Lasītājs: Pārbaudījums Jūsu auto... (+ foto) 73

 
24.marts 2006 9:33

Vai tiešām nav neviena, kas atbild par bedrēm uz Latvijas ceļiem? Uz Rīgas-Liepājas šosejas posmā no Kalnciema krusta līdz Lielupes tiltam ir "foršas" bedres, tā ka autiņam maz neliekas pat braucot ar atļauto ātrumu (50 km/h) un ar katru dienu tās kļūst arvien lielākas un dziļākas.









Atbildīgās iestādes, varbūt tomēr vajadzētu salāpīt???

renno, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
195906. viesis 24.marts 2006 9:40
0 0 Atbildēt

šitās bedres arī naktī izbaudīju, tur pat ar 30 viņas ir sāpīgas :(

195907. viesis 24.marts 2006 9:40
0 0 Atbildēt

kāds "labot"??? tūlīt uzliks zīmi (bedrains ceļš)

ja jau nav izlasījuši un aizskrējuši likt, tad pirmdien točno uzliks....

esmu gatavs saderēt :)

195908. viesis 24.marts 2006 9:44
0 0 Atbildēt

a ko tagad, mosh man pagalmu sabildeet? aizbraukt uztaisiit fotosesiju uz daugavpils shosejas?

autors ir kaa pavasara veestnesis. katru gadu tikko kaa saak kust sniegs, paraadaas kategorija, kas, ieraudziijushi bedres, taisa lielas acis un lamaa visus peec kaartas, kam ar to vareetu buut kautkaads sakars.

195909. viesis 24.marts 2006 9:44
0 0 Atbildēt

tur jāiet uz 140 ;) tad pārlidos pāri!

195910. viesis 24.marts 2006 9:44
0 0 Atbildēt

aga par zimem tochna piekritu ka ta bus!

vakar lidoju pari, nemaniju ka tur ir tadas.

195912. viesis 24.marts 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Ne jau vienniiga shaada vieta , tas pats jau notiek arii pie Beerzkroga , pie Vecpiebalgas, pie Madonas, pie Cesvaines uttt. noteikti veel ir daudz vietu kur taa ir.

195913. viesis 24.marts 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Uz sotaka braucot i nejūt :)

195914. viesis 24.marts 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Ta teikt visi ar "spoorta" mashinaam un zemprofila riepam marsh atpakalj garaazhaa.. :)

195916. viesis 24.marts 2006 9:50
0 0 Atbildēt

Kamēr kāds "neievilks Lielupē", līdzīgi kā tā ģimene pagājušo gadu, ja nemaldos, dīģī.

195917. viesis 24.marts 2006 9:55
0 0 Atbildēt

To denderjans

Tu gadiijumaa neesi kaadas celju pārvaldes darbonis??No Tevis jāsaprot ka tagad arii pavasaris ir dabas katastrofa tāpat kā ziema pie mums???Pavasaris un ziema jau nav attaisnojums kaada mudaka nolaidiibai un neizdariibai!!!

195918. viesis 24.marts 2006 9:56
0 0 Atbildēt

a nafig lapiit toch noliks ziimi un CP ekipaazhu:) bet ja nopietni, tad tieshaam nesaprotu nah maksaaju celja nodokli, bet jaabrauc pa bedru bedreem?

195919. viesis 24.marts 2006 9:57
0 0 Atbildēt

Lielo cela nodokli no manis nokaash dikti nadziigi bet kad iejaashu taadaa bedree un nolauziishu riteni tad visi raustiis plecus un teiks ka es nemaaku braukt

195920. viesis 24.marts 2006 9:57
0 0 Atbildēt

lāpīt tagad nav nekādas jēgas - pie pavasara laika apstākļiem lāpījums noturēsies 3 dienas un būs tikai vēl sliktāk

195921. viesis 24.marts 2006 10:01
0 0 Atbildēt

Braukt ātri vai lēni, bet problēma ir viena, kāpēc maksājam ceļa nodokli?

Jeb jautājums par ko mēs maksājam? Vakar pats arī gandrīz ielikos. + tur ir kā biezs ar ceļu policijas ekipāžām, bet viņu pienākums jau nav ziņot par bistamām ceļa vitām, bet gan iekasēt ja tu taisnā posmā apdzen ar 111!

Varu godīgi pateikt, tas tiešām ir depresīvi...

Laikam mēs dzīvojam Irākā, kur katru dienu spridzina bedres!!!

Domāju ka tas ir viens no valsts galvenajiem ceļiem! Tadā gadījumā vajadzētu pa radio katru dienu ziņot ka braukšana par valsts galveno ceļu A9 ir apgrūtināta.

Lūdzu esiet uzmanīgi

195922. viesis 24.marts 2006 10:04
0 0 Atbildēt

Tagad sapratu kāpēc demisionējušais A.Šlesers brauca uz Liepāju ar Vilcienu!!!!

195925. viesis 24.marts 2006 10:19
0 0 Atbildēt

Ko cepaties!! Mums Nav laika bedres lapiit VELESHANAS tuvojas !!

195928. viesis 24.marts 2006 10:31
0 0 Atbildēt

jā, tur ir traki... vakar uz aizvakar nācās braukt uz Liepāju - pirmajā reizē bija sajūta, ka palikšu bez kāda riteņa... NEKĀDU brīdinājumu, ne zīmju, ne kādā citā veidā...otrajā reizē jau biju uzmanīgāks, bet arī pēc diennakts tur joprojām nebija NEKĀDU brīdinājumu!! vai tiešām ir tik grūti uzlikt kādu pagaidu zīmi, ja jau salabot uzreiz nevar??

195931. viesis 24.marts 2006 10:34
0 0 Atbildēt

Kamēr Latvijā turpinās ceļus ziemā ar sāli kaisīt, tikmēr tādas bedres pavasaros bija un būs. Ceļiniekiem protams tas patīk, pakaisa sālīti, pēc tam ir darbs ceļus lāpīt. Mūžīgā maize, mūžīgs darbs. Bet mums autobraucējiem lielie nodokļi un sarūsējušais transports.

Vai kāds ir padomājis, kur paliek tas sāls šķīdums? Ja asfalta segums ir nevainojams, notek pa nomalēm. Bet ja caur spraugām tiek zem seguma, tad protams izšķaida visu pamatni zem asfalta. Rezultātu visi var skatīt bildēs. Manuprāt tā sāls bēršana ir vistīrākais noziegums.

195934. viesis 24.marts 2006 10:36
0 0 Atbildēt

tur shitaa situaacija principaa ir katru pavasari, bet nu tik traki, kaa shogad, veel nav bijis... taas bedres jau kaadu meenesi tur ir - tak vienalga ar ko lai salaapa ar dajebko, un peec tam vasaraa uztaisa normaali. tagad atliek tikai gaidiit, kad kaadu mashiinu peec ietriekshanaas shajaas bedrees sametiis un paliks zem kaadas pretimnaakoshaas fuures... tfu tfu tfu..

195940. viesis 24.marts 2006 10:42
0 0 Atbildēt

Eiropas ceļi Latvijas izpildījumā :)

195945. viesis 24.marts 2006 10:45
0 0 Atbildēt

A tur tās bedres katru gadu ir... nosisties var pa nakti... b****... un es reti kad lamājos...

195947. viesis 24.marts 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Jau 12-ajā martā tumsā gandrīz nenolauzu auto ratus tajā *******... bedrē. Ceļu apsaimniekotāji rullē!!!

195960. viesis 24.marts 2006 11:09
0 0 Atbildēt

BTA ar Borovkovu būs ko ņemties

195961. viesis 24.marts 2006 11:12
0 0 Atbildēt

Nu ko jūs te taču viss ir izdomāts! Lai uzlabotu tautsaimniecības stāvokli bedres ir nepieciešamas - ir regulāri darbs lāpītājiem un auto servisiem! mūsu ekonomikas bedres ir nepieciešamas! 6dien vadīšu savu autiņu uz servisu.. man ieguldījums tautsaimniecībā pateicoties jaukajām Latvijas bedrēm!

195992. viesis 24.marts 2006 12:20
0 0 Atbildēt

Liepaajas-Ventspils shoseja no Liepaajas puses vispaar vairs nava :)

195994. viesis 24.marts 2006 12:22
0 0 Atbildēt

Lūk jums jūsu pašu ievēlēto cilvēku darbības rezultāts. Labāk apskatieties paši uz sevi, pirms spriežiet par citiem.

195996. viesis 24.marts 2006 12:24
0 0 Atbildēt

fui, es pa daugavpils šoseju ar savu prelūdi katru dienu vizinoties apsveru domu, ka jāņem džips. :( izmaksu ziņā nekas nemainīsies - džips "ēdīs" drusku vairāk bendžas, bet toties prelūde biežāk uz servisu jāved. :(

195999. viesis 24.marts 2006 12:29
0 0 Atbildēt

sen zinams, ka prieks Latvijas ir tikai viens domatais auto Hummer H1..........

196002. viesis 24.marts 2006 12:34
0 0 Atbildēt

tās bedres nav gan pavasara vēstneši..nu jau divus gadus dien dienā tur braucu..viņas tur ir vasara vai ziema( protams zimā piedzītas ar sniegu nav tik sāpīgas)....uz paša tilta ar nav labākas tikai diametrā mazākas..un lāpa viņas regulāri..tikai šopavasar aizkavējušies par mēnešiem diviem..(tik ilgi tās bedres tur jau ir)..sākumā pat ātruma ierobežojums nebija t..tikai pie paša tilta 70....sāpīgi..šomēnes jau divus riepu pārus ovālus un pumpainus izmetu..un par to mēs maksājam ceļa nodokli...

196004. viesis 24.marts 2006 12:39
0 0 Atbildēt

viss skaidrs. mainu prelūdi pret hummer. šodien.

lol lol lol..... :)

196006. viesis 24.marts 2006 12:44
0 0 Atbildēt

šitādas bildes es varētu sūtīt katru dienu optom.

196008. viesis 24.marts 2006 12:51
0 0 Atbildēt

Man priekshlikums, nakamaajaas veeleeshanaas vispaar nebalsojam ne par vienu, visus veeleeshanu iecirknjus blokjeejam, lai arii neviens cits nevar nobalsot. Un peec tam visu naudu kas attieciigi tiek ieekonomeeta uz muusu "100 gudrajaam" galvaam ieliekam LV celjos un citos nepieciehsmaos projektos. Imo vienkaarshaak laikam buutu ja muus valsti paarvaldiitu kaads monarhs - tad vismaz viens saraush naudu un peec tam kad jau saaak "ot zhiru besitsa" tad jau parasti saak domaat arii par paareejiem. Kaut kas liidziigs IMO Kazahstaana notiekas ( tiesa vinjiem gan tur citas nelaimes vairaak kaa vajag).

196031. viesis 24.marts 2006 14:35
0 0 Atbildēt

Jā tās bedres tur tiešām ir jau diezgan sen, bet kautkā iepriekšējos gados tik traki nebija, es pirms aptuveni 3 nedēļām tur braucu tumsā + tai vakarā ļoti sniga, un liels bija man pārsteigums kad trāpiju bedrē aptuveni 80Km/h bija , tagad tur ir zīmes saliktas jau kādu nedēļu ja nemaldos tad 50 km/h

196032. viesis 24.marts 2006 14:36
0 0 Atbildēt

Visa nelaime ir tajā apstāklī,ka tajos sensenajos laikos,kad būvēja LV ceļus,nevienam neienāca prātā ierēķināt lielāku slodzi nekā bija tolaiku mašīnas(lielākie laikam bija Kamazi),līdz ar to,braucot virsū ar 3x lielāku svaru,pamati netur.Izeja ir tikai viena-rekonstrukcija visā biezumā.Bet tas maksā nemērā,līdz ar to metam naudu pa taisno grāvī,lāpot bedres vienai dienai.Skumji,es pat teiktu-bezcerīgi(pagaidām)....

196033. viesis 24.marts 2006 14:41
0 0 Atbildēt

tās ātruma ierobežojuma zīmes tur stāv jau mēnesi vismaz...:)

196035. viesis 24.marts 2006 14:48
0 0 Atbildēt

Arī es tur vakar pārkratījos pāri. Tieši gāja braucamais laiks pa swh. žēl ka telefonam baterija bij hrdikt, gribējās piezvanīt un kādu sulīgu vārdu pateikt?

196053. viesis 24.marts 2006 17:58
0 0 Atbildēt

Starp citu, no Litenes uz Alūksni pilnīgi tāda pat situācija, tikai zīmes jau ir uzliktas.

196054. viesis 24.marts 2006 19:22
0 0 Atbildēt

CyberGhost, skaties ka ar saviem 140 tiltam paari nepaarlido!

196055. viesis 24.marts 2006 19:24
0 0 Atbildēt

Es gan nekaptu ara kautkadas bedres fotografet. SVIESC!

196056. viesis 24.marts 2006 19:41
0 0 Atbildēt

ko kauciet, laikam neesiet bijushi jelgavaa...

196057. viesis 24.marts 2006 19:57
0 0 Atbildēt

Nu ko jūs te zēni muļķojaties? Eiropas savienība galvā sakāpusi vai kā? Es 10 gadus atpakaļ pilsētas centrā ietesu bedrē, kas bija ~5m gara un ~70cm dziļa! Rezultātā ritenis palika karājoties un pilnīgi nevienam apdrošinātājam nebija kur pasūdzēties, jo tādu vienkārši nebija. Tā kā neraudiet, brauciet prātīgi.

196059. viesis 24.marts 2006 20:12
0 0 Atbildēt

ei jūs...ilutinātie čiuļi:) aibrauciet uz rēzekni vai daugavpili....un tur pabrauciet...

manuprāt vienīgā vieta, kur latgalē ir normāls ceļs ir Dagda un tās apkaime...bieži braucot cauri pat sanāk pabrīnīties , ka tie čaklie cilvēciņi ir pacentušies ceļus sakārtot

196061. viesis 24.marts 2006 20:15
0 0 Atbildēt

Tāds izskatās gandrīz viss Daugavpils šosejas posms no Jēkabpils līdz Līvāniem. Kur aiziet visa ceļiem domātā naudiņa???

196063. viesis 24.marts 2006 21:50
0 0 Atbildēt

braucot vajag izveleties pareizo,tb nepiecieshamo atrumu lai laicigi var pamaniit bedres un apbraukt taas.ja tur gulees cilveeks vai tad arii poh.,gaazham uz atlautajiem 90-70,

196064. viesis 24.marts 2006 21:56
0 0 Atbildēt

Ar bargiem sodiem un likumiem mēs tuvojamies eiropai,tikai ne ceļu sakārtošanā. Tad nu mūsu "gudrā"valdība ar zivteli meklē iemeslus un vaino autobraucējus par daudzām avārijām.

196065. viesis 24.marts 2006 22:05
0 0 Atbildēt

Vai vēl nav pierasts,ka ceļa stāvoklis ir atbilstoš ziemai,pavasarim,vasarai ,rudenim. Mēs taču dzīvolam Latvijā un ar to ir jāsamierimas.

196072. viesis 24.marts 2006 23:12
0 0 Atbildēt

Labak lai bljaustās par bedrēm nekā sēņo latvieša garā.

Es atbalstu bedru lāpīšanu. Brauciet smagāk un vairāk....

196073. viesis 24.marts 2006 23:14
0 0 Atbildēt

vajag iesniegt BTA uz apdr pret bedrem lai panem prieksa cela uzturetajus

196078. viesis 25.marts 2006 8:12
0 0 Atbildēt

BTA bedru apdrošināšana ir naudas kāšana no cilvēkiem, jo ceļu apdrošinātājiem tāpat ir jākompensē zaudējumi, kas ir radušies viņu nolaidības dēļ (tas ir jākonstatē, vēlams ar CP līdzdalību).

196082. viesis 25.marts 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Dodge Durango 275 70 R15 -bedres pārāk nejūt.

196087. viesis 25.marts 2006 13:07
0 0 Atbildēt

baigi labaa taa ir ''asu'' izjuutu cieniitajie :)))

196088. viesis 25.marts 2006 13:39
0 0 Atbildēt

Mja, vakar braucu veelu vakaraa tur... Migla, aatrums zem 70 un veel samazinaaju, peekshni zbams, bedre... Tad veel, veel, ********!! Otra pusee iemukt arii nevar, piektdienas vakars, kolona pretiim. B***, vienkarshi, kaut vismaz kadas ziimes butu uzlikusi. Skaidraa laikaa ta redzi, bet taa... Labi ka atrums nekads un pamiikstas ziemenes, diezgan miiksti paargaja pari.

196090. viesis 25.marts 2006 15:31
0 0 Atbildēt

strunts taas bedres

196096. viesis 25.marts 2006 22:52
0 0 Atbildēt

Tajaa vietaa taa ir ikgadeeja probleema :d Pagaajushogad izvairoties no shiis bedres, naacaas paraut stuuri pa kreisi un pretii braucoshais mersis ne pa jokam sabijaas... labi, ka nebija crash :D

Pasham nedaudz pakalju sameta, labi, ka novaldiiju auto :)

196101. viesis 26.marts 2006 0:21
0 0 Atbildēt

Oi runaajot par bedreem,esmu jau iesveetiijis pamatiigi savu auto,tagadeejaas alinjaas,kas radushaas uz celja.Visstulbaakais kas gadiijaas bija,kad traapiiju riktiigaa alaa,kuru vareeju apbraukt pa preteejo pusi,bet nevareeju to izdariit,jo tieshi tajaa momentaa naaca pretii cits auto,kaa rezultaataa traapiju alaa un tagad jaabrauc uz servi.

196103. viesis 26.marts 2006 10:01
0 0 Atbildēt

Jūs pilsētnieki rupji sakot ******* ar savu čīkstēšanu. Pabrauciet rudeņos un pavasaros pa lauku ceļiem tad arī dirsiet par nekvalitatīvu ceļa segumu.Pērkot benzīnu un izejot TA nodokļus maksājam vienādi,starpība tikai tā, ka jums pikares detaļas lūzt daudzreiz mazāk.Pidāvāju testu Jums un Jūsu auto -Ja aprīļa mēneša beigās aizbrauksiet no Aizkraukles līdz Secei(13km)20-25 min saukšu Jūs par onkuli un cepuri Jūsu priekšā noņemšu kilometru iepriekš.( pidāvājums neattiecas uz seciešiem)

196105. viesis 26.marts 2006 15:09
0 0 Atbildēt

Vai nu mūsu ceļinieki nemāk taisīt kārtīgi ceļus, vai arī pasūtītājs ar izpildītāju sarunā, lai abiem būtu izdevīgi... Uz Liepāju cenšos braukt caur Lietuvu. Bauda braukt pa foršu ceļu atser nobrauktos liekos kilometrus.

196107. viesis 26.marts 2006 17:15
0 0 Atbildēt

To denderjans

denderjans vai Tu galīgi neaptēsts vai kā… Vai Tev pagalmā ir intensīva satiksme, kur citi mēdz lidot uz 140? Aizbrauc pats un pabraukājies tur, tad dziedāsi savādāk. Ar šo fotosesiju es vēlējos tikai brīdināt tautu nevis čīkstēt un būt pavasara vēstnesis. Jo šīs bedres tur tiešām ir ļoti bīstamas, jo daudzi cenšas no tām izvairīties izmantojot pretējo joslu, bet ceļš tur nav īpaši pārredzams abos virzienos, citi tās pamanot, mēdz strauji bremzēt, kas ir bīstami aizmugurē braucošajiem, kāds izdomā apbraukt pa ceļa nomali. Tā kā katru dienu man nākas tur braukt, tad vairākkārt esmu novērojis bīstamas avārijas situācijas. Vienīgā zīme, kas tur ir uzstādīta pirms kāda laika ir ātruma ierobežojums 50 km/h.

Ieteikums, pirms domājiet tur braukāties apdrošinieties "KASKO bedre".

Uzmanieties no bedrēm, lidotājiem un pāri lidotāji no jāņtārpiņiem, kas varētu sagaidīt tilta otrā galā. Laimīgu ceļu!!!

196108. viesis 26.marts 2006 17:17
0 0 Atbildēt

CyberGhost

Pārlidot jau pārlidosi, bet tikai trajektoriju paredzēt nevar, jo kādu ripuli netīšam varētu pazaudēt...

196111. viesis 26.marts 2006 22:02
0 0 Atbildēt

o labaas bedres es te ar sapisu amartizatorus paldies riigas celjiem!!

196113. viesis 27.marts 2006 0:00
0 0 Atbildēt

uosis: labas lamatas !

196117. viesis 27.marts 2006 9:22
0 0 Atbildēt

Ja, tiesi ar sim bedrem esmu pats saskaries! Starpcitu mana kolekcija ir viena bilza kur viens igaunu dzekins savam busam ir riepu parsitis tiesi uz sim bedrem..... Labi esam nodzivijusies ka pilnigi autovaditajiem jaludzas celu apsaimniekotajiem lai salapa bedres uz celiem......

196177. viesis 27.marts 2006 10:45
0 0 Atbildēt

Es tur sveetdienas vakarpusee taa ieliku, kad domaaju bez ritenna tuliit palikssu.....

196259. viesis 27.marts 2006 14:43
0 0 Atbildēt

Ko jus te brīnaties? Rīgas - Skaistkalnes ceļš, posmā Bārbele - Skaistkalne 9km,drīz pat ar traktoru nebus izbraucams!!!

196265. viesis 27.marts 2006 15:39
0 0 Atbildēt

Uz dzelzceļa tilta pirms Babītes no Liepājas puses ir riktīgas bedres. 'Var bez riteņa palikt!

196294. viesis 27.marts 2006 18:18
0 0 Atbildēt

pofig, jāpērk bezceļnieks :D

196489. viesis 28.marts 2006 20:34
0 0 Atbildēt

Jaa es ar to bedri izbaudiju nakti nu nepatikami bija izbaudit

196511. viesis 29.marts 2006 8:36
0 0 Atbildēt

urraa..viena bedre pa pusei aizlāpīte..tagad pa mašīnas apakšu jautri danco asfalta smalkie akmentiņi..

196637. viesis 29.marts 2006 19:20
0 0 Atbildēt

jā un uzstādīta ceļa zīme- nelīdzens ceļš.

197368. viesis 5.aprīlis 2006 18:24
0 0 Atbildēt

www.tv.lv un talaak izveeloties sadaļu Zebra....tur visu var uzzinat par bedreem uz atbildiigajiem.....

197543. viesis 10.aprīlis 2006 0:27
0 0 Atbildēt

un kur paliek nodoklju maxaataju nauda ?

197859. viesis 12.aprīlis 2006 16:36
0 0 Atbildēt

skat, mēnesis jau gandrīz pagājis, bet bedres kā bija, tā ir vēljoprojām. Nebiju informēta par šitādu atrakciju esamību, bet vakar naktī (miglā) tas laimīgā kārtā beidzās BEZ sekām.

izbīlis gan bija nemērīgs.

202376. viesis 1.jūnijs 2006 15:36
0 0 Atbildēt

no comment....pierasta lieta,es vairs par to nestresoju...vienmeer atlieku nadu preksh remonta mashinai....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti