Audi S6/S6 Avant - vēl jaudīgāki un elegantāki 19

 
14.marts 2006 0:00

Jaunā "Audi S6", kas iemieso Audi sportiskuma filozofiju, pārdošana sāksies 2006. gada vasarā. Tas tiks laists apgrozībā vienlaicīgi ar automobiļa Avant versiju, kurā apvienota tipiska Avant daudzpusība un jaunā "Audi S6" neapšaubāmi sportiskais raksturs.



Audi S6 būs aprīkots ar pilnīgi jaunu desmit cilindru V konfigurācijas dzinēju ar tilpumu 5,2 litri un jaudu 420 zirgspēki (309 kW) pie 6 800 apgriezieniem minūtē. Audi S6 sasniedz augstāko griezes momentu 540 Nm robežās no 3 000 līdz 4 000 apgriezieniem minūtē.



Kad apgriezienu skaits minūtē ir robežās no 2 500 līdz 5 500, iespējams sasniegt griezes momentu, kas pārsniedz 500 Nm. Šis dzinējs, kas sver tikai 220 kilogramus, ikvienā auto vadīšanas situācijā spēj nodrošināt izcilu vilcējspēku.



Lai sasniegtu šī modeļa visoptimālāko jaudu, liela nozīme ir FSI benzīna tiešās iesmidzināšanas tehnoloģijai, kas savu izcilību ir pierādījusi Le Mans ātrumsacīkšu uzvarētājā Audi R8. Limuzīns spēj sasniegt ātrumu no 0 līdz 100 km/h 5,2 sekundēs (S6 Avant 5,3 sekundēs). Maksimālais ātrums pie 250 km/h tiek elektroniski ierobežots.



Gan automobiļa transmisija, gan stūres iekārta un piekare ir pārveidoti tā, lai pielāgotos jaunā Audi S6 pamatīgajai jaudai. Sešu ātrumu Tiptronic automātiskā transmisija, kas ir standarta aprīkojumā, pārnesumus maina ātrāk, tērauda piekare ir konfigurēta tā, lai būtu pielāgota daudz straujākai gaitai un tiešākai reakcijai, kam piemērota arī servo stūre. Jaunākās paaudzes quattro pastāvīgā četru riteņu piedziņa ar 40:60 griezes momenta sadali jebkuros apstākļos pavisam viegli nodrošina optimālu dzinējspēku.



Viena no galvenajām prasībām, veidojot Audi S6, bija ikvienā situācijā nodrošināt augstu komforta līmeni, un tajā pašā laikā akcentēt tā sportiskumu. Rezultātā šim automobilim ir izdevies iemiesot divus grūti apvienojamus faktorus – lieliskus jaudas rādītājus un iespēju vadītājam un pasažieriem pilnībā izbaudīt ceļošanu. Salonā jaušama luksusa atmosfēra. To rada arī jauni sporta sēdekļi, ekskluzīvi ādas un Alcantara polsterējumi visām piecām sēdvietām un augstākās klases automātiskā gaisa kondicionēšanas sistēma.



Audi S6 izskatās neapšaubāmi eleganti, bet viegli izliektās priekšējo riteņu arkas un aizmugurējais spoileris izceļ tā sportiskumu. Avant modelim ir pārveidots jumta spoileris. S6 limuzīni jau bāzes modelī tiek aprīkoti ar 19 collu riteņiem. Divi dienas gaitas lukturi, kas sastāv no piecām gaismas diodēm, ir gan moderni drošības elementi, gan novatoriski dizaina meistarības paraugi; tie ir iestrādāti automobiļa priekšējā buferī un ir nepārprotama S6 modeļa atšķirības zīme.

Jaunais Audi S6 Latvijā sagaidāms vasaras beigās.

 
Visi komentāri
 
194920. viesis 14.marts 2006 0:39
0 0 Atbildēt

nu Audi ar katru gadu, ar katru modeli veelvairaak pieraada savu reklaamas saukli- vorsprung durch technick...

194922. viesis 14.marts 2006 0:44
0 0 Atbildēt

gribu shitaadu!

194926. viesis 14.marts 2006 8:14
0 0 Atbildēt

Hej-hej! Autorīga!!!

Kad beidzot būs iespēja pa telefonu sazvanīt Jūsu autoservisu??? Jūs te tērējāt naudu Audi reklāmai, bet nav iespējams nebraucot uz Jūsu servisu pat pierakstīties eļļu nomainīt!

Jūsu "klientu apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanas programma", kad tika ielikt autoatbildētājs "visi operatori ir aizņemti" nepaaugstina Jūsu slikta servisa kvalitāti.

Jau apnika! Besī ārā! Dēļ servisa neorganizētības pazūd vēlme nākamo autiņu pirkt pie Jums.

Ar cieņu,

Aleksandrs

194929. viesis 14.marts 2006 9:28
0 0 Atbildēt

Auto Rīgā vienkārši visi maina TDI zobsiksnas, tāpēc nav laika...

194931. viesis 14.marts 2006 9:37
0 0 Atbildēt

bmw prosta otdihajet...

194934. viesis 14.marts 2006 9:45
0 0 Atbildēt

to 194931 viesis ... nu hvz kura momenta M5 sim modelim zaude ... kaut vai tie pasi 507hp pret audi 420 ...

194935. viesis 14.marts 2006 9:55
0 0 Atbildēt

M5 konkurents ir RS6. S6 ir kā parastais piektais ar paketi

194938. viesis 14.marts 2006 10:35
0 0 Atbildēt

kam vajadziigi tie jaudiigie, ja nav kur skriet?!

:(

194939. viesis 14.marts 2006 10:37
0 0 Atbildēt

Standartaprīkojumā ietilpst vakuumpumpis locekļa pagarināšanai...

194940. viesis 14.marts 2006 10:39
0 0 Atbildēt

Skriešanai vietu pietiek

194944. viesis 14.marts 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Auto protams uz goda, bet nu buusim reaali kaada no shitaada auto jeega pie mums. Jaa itkaa prestizs, bet iisteniibaa jau tie kuriem patieshaam svariigs prstizhs nevis izraadiishanas brauc ar Bently, Rolls Royce. Kam svariigs sportiskums Porsche utml. Varu veel saprast ka shaads teik lietots kaa "darba vaagjis" lai paaradiitu saviem potenciaalajiem partneriem sava uznjeemuma "potences" - taa teikt executive car.

194950. viesis 14.marts 2006 11:32
0 0 Atbildēt

Viena liela bēda--BMW jaunās troikas diski

194970. viesis 14.marts 2006 12:49
0 0 Atbildēt

bus labs parvietotajs ;)

194980. viesis 14.marts 2006 14:18
0 0 Atbildēt

peec desmit gadiem vareeshu atljauties :)

katra jaunaa A6 iipashnieka sapnis buus pielipinaat 5 diodes pie bufera... lai pa gabalu peec S6 izskataas.

194990. viesis 14.marts 2006 15:13
0 0 Atbildēt

Nu ar diodēm vien nepietiks, šim ir agresīvāka reste, hromētie spoguļi, lielākas un uzpūstākas disku arkas u.c. sīkumi, kas uzreiz krīt acīs. Diodes tik pa 200m varētu dot mānīgu priekšstatu :)

A M5 jebkurā gadījumā zaudē "parastam" S6, dēļ piedziņas jeb pareizāk sakot bezpiedziņas :)))

195025. viesis 14.marts 2006 23:08
0 0 Atbildēt

Tjuuningeriem buus, ko njemties - no 5.2 l tikai 420 Zs - tas ir smiekliigi. Protams - resurss garaax, bet tas interesee tikai tos, kuri shos auto pirx peec tam, kad kaads jau 10 gadus buus braucis... :-)

No shaada tilpuma ar vienkaarshu chiptjuuningu vajadzeetu vareet dabuut aaraa pie 600Zs, & tad tas jau ir patieshaam nopietns auto.

Tikai - seerijaa taadus tieshaam razhot nedriixt. Paaraak daudz tos sitiis, kas dariis gauzhi imidzham. :-)

195028. viesis 14.marts 2006 23:44
0 0 Atbildēt

aaaaaaa.....noteceeja siekals

195166. viesis 15.marts 2006 18:44
0 0 Atbildēt

Vienkārši idēals auto!

195724. viesis 21.marts 2006 19:14
0 0 Atbildēt

AutoRīgas servisā ne vien telefoni, bet arī servisa pacēlāji ir aizņemti 2 nedēļas uz priekšu, tā kā saviem VW eļļu mainīt vrat šķūnītī, tur neviens pēc jūsu grašiem neskumst ;)))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW T-Cross ar lielisku gaismas tehniku (+VIDEO) 7

Mazās klases krosovers Volkswagen T-Cross kopš nonākšanas tirgū 2019. gadā Baltijas valstīs pārdots vairāk nekā 5,5 tūkst. eksemplāros. Lasīt vairāk

 

Līdz 2026.gadam Rīgā plāno pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā

Līdz 2026.gadam Rīgā plānots pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domē. Lasīt vairāk

 

Mercedes EQS modernizēts; cenas nemainās, sniedzamība vairāk par 800 km (+ FOTO) 5

Mercedes-Benz modernizējis elektriskās piedziņas sedanu EQS, piestrādājis pie izskata un uzlabojis sniedzamību, taču cenu atstājis to pašu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti