Pagājušajā nedēļā vairākos mēdijos, tajā skaitā arī iAuto.lv bija publicēta informācija par piektdien un sestdien notiekošajām atvērto durvju dienām...
Atvērto durvju dienas bija paredzētas Chevrolet izplatītājam Adam Auto Krasta ielā. Bet ieskatoties šīs ziņas komentāros un arī www.hansaauto.lv kļuva skaidrs, ka šādas aktivitātes paredzētas abos Chevrolet izplatītāju salonos. Nolēmu apciemot tos un apskatīties uz skaļi izreklamēto jauno Chevrolet Aveo Sedanu.Pirmais salons, ko apciemoju, bija Adam Auto. Piebraucot pie salona nekas īpašs neliecināja par to, ka kāds (lasi - pircējs, interesents) piektdien-sestdien tiktu īpaši gaidīts. Ak, jā - bija gan pazīmes: divi ar krāsainiem baloniem izrotāti auto... Eju iekšā. Tā kā pulkstens rāda ap 17 (piektdien), šeit nekāda īpaša rosība nenotiek. Pēc nelielas pastaigas pa salonu, pašā galā atrodu arī meklēto jaunumu - Chevrolet Aveo sedanu. Jā, nu tas izskatās nedaudz savādāk, bet tas jau ir gaumes jautājums. Protams, ar mašīnas vizuālo apskati taču nevarētu beigties auto izvēle.
Pēc ilgākas grozīšanās, durvju vairākkārtējas atvēršanas/aizvēršanas pienāk kāds salona darbinieks ar klasisko jautājumu "vai varu palīdzēt?" Jā, palīdzēt varētu, tāpēc sāku uzdot jautājumus, ar ko šis sedans [tehniski] atšķiras no turpat blakus stāvošās kupejas. Nekādu īpašu atbildi nesaņemu un visu laiku mani nospiež doma, ka Aveo vispār ir pirmklasīgs auto un nav pieklājīgi uzdot daudz jautājumu; ir tikai jāpasūta un jāizvēlas krāsa. Vismaz tā varēja saprast no puiša, kas pievērsa man uzmanību... Labi, auto jau izskatās normāli, bet neviens tā arī nemēģina mani apgaismot, kāpēc būtu jāizvēlas tieši šīs markas/modeļa auto. Saprotu, ka citu informāciju nesaņemšu, paņemu Aveo reklāmas prospektiņu un varu mierīgi doties prom. Ak jā, neviens tā arī man nepiedāvāja ne testa braucienus, ne dalību konkursā, kur jāaizpilda anketa... Par feisliftēto Merivu vispār neviens neierunājās. Tā arī paliku tikpat gudrs, kā pirms tam un devos uz otru šo pašu marku tirgotāju salonu - Hansa Auto Brīvības ielā.
Tuvojoties salonam uzreiz pamanīju klātos galdus - tātad informācija ir pareiza - arī šeit notiek kaut kas notiek. Vismaz Hansa auto mājas lapā bija rakstīts prezentācija... Dodos iekšā. Baltos kreklos oficianti mierīgi tusējas gar vīna glāzēm un uzkodām klātajiem galdiem.
Uzreiz atrodu jauno Aveo un sāku tā apskati. Nepaiet ilgs laiks, kad izdzirdu pazīstamo jautājumu "vai varu palīdzēt?" Jā, varat! Uzdodu līdzīgus jautājumus un ... saņemu atbildes. Pārdevējs ir informēts par visiem uzlabojumiem, spēj pastāstīt, kas jauns, kas savukārt palicis no iepriekšējā modeļa. Viņš arī neaizmirst, ka ir arī otrs jaunums - feisliftētā "Meriva". Arī tā tiek izrādīta. Kad viss apstāstīts, tad manu manāmo interesi par šiem auto aptur ... nekas. Saruna ir beigusies un es drīkstu doties prom. Arī šeit netika piedāvāts testa brauciens un tā arī neko nesaņemu no solītās īpašās atmosfēras un pārsteigumiem. Manā izpratnē vārds prezentācija nozīmē kaut ko citu.... Baltkreklainie oficianti pavada mani ar skatieniem līdz durvīm un prezentācija ir beigusies.
Ko es ieguvu no šādu atvērto durvju dienām Adam Auto un prezentācijas Hansa Auto? Neko. Acīmredzot Chevrolet marka ir tik pašpietiekama, ka muļķīgi būtu iedomāties, ka pirms tādu pasūtīt, varētu arī to izmēģināt vai vismaz uzzināt pamatojumu, kāpēc vispār šāds auto būtu jāpērk.
Varbūt mans izskats norādīja uz to, ka es NEKAD nespēšu nopirkt šādu brendu automobiļus? Neskati vīru no cepures...
Gariks,
iAuto lasītājs
Vai tik autoram nav sakāpis galvā? Vai domā, ka brīdi kad dodies, iespējams, iegādāties ševroletu, pasaules centrs pārvēršas tavā personā?
Visur nevar dabūt testdraivus uz "sitiena", jo ir tādi objektīvi apstākļi kā autiņš ir "iekrauts" salonā u.c. un parasti salonā piedāvā laiku kad var nākt un testēties, nevis "davai, tagad!"
Neesmu neviena salona pārdevējs un pats esmu bijis gan skatīt gan pirkt vāģi. Nekad nav licies ka browsējot lētos širpotrebus mani būtu jāsagaida ar orķestri un paklāju.