Izgatavots viens miljons «Mazda6» modeļu 12

 
23.marts 2006 9:39

Mazda Motor Corporation paziņo, ka 2006. gada februāra beigās visā pasaulē izgatavoto automašīnu Mazda6 (Japānā - ar nosaukumu Atenza) kopskaits ir sasniedzis vienu miljonu.

Šāds daudzums automobiļu saražots četros gados un vienā mēnesī, kas pagājuši, kopš 2002. gada februārī Hofu rūpnīcā nr. 2 tika izlaista pirmā Mazda6. Šis Mazda modelis visātrāk ir sasniedzis viena miljona robežu.

Mazda 2002. gada oktobrī uzsāka modeļa Mazda6 ražošanu Amerikā, AutoAlliance International (AAI) rūpnīcā Mičiganas štatā, kura ir kompānijas Mazda un Ford Motor Company kopuzņēmums. Ražošana turpinās arī kompānijas Mazda rūpnīcā nr. 2 Hofu pilsētā Japānas rietumos. Papildus tam FAW Car Co. Ltd. (FCC) 2006. gada janvārī uzsāka Mazda6 ražošanu Dziliņas (Jilin) provincē Ķīnā, nostiprinot šā modeļa fundamentālo lomu globālajā Mazda ražošanas sistēmā.

Mazda6 bija pirmais jaunās paaudzes modelis, kurš atspoguļoja zīmola Zoom-Zoom raksturu, kas vēlāk tika ieviests arī nākamajiem Mazda modeļiem. Mazda6 ir pieejama trijās virsbūves versijās — kā sedans, hečbeks un sporta universālis. Visos gadījumos to raksturo pārdrošs, sportisks dizains, teicama vadāmība un augsts gaitas komforta līmenis braucējiem. Ar atjautīgo bagāžas izvietojumu, ietilpīgo salonu un augsto izpildījuma kvalitāti automašīna ir iemantojusi popularitāti, kopš savas debijas izpelnoties uzslavas un daudzas balvas.

Mazda6 visā pasaulē ir ieguvusi 110 balvas, ieskaitot Japānā prestižo RJC Gada auto nosaukumu 2003. gadā. Sajūsminātas atsauksmes saņemtas gan no medijiem, gan no klientiem, un šim modelim joprojām ir labi pārdošanas rādītāji.

"Esam ārkārtīgi priecīgi, ka tik īsā laikā, turklāt ļoti spēcīgas konkurences apstākļos ir izlaists viens miljons Mazda6 automašīnu," norāda kompānijas Mazda prezidents un galvenais administrators Hisakadzu Imaki. "Vesels miljons Mazda6 pierāda, ka klientiem mūsu ražotās automašīnas patīk. Mazda arī turpmāk izlaidīs Zoom-Zoom produktus, kuri sajūsmina, iepriecina un patīkami pārsteidz mūsu klientus."

Kompānija Mazda, kuras mītne ir Hirosimā, 2005. gada jūnijā papildināja savu ražojumu klāstu ar uzlabotu Mazda6. Savukārt nesen šajā klāstā nāca klāt versija ar augstām dinamiskām īpašībām Mazda6 MPS. Šie modeļi sajūsmina sportiska braukšanas stila cienītājus visā pasaulē.
 
Visi komentāri
 
195813. viesis 23.marts 2006 10:31
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau nav brīnums, ka uz katra stūra pa divām 6. mazdām!:DD

195814. viesis 23.marts 2006 10:34
0 0 Atbildēt

tik daudz šrotu :)

195818. viesis 23.marts 2006 11:36
0 0 Atbildēt

cienījamie mazda 6 īpašnieki!

vai jūs nevarētu padalīties savos uzskatos par mazda 6?

cik esmu dzirdējis, baigais mīnuss ir milzīgās rindas pie autorizētā mazda dīlera autoservisā?

motoreļļas maiņa garantijas laikā ir jāgaida 30 dienas rindā?

hyena.

195821. viesis 23.marts 2006 12:00
0 0 Atbildēt

2 195818. viesis:

Nedēļu iepriekš pierakstoties nekādu problēmu līdz šim nav bijis.

Mani pirmie iespaidi par Mazda6 ir atrodami šeit pat sadaļā lasītāju pieredze. Kad sadomāšu vāgenu pārdot, tad apsolu papildināt ar pārējo pieredzi.

Īsi sakot - uzticams, vienkāršs, ekspluatācijā lēts, pietiekami ērts auto ar saviem objektīviem trūkumiem (kuri Mazda6 MkII ir ievērojami mazinājušies). Manējā jau noripojusi 107kkm.

195864. viesis 23.marts 2006 15:25
0 0 Atbildēt

varu teikt, ka ar 2.3 motoru liels pateerinsh, bet labs ceeliens =)

195869. viesis 23.marts 2006 15:50
0 0 Atbildēt

Tas pac 195821 viesis (kurš arī Gasjs, kuram slinkums logoties):

2.3 - cēliens normāls un arī patēriņš normāls. Man vidēji ap 9l/100km jauktajā režīmā. Pa pilsētu riktīgi pa korķiem sēžot ir ap 12l/100km, kas 1.4 tonnu govei ir visnotaļ pieņemami.

195871. viesis 23.marts 2006 15:53
0 0 Atbildēt

1.4 t tā ir GOVS??!!! Šaubos.

195879. viesis 23.marts 2006 16:44
0 0 Atbildēt

nu nezinu, 2 dienas iepriekš piesakoties nau probzu ar servisu Aura Auto

195890. viesis 23.marts 2006 18:30
0 0 Atbildēt

Gasjs

Vai, izņemot tehniskās apkopes, Tavai Mazdai ir bijuši kādi remonti ?

Vai nākamo auto pirksi lielisko Mazda-5 ?

195894. viesis 23.marts 2006 19:50
0 0 Atbildēt

Bija tas gods puss gadu lietot Mazda 6, nebija ne vainais servisaa arii uz apkopeem tik biju.......vienigi ar stabilitāti uz ceļa nav tik perfekti ka ar veco Audi A4 vai tagadejo Ford Mondeo, tagad kad to Mazdu lieto cits koleģis es daļēji skumstu pec vecaas mazdas, jo kautkas pietrukst Ford Mondeo. Serviss kaa jau visi servisi Latvija ir ar sikam problemam, bet ne tik lielaam kaa piemēram VW un Renault (Rīgas pārstāvji)

195902. viesis 24.marts 2006 8:54
0 0 Atbildēt

Gasjs 2 VWfans.

Mazda5 noteikti nepirkšu. Šobrīd un vēl dažus gadus uz priekšu man vanu nevaig.

Bez tehniskajām apkopēm Mazda6 bija sekojošas problēmas:

1. Nosprāga kondicioniera radiators. Esot reta kaite. Garantijas remonts.

2. Mainīts droseļvārsts. Šitā problēma bija daudzām Mazda6. Garantijas remonts.

3. Vismaz reizi sezonā laboju lietos 17"

4. Viens riteņu gultnis bija pēc garantijas izbeidzies.

5. Pie 100kkm nācās novirpot bremžu diskus, jo bija sākuši mest.

6. Par garantiju nomainīja sajūga kurvi. Neviens tā arī nezina, vai vaina bija šī mezgla kvalitātē, manī vai tajos divos ļaužos, kuri uz šī auto ilgstoši mācījās braukt (tjipa ar M braukājām).

196102. viesis 26.marts 2006 0:44
0 0 Atbildēt

Shrots!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 1

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 24

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti