vai 2 soda punktus par šādu pārkāpumu. Savukārt Satiksmes ministrs Ainars Šlesers uzskata, ka ne jau soda apmērs ir galvenais, bet gan iedzīvotāju apzinīgums, kas jāpaaugstina, tomēr viņš šiem ierosinājumiem piekrīt.

Padome konceptuāli piekritusi soda punktu piešķiršanai vadītājiem, ja to pasažieri nav piesprādzējušies ar drošības jostām. Tagad tikai jāizlemj, cik soda punktus "maksās" šāds pārkāpums.

Izsaki savu viedokli aptaujā »»
 
Visi komentāri
 
194085. viesis 7.marts 2006 11:20
0 0 Atbildēt

Nabaga taksisti...

194087. viesis 7.marts 2006 11:21
0 0 Atbildēt

Muahahahaaaa

kā es tiranizēšu aizmugurē sēdošos.

194089. viesis 7.marts 2006 11:21
0 1 Atbildēt

Man ja liekas, ka katram pieaugušajam ir pašam jāatbild par saviem pārkāpumiem. Attiecīgi soda naudu un punktus piešķir tam, kas nav piesprādzējies nevis šoferim. Tas jau sanāk no tās pašas sērijas, kur gribēja, lai pasažieris atbild par to, ka šoferis ir dzēris. Tas nenozīmē, ka es esmu pret piesprādēšanos, taču kaut kā muļķīgi sanāk.

194091. viesis 7.marts 2006 11:24
0 0 Atbildēt

pilnīgi atbalstu. Ja kāds esošais mašīnā negrib piesprādzēties, tad lai iet ar kājām.

Redaktors 7.marts 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Starp citu, satiksmes noteikumos ir teikts, ka aizliegts braukt, ja kāds nav piesprādzējies.

194095. viesis 7.marts 2006 11:28
0 0 Atbildēt

sviestc

194096. viesis 7.marts 2006 11:30
0 0 Atbildēt

hmm.. a ja aizmugurējās drošības jostas jau ir izbeigušās no nelietošanas.. ko tad.. :D

194097. viesis 7.marts 2006 11:31
0 0 Atbildēt

Un kā lai es zinu,ka man aizmugurē sēdošais nav izdomājis atsprādzēties pēkšņi? Iekāpjam,pārbaudu,vai visi piesprādzēti,braucam. A šis izdomā atsprādzēties... un man par to punkti??? Tātad, vadītājs nemitīgi novērš uzmanību no auto vadīšanas lai pārliecinātos,vai visi piesprādzēti.Kārtējais ''parauglēmums''.....

194099. viesis 7.marts 2006 11:33
0 0 Atbildēt

Nu vsjo - aizmugurē sēdētājiem labie laiki beigušies, nāksies meklēt jostu :) !!!

maxxim

194100. viesis 7.marts 2006 11:33
0 0 Atbildēt

tāpat jau 98 % gadījumu uzmetīs policim naudiņu un viss. kādi tur soda punkti...

194102. viesis 7.marts 2006 11:33
0 0 Atbildēt

dekster, ja tev ir atpakaļskata spogulis, tu pa reizei braucot tajā psakaties, vai ne? Nu tad, ja nezini, tad pa pašu spoguli var redzēt vai ir, vai nav piesprādzējies.

194103. viesis 7.marts 2006 11:34
0 0 Atbildēt

22. Pasažieriem, kuru sēdvietas aprīkotas ar drošības jostām, braukšanas laikā jābūt piesprādzētiem. Motociklu, triciklu, kvadriciklu un mopēdu pasažieriem braukšanas laikā galvā jābūt aizsprādzētai aizsargķiverei.

194104. viesis 7.marts 2006 11:34
0 0 Atbildēt

deksters [?] 07.03.2006 11:31

Tieši tā - pirms kādiem gadiem arī mācīja, ka tikai uzsākot braukt ir jāpārliecinās ka visi ir piesprādzējušies. Pēc tam šoferim nav jāatbild pa žizņi ka kāds nav atsprādzējies, vai nerāda policistiem mēli vai oi, oi - vidējo pirkstu!

194106. viesis 7.marts 2006 11:36
0 0 Atbildēt

Vienmēr piesprādzējos, arī uz lauku celiņa. :)

194107. viesis 7.marts 2006 11:37
0 0 Atbildēt

šito arī varētu ielikt zem 23. punkta, kur rakstīts par to, kas pasažierim aizliegts:

23. pasažierim aizliegts:

23.5. brauciena laikā nelietot drošības jostas atbilstoši automašīnas ekspluatācijas noteikumiem. Vai tmldz

194108. viesis 7.marts 2006 11:38
0 0 Atbildēt

"Pasažieriem, kuru sēdvietas aprīkotas ar drošības jostām"

194110. viesis 7.marts 2006 11:43
0 0 Atbildēt

sen jau izmetu arraa aizmugureejas jostas

194112. viesis 7.marts 2006 11:46
0 0 Atbildēt

trolejbusos arī vajadzētu, tur man liekas ir visvairāk tiek apdraudēti ...par Maršrutniekiem nerunāsim...kā tie pārbaudīs? :D

es piekrītu, ka drošības jostas nepieciešamas, bet tas tomēr lai paliek uz paša sirdsapziņas...jo drošību ārpus auto tas neiespaido...

194114. viesis 7.marts 2006 11:47
0 0 Atbildēt

tipone...jā ,ir atpakaļskata spoguļi,abās pusēs mašīnai. Un zin, tajos var redz;et to,kas notiek mašīnas aizmugurē. Ja Tu domāji to,kas pie vējstikla, nē, to nelietoju, :) Es neregulēju viņu uz pasažieru kājām kā Tu,iespējams :D Nu labi, uz vidukļiem .

194115. viesis 7.marts 2006 11:48
0 0 Atbildēt

saprotu, ka jostas ir paša drošībai, bet cik saprotu soda punktus un bargos sodus piešķir (jāpiešķir), ja radi avārijas situācijas un apdraudi citus... tā ka manuprāt šī nav tā lieta, par kuru būtu jāpie''skir soda punkti un jāliek bargie sodi. Bet varbūt es kļūdos. Ar sodiem sabiedrību nepāraudzināsi, tur ir jārok citā vietā un laikā!

194116. viesis 7.marts 2006 11:51
0 0 Atbildēt

Tipone, ko darīt ,braucot,teiksim, ar VW Caravelle??? :D Ko? Tur ir 3 sēdekļu rindas. Ko, Tavuprāt spoguļu sistēma jāierīko mašīnās? Latvija-vieglprātīgi pieņemto lēmumu zeme.

194117. viesis 7.marts 2006 11:51
0 0 Atbildēt

dekster, tev tas vidējais spogulis tad ir pa mazu, palūdz draudzenei lai iedod savas pūdernīcas spoguli un pielīmē oriģinālā vietā, varbūt redzēsi vairāk. Manis pēc, tu un tavi pasažieri var braukt nepiesprādzēti, bet tad, kad strauji bremzējot, aizmugurē sēdošais tev galvā ar saviem zobiem iecirtīs, neskumsti pārāk.

194118. viesis 7.marts 2006 11:52
0 0 Atbildēt

ta ko - maucam ar autobusu un miers... vadiitajs piespraadzeejies, bet parejie 45 pilsonji bez jostaam...

194119. viesis 7.marts 2006 11:54
0 0 Atbildēt

Tipone, Tu esi tas, no USSR laikiem, ar to LIELO spoguli pār visu vējstiklu??? Nu,tādu, panorāmas, lai pats var

edzēt, vai bikses nav palikušas vaļā? Kā var uz vadītāju uzvelt atbildību par to, ko dara pasažieris? Un ja piue pasažiera atrod kokaīnu,mauzeru vai radioaktīvās vielas??? Vadītājs ķurmī????? Zivtiņa kungs, Lukstiņa kungs, kā jums ar domām šajā lietā? Nevelk uz Lukašenko režīmu?

194121. viesis 7.marts 2006 11:56
0 0 Atbildēt

Dajoš 10 soda punktus un 100 Ls naudas sodu!!!!

Ko Šleser- slabo??

194122. viesis 7.marts 2006 11:56
0 0 Atbildēt

viss vairāk nevienu nevedīšu.... :)

194123. viesis 7.marts 2006 11:56
0 0 Atbildēt

dekster, tak ir vienkāršs risinājums. Ja kāds tavā mašīnā nesprādzējas, tad lai nebrauc. Manā mašīnā ir tikai tāds noteikums pēc avārijas, kurā mana un sievas māsa neizlidoja pa logu pēc frontālas sadursmes. Es ceru, ka tev nebūs dzīvē par to jāpārliecinās, cik jostas ir svarīgas un ka tikai tu vari a/m ietekmēt tās lietošanu vai nē.

194124. viesis 7.marts 2006 11:57
0 0 Atbildēt

Cik uz ielām iet bojā gājēji un velosipēdisti? Un cik nepiesprādzēšanās rezultātā??? Ne vienmēr piesprādzēšanās var glābt. Toties gājēja atrašanās uz brauktuves slapjā laikā melnā tērpā jau ir 100% letāla.

Skaidrs, ka no vadītāja varēs nokāst, tāpēc jāpieņem šitādi lēmumi. Nākošais būs par braukšanu ar nepiemērotu spiedienu riepās...

194125. viesis 7.marts 2006 11:57
0 0 Atbildēt

a kā viņi pēctam pierādīs, ka esmu kādu vedis????

194126. viesis 7.marts 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Tipone, es Tev pilnībā piekrītu, sprādzēties vajag. Taču, es nevaru būt atbildīgs par to,ka pasažieris man aizmugurē pēc tam, kad būšu pārliecinājies par piesprādzēšanos,atsprādz;ēsies, jo viņam sāp vēders.... Lai pats arī atbild.

194127. viesis 7.marts 2006 12:00
0 0 Atbildēt

dzīve vispār ir nāvējoša slimība, kuru iegūst seksuālo kontaktu ceļā.

Tās runas par to, ka nepiesprādzēšanās arī var glābt nu gan ir demagoģiska. Cik būtu izglābti, ja būtu piesprādējušies???

194128. viesis 7.marts 2006 12:01
0 0 Atbildēt

Nepiesprādzēšanos vispār ir grūti pierādīt. Nekur nav teikts, ka jābūt piesprādzētam stāvošā automašīnā. Ments aptur, es atsprādzējos. Viss. Vienīgi var nofilmēt priekšējos, nu, ja milicis skries blakus braucošai mašīnai, varbūt viņam kait kā izdosies piefiksēt to, ka tante Zelma nav piesprādzējusies.

194129. viesis 7.marts 2006 12:03
0 0 Atbildēt

NU man liekas te jau atkal kaarteejais "celju" nodoklis tiek iekaseets. Vai tik shii nebuus taa gudraa Latvijas celju atdzimshanas plaana sastaavdalja. :)

Pats piespraadzeejos un citiem arii iesaku to dariit. Lai gan esmu 100% paarliecinaats ka ne jau jostas biezji glaabj pasazhierus bet pareizi pienjmti vadiitaaja leemumi, kas balstiiti uz informaaciju par to vai kaads ir piespraadzeejies vai nav utml. svariigas informaacijas.

194130. viesis 7.marts 2006 12:03
0 0 Atbildēt

incanti, a pašiem policistiem arī nav jāsprādzējas? varēsim ķert šos arī un piesieties....vot tos gan nekad nav redzeejis pieķēdētus pie krēsliem...

194132. viesis 7.marts 2006 12:07
0 0 Atbildēt

ļoti labi. un jostas nav tikai paša drošībai... tad kad kāds nepiesprādzējies (atvainojos) mūllāps ar savu (atvainojos) tukšo paurīti izbliež stiklu vai gūst daudz smagākas traumas, nekā tad ja viņš būtu piesprādzējies, vai iet bojā, ļoti liela daļa izdevumu, saistīto ar šo gadījumu, gulstās arī uz valsts budžetu. un ir tikai un vienīgi atbalstāmi, ka valsts vēršas ar bargām sankcijām pret tiem, kas nelieto drošības jostas. VISS. Kas nepiekrīt, pats vainīgs :D :D :D

194133. viesis 7.marts 2006 12:09
0 0 Atbildēt

Latvijā NAV vienota plāna, kā uzlabot satiksmes drošību un bojā gājušo skaitu. Tad nu ik pa mirklim kādam lukstiņam ienāk prātā kāda spīdoša doma un pārējiem par to jācieš.

194134. viesis 7.marts 2006 12:09
0 0 Atbildēt

oj

194132. viesis 07.03.2006 12:07

biju es

194136. viesis 7.marts 2006 12:11
0 0 Atbildēt

dekster, kur te "pārējo ciešana"? Tev gabals krīt nost, ka to uzliek kā obligātu? Varbūt kāds aizdomāsies, bet tie kam tāpat uz visu mīksts, lai tik turpina vākt punktus.

194137. viesis 7.marts 2006 12:15
0 0 Atbildēt

Tipone, Tev gadījumā uzvārds nav ka lukstiņš, puķītis, sapals,zivtiņš?

Lai uzliek, to atbalstu,ka jāsprādzējas, man arī sprādzējas, ja kas... Bet, uzlikt vadītājam atbildību, tas nav pareizi.

194139. viesis 7.marts 2006 12:15
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ, būtu jau labi, ja vērstos pret tiem, kas nelieto jostas, bet vērša jau pret vadītāju.:(

194140. viesis 7.marts 2006 12:17
0 0 Atbildēt

Nezinu kaa te dazjiem, bet man jau sen ir bijis riebums pret represiivaam metodeem - taa taa kaa uzrunaa mani dariit tieshi preteejo.

Un interesanti vai abi shie kungi kurus biezji vadaa shoferi arii shajaas valdiibas/organizaaciju automashiinaas piespradzeejas ??? Citaak ir nereti sajuuta ka kaa jau visiem politikjiem patiik tikai imiteet reaalu darbiibu.

Pie kam nu galiigi nav sparotams kaada velna peec ir jaamaina shis sods uz lielaaku + soda punkts, vai tieshaam shii nu ir ta pati peedeejaa "vaajaa" lieta vai vieta ko var uzlabot CSN vai CSL. manupraat shie darbonji veltiigi teeree nodoklju maksaataaju naudu.

194141. viesis 7.marts 2006 12:17
0 0 Atbildēt

ucul, vadiitajs ir atbildiigs par to kas ir vinja auto. ja nav atbildiibas sajuutas - pasholnahhhh... skarbi, bet savaadaak nevar... muusu sabiedriibas vidusmeera "kultuuras un pashapzinjas" liimenis citas metodes diemzheel nesaprot...

194143. viesis 7.marts 2006 12:19
0 0 Atbildēt

ja tev aizmugurē sēž nepiesprādzējies pasažieris, tad vislielākie sūdi kraša gadījumā būs priekšā sēdošajam - sapsiedīs no abām pusēm.

194145. viesis 7.marts 2006 12:21
0 0 Atbildēt

Tiešām, interesanti, kā VIŅI gatavojas pierādīt,ka nebiju piesprādzējis?? Vai atkal LR sodīs cilvēkus nelikumīgi,kā tas visu laiku bijis un joprojām ir ar radariem??

194146. viesis 7.marts 2006 12:23
0 0 Atbildēt

2 DeaDMoroZZZ,

atljaujies luudzu runaat tikai par sevi, ne tu zini kaads tad iisti ir tas kultuuras un pashapzinjas liimenis nekaa. Tas ka piemeeram iAuto daudziem patiik "spiideet" ar visaadaam muljkjiibaam ( ko pie tam ikdienaa nemaz nemeedz dariit) - taa nu ir tikai virtuaalas pasaules "priekshrociiba".

Un kursh no jums tagad domaa ka shiis likuma izmainjas kaut ko dos ??? Es domaaju ka neko, un man izskatas ka cilveeki ir palikushi praatigaaki, mazaak parakaapj aatrumu un citas muljkjiibas daraa, un taapeec muusu ieskhlietu sisteemas macinsh netiek pietekoshi papilinaats.

194148. viesis 7.marts 2006 12:27
0 0 Atbildēt

WALA, tas bij desmitniekā, par to sistēmas maciņu. Kaut kā tak jāizdomā, kā piķīti kāst.

194151. viesis 7.marts 2006 12:29
0 0 Atbildēt

WALA [?] 07.03.2006 12:23

soda punktu sisteema nes nelielus, bet pozitiivus augljus

restotas debesis par braukšanu šmigā arī

arī šī lieta būs ar pozitīvu rezultātu.

tikai vienmēr atradīsies suņi, kas rej neviss tāpēc ka viņiem ir spēcīgi pretargumenti, bet gan savas suņa dabas dēļ - riešnas pēc :)

VSJO.

194152. viesis 7.marts 2006 12:38
0 0 Atbildēt

varbuut veel likt soda punktus par braukshanu ar atveertu veejstiklu, jo var tachu kaads apdraudeet un ar bumbieri iemest!

ko nu?!

jaapieraksta uzvaadri tuliit veeleeshanas! ;)

194155. viesis 7.marts 2006 12:47
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ iesaku pēc tavas vērtību skalas dalīt tiesības, tad viss būs ok. Var jau uzlikt sodu visiem vadītājiem, ja kaut vienu pieķer pārkāpjot CSN, bet vajag reizēm draudzēties ar galvu, pieņemot likumus un noteikumus.

194157. viesis 7.marts 2006 12:59
0 0 Atbildēt

1. Drošibas jostas NE VIENMĒR paaugstina drošību - fakts jo pazīstu cilvēku kurš izdzīvoja tieši tāpēc, ka nebija piesprādzējies (Auto apgāzās un iemīcījās jumts uz iekšu pamatīgi)

2. Man ir tiesības pašam riskēt ar savu dzīvi kā vien vēlos!!!!! (Argumenti par izmaksām no valsts budžeta nav vērā ņemami - Ja jau dzīvojam pēc tiem tad pirmām kārtām aizliedzam visus ekstrēmos sporta veidus (slēpošana, snovs, niršana, alpīnisms) jo tur traumatisms ir daudz reiz lielāks kā no siksnu nelietošanas (attiecīgi lielas izmaksas no valsts budžeta)

3. Ja jau lielāki sodi uzlabos satiksmes doršību - tad varbūt uzreiz - nāves sodu ar mantas konfiskāciju par vismazāko pārkāpumu un miers??? Max bargi sodi = max liela drošība uz ceļiem ????????

194158. viesis 7.marts 2006 13:01
0 0 Atbildēt

Kas tie par aprobezotiem lajutinjiem kas izdomas 100001 iemeslu lai nebutu jaspradzejas ..., nesat padomajusi par to ka aizmugure sedoshaa rumpitis sadursmes bridi parvershas par pamatigu veseri kas prieksa sedosajiem var gluzi vienkarsi nolaust sprandu... un shadu gadijumu ir simtiem.

194159. viesis 7.marts 2006 13:09
0 0 Atbildēt

2 xls99

bet varbut ne visiem kas shiet komentee ir veelme aibildinaaties pret droshiibas jostu lietoshanu ( piemeeram es pats lietoju un citiem iesaku un savas gjimenes locekljiem pat pieprasu), varbut vienkarshi shii likuma norma man liekas paarspiileeta, gan soda punkts gan naudas soda palielinaashana. Un naakamais jaataajums kaa taa ietekmee citu vadiitaju droshibu uz celja ??? Jaa droshiibas josta lielaa daljaa gadiijumu izglaabj cilveekam dziiviibu sadursmees, bet vai tas kaut kaa ietekmee pashu droshiibu uz celjiem un to lai sadursmju paliktu arvien mazaak ??? Vai nau taa ka kaads vienkaarshi atseezj savu darba laiku neko jeedziigu nespeedmas izdomaat, pie kam par visu muusu nodoklju naudu.

194160. viesis 7.marts 2006 13:09
0 0 Atbildēt

njaa ... loterejas biljetes nopirkshana ne vienmeer ir saistiita ar naudas zaudeeshanu, reizeem var vinneet :) es paziistu cilveekus, kuri ir vinneejushi 20 sanjus ij viens pat 1Ls!!! :)

194162. viesis 7.marts 2006 13:14
0 0 Atbildēt

xls99, vai daudz tu te redzi tādus, kas ir pret piesprādzēšanos vai arī esi tik aprobežots, ka spēj izlasīt tikai pirmo teikuma daļu un jau izsaki secinājumus.

194163. viesis 7.marts 2006 13:32
0 0 Atbildēt

nu ko pastulbi...

man gan parasti visi piespraadzeejas,un lielaakie uzraugi par spraadzeesanos ir tiesji beerni!

bet ir gadiijumi kad ...paarkapju,paarkaapju...vedu aizmuguree pat sesjus pasazierus(parasti beernus),lai shiem nav jaaljepato pa sjo sniega pljuru 5km... es esmu noziedznieks????

194164. viesis 7.marts 2006 13:33
0 0 Atbildēt

Man liekas šī diskusija ir ievirzījusies nepareizā gultnē. Šis strīds par to vajag vai nevajag sprādzēties ir atrisināts jau iepriekš – ir pieņemti CSN, kur tas ir ierakstīts. Līdz ar to šis noteikumu punkts būtu visiem jāieveco. Bet kā to pierāda dzīves realitāte – lielais vairums ignorē gan konkrēto, gan arī citus CSN punktus.

Pēc manām domām, šai diskusijai bija jābūt vērstai uz šī konkrētā pārkāpuma pierādīšanas iespējām un piemērojamā soda bardzību. Vai šis sods ir adekvāts. Tas kad naudas sodam par pārkāpumu ir jābūt - piekrītu. Bet es iebilstu par soda punktu piešķiršanu. Sodu sistēmas ieviešanas mērķis bija – nošķirt ļaunprātīgus (agresīvus) CSN pārkāpējus no tiem, kas CSN neievēro (pārkāpj) reti un līdz ar to apdraud citus ceļu satiksmes dalībniekus retāk. Ieviešot soda punktu uzskaiti par drošības jostu nelietošanu, manā uztverē, tiek degradēts šī sodu sistēma kopumā, jo mākslīgi tiek radīta iespēja (vajadzība) mēģināt sarunāt ar cienījamiem inspektoriem par attiecīgu samaksu neievērot šo pārkāpumu. Jo ikdienā pārvietojoties pa Latvijas ceļiem, tu nevari būt drošs kurā brīdī, kāds ļoti cītīgs inspektors, piemērojot formāli administratīvo pārkāpumu kodeksa paredzētos punktus noņems tiesības. Jo diemžēl ir tāda tendence, kad vienādi sodam to kas, pārkāpj atļauto ātrumu, ārpus pilsētas par 18km/h uz trim braukšanas joslām (bez citu auto piedalīšanās) un tāpat sodam braucot pa vienu joslu (vienā virzienā no rīta vai vakara intensīvos satiksmes apstākļos), kur rodas daudz bīstamu manevru. Un tāpat plānojam tagad sodīt par drošības jostu neizmantošanu. Pēc manām domām piemērots sods būtu, jau iepriekš pieminētais naudas sods un iestrādāts obligāts priekšnosacījumus (apdrošināšanas līgumos, varbūt citos LR normatīvajos aktos), kad negadījumā cietušo ārstēšana tiek apmaksāta no pašu līdzekļiem, ja traumas gūtas nepiesprādzējoties.

Paldies, tiem kas izlasīja.

194165. viesis 7.marts 2006 13:38
0 0 Atbildēt

tie, kam netīk sprādzēties un neliek to darīt aizmugurē sēdošajiem, paskatietie šo:

video.google.com/videoplay?doc...96217223502405

194166. viesis 7.marts 2006 13:39
0 0 Atbildēt

194164. viesis

Nu re tas jau ir sakariigs viedoklis un diezgan laba ideja, kaut arii ne perfekta.

194173. viesis 7.marts 2006 14:08
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka tagad notiek mērķtiecīga visu sodu palielināšana un punkts!

Var saprast šmigas sodu palielināšanu,jo bija vērojama tendence, ka sitās nost paši un sit citus.

Bet vai ir vērojama kautkāda tendence, līkne vai statistika, ka jostu faktors dramatiski ietekmē situāciju pēdējā laikā? Nu nav! Vienkārši šis ir visvienkāršākais peļņas avots! Apturi un paprasi piečuku par jostām!

Vēl nepacelti sodi liekas ir tikai par med aptieciņu vai dzēšamo bunduli!

194174. viesis 7.marts 2006 14:09
0 0 Atbildēt

Noteikumi ir noteikumi...Bet, autoeksperti un zinātnieki joprojām viennozīmīgi nav deklarējuši, ka drošības jostas ir 100% drošību paaugstinošs līdzeklis, kas garantē cilvēku izdzīvošanu pēc cracha. Skaitliski pārāk daudz ir to gadījumu, kad drošības jostas ir bijušas cilvēka bojā eju izraisošs faktors. Domāju, ka sodu punktu piešķiršana un sodu palielināšana par šo pārkāpumu ir tendencioza rakstura, kas dos papildus iespējas CP darbiniekiem gūt "plāna" peļnu + iespēju viegli piepildīt arī savas kabatas, jo vairāk nekā sarežģīti būs pieradināt "tautu" jostas lietot arī pakaļbenķos sēdošajiem. savukārt, CP aktīviski, skrienot pēc ātras un vieglas peļņas, attālās pilsētu nomalēs un mazieliņās kāsīs lielo piķi no nepiesprādzētajiem autobraucējiem, kamēr "zemie lidotāji" netraucēti varēs gonkot pa šosejām.... Domāju, ka parlaments šai idejai diez vai piekritīs.

194175. viesis 7.marts 2006 14:10
0 0 Atbildēt

2tipone:

ej guleet. zb ar savaam siekalainajaam vaimanaam. katrs pats ir tiesiigs izlemt, spraadzeeties vinjam, vai ne. punkts. ja tev beerniibas trauma, spraadzeejies uz veseliibu, neviens i vaardu neteiks, bet nevajag savas domas uzspiest citiem un ar pamaaciishanu te nodarboties, neba nu beernudaarzaa atrodies.

a par valsti runaajot - man liekas vergiem senajaa griekijaa vairaak briiviibu un tiesiibu bija, nekaa muusdienaas cilveekam kursh kaadaa valstii dziivo...piem itkaa var nopirkt zemi, bet neko celt uz vinjas bez kaudzes atljaujaam,inspekcijaam,un veel visaadaam liekeezu baroshanaam - nevar, pasnaaviibu, izraadaas,ar nevar taisiit - kriminaalsods, nespraadzeeties nevar, nodokljus ( kuri sastaada vairaak par 60% ienaakumu) nemaksaat ar nevar, uttp...

194176. viesis 7.marts 2006 14:14
0 0 Atbildēt

To Tiponei.Es pārlasīju komentus un neatradu nevienu, kurš būtu pret piesprādzēšanos, diskusija ir ap un par soda punktu piešķiršanu autovadītājam!!!

Arī es esmu pret šo soda punktu ieviešanu, bet ne pret drošības jostu izmantošanu braukšanas laikā.

Autovadītājam ir jāvelta nedalīta uzmanība notiekošajam uz cēļa, nevis, lai patiesībā nepelnīti nesaņemtu kādu soda punktu, ik pa laikam jāpārbauda, vai aizmugurēsēdošie kāds nav noņēmis dr. jostu.Pirms izbraukšanas: jā ! vadītājam ir jāpārliecinās, vai visi ir piesprādzējušies, bet pēc tam...sorry.

194177. viesis 7.marts 2006 14:22
0 0 Atbildēt

Vakar ja kas bija veca bet diezgan laba filma pa LNT. Ar staloni.

Man "patika" tā sterīlā sabiedrība kas tajā filmā bija attēlota.

Viss kas potenciāli bīstams un kaitīgs - aizliegts. Par lamāšanos automātiski sodi ... Gribot negribot - bet dažas paralēles ar reālo dzīvi var novilkt....

194178. viesis 7.marts 2006 14:27
0 0 Atbildēt

Papildināšu augstāk minēto, ka CP brigādem jau ir zināma "notestēta" silta un "stratēģiski svarīga" vietiņa, kur regulāri notiek pārbaudes uz "piesprādzēšanās testu" - tas ir stāvlaukumiņš aiz Zolitūdes tirgus Endzelīna ielā. VIETA - kur ļoti bīstami braukt bez drošības jostām. Un peļņa, kā man izdevās izzināt no viena tur itin bierži "praktizējošā" policista (savulaik mana studenta) - ļoti liela, jo lielākā daļa autovadītāju "tur" garam brauc .lai novietot auto garažās vai stāvvietās..... tad jau kāds sprādzējas reti.

"Loģiska" CP atbilde, vai ne ?

194181. viesis 7.marts 2006 14:33
0 0 Atbildēt

Tā "uzcepušies", ka jāpieliek vēl "oglītes" :)

imho sprādzēties ir katra personīga darīšana pat priekšējos sēdekļos, kur nu vēl otrajā un tālākajās rindās, bet CSN tiešām nosaka, ka par to jūs kā autovadītājus VAR sodīt - tātad iebildumi jau šobrīd ir lieki - neesi piesprādzējies, tātad turi lieku piečuku makā ;) ir reizes, kad to nedara visnotaļ apzinīgi pilsoņi un reizes, kad sprādzējas arī visrutinētākie "noliedzēji" (piem., pēc Jāņiem - kuram ir vēlme, ka var tikt apstādināts dēļ jostas un tālāk jau - "cik ta alus izdzērāt?") - tiktāl esošā situācija ...

Par soda punktu piemērošanu - imo tas ir "peregibs", jo pat, ja neņem vērā te jau atzīmētos 50:50 riska momentus avāriju gadījumos un jostas lietošanu atkarībā no aizbraukšanas uz veikalu un "lidošanas" pa "trasi", ir divi momenti:

Kā pierādīs nelietošanu (piem., sieva aizmugurē ir piesprādzējusies, bet vajag pacelt ūdens pudeli, kuru meita nometusi - šajā brīdī CP Tevi apstādina un ... bet kādu bīstamību ir radījusi šī rīciba?)?

Kā tas, tiešām te kāds jau retoriski norādīja, palīdz nošķirt regulārus "pārkāpējus" no "gadījuma rakstura"?

Hau!

194184. viesis 7.marts 2006 14:47
0 0 Atbildēt

draco, rivoli. kāda jēga no satiskmes noteikumiem vispār? Tad jau katrs var braukt kā ienāk prātā, vai ne? kā es gribu, tā braucu. ja pārējos neapdraudu, tad visiem jābūt būtu pie kājas...

194185. viesis 7.marts 2006 15:00
0 0 Atbildēt

Tipone,vēlreiz-nēesmu pret piesprādzēšanos, zinu un arī ievēroju CSN, esmu pret stulbu punktu piešķiršanu, izlasi kārtīgi manu iepr.koment, tad runā muļķības!!!!!!!!!!!!!!

194186. viesis 7.marts 2006 15:01
0 0 Atbildēt

Ai kā es ieriebšu kādam labam draugam, kad menti apstādinās, vai arī mīļajai sievasmātei, speciāli sēdēšu tagad aizmugurē un gaidīšu mentus kad tie apturēs pats pieteikšos, ka neesu piesprādzējies un manai sievas mātei 2 kredītpunkti kā likts, tā tikai 4 reizes un viņas auto jau vadīšu es :)

194187. viesis 7.marts 2006 15:02
0 0 Atbildēt

ir sapraatiigi noteikumi, un noteikumi kuru vadliinija nav satiksmes droshiiba, bet gan naudas kaasshana. nu tad luuk, tos otros vajag suutiit uz attieciigu vietu,wot un viss.

ja izdos noteikumu / likumu, ka latvijaa gaisu elpot nedriikst ( a par taadu likumu shai valstii es nebuutu izbriiniits) - tu paarstaatu elpot?

194195. viesis 7.marts 2006 15:31
0 0 Atbildēt

Ronalds,

Tu drusku kļūdies. Normālā valstī valsts ir ieineteresēta, lai tās pilsoņi negālētu sevi nost visos iespējamos veidos. Asfalts tak pēc tam no Tavām asinīm būs jātīra...

194196. viesis 7.marts 2006 15:33
0 0 Atbildēt

draco:

Tu vienkārši kautko nesaproti. tā nav brīva izvēle - piesprādzēties vai ne. brīva izvēle ir ēst kāpostus vai apelsīnus. uz veselībām!

194197. viesis 7.marts 2006 15:34
0 0 Atbildēt

un tas par to valsti - aizvainota sīča komplekss. saskatījies filmas par vergiem?

194198. viesis 7.marts 2006 15:39
0 0 Atbildēt

vot to es saprotu

194200. viesis 7.marts 2006 15:39
0 0 Atbildēt

2kaapeec: tas nav komplekss, taa ir realitaate. pameegjini mazliet ar galvu padomaat, varbuut naaks paar tevi apskaidriiba....

194202. viesis 7.marts 2006 15:44
0 0 Atbildēt

draco:

galvu domāšanai nelietoju... priekš tam ir kaulu smadzenes...

194203. viesis 7.marts 2006 15:49
0 0 Atbildēt

Post Hau

"Kājas", starp citu, šim ierosinājumam mums atkal no ES izaugušas, ja var ticēt:

www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=399

07. Marts (2006)

Satiksmes ministrs Ainārs Šlesers un CSDD pārstāvji piedalījās Eiropas Savienības transporta ministru neformālajā Konferencē, kas notika Eiropas Savienības prezidējošā valstī Austrijā. Konferences tēma bija satiksmes drošība Eiropas Savienības valstīs un kampaņas par satiksmes drošību.

...

Drošības jostu ziņā Eiropā aizvien vairāk uzmanības tiek pievērstas tam, lai drošības jostas lietotu arī automobiļa aizmugurē sēdošie pasažieri. Šī problēma nākamajās kampaņās tiks akcentēta arī Latvijā.

...

194204. viesis 7.marts 2006 15:54
0 0 Atbildēt

nu kuram ta buus taisniiba? :D

Ta ko saspring,droshiibas jostu vieniigi lietoju CP klatbuutnee un vinji ar nevar pieraadiit vai bij piepradzejies vai nee!!!

Runaajot par droshiibu,ja sudiiga bliive, tad i taa josta nepaliidzees baranku savaldiit.Vedot pashazierus ir jareekjinaas ar papildus atbildiibu un ka vinji ir janogadaa lidz galapunktam-ar jostaam vai BEZ !

194205. viesis 7.marts 2006 15:56
0 0 Atbildēt

to Kaapeec

Bet kāpēc tad man valsts atļauj braukt ar slēpēm pa ekstrēmām trasēm? Tur man iegūt kādu traumu (un pat smagu) ir daudz lielāka iespēja kā nesprādzējoties iekš auto...

194206. viesis 7.marts 2006 16:00
0 0 Atbildēt

Piekrītu un atbalstu soda punktu piešķiršanu par jostu nelietošanu. Un tie umņiki, kas šausminās par tēmu - priekš kam aizmugurējiem jāsprādzējas, lai iedomājas auto sadursmi ar koku, otru auto, māju un priekšējie ir piesprādzējušies un aizmugurē nē. Padomājiet kas varētu notikt (un kas realitātē arī notiek) ar priekšā sēdošajiem. Mums sodi joprojām par visiem pārkāpumiem (arī alkohola lietošanu) ir pārāk maigi. Sodam jābūt tādam, lai cilvēkam negribētos un nenāktu pat doma par noteikumu pārkāpšanu nevis kā maksas pakalpojumam.

194207. viesis 7.marts 2006 16:06
0 0 Atbildēt

Ronalds_:

neveiklais tirliņš uz pastaigā uz līdzena asfalta nožausies un gūs smagas traumas. ar to nu nav ko lielīties...

"a kur ir likums ka es nedrīkstu pakārties? ā, tad tas ir atļauts? un vēnas griezt?"

194209. viesis 7.marts 2006 16:08
0 0 Atbildēt

deskter, padomā ar galvu! Ja tu ved mazus bērnus nepiesprādzētus, tad atbildība ir bērniem??!! Vīņi maksās sodu? Vadītājs vada auto un atbild par visu kas ar to saistīts - ko ved bagāžniekā, ko salonā, cik ātri brauc, vai brauc skaidrā utt. Tad jau par pārkrautu smago auto jāatbild ir pašai kravai, tā sanāk pēc tavas analoģijas.

194212. viesis 7.marts 2006 16:25
0 0 Atbildēt

Visiem jaunā likuma aizstāvjiem...

Saprotiet, lielākā daļa šī likuma noliedzēju (nevis tie kuri bļauj "Nesprādzēšos, jo esmu kruts", vēršas pret to, ka šods tiks piemērots par trešās personas pārkāpumu. Sapratāt starpību?

194213. viesis 7.marts 2006 16:25
0 0 Atbildēt

murlis [?] 07.03.2006 16:08

Unikals koments... Vai tu lasi tikai tresho gadu?

194215. viesis 7.marts 2006 16:30
0 0 Atbildēt

Taa kaa taadi iecikleejushies -droshiibas jostas ir jaalieto un punkts. Bet pret shaadu "kampanju" es kategoriski iebilstu. Padomajiet pashi, cik beizji muus CP veic reidus ( un visticamaak sakara ar sho arii paariitis taadu tiks noorganizeeti, un peec tam atkal viss klusus un mieriigi. Kaada jeega ir paaugstinaat sodus, ja nebuus neviena kas reaali kjer tos kas jostas nelieto un ja grib piespiest to dariit tad jau arii tagad nekas neliedz paarkaapeejus sodiit, jeb varbut pa 10 Ls nesanaak jeedziigi ienjeemumi lai vispaar kaadu tvarstiitu shaja sakraa ?!?!?! Principaa uzskatu par tukshu ministrijas plaatiishanos, un pirmsveeleeshanu agjitaaciju no dazja lab minstra puses.

194217. viesis 7.marts 2006 16:31
0 0 Atbildēt

uups 194215. viesis = wala

194222. viesis 7.marts 2006 17:28
0 0 Atbildēt

To Murlim!Tik jau nu arī Murlim vajadzētu zināt,ka par nepilngadīgajiem atbildību nes pieaugušie:vecāki, aizbildņi utt.Tie arī maksā sodus, vai arī audzina bērnus tā, lai viņi nerada pašiem materiālus zaudējumus un morālas traumas.Tā lūk...Par visu pārējo piekrītu(krava, ātrums utt.), par cita paviršu attieksmi pret sevīm, sorry, vadītājam nav jāsaņem soda punkti.

194232. viesis 7.marts 2006 18:09
0 0 Atbildēt

Murlim:

Njemsim tavas pasha analogjijas:

padomaa pats vai par to ka ej paari krustojumam pie sarkana signaala vajadzeetu sodiit tevi vai teiksim tavu autoskolas skolotaaju vai pat veel stulbaak kadu kursh staaveeja tev uz ielas blakus un tevi neaizkaveeja doties paari. Likumu (t.sk CSN) nezinaashana neatbriivo no atbildibas, un tur liekas kaa reiz teikts ka aizliegts braukt bez droshibas jostaam, tachu nekas nav teikts par to ka vest ir aizliegts.

194234. viesis 7.marts 2006 18:25
0 0 Atbildēt

Sodīšana ar naudu ir Ok, jo to auto vadītājs var piedzīt no neapzinīga pasažiera, bet soda punkti jau ir par traku!!! Vēl idejas soda punktiem - gaismas, aizmirstas tiesības, neizieta TA, gājējiem arī varētu piešķirt, ja konstatē, ka ir arī auto vad.apliecība - uz priekšu represīvā valsts, neatstāsim nevienu bez soda punktiem!!! Valsts plāns "desmitai tiesai" gatavs- līdz 2010.gadam katram pilsonim pa 10 soda punktiem un kā papildsods auto konfiskācija un PVN likmes palielināšana par 10%:)

P.s. par nepiesprādzētiem taxi, trolley pasažieriem un CPistiem arī labs - tādos gadījumos vadītājam uzreiz dodam pa 5 punktiem :)

194236. viesis 7.marts 2006 18:47
0 0 Atbildēt

Juridiski tava auto pasažieri nav nekādas "trešās personas". Pat, ja tas nav ienācis prātā, jūs, sākot braucienu, patiesībā slēdzat juridisku vienošanos, pēc kuras (kaut neizteiktiem) nosacījumiem, visa atbildība par/saistībā ar pasažieru kā ceļu satiksmes dalībnieku darbībām jāuzņemas vadītājam. savukārt, vadītājs uzņemas atbildību ievērot CSN u.c. juridiskos utt aktus. Un nekāda gvelšana neradīs citus nosacījumus, patīk tas kādam, vai ne... Cita lieta, ka no savas 3. sēdekļu rindā kvernošās nepiesprādzētās sievasmātes varēsi piedzīt samaksāto soda naudu ģimeniski administratīvā kārtā...

194237. viesis 7.marts 2006 18:52
0 0 Atbildēt

Papildinājums WALA koment.07.03.2006 18:09 :

CSN

38.Transportlīdzekļa vadītāja PIENĀKUMI

38.5.braucot ar mehānisko transportlīdzekli, kura konstrukcijā paredzētas drošības jostas, būt piesprādzētam un nevest pasažierus, kuri nav piesprādzējušies( tas attiecas uz visiem pasažieriem, kuru sēdvietas aprīkotas aprīkotas ar drošības jostām).

39.ransportlīdzekļa vadītājam AIZLIEGTS

Nav neviena vārda sakarā ar to, ka vadītājs jāsoda,ja kāds aizmugurē izdomā no jostas atbrīvoties.Galu beigās ir arī automašīnas, kurās aizmugurē dr. jostas nemaz nav, ko tad, piesiet ar auklu, ja nē vadītājam soda punkti????!

194238. viesis 7.marts 2006 18:57
0 0 Atbildēt

2 Kaapeec,

paga pag par vadiitaaj atbildiibu neviens nestriidas bet CSN shinii gaiijuma attiecas vienaadi uz visiem pasazhieriem. Taatad ja to nosaka CSN tad ir jaapraadzeejas - esi lunis un nespraadzeejies tad arii sanjem peec nopelniem. Es veel saprastu ja teiksi mvadiitaaju izdraazj teiskim pec avarijas izraisiishanas ( kuraa vinsh ir atziits par vainigu) peec pilnas programmas, ja kaads no pasazhieriem nav bijis piespraadzeejies. OK tad ir skaidrs ka vadiitaajs ir ljaunpraatigs CSN paarkapeejs bijis un visas lietas. Vai arii ja teiksim vadiitaajs paarkapjs atljauto braukshans aatrumu un tad kaads ir nepeispraadzeejies - arii vadiitasj ir ljaunpraatiigs paarkaapeejs un vinju var sodiit arii par nepiespraadzeetu pasazhieru vadaashanu. Taada versija tas man ir pilniba pienjemami, bet iedomaajis vadiitaaju kuram tieshaam kaads pasazhieries ir bijs tikko izkaapis uz iisu mirkli un aizmirsis piespraadzeeties. Visiem tiem kas aizstaav shaadu versiju ar paaugstinaatu "taksi" + soda punkts silti noveelu uzrauties kaada manis apraxtiitajai sitaacijai liidziiga gadiijumaa kaadas reizes divas - tad gan gribeetu redzeet juusu gjiimjus un ari to cik "vieglu sirdi" teiksiet jaa esmu paarkaapis - atziistu savu vainu.

194239. viesis 7.marts 2006 19:01
0 0 Atbildēt

2 Rivoli

taatad sanaak ka nav aizliegts vest pasazhierus nepiespraadzeetus, vot tikai jautaajums ko juridiski noziimee PIENAAKUMS.

194240. viesis 7.marts 2006 19:17
0 0 Atbildēt

nee, latvieshi tomeer ir viena ritiiga ************ tauta... var ar maizi nebarot, tik iedo visu apdiirssst apddiirrrshanas peec... ja jau tu lieto taas "sasodiitaas" droshiibas jostas, ko streso ??? tevi nesodiis, un ja tu seko lai tavi pasazhieri arii spraadzetos, tad par ko stresss ???? ibiorio... tochna imbiciila tautinja :(

194241. viesis 7.marts 2006 19:17
0 0 Atbildēt

WALA, to juridiski derētu arī noskaidrot, jo, ja tā ļoti iedziļinās, tad ir pienākumi par kuru neizpildīšanu sliktākajā gadījumā tiek nosodījums, atņemta prēmija, samazināta alga, utt., bet ir arī pienākumi, par kuru neizpildīšanu sekas ir daudz nepatīkamākas.

Līdz šim par ši konkrētā 38.5. punkta neizpildīšanu, autovadītājs sodu nesaņēma, ja pieņems, ka pienākas vadītājam soda punkti, tad manuprāt šim traktējumam būtu jāpiepulcējas CSN39.-TRANSPORTLĪDZEKĻU VADĪTĀJAM AIZLIEGTS...

Nu jau samulsu, manu pārliecību esi iedragājis, man tas nepatīk:)

Noteikti noskaidrošu, jo, nu jau nezinu: a, ja nu man ir visu laiku jālūr pār plecu, ko tur pasažieri...

194243. viesis 7.marts 2006 19:38
0 0 Atbildēt

blin pametu es latviju bikiit un jau tur pigorus taisa, kautgan taisija i bez manis, es parasti viesim kurus vedu aizmuguree teicu ka spradzejas kurs grib es tadu extru nodrosinu, prieksaa obligaati, un ja nu tomer ments piespriestu tos 10 ls es vinus iekaseetu no ta kurs nespradzejas, to arii uzreiz saku kad piedavaju spradzeties, a ko tagad punktus tax citam neskaitiis, nu labi tos 20ls es piedzisu. Galigi sito neatbalstu jo tiesam velk peec naudas trukuma kasee uc vietas.

Braucu normaali, netrakoju, tikai luuk deel celu kvaltaates un vispar situacijas uz ielam, es ieklustu bistamas situacijas.

piemeram ja atrumi visur butu adekvaati un sods par ta paarsniegsanu smagi liels tad arii neviens neskrietu kur tas ir bistami un bistamo sitaciju butu mazak, lidz ar to spradzeties vai nee paliek pasa zinaa.

194244. viesis 7.marts 2006 19:52
0 0 Atbildēt
194245. viesis 7.marts 2006 20:18
0 0 Atbildēt

Ko lai saka, laikam viņiem par maz mūsu naudas........

194247. viesis 7.marts 2006 20:36
0 0 Atbildēt

WALA

ok got the point... bet par mani personīgi - manā mašīnā NEVIENS nebrauc nepiesprādzējies. un neizklaidējas, taisot siksnu slēdžus vaļā. tādu kārtību es kā vadītājs nosaku.

194248. viesis 7.marts 2006 20:39
0 0 Atbildēt

Soda punktu sisteema tika pienjemta taapeec lai atdaliitu agresovos un ljaunpraatiigos noteikumu paarkaapeejus no nejaushajiem. Taatad visi tie kuri nepiespraadzeejas ir automaatiski pieskaitaami pie ljaunpraatiigiem un agresiiviem paarkaapeejiem. Jeb es kautko nesaprotu?

Tie kuri atbalsta sho lietu vai nu slimo ar sklerozi vai nu vinjiem nav nekaadas izpratnes par likumiem un atbildiibu.

Kategoriski neatbalstu shito. Taadaa gadiijumaa Zivtinja kungam vai Lukstinja kungam jaauznjemas atbildiiba par katru avaariju un jamaaksaa sods taads pats kaa vadiitaajam. Sak kapeec neredzeeja ka dod tiesiibas likumpaarkaapeejam.

194252. viesis 7.marts 2006 21:32
0 0 Atbildēt

Idiņi. Šis tak ir kārtējais pasākums, lai pasargātu cilvēkus no sava stulbuma - nepiesprādzēšanās.

194253. viesis 7.marts 2006 21:38
0 0 Atbildēt

Cik var maniit tad daudziem shii teema ir ljoti saapiiga. Labi es neko nesaku par normaalu vieglo auto, kur ir tikai divas seedeklju rindas, tad tiesaam var arii daudz maz izkontroleet vai visi ir piespraadzeejushies, bet kaa gan lai to izdara minivenaa kur seez trijaas rindaas? Ja domaajat par spoguljiem tad kaut ko glaabt var tikai vesela periskopu sisteema!!! Preteejaa gadiijumaa atliek vien iet uz aizmuguri skatiities kas tur notiek un braucot tas noteikti nav izdaraams. kur logika?

194254. viesis 7.marts 2006 21:39
0 0 Atbildēt

tiem pajoļiem laikam plāns nepildās

pēc punktu ieviešanas neviens sevi cienošs vadītājs no laba prāta punktos nelien..... ja vien ir kāda iespēja iesmērēt kukuli, tad to arī dara....

194255. viesis 7.marts 2006 21:44
0 0 Atbildēt

Hmmmm... cik atminos, tad kapeikai un pirmajiem moskvičiem siksniņu aizmugurē nava, varbūt es kļūdos. Bet ja nu, tad ko ar tādiem aparātiem? Un kā ar tricikliem, vai siksnām jābūt? Un kā ar mikriņiem? Un kā ar saeimas deputātiem? Un kā ar Vairu? 100%, ka Vaira nemet sev kaklā cilpu! utt ???

194256. viesis 7.marts 2006 21:45
0 0 Atbildēt

2qued: visus tavus ienaakumus vajadzeetu savaakt nodokljos. citaad tevi no stulbiibam nepareizi teereet naudu pasargaat nevar. un sievu tev izsniegt reizi meenesii zem uzraudziibas, citaad kaukaadas perversijas sastraadaasi, vai pie otra taada queda veel tiksi :)

194258. viesis 7.marts 2006 22:02
0 0 Atbildēt

Bet kā jūs nesaprotat. Kā jūs neatceraties kā amatpersonas no CSDD sita pa krūtīm ka soda punktu sistēma būs efektīgs pasākums un ka to nevajadzēs labot jo ar dzērājiem nu reiz ir jābeidz. No ko jostu nelietotāji - tagad arī jūs tiekat pielīdzināti pie alkāniem. Ja kādas pretenzijas tad adresējiet Zivtiņa kungam un Lukstiņa kungam. Par viņu vārdiem es nevaru uzņemties atbildību.

194259. viesis 7.marts 2006 22:05
0 0 Atbildēt

ko cepaas,vai tad tik gruuti piespraadzeeties...viena rokas kustiiba un liikumos arii nemet no benjka aaraa:) bremzeejot var patiikami iekaarties jostaas un skatiiities kaa acis izspraagst no acu dobumiem un saskjiist pret veejstiklu...

laikam samuldeejos pa daudz..

194260. viesis 7.marts 2006 22:20
0 0 Atbildēt

Lauku policistu jājamzirdzinsh.

Ak nesi čiulis - maksā - nemaksāsi - uzrakstīšu tev par jostām varēsi likt savus soda punktus kur gribi.

Pēc tam pamēģini pierādīt pretējo.

194261. viesis 7.marts 2006 22:20
0 0 Atbildēt

2 316: lai liikumos nemestu aaraa nopeerc normaalu mashiinu ar recaro, jebshu,ja tev taadas nav, neizaicini likteni ar savu klaburkasti,un brauc liikumos leenaak :P

194267. viesis 8.marts 2006 0:33
0 0 Atbildēt

uk ka bus ar valsts amatpersonam, kad vinus ved soferisi, sezot aizmugureja sedelki nepiespradzejas.

194268. viesis 8.marts 2006 5:11
0 0 Atbildēt

atvainojos par izteicienu, bet losiigs un idiotisks priekshlikums; es vienmeer pats spraadzeejos, tomeer nauzskatu ka par shito buutu punkti jaadod... tur valdiibaa galiigi apdauziijusi savus sausos kokosus

194269. viesis 8.marts 2006 8:30
0 0 Atbildēt

Uz valdības amatpersonām administratīvo pārkāpumu kodekss un CSN neattiecas !!! Vai tad tas vēl kādam jautājumus izraisa.....

194274. viesis 8.marts 2006 9:43
0 0 Atbildēt

kaut kaadas mulkjiibas, ja vajadzees tad piespraadzeesies, atradushies tautas glaabeeji!!!!

194283. viesis 8.marts 2006 10:10
0 0 Atbildēt

Wala

Palasi noteikumus! Tur kā reiz ir minēts, ka gan pasažieriem jābūt piesprādzētiem, gan arī vadītājam:

38.5. braucot ar mehānisko transportlīdzekli, kura konstrukcijā paredzētas drošības jostas, būt piesprādzētam un

nevest pasažierus, kuri nav piesprādzējušies (tas attiecas uz visiem pasažieriem, kuru sēdvietas aprīkotas ar drošības

jostām);

194291. viesis 8.marts 2006 10:30
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu! :)

Qued [?] 07.03.2006 21:32

Idiņi. Šis tak ir kārtējais pasākums, lai pasargātu cilvēkus no sava stulbuma - nepiesprādzēšanās.

194322. viesis 8.marts 2006 11:08
0 0 Atbildēt

2 murlis;

palasi ka pats tas ir PIENAAKUMS, bet nav AIZLIEGTS vest bez jostaam. Taapeec arii jautaajums kas tad ir tas PIENAAKUMS no likuma/juridiskaa viedoklja.

194381. viesis 8.marts 2006 13:25
0 0 Atbildēt

No vienas puses piekriitu - vajg jostas, bet no otras.

Taa ir katra pasha personiskaa atbildiiba - piespraadzeeties vai nee. Nu nevar auto vadiitaajs atbildeet par visiem - tas ir vienkaarshi muljkjiigi. Tad kad cilveeki pashi sapratiis, ka tas ir inju droshiibai - tad jaa - spraadzeesies. Bet kameer tas ir tikai naudas noslaukshanai - sviests.

Muusdienaas reti kuram nav tiesiibas - tad to sodu vajag arii uz konkreeto personu attiecinaat, nevis uz auto adiitaaju.

194389. viesis 8.marts 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Nu noskaidroju visu par CSN38.nod.PIENĀKUMS juridisko pusi:

38.5.braucot ar mehānisko transportlīdzekli, kura konstrukcijā paredzētas drošības jostas, būt piesprādzētam un nevest pasažierus, kuri nav piesprādzējušies (tas attiecas uz visiem pasažieriem, kuru sēdvietas aprīkotas aprīkotas ar drošības jostām).

Latvijas Republikas Administratīvais kodekss:

149.4 pants. Vispārīgo ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšana

Par nepiesprādzēšanos ar drošības jostu vai aizsprādzētas aizsargķiveres nelietošanu, kā arī tāda pasažiera vešanu, kurš nav piesprādzējies vai kuram galvā nav aizsprādzētas aizsargķiveres, —

izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam desmit latu apmērā.

Respektīvi, punkts CSN un LRAPK paliek tas pats, bet tiek veiktas izmaiņas soda apmērā :(

Tāda nu ir realitāte no juridiskās puses.Domājam nu, kā spēsim visu laiku izsekot, lai citi mums nevāktu soda punktus, ja tos apstiprinās.

P.s.Bļāvējiem vēlreiz atgādinu: 100% esmu par drošības jostu izmantošanu , bet esmu pret to, ka pastāv iespējamība sodīt mani arī par nejaušu apstākļu sakritību, manuprāt, ja jau mūsu valsts darboņi tā rūpējas par cikvēku drošību, tad jau pietiktu, ka apstādinātu autiņu un izteiktu aizrādījumu.

Un vienalga mans viedoklis ir: katram pašam jānes atbildība par sevi konkrētajā situācijā.

194411. viesis 8.marts 2006 16:36
0 0 Atbildēt

Ne jau ar tādām metodēm jācīnas ar brucējiem, pasažieriem, kuri nelieto jostas. Pašiem cilvēkiem zemapzinā tas ir jāsaprot un nevis sodanauda un sodapunkti būs risinājums. Tas vairāk izklausās pēc kārtējā budžeta papildināšanas. Mums viss notiek tikai ar soda metodēm, jo atbildīgajām institūcijām kā vienmēr nav līdzekļu un ja tie ir tad nav personāla:)

194811. viesis 12.marts 2006 18:01
0 0 Atbildēt

Njaa, veel dikti labi nodereetu sieksta un peershana ar riixteem sveetdienaas pie raatsnama. Lai tik baidaas - tatad ciena. Neviens neapshauba to, ka naudas sods par brauxanu a/m nelietojot jostas, turklaat pamatiigs, ir jaapiemero. Sashutumu izraisa tieksme paarspiileet - par nodariijumiem, kuru seku saistiiba ar paareejo satiksmes daliibnieku droshiibu ir pakaartota iecerot piemeerot liidziigus soda punktus (2) kaa par aatruma paarsniegshanu 40 km/h virs atljautaa.

195123. viesis 15.marts 2006 13:07
0 0 Atbildēt

shausmas, taa vietaa lai uzlabotu celju kvalitaati un staastiitu par braukshanas kultuuru utt., Latvija atkal izceljas - nevis risinajums, bet jau uzreiz sankcijas............

195598. viesis 20.marts 2006 17:28
0 0 Atbildēt

blje juus visi esat lohi, kas gruuuti uzlikt siksnu? tas ir neiespeejami vai kaa? a deelj taadiem lunjiem kaa juus ( kas neliek siksnas un atskjaida galvas un kruutis pret stuuri un paneli) man tagad aatruma sodi ar katru gadu aug. ja nebuutu tik daudz juusu smirdiigo liikju es kaa agraak pa 5 ls vareetu atpirkties. a tagad jau ar 10 valjaa netieku

282379. viesis 8.aprīlis 2011 19:02
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Kā sodīt drīkst!

Mēs šodien braucām piesprādzējušies!

CP Brauca pretī, apgriezās un sekoja mums, tad mistiski apturēja...

Pienāk un apgalvo, ka blakussēdētājs nav piesprādzējies!

Viņam melna vējaka, knapi es pamanu drošibas jostu!

Protestēju - reku ir josta...

Policists ignorē, neuzrāda nekādu ierakstu, kur fiksēts = apgalvo, ka nevajaga...

sastāda protokolu par 20 LS

(par soda punktiem nekas nava minēts)

P.S TAD JAU JEBKURU AUTO APTUR UN |SODA - IT KĀ NEBIJA PIESPR"ADZ"EJIES??????

A_P

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti