Latvijā uzsāk «Citroen C1» tirdzniecību 27

17.marts 2006 11:18

Citroen importētājs Latvijā – SIA Veho – ir oficiāli uzsācis Citroen C1 tirdzniecību Latvijā. C1 ir Francijas auto ražotāja mazās klases jaunākais piedāvājums.

c11.jpg "Mazie auto Eiropā kļūst arvien populārāki. Pašlaik šis segments veido 30% no visa auto tirgus. Arī Latvijā cilvēki arvien biežāk iegādājas mazos auto un Citroen šo auto piekritējiem ir ko piedāvāt. Patlaban Citroen tirgus daļa mazo auto segmentā Eiropā ir 9,1 %," apgalvo Raimonds Dūda, SIA VEHO valdes priekšsēdētājs.

C1 ir pieejams trīs durvju un piecu durvju versijā un ir iespējams izvēlēties starp divu veidu dzinējiem: benzīna (68 ZS 1.0i) un dīzeļdzinēju (55 ZS 1.4HDi). Abiem dzinējiem ir raksturīgs zems degvielas patēriņš un mazs izmešu daudzums (109 g CO2/km) un tie savienoti ar manuālo vai - benzīna dzinēja gadījumā - SensoDrive pārnesumkārbu. C1 ir možs, pievilcīgs un kompakts, paredzēts četru cilvēku pārvadāšanai.

Jaunajā auto modelī nepārprotami iespējams atpazīt Citroen. Ar hromēto logo un liektajām virsbūves līnijām tas iemieso visu Citroen supermini klases modeļu stila pamatvērtības. Īsās pārkares, lielie buferi un liektās līnijas pauž draudzīgu šarmu, vienlaikus liekot sajust arī robustu spēku un drošību. C1 var lepoties ar daudzām oriģinālām dizaina iezīmēm, piemēram, caurspīdīgām bagāžas nodalījuma durvīm un aizmugurējiem lukturiem, kā arī – piecdurvju modelī – ar progresīva dizaina aizmugurējām durvīm, kas sniedzas līdz pat lukturiem.



C1 patīkamās manieres uz ceļa ir piemērotas gan pilsētai, gan ārpus tās. Auto šasija nodrošina nevainojamu stabilitāti, vienlaikus efektīvi rūpējoties par aktīvo drošību. Turklāt C1 jau standarta aprīkojumā ietverti arī augstākā līmeņa drošības elementi: ventilējamas disku bremzes priekšā, ABS un EBD CSC (Cornering Stability Control), lai saglabātu auto stabilitāti, izbraucot pagriezienus ar nospiestām bremzēm, un vadītāja un pasažiera drošības spilveni.

Automašīna savā segmentā atrodas līderu vidū attiecībā uz pasažieru drošību un pasažieru aizsardzību sadursmes gadījumā. To apliecina EuroNCAP sadursmju testos iegūtās 4 zvaigznes. C1 kopumā saņēma 26 punktus, nostājoties blakus C2, C3 un C3 Pluriel, kuri arī ieguva 4 zvaigznes attiecīgi ar 29, 28 un 31 punktu.

Kompaktais un pilsētas apstākļos veiklais C1 ir 3,43 m plats, 1,63 m plats un 1,47 m augsts. Tā apgriešanās loks ir 9,5 m, un pārnesumu attiecības ir veidotas tā, lai nodrošinātu ātru reakciju, kāda nepieciešama patīkamai braukšanai pilsētā.

C1 pieejams par ļoti demokrātiskām cenām sākot no 8650 eiro. C1 ir ekonomisks lietošanā, pateicoties taupīgajam dzinējam un mērenajām servisa izmaksām.

Citroen C1 iespējams iegādāties Veho auto salonā Ulmaņa gatvē 90.

 
Visi komentāri
 
195407. viesis 17.marts 2006 11:21
0 0 Atbildēt

Aygo man liekas daudz pievilcigaks... :/

195408. viesis 17.marts 2006 11:25
0 0 Atbildēt

a kas ir Aygo.............. ar to Aygo var tik izgrabst..................

195412. viesis 17.marts 2006 11:33
0 0 Atbildēt

Maniiju jau shito pa riigu skraidaam :) Shkjita izskatiigaaks par aygo un cenai ar jaabuut adekvaataakai kaa aygim.

195417. viesis 17.marts 2006 11:52
0 0 Atbildēt

Citroeni ir labi auto, nav noliedzams. Bet dzīve rāda, ka pēc trīs gadu braukšanas, sakas problemu jūra. Mans kolēģis pirms vairākiem gadiem paņēma jaunu citroenu xsara, un pēc piecu gadu pat ne pārāk lielas braukšanas, auto ir diezgan sliktā teh.stāvoklī , un prasa lielus remontus. Tāpēc, kolēģis nolēmis pirkt auto pie dīlera, kas piedāvā 5 gadu garantiju - Hyundai . Firmai, kura piedāvā daudzus ,jaunus interesantus auto.

Ļoti simpatisks un skaists auto ir jaunais Santa Fe. Vakar biju iebraucis Hyundai salonā Lielirbes ielā to apskatīt. Manā skatījumā - viens no glītakajiem džipiem, kādi jebkad līdz šim bijuši. Domāju, ka japanieši ar savu iecienīto hondu CRV nu var doties....tŗīs mājas tālāk. Vienīgais mīnuss - ievērojams cenas kāpums ,salīdzinnot ar ieprieksejo modeli : lētākā modifikacija maksā virs 29 000 eiriku. Biju cerējos, ka būs lētāks. Droši vien modifikacijas ar uzlaboto dīzeli un ādas salonu jau cenā vilks uz 33-35 tūkstošiem eiro. Bet, jebkurā gadījumā, auto skaists un intriģējošs. Ieteiktu iauto redakcijai sagatavot kādu rakstiņu par šo auto - intriga varētu būt liela.

195421. viesis 17.marts 2006 12:13
0 0 Atbildēt

Pzhiks vel it ka netirgojas... Bet C1 pamata ir letaks par Aygo, jo daudz plikaks. Ne CD, ne kondishka. Ja sataisa vienadu komplektu, tad cena lidziga. Biki letak gan izskatas pie Lietuvas Pzhiku izplatitajiem, bet neesmu droshs. Bet doties tiem jau sen ir gan P 107, gan 1007 (ar bidamajam durvim).

195422. viesis 17.marts 2006 12:14
0 0 Atbildēt

Diemzel sadursmee ar lielaaku auto (Volvo,Mercedes,Jeep ...) C1 brauceejiem ir mazas izredzes. Kameer dzipists izkaps no auto un vinjam nekas nebuus.

195426. viesis 17.marts 2006 12:30
0 0 Atbildēt

195422 viesi, brauc ar trolejbusu, jo peec sadursmes ar dzhipistu Tu vareesi izkaapt aaraa un Tev nekas nebuus!

195429. viesis 17.marts 2006 12:41
0 0 Atbildēt

Autiņam ir divi platumi :)

"...veiklais C1 ir 3,43 m plats, 1,63 m plats un 1,47 m augsts."

Vai tas nozīmē, ka tas var braukt arī pilnīgi sāniski? :)

195430. viesis 17.marts 2006 12:43
0 0 Atbildēt

Pižikus jau tirgo gan...

Un vismaz pāris nedēļas...

paspocīgi jau izskatās, tas 107, bet ko var gribēt no tām mazmašīnītēm

Toties fiteni vai hoķi ar jamiem raut ir riktīgi pa feino!

195439. viesis 17.marts 2006 13:59
0 0 Atbildēt

Tas P-1007 redzēts Rīgas ielās jau sen, kādas pāris nedēļas??? Mēneši točna!!!

195447. viesis 17.marts 2006 14:57
0 0 Atbildēt

195430. viesis 17.03.2006 12:43

A pa cik vinsh nak? Es pie Lauvas ari redzeju, tipa ir ok. A cenas webaa nava:) Droshi vien gaida savu ofic. presentation...

195448. viesis 17.marts 2006 15:01
0 0 Atbildēt

Cik Juus visi autospriedeeji (dziivee: autopirdeeji) esat STULBI... Tukshpauraini muzhiki... Buutu labaak braukushi, nevis tukshu gaisu dzenaajushi. Dizhie izgudrotaaji... Ieniistu visus komentaarus.

195450. viesis 17.marts 2006 15:08
0 0 Atbildēt

ibio, ar savu veco Reni, ej dirst. Un paareejie arii.

195457. viesis 17.marts 2006 16:33
0 0 Atbildēt

Kārtējais šrots jaunā kulītē...

195458. viesis 17.marts 2006 16:39
0 0 Atbildēt

baigais shits!

195467. viesis 17.marts 2006 21:41
0 0 Atbildēt

S U D S!!!! UN TAS kas raxta par santa fe! :))) es gandriz nospragu no smiekliem!!!

jo par 35 EUR es jau varu panemt TOUAREG.....

un ta hujdaj garatija uz 5 gadiem ir tiri nosacita...

195482. viesis 18.marts 2006 11:15
0 0 Atbildēt

īstenībā tas ir mazs , toties sasodīti dinamisks un veikls vāģītis. Protams, tas krānu nepagarina atšķirībā no bmw un oooo uc, bet pilsētai - gana brīnišķīgs. Cena gan varēja būt vēl bikuc demokrātiskāka, bet visumā ir oki!

195484. viesis 18.marts 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Pagaajušaa gada auto istadee Rīgā Pežutam 1007 nobruka elektronika un istades beigas skatiitaji tikai vareeja apluukot to aarieni, diez kas notiksies kad šim agregātam buus 2 gadi aiz muguras..... un vel kads 50000 uz spido.......

195487. viesis 18.marts 2006 11:47
0 0 Atbildēt

paugeot 1008, cik man zinām tās duris ir elektriskas, un ja aiziet ciet akku (tam ir aizsardzība pret deep dicharge) tad elekromotori vairs nefunkciklierē

bet iet jau runa par peugeot 107 nevis 1008.

Iet runa par metāla un plasymasas kastīti, kas paredzēta pilsētas trafficam

vakar biju riktīgi aplūrēt

ir labs, bet bikuc lētāks varēja gan būt...

195488. viesis 18.marts 2006 13:22
0 0 Atbildēt

Taa daardziiba ir nosaciita, diezgan ilgi sievai mekleeju jaunu auto. C1 ir manupraat loti optimaals variants, aizvakar jau pasuutiiju, Riigaa buus Juunijaa.

195489. viesis 18.marts 2006 13:52
0 0 Atbildēt

un tomēr tas vāģis varēja maxāt bikuc lētāk...

195495. viesis 18.marts 2006 22:25
0 0 Atbildēt

citronu var panemt tikai ar putniem galvaa, tipa maxlinieciskas dveeseles, neziniisi, sievietes un absolutie diletanti....

195498. viesis 18.marts 2006 23:43
0 0 Atbildēt

skatoties ko un kādiem mērķiem ņemt

tikpat labi jābūt putniem galvā, llai nopirktu M5 ja dzīvo dziļos laukos, kur līdz tuvākajam asfaltam ir 20 km, nopirkt mersi, tikai lai katru rītu nobrauktu 3 km un lādētos, ka nevar noparkot šaurajā pagalmiņā pie kantora utt.

katram savs pielietojums.

195506. viesis 19.marts 2006 16:45
0 0 Atbildēt

latvijas autotirguu jau taapat ir par daudz "citronu"

195512. viesis 20.marts 2006 8:19
0 0 Atbildēt

:D:D:D tas koments par SantaFe gan bij labais.. :D:D smuks un skaists džips.. :D:D Atradis džipu :D

196038. viesis 24.marts 2006 15:02
0 0 Atbildēt

Paldies, viirinj! Tas bija lielisks paarsteigums! Un man taa mashiiniite ljoti patiik! :)

206293. viesis 13.jūlijs 2006 13:33
0 0 Atbildēt

A pricom te visādi komenti ne pa temu, man gan domāt, ka šeit būs normāla citroena apspriešana, nevis murgaini spriedelejumi par citām markām...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē: Renault krosoveru izaicinājums 4

Ko krosoveri prot bezceļos? iAuto.lv testē trīs Renault apvidus automobiļus - priekšpiedziņas Captur, kā arī Kadjar un jauno Koleos ar pilnpiedziņu. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" līdz 2022.gadam investēs 34 miljardus eiro nākotnes automobiļu attīstīšanai 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" piektdien paziņoja, ka nākamajos piecos gados plāno investēt vairāk nekā 34 miljardus eiro jaunās tehnoloģijās, lai kļūtu par globālu līderi elektrisko automašīnu jomā. Lasīt vairāk

 

Kā pārmācīt tos, kas braucot raksta īsziņas (+ video) 21

Puiši ir neiecietīgi un bez žēlastības "izjoko" tos, kas braucot pie stūres, raksta īsziņas. Lasīt vairāk

 

Jau nākamgad - "Fendt" piesaka elektrisku traktoru (+ foto) 9

Vācijas kompānija "Fendt", kas specializējas lauksaimniecības tehnikas ražošanā, nākamgad laidīs klajā kompaktu elektriskās piedziņas traktoru ar 68 Zs jaudu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti