Latvijā sākta «Peugeot 107» tirdzniecība 7

 
24.marts 2006 13:01

Peugeot izplatītājs Latvijā SIA Lauva Autocentrs ir uzsācis jaunā Peugeot 107 tirdzniecību. 107 papildina Peugeot markas mazo automašīnu klāstu un ir uzskatāms par vienu no kompaktākajiem četrvietīgajiem modeļiem, kas tiek piedāvāti tirgū.

"Ar jauno Peugeot 107 mēs papildināsim jau tā labi pārstāvēto mazo auto klasi. Tādejādi klientu rīcībā spēsim piedāvāt kopā trīs interesantas un pievilcīgas mazās klases automašīnas – jauno pilsētas mazauto 107 par īpaši konkurētspējīgām cenām, inovatīvo 1007 ar elektriski veramajām durvīm, kā arī jau labi zināmo un pārbaudīto Peugeot 206 hečbeka, universāļa un kabrioleta versijās. Mūsu mērķis ir būt ne tikai vadošajiem pārdoto automašīnu skaita ziņā, bet arī piedāvājuma un izvēles sortimenta jomā", tā komentē SIA Lauva Autocentrs izpilddirektors Dainis Lapiņš.

107 ir pieejams trīs durvju un piecu durvju versijā un ar divu veidu dzinējiem: 1 litra benzīna dzinēju (68 Zs) un 1.4 litru Hdi dīzeļdzinēju (54 Zs). Abi dzinēji ir pieejami ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu, savukārt robotizētā 2Tronic pārnesumkārba ir tikai benzīna dzinējiem.

Peugeot 107 ir īpaši mazas klases auto un ideāli piemērots braukšanai pilsētas apstākļos. Tā garums ir tikai 3.43 m, bet pagrieziena rādiuss tikai 9.46 m.

Arī Peugeot 107 dizainā jaušamas iezīmes, kas raksturīgas Peugeot markas automašīnām - lieli mandeļu formas lukturi, plata radiatora reste un izteikti liekts liels priekšējais vējstikls. Īpaši izceļas lieli, vertikāli trijstūra formas lukturi un oriģinālas, pilnībā stiklotas aizmugures durvis.

Peugeot 107 ir ne tikai atraktīvs mazās klases auto, bet tam piemīt arī augsti kvalitātes un drošības standarti: jau standartaprīkojumā tam ir ABS sistēma, CSC (līkumu stabilitātes kontrole), kas ļauj atsevišķi regulēt labās un kreisās puses aizmugurējo riteņu piebremzēšanu, tādejādi sasniedzot labāku stabilitāti līkumos, kā arī gaisa drošības spilveni vadītājam un blakussēdētājam.

Testa braucieni ir iespējami automašīnām ar mehānisko vai automātisko pārnesumkārbu Krasta ielā 42 vai G.Astras


Informāciju sagatavoja
Gunita Šlara
"Lauva auto"
mārketinga vadītāja
 
Visi komentāri
 
196034. viesis 24.marts 2006 14:45
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc nav nekāda informācija mājas lapā???

Švaks mārketings, jo cilvēks, kuram ir kaut neliela interese par šo jaunumu, izskatīs info mājas lapā.

Tagad būs jāiet uz toyota vai citroen.

196041. viesis 24.marts 2006 15:08
0 0 Atbildēt

206 - pārākums tehnikā un 100% modernas tehnoloģijas :)

196044. viesis 24.marts 2006 15:36
0 0 Atbildēt

Bet 207 reklāmās jau tiek saukts par bestselleru!

196050. viesis 24.marts 2006 17:27
0 0 Atbildēt
196079. viesis 25.marts 2006 9:25
0 0 Atbildēt

Nu kā var reklamēt auto (šis raksts) bez nevienas bildes?!...

196094. viesis 25.marts 2006 21:57
0 0 Atbildēt

a-r.ru/new_site/year...rimerka/pr.htm

izskatas ka viņi īsti nezin ko reklāme..... Peugeot 1007 !!! :P

196098. viesis 25.marts 2006 23:19
0 0 Atbildēt

Pilniigs sviests.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 22

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti