Vai BMW «pozīcijas» pārņem STi un Evo? 133

 
27.marts 2006 11:00

Pagājušajā nedēļā notika ļoti "nepatīkams" ceļu satiksmes negadījums uz Bauskas šosejas. Pēc aculiecinieku avāriju izraisījis Subaru autovadītājs, kurš apdzinis citu braucamos pa pretējo joslu, neskatoties uz to, ka bija pretkustība.

Tas nebūt nav pirmais CSN, kurā iesaistīts kāds jaudīgs spēkrats. Šāda situācija liek aizdomāties – vai tiešām cilvēki domā, ka iegādājoties kādu no sporta mašīnām automātiski uzlaboja arī viņu braukšanas prasme? Laikam jau sēžot pie Subaru stūres sajūties kā Solbergs, vai Šumahers utt. Otrs faktors, kas neapšaubāmi nāk kopā ar dārgu auto, ir steiga. Ja nopērc kādu Porsche vai M5 tad steigas moments palielinās par 90%. Ir jāsāk apdzīt tur kur nedrīkst, jābrauc pie sarkanā vai jāaprauc visi pie sastrēguma.

Pēdējā laikā ir pat nevilšus novērota situācija, ka nu vairs modē nav jaunākie BMW un Mercedes modeļi, bet gan dažādi Evo, STi un citi sportiski un pārjaudīgi auto. Diemžēl šāda situācija nav diezko patīkama, jo nebūt ne visi zina kā ar tik jaudīgiem spēkratiem tikt galā. Atkārtošos vēlreiz – braukšanas prasme nav iekļauta mašīnas cenā.

Par steigšanos runājot – vai tiešām biezajiem (īsti man nepatīk šis vārds, bet tāds nu reiz ir tautā iegājies) vienmēr mājās ir palicis neizslēgts gludeklis, pārplīsusi kanalizācijas truba, vai vecmāmuļa uz nāves gultas? Kādēļ ir jāriskē ar savu un galvenais ar citu cilvēku dzīvībām, lai mājās būtu 10 minūtes ātrāk? Vai tiešām tā rīta incidenta izraisītājs paspēja uz vietu, kur viņš tik ļoti steidzās?

Un mazs P.S. komentētājiem – man nav nekas pret jaudīgiem auto, bagātiem cilvēkiem vai jebko citu... Es vienkārši vēlos, lai viņi ciena pārējos ceļu satiksmes dalībniekus un viņu dzīvības.

Avārijas seku fotogrāfijas Fotki.lv

Viesturs, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
196120. viesis 27.marts 2006 9:31
0 0 Atbildēt

baigi traki. vai MB vadiitaajs izdziivoja?

reizeem braucot atceros, ka viiri ar 20 gadu staazhu un itkaa praatiigi braucot uztaisa smiekliigas, bet lielas kljuudas - kur nu es tad ar saviem paars gadiem.

196121. viesis 27.marts 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Skumigi, ka jacies nevainigiem cilvekiem. Pats esmu viszinajies ar tadu Subaru, iet vini tiesam labi, bet par nelaimi ari tavu domasanu un attieksmi pret csn un citiem satiksmes dalibniekiem izmainas visais radikali.

196123. viesis 27.marts 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Bet runaajot par konkreeto gadiijumu ... uz Bauskas shosejas vienmeer atrodas kaads, kas velkas uz 70. Aiz vinja sakraajas puskilometru gara mashiinu rinda, jo redz nevar apdziit ... un tad tur viss muljljaajas un protams gadiisies kaads kam jaasteidzas vai arii kaads nervozaaks, kas skries garaam par katru cenu ...

nu sekas ir redzamas fotogalerijaa ...

bet runaajot par to pi...pi kas brauc ar 70 km/h ... IR JĀBRAUC uz 90 km/h !!! ja atlajutais aatrums liekas par aatru, tad noliec mashiinu un brauc ar autobusu .. un viss !

p.s. - subaara cilveekus izglaaba tas, ka subaaram dzineejs aizlidoja mezhaa ...

196124. viesis 27.marts 2006 9:40
0 0 Atbildēt

sorit taja pat vieta noveroju kartejo tik pat guro apdzisanas manevru golfa izpildijuma. soreiz bez tragedijas....

lidz divjoslu posmam 100 metru - par talu laikam tomer... ta ka viss notiek!

196125. viesis 27.marts 2006 9:41
0 0 Atbildēt

subara pasazhiera seedeklii peec bildeem spriezhot seedeeja pusaudzis.. vai tieshaam vajag riskeet ar beernu dziiviibaam??

un tieshama jaacer, ka mersedesa vadiitaajs izdziivoja.

pietam veel smiekliigi, ka subaram pasazhiera seedeklis veel paarvilkts ar pleevi:)) laikam jaunu autinju izniicinaaja

196126. viesis 27.marts 2006 9:42
0 0 Atbildēt

Neizdzīvoja.

196127. viesis 27.marts 2006 9:42
0 0 Atbildēt

vakar posma balozi - kekava. divas reizes redzeju, ka reali auto brauc trijas joslas - divi gandriz pa gravjiem, jo vienam pa vidu jaapdzen.

svetdienas diena cels pustukss - iespejas normali apdzit ir, bet nevar pagaidit nu nemaz...

196128. viesis 27.marts 2006 9:44
0 0 Atbildēt

Tādas avārijas notiek dēļ muļļām uz ceļa. Ja visi brauktu kā EVO un STI, tad problēmu nebūtu.

196129. viesis 27.marts 2006 9:45
0 0 Atbildēt

kur ta dzineejs mezhaa? izskataas turpat viss zem haubes. pat turba veel reegojas.

bet nu bilde piemeerota prieksh wrecked.com, skarbi.

196130. viesis 27.marts 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Nu cik var kurinaat to "rasu" naidu?! Saak jau piegriesties. Gadiijums, protams- tragjisks :(

196131. viesis 27.marts 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Nu , bildes baigās .

196133. viesis 27.marts 2006 9:50
0 0 Atbildēt

Viestur - Tu pirms publicēšanas savus rakstus arī pārlasi...?

Kapēc Tavuprāt STI ir PĀRJAUDĪGS??? Vai visiem būtu jābrauc ar 1,3 Getziem?

Šī avārija un citas protams ir liela nelaime, kas varēja arī nenotikt, bet spriežot pēc Tavas čīkstēšanas Tu laikam esi īgnais un mūžīgi neapmierinātais Latviešu īdētājs, kam viss ir slikti, jo pašam skauž, ka nevari atļauties ne STI ne Evo.

P.S.

Bildes ir Tavas? Gribi iemācīšu, kā fočikam noregulēt baltās krāsas balansu...? :)

196134. viesis 27.marts 2006 9:50
0 0 Atbildēt

piekriitu ,daljeeji, "subaru" komentaaram - ja autovadiitaajam bail braukt un liidz ar to vinjsh velkas un kavee citus, tad nu sabiedriskais gaida.

196135. viesis 27.marts 2006 9:51
0 0 Atbildēt

pirms apdzen - padomā!

196136. viesis 27.marts 2006 9:58
0 0 Atbildēt

kaut kaadaa raidiijumaa reediija ka dzineejs ir mezhaa ... ja apstaas bildes tad var redzeet ka subaaram motortelpaa torchii tikai aatrumkaarbas gals aaraa ...

196139. viesis 27.marts 2006 10:00
0 0 Atbildēt

Šitādiem killeriem subāristiem-"apdzinējiem" noņemt tiesības uz mūžu + reālu cietumsodu.

196140. viesis 27.marts 2006 10:02
0 0 Atbildēt

bet jaabuut arii mazohistam, liist un bildeet shito visu

grr

196141. viesis 27.marts 2006 10:03
0 0 Atbildēt

SUBARU tu laikam vēl esi puberitātes vecumā !

Cik lēni gribēšu tik braukšu, jo man dzīvot nav apnicis , es netaisos braukt atrāk ja kādam lossim redz ir jālido !

196142. viesis 27.marts 2006 10:06
0 0 Atbildēt

tas tur pie subaru stuures - meerkakjis ar granaatu rokaa. :E

196143. viesis 27.marts 2006 10:08
0 0 Atbildēt

2 196141. viesis 27.03.2006 10:03

vai braukt ar atljauto aatrumu ir lidot ???

ok - ja celja apstaakjli ir smagi (putenis, afigenna slidens utt (pie tam juulijaa, kad visiem ir vasaras riepas:) ) - tad jaa - neviens nepaarmetiis, ka brauksi uz 50 pa shoseju ...

bet pie normaaliem apstaakljiem - ja atlajutais aatrums liekas par lielu, tad brauc ar autobusu un PUNKTS !

196144. viesis 27.marts 2006 10:09
0 0 Atbildēt

... vai arii velosipeedu :)

196145. viesis 27.marts 2006 10:10
0 0 Atbildēt

Vispār jau bija divi subaru. Gluži kā paēdis neēdušu nesaprot, arī nemotoršrota īpašnieks 'sporta' (stulbs apzīmējums) auto īpašnieku ar nesaprot. Protams, gadās, ka tādus auto nopērk tādi, kas nejūt, vai paspēs atgriezties savā joslā vai nē.

196147. viesis 27.marts 2006 10:12
0 0 Atbildēt

pēc bildēm spriežot, tas ir viens no 2006.gada STI... ~25 tūkstošus maksājoša samīcītu bleķu čupa... :(

196148. viesis 27.marts 2006 10:13
0 0 Atbildēt

bmw pa ziemu nav braucēji

nekas, nāks vasara un šie vēl pacīnīsies par pozīcijām :)

196149. viesis 27.marts 2006 10:13
0 0 Atbildēt

Autoram laikam pilnīgi jauns mobilais ar kameru un kameras objektīvam vēl nebija to zilo plēvi noplēsis, ka viss tik zils

196150. viesis 27.marts 2006 10:14
0 0 Atbildēt

subaru peec tavaam domaam visus tos kuri velkas vajadzeetu atshaut, jo vinji rada reaalus draudus sabiedriibai. bet visadiem 140+ jaauzdaavina turboimprezas, lai vieglaak paareejos apdziit. :D

196151. viesis 27.marts 2006 10:16
0 0 Atbildēt

to subaru, ko Tu cepies! Tu tak pats ljoti labi zini,...lai ar kaadu aatrumu brauktu paareejie 90,100,110, taapat buus taadi kam vajag veel aatraak un tie taapat metiis visiem garaam lai ko arii tas maksaatu. Un nav te runa par onkam kas brauc uz 70km/h.

196152. viesis 27.marts 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Turku mersis

196153. viesis 27.marts 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Subaru: izlasi noteikumus... un atbildi uz jautājumu:

Kas ir rakstīts noteiktumos par braukšanu ārpus apdzīvotām vietām:

A: Maksimālais atļautais ātrums ir 90 km/h

B: Minimālais braukšanas ātruims ir 90Km/h

Un ja kāds grib braukt uz 70... tad lai brauc...

196154. viesis 27.marts 2006 10:18
0 0 Atbildēt

2 shearer [?] 27.03.2006 10:14

tē es neesmu teicis ! neko par atshaushanu un neko par 140+ !!! (izlasi manus commentus).

es tik teicu, ka ja nevari pabraukt ar atljauto aatrumu, tad nebrauc ar amshiinu, bet ar autobusu ...

ja gadiijumaa kas sapliisis mashiinai, tad brauc uz saviem 40 km/h bet pa nomali !!! un viss !

196155. viesis 27.marts 2006 10:18
0 0 Atbildēt

Anonimiki, paskaties apkārt, cik daudz ielās ir BMW. Un visi bez problēmām brauc ziemā, bet tev redz problēmas.

196157. viesis 27.marts 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Vigants [?] 27.03.2006 10:16

wrote

Un ja kāds grib braukt uz 70... tad lai brauc...

-------

Un ja kāds grib braukt uz 70... tad lai brauc... ar autobusu :)

2 196151. viesis 27.03.2006 10:16

bet aiz taa kas brauks uz 90 km/h kraasies rindaa tikai tie lidotaaji, jo tie kas brauks uz 90 aiz vinja rindaa nekraasies ...

rinda buus 10 x mazaaka un apdziishana shaadaas mazaas rindaas ir 10x droshaaka nekaa apdziishana garaa rindaa ! ... elementaari ...

196158. viesis 27.marts 2006 10:22
0 0 Atbildēt

subaru [?] 27.03.2006 10:08

- ja atlajutais aatrums liekas par lielu, tad brauc ar autobusu un PUNKTS !

Kad būsi pilnvarots grozīt satiksmes noteikumus tad varēsi likt PUNKTUS , pagaidām ej d...t !

196159. viesis 27.marts 2006 10:22
0 0 Atbildēt

Vispār esmu PRET to, ka sēnes piedrazo šoseju braucot pārāk lēni bez attaisnojoša iemesla. Bet es noteikti neesmu PAR to, lai pārāk steidzīgie sēņu dēļ izraisītu avārijas un cilvēki ietu bojā. :(

196160. viesis 27.marts 2006 10:22
0 0 Atbildēt

Vigant: "Un ja kaads grib brauktu uz 70... tad lai brauc..." Tieshi taa pat kaads grib braukt uz 140... un brauc. Bet kad stiekas shie abi ar sho lielo aatruma atshkjiriibu, tad...

Bauskas shtraase vienmeer ir izceelusies ar leengaitniekiem un garajaam kolonnaam. Taa ir attieksme "Gribu smirdu un man ir labi".

196162. viesis 27.marts 2006 10:23
0 0 Atbildēt

subaru.... lasot tavus pastulbus komentus taa vien gribas noveeleet kaut ko, ko itkaa nedriikst veeleet citiem...

196163. viesis 27.marts 2006 10:23
0 0 Atbildēt

apskatamies autovadiitaaju braukshanas aatrumu uz bauskas shosejas (bauskas rajonaa)

www.lad.lv/LV/?i=659

196164. viesis 27.marts 2006 10:26
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāda jēga skaisties, ja kāds "velkas" pa priekšu? No tā nevienam labāk nekļūst, it īpaši pašam nervozētājam. Tā ir kaut kāda "mazā nabadziņa" filozofija, kuram visu laiku kaut kas traucē dzīvot - vai nu briesmīgais muļļa priekšā, vai nu ceļa zīmes, kas saliktas speciāli, lai ieriebtu mazajam nabadziņam, vai nu šausmīgie CP utt.

Man varbūt arī nepatīk, ka kāds brauc ar 70 km/h tur, kur drīkst un var braukt ar 90 km/h, bet tad es atceros satiksmes noteikumus un esmu spiests konstatēt, ka viņš tos ievēro. Ir skaidri definēti CSN, un tur vispār nekādām emocijām nav vietas. Ja vari apdzīt pēc noteikumiem - apdzen, ja nevari - velcies aizmugurē. Galvenais - neuztvert neko personiski.

196165. viesis 27.marts 2006 10:36
0 0 Atbildēt

196158. viesis 27.03.2006 10:22 pats iet turpat kur suuta mani;

DeaDMoroZZZ [?] 27.03.2006 10:23 - pārgudrs laikam esi;

Tātad uzskatāt, ka varētu aizbraukt no rīgas līdz daugavpilij uz 50 km/h (pashaa sliktaakajaa gadiijumaa - kad naak pretii mashiinas visu laiku un nevar apdziit) aiz kaada seenjotaaja, kas brauc peec noteikumiem ...

domaaju, ka jaabuut elementaarai pieklaajiibai - ja redzi, ka aiz tavas leeni braucoshaas mashiinas iz sakraajusies rinda, tad esi pieklaajiigs, nomet malaa, lai paareejie aizbrauc un tad startee ...

196166. viesis 27.marts 2006 10:38
0 0 Atbildēt

2 196164. viesis 27.03.2006 10:26

nu jaa - nav jāskaišas, bet ja tev piespiedu kaartaa jaabrauc leenaak nekaa atlajuts un tu nevari apdziit to seeni ???

196167. viesis 27.marts 2006 10:39
0 0 Atbildēt

Man, personīgi, sevišķi neuztrauc, ka kāds velkas... Protams, tas mazliet traucē, bet man varbūt līdzpilsoņu mordas kā tādas traucē. :)) Vienmēr jau ir kāds iemesls, kāpēc cilvēks lēni brauc - auto tehniskais stāvoklis vai nedrošība par sav un braukšanas māku. Un nav nekāda labuma no tā, ka kāda tikko tiesības ieguvusi sieviete aukstām kājām un trīcošām rokām spiež uz 120... Visu cieņu, ka ir cilvēki, kas spēj novērtēt savas spējas (kaudzēm ir tādu klaunu, kas nespēj - to mēs redzam katru reizi, kas mazliet uzsnieg sniedziņš vai apledo). Ja nu kādu vajadzētu atšaut, tad tas ir kretīnus, kas nespēj aprēķināt, ka nespēs apdzīt un tad izmisumā nezina kur likties un paļaujas uz citu žēlastību, ka "gan jau kāds piebremzēs" :)

196170. viesis 27.marts 2006 10:40
0 0 Atbildēt

2 subaru

Ļoti vienkārši: ja nevari apdzīt - nedzen! :)

196171. viesis 27.marts 2006 10:42
0 0 Atbildēt

2 196167. viesis 27.03.2006 10:39

bet par to es arii runaaju - ja auto tehniskais staavoklis nelajuj braukt ar atljauto aatrumu - tad szvi evakuatoram, ved uz servi lai sataisa.

ja nejuuties droshs par sevi, tad nebrauc ar auto, vai arii paluudz kaadu, kas aizved uz mazaakas intensitaaes shoseju vai arii kaadu placi un tur maacies braukt :) ...

196172. viesis 27.marts 2006 10:42
0 0 Atbildēt

tb zvani evakuatoram :)

196173. viesis 27.marts 2006 10:42
0 0 Atbildēt

Te 196164. viesis. Atbildu subaru:

Ja man piespiedu kārtā jābrauc lēnāk nekā atļauts un nevaru apdzīt sēni, tad esmu spiests konstatēt, ka mana pārvietošanās ir apgrūtināta.

196176. viesis 27.marts 2006 10:44
0 0 Atbildēt

2 196173. viesis 27.03.2006 10:42

taatad - ja iesi pa ielu un kaads tev uzgaaziis virsuu samazgu spaini, tad arii tu tikai konstateesi, ka tev ir uzgaazts virsuu samazgu spainis un viss ?

196178. viesis 27.marts 2006 10:46
0 0 Atbildēt

2 subaru

Uz mazākas intensitātes ceļiem nevar iemācīties braukt, jo taisni satiksmes intensitāte ir tā, kas dara nervozu. Visiem vien pa tiem pašiem ceļiem jābraukā un nav nekāda pamata būt tik nervoziem, tu visu laiku kavē kaut kur vai kā? :)

Un auto tehniskais stāvoklis arī - algas Latvijā ir tādas kā ir, un sab. transporta maršrutus arī ne mēs izvēlamies, bet maizītei kaut kā jāpelna... Es, piemēram, apbrīnoju tos plānprātiņus, kas baismīgi spiež pedāli uz saviem 15 gadus vecajiem šrotiem (kas lielākoties ir Vācijā dauzīti), kārtīgas avārijas gadījumā - droša nāve..

196179. viesis 27.marts 2006 10:47
0 0 Atbildēt

lasd lapaa jau n udailji.. ~50% vilkushi virs 90 km/h un lai tagad veel kads pasaka ka mums celji suudiigi :)

bet subaru pa teemu runaa.. ja nebutu bremzes kas velk[?] un 70 tad i apdziit nevajag.. dudina visi mieriigi uz savu 90+5ls un ir oki :)

p.s. liidzjuutiibas cietushajiem un vainiigajiem lai ruutaina saule :/

kindzulis

196180. viesis 27.marts 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Atbildu subaru:

Ja man uzgāzīs virsū samazgu spaini, tad konstatēšu, ka esmu slapjš un netīrs. Ja varēšu noteikt, kurš to izdarījis, tad pieprasīšu no viņa kompensāciju par apgērba tīrīšanu un sagādātajām neērtībām. Ja nevarēšu noteikt vainīgo, tad būšu spiests konstatēt, ka man ir nodarīts kaitējums, par kuru nevaru gūt gandarījumu.

196181. viesis 27.marts 2006 10:52
0 0 Atbildēt

Diskusija vienkārši rullē.... :(

Pirmkārt 90kmh uz šosejas ir max ātrums tas nozīmē ka drīkst braukt uz 70kmh. CSN ir rakstīts ka jāizvēlas apstākļiem piemērots braukšanas ātrums.... Man arī kaitina ka tad kad izkrīt sniegs vai nolīst baigais lietus, lielākā daļa šoferīšu aizmirst kā jābrauc... bet es to uzņemu puslīdz mierīgi uzgriežu muziciņu un rullēju mierīgi tālāk.

Konkrētā avārija ir kronis visam, ja redzi ka neapdzīsi tad nedari to...konkrētajā gadījumā tam kretīnam apdzinējam sportistam... paveicās un viņš izdzīvoja a merša vadītājam nē un tagad varbūt kāda ģimene ir palikusi bez apgādnieka, kāds bērns ir palicis bez tēva.. jūs spamotāji par to padomājāt? Un tas tikai tādēļ ka vienam idiotam bija redz jāsteidzas...

Man viens draugs reiz teica: Labāk desmitos mājās nekā astoņos morgā.... Un pie tādas filozofijas arī pieturos...

196182. viesis 27.marts 2006 10:52
0 0 Atbildēt

ne jau auto nogalina cilveekus. cilveeki to dara.

196183. viesis 27.marts 2006 10:53
0 0 Atbildēt

vainiigajam buus nosaciiti ruutaina saule :) ...

pirmajaas reizees jau kjurkjii nemet ... ja vie nav bijis kjitee ...

196184. viesis 27.marts 2006 10:57
0 0 Atbildēt

Man šķiet ka konkrētajā gadījumā subaru vadītāju vajadzētu sodīt par slepkavību un arī piespries lai cietušā ģimenei maksā iztikas līdzekļus visu mūžu....

196185. viesis 27.marts 2006 10:58
0 0 Atbildēt

saku veelreiz, ka neattaisnoju subaara vadiitaaju un nenosodu mersha vadiitaaju ... vnk - "līdzvainiiigi" (ne jau tieshi liidzvainiigi) shaadaas situaacijaas meedz buut seenjotaaji kas seenjo uz 70 km/h ...

196186. viesis 27.marts 2006 10:59
0 0 Atbildēt

2 196180. viesis 27.03.2006 10:51

ar tevi viss skaidrs ... galvenais lai pats neesi taads, kas seenjo bez iemesla pa shoseju :)

196187. viesis 27.marts 2006 11:02
0 0 Atbildēt

subaru, Tev nervi jaaarstee. tas arii viss! meklee sevii vainu nevis citos.

196188. viesis 27.marts 2006 11:02
0 0 Atbildēt

Nē "bavārijas mēslu waboles" negrib atdot savas pozīcijas! Kopš ceļu seguma stāvoklis ir uzlabojies, t. i. nav vairs sniega, uz Jelgavas štrāses ir parādījušās trīs braikšanas joslas, jo tiem kam 110 km/h pa kreiso ir par lēnu, mīca pa āpstāšanās joslu!

Un ne jau ar jauniem autiņiem, bet 15 gadīgiem!

196189. viesis 27.marts 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Ir pilnīgi muļķīgi ar putām uz lūpām te ņemties tikai tāpēc, ka tavs niks ir tāds pats, kā noziedznieka nemākulīgi vadītā šrota nosaukums!

196192. viesis 27.marts 2006 11:15
0 0 Atbildēt

Audit [?] 27.03.2006 11:02

šorīt brauci pa jelgaveni ?

piekriitu - bija bezprigjels.

2 196189. viesis 27.03.2006 11:06

nenjemos ar putaam uz luupaam ... tur kaut subaara vietaa buutu bijis moskvičš, es to pashu teiktu, ko tagad saku ...

196194. viesis 27.marts 2006 11:18
0 0 Atbildēt

Man arī ir Subaru un pilnīgi jauns, knapi nedēļa pagājusi! Es ar smaidu uz lūpām noskatos uz zemu lidojošajiem, uzstādu 95 km/h uz kruīza un braucu! Un vel lielāks smaids parādās ja redzus šos vēlāk ar zaļajām vestītēm kontaktējamies, vai pilsētā pie kāda no krustojumiem nostājoties šiem blakus!

196195. viesis 27.marts 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Katru rītu un vakaru darbadienās!

196196. viesis 27.marts 2006 11:21
0 0 Atbildēt

Audit

a pavaakties malaa uz pirmo joslu ir gruuti? lai tak cilveeks skrien, ja vinjam patiik skriet.

196197. viesis 27.marts 2006 11:22
0 0 Atbildēt

klau, tiem kas uzskata, ka tur kur ir atlauts braukt ar atrumu 90km/h, bet brauc ar aatrumu 70km/h!? Ljoti maldaas ka neeparkaapj CSN, jo celu satiksmes noteikumos ir rakstits, ka izraisit piespiedu apdzishanu nedriikst!

vai pie atlautaa braukshans atruma brauc ar -20mk/h -TAA NAV PIESPIEDU APDZISHANAS IZRAISISHANA???????

196200. viesis 27.marts 2006 11:25
0 0 Atbildēt

aatruma izveele atbilstoshi celja apstaakljiem no satiksmes kaveeshanas atshkjiraas ar to, ka pirmajaa gadiijumaa aiz brauceeja neveidojas kolonna, bet otrajaa veidojas. to nu vajadzeetu apjeegt. un ja kaut kaadu apstaaklju deelj, sanak kaveet satiksmi, tad buutu pieklaajiigi reekjinaaties ar citiem brauceejiem un tos palaist apstaajoties vai kaa savaadaak.

196201. viesis 27.marts 2006 11:25
0 0 Atbildēt

196197. viesis

ne taa nav piespiedu apdziisahana, droshi var arii vilkties no pakaljas ar 70km/h. neviens par to nesitiis :")

196203. viesis 27.marts 2006 11:26
0 0 Atbildēt

Raksts no sērijas "drugs are bad". Labs, bet diez vai uzrunās tos, kam tas adresēts. Arī es gaidu, kad varēšu iegādāties savu jaudīgo STi. :)

196204. viesis 27.marts 2006 11:28
0 0 Atbildēt

vilkam

un kā es kavēju satiksmi, ja braucu pa jelgaveni uz 110 pa otro joslu, pirmā pilna ar 95 braucējiem un vienam loham vajag uz 130?

Lai tak viņš paciešas, kamēr man būs pietiekošs logs pirmajā

196206. viesis 27.marts 2006 11:31
0 0 Atbildēt

Anonīmiķi, pilnīgi Tev piekrītu!

196207. viesis 27.marts 2006 11:33
0 0 Atbildēt

ja nav iespeejas to praatiigi izdariit, tad neko nesaku :)

196208. viesis 27.marts 2006 11:34
0 0 Atbildēt

gribēju tikai pieminēt kritizētājiem: Uz šosejas velkas pa labo maliņu... bet diemžēl Latvijā NAV ŠOSEJU! (nu vienīgi Rīga - Jūrmala, Rīga - Jelgava (līdz sadalījumam) un Rīga Sigulda) varētu uz kaut ko tādu pretendēt un tur vilkšanās problēma nepastāvētu.... bet uz Bauskas ceļa ir parasts 2virzienu ceļš ar vietām kaut kādu mistisku pusjoslu malā (kas manuprāt ir bīstama)...

Un vispār pie mūsu ceļu kvalitātes ātrāk pa 100 es vispār nevienam nerekomendētu braukt... mēdz būt daudz "pārsteigumu", kas būtiski paaugstina risku neaizbraukt līdz galam:

1. krūmos sēdošie policisti, kas liek daudziem bremzēt strauji vietās, kur neviens no tevis to negaida.

2. Pavasara dāvana (atbildīgo neizdarība) - lielas bedres uz līdzenas vietas...

3. beigti suņi un kaķi uz ceļiem...

4. Neredzami gājēji šauro ceļu malās...

5. horizontālo ceļu apzīmējumu neesamība (bieži vien apdzenot tu pat īsti neredzi kur ir asvalta mala...)

6. netīras mašīnas un attiecīgi ārējās apgaismes ierīces, kas neļauj laicīgi ieraudzīt pretīmbraucošo vai rada iespaidu, ka viņš ir tālāk nekā liekas...

utt

196209. viesis 27.marts 2006 11:34
0 0 Atbildēt

baltās krāsas balansu ir iespējams noregulēt arī spriedzes brīžos. bet savādāk bildes labas!! tuk tuk tuk - touch wood - lai mūsos būtu vairāk prāta..

196212. viesis 27.marts 2006 11:41
0 0 Atbildēt

Prāts nāk ar pieredzi, pats kādreiz skrēju, sitos, pietika, tagad vairāk ar prātu! Vienīgā škrobe, ka kāds kamikadze pašam neuzlido virsū!

196213. viesis 27.marts 2006 11:41
0 0 Atbildēt

bildes dramatiskas.. domaaju ka sheir iisteniibaa komentaari lieki.. katram var gadiities..

196214. viesis 27.marts 2006 11:56
0 0 Atbildēt

Es, protams, piekrītu, ka pārlieku ātrie braucēji krietni riskē, izaicina citus un likteni, apdraud uttt., bet to pašu var teikt par pārlieku lēnajiem. Katram, noteikti, ir gadījies saskarties ar situāciju, kad pa šauru, līkumainu ceļu velkas auto ar ātrumu(lēnumu), kas ne tuvu nav atļautajam. Aiz šādiem auto ātri vien sakrājas milzu kolonna. Šādā situācijā ļoti daudzi no kolonnā esošajiem pie mazākās izdevības steidz tikt garām lēnajam auto. Un kurš šādas situācijas izraisīta CSN ir vainīgāks - tas kurš centās apdzīt un iekļuva CSN, vai tas kurš vilkās uz 50 tur kur drīkst uz 90 un izraisīja šo situāciju.

Kas zina, kādēļ šajā CSN cietušie sāka šo apdzīšanas manevru, kas zina?! Tik pat labi pretī braucošie varēja to trako palaist, nobraucot nedaudz malā, vai piebremzējot. Kādēļ nepalaida - kas zina, kas zina?!

196217. viesis 27.marts 2006 12:05
0 0 Atbildēt

Damatiski, bet izdariet secinājumus. Jebkurš cits sadursmes veids parasti ir saudzīgāks pret cilvēkiem un auto nekā frontālais. Tā kā nav vērts ievērot savu joslu un saskrieties purns purnā, labāk iebraukt grāvī. Tas pats attiecas arī uz garā vājo apdzinēju. Ja būt draudzējies ar prātu, tad iedzītu apdzenamo grāvī, nevis zīlētu, vai pretimnākošasi palaidīs vai nē.

196227. viesis 27.marts 2006 12:25
0 0 Atbildēt

uculs, es nebutu tik paarliecinaats, ka vares apdzenamo iedziit graavii- es shadas situaacijaas esmu gatavs raut stuuri uz apdzineeja pusi, ja man spiidees staavs un dzilsh graavis. Esmu shitaadus situaacijs pietiekami piedziivojis, lai arii braucu arii bedaudz virs atlauta atruma parasti- vienmer kadam kaut kur tik un taa jaaskrien.

196228. viesis 27.marts 2006 12:26
0 0 Atbildēt

Drūmi, ka tik neapdomīgas rīcības rezultātā jāiet bojā pilnīgi nevainīgam cilvēkam! Starp citu tajā vietā atļautais braukšanas ātrums ir tikai 70km/h. Pilnīgi piekrītu iepriekš izskanējušam viedoklim, ka nekāda pašizdomāta nepieciešamība steigties nedrīkst būt par iemeslu, lai apdraudētu savu un līdzcilvēku dzīvības un veselību.

Līdzjūtība cilvēkiem, kam bija pazīstams Mercedes vadītājs.

196229. viesis 27.marts 2006 12:28
0 0 Atbildēt

tie,kas velkas uz 70km/h,tie to4 ir janonjem no tarses..

redzeju vasara ka vienam STI ipasniekam noramli pa rikli iedeva,kad sis staveja sastreguma pie saulkrastu luksafora(laikam jau uz trases bija su dus sataisisjis)

protams,zel MB vaditaju un jacer,ka subara vaditajam nebus nosacitais bet reals cietumsods!

196234. viesis 27.marts 2006 13:01
0 0 Atbildēt

Ņehuj dirsties - tā ir dabīgā atlase, no kuras nevar izvairīties. Nenosītīsies avārijā, nomirsi no vēža. :)

196244. viesis 27.marts 2006 13:31
0 0 Atbildēt

Ikviens, kuram matemaatika na svesha maacees sareekjinaat ka tas vadiitaajs, kursh paarvietojas ar -20km/h ir biistamaaks par to kursh paarvietojas ar +20km/h. Protams, tas ir speekaa, ja visi meegjina to -20km/h brauceeju apdziit. ja izveidojas rinda aiz taada -20km/h brauceeja CSN prasa, lai vinjsh apstaatos un palaist ugaraam tos, kas ir aiz vinja. Pajautaajiet CP cik pagajushajaa gadaa vinji ir sodiijushi autobrauceejus par nepamatoti leenu braukshanu un sho nepalaishanu garaam? Baidos, ka atbilde ir nevienu. Logjiski, ka cilveekos neapmierinaatiiba kraajas, un protams, jaunie nadziigie ar EVO, STi, sporta golfiem, oooo, un principaa ar dajebkaadiem speekratiem noraujas un atvelk biku fiksaak. Rezultaats ir uz sejas tb. taads kaa bildees. Jaaciinaas ir ar ceelonjiem nevis ar sekaam - bet tas muusu 100 gudrajaam galvaam ir paaraak smags maajasdarbs un to 4 gados nevar sakaartot, bet garaakos terminjos jau vini nemaz nedomaa

Kas attiecas avaarijas sekaam - Izsaku liidzjuutiibu tuviniekiem.

196247. viesis 27.marts 2006 14:03
0 0 Atbildēt

kas savukaart attiecas uz auto... mersedess juutami neizturiigaaks.. un lai vai kaa bet es tomeer laikam purnaa nebrauktu... tad laaak pa graavi (ja gar celja malu nau koki).. parasti gan pie veselaa sapraata viens aiziet uz vienu malu, otrs uz otru un pa vidu palikushais tiek cauri ar "mileneem" vai nobraaztiem saaniem.. tupi ir speciaali likt purnaa..

196249. viesis 27.marts 2006 14:06
0 0 Atbildēt

Jocīga loģika - braucu pārkāpjot, jo citi brauc lēnām un tas mani satrauc, ja kādu tādi dzīves sīkumi uztrauc, tad pie psihiatra vajag aiziet.

196251. viesis 27.marts 2006 14:25
0 0 Atbildēt

nepamatoti leena vilkshanas arii ir paarkaapums.

3km garas astes tureeshana aiz sevis arii ir paarkaapums.

ja Tu seedi tajaa astee, tad tas arii ir paarkaapums.

Taapeec ir jaacenshas izvairiities no taadaam asteem, vai nu visus apdzenot, vai nu apstaajoties un palaizhot to asti garaam, vai nu nebraucot vispaar.

Sagaidiit ka CP nodziis malaa zhiguliiti ar 4 karupelju maisiem uz jumta un 6 bagaazhiekaa, kas velkas uz 50 km/h taapat neizdosies.

196252. viesis 27.marts 2006 14:27
0 0 Atbildēt

Bet runaajot par konkreeto gadiijumu... uz Bauskas shosejas vienmeer atrodas kaads, kas velkas uz 70. Aiz vinja sakraajas puskilometru gara mashiinu rinda, jo redz nevar apdziit...

==================

Konkreetajaa vietaa ir ziime "70" un "Apdziit aizliegts". Par kaadu vilkshanos var buut runa?

196253. viesis 27.marts 2006 14:32
0 0 Atbildēt

Merceds nav neizturiigaaks, jo:

1.kaart - mersim netraapiija pa purnu, bet gan pa 1 stuuri, kas ir daudz neizturiigaaks nekaa viss purns.

2.kaart - subaaram izlidoja dzineejs, tapeec nebija objekta, ko iestumt salonaa

A konkreetajaa gadiijumaa:

Subaars dzina kolonnu. Pretii naaca mercedes džips, kurš paspēja noraut malā (laikam aizskāra subāru), bet aiz dzhipa braucoshais mersis (tas kas bildees) nebija pamaniijis pretimnaakosho subaaru un tamdeelj nepaspeeja paraut malaa ... izskataas, ka ir raavis malaa, bet i to ar 1 savu stuuri ir traapiijis subaaram purnaa .. un rezultaatas beediigs :)

196254. viesis 27.marts 2006 14:34
0 0 Atbildēt

Magistrs, ja Tu taads esi, tad jau zinaasi, kadiem atrumiem ir projekteeti muusu celji, kada ir starpiiba brezeejot no 120 un 90, tak arii zinaasi, ne? Jeb tomeer nezini, bet esi vienkarshi ar stuuri rokaas piedzimis un nesaproti ka tas ir- citi nevar pabraukt nemitigi virs 100?

196255. viesis 27.marts 2006 14:35
0 0 Atbildēt

Crankshaft [?] 27.03.2006 14:27

ok - tajaa vietaa ir ziime 70, bet ir veel 1000 citas vietas, kur nevar vilkties ...

196257. viesis 27.marts 2006 14:40
0 0 Atbildēt

Tikai nesaprotu vienu. Ja jau subaru purns ir izškaidīts pilnībā, bet mersim tikai puspurns iestumts kokpitā, tad ko, merša puspurns ir tik pat plats kā subaru purns?

196258. viesis 27.marts 2006 14:42
0 0 Atbildēt

subaru, ja Tev nervi tik vaaji, ka kads lenak braucosh Tev spej izraisiit agresiju, tad tiesham laiks pie nervu daktera. Mani leni braucosie netraucee un pie pirmaas droshas iespejas es vinus apdzenu.

Mani vairak baida tie, kas brauc atrak par savam speejaam, tadus var loti negaidiiti dabuut sev purnaa. Ka jau rakstaa mineets.

Mersha vadiitaja tiesham zheel. Kaa arii zheel ka vina vietaa nebija fuures, vismaz paris atsaldeeto uz celja butu mazak. Zinu ka slikti taa launi runaat, bet ko lai citu tadiem noveel? Es negribeetu buut taa mersha vaditaja vietaa. Un nenoveelu nevienam citam.

196262. viesis 27.marts 2006 15:28
0 0 Atbildēt

veel probleema uz celjiem, ka shoferi uz shosejas nefiltree situaciju apkaart. jaa gadaas, ka kaads steidzoties, vai vienkaarshi aardoties uz shosejas veic biistamus manevrus, bet aizmugures skata spogulji ir predzeeti prieksh tam, kai chekotu situaaciju aizmuguree un buutu vieglaak prognozeet, kas notiks, nevis luupu kraasoshanai.

var tachu laiciigi pamaniit, ka kaads dullais nevietaa apdzen un biku piebremzeet vai pavaakties tuvaak malai- galu galaa ja sanaaks avaarija, kaut arii nebuus vainiigs, tik un taa tas var pasham beigties letaali, un tad jau vienalga kurhs bija vainiigs.

196266. viesis 27.marts 2006 15:41
0 0 Atbildēt

CyberGhost [?] 27.03.2006 09:51

pirms apdzen - padomā!

Šis teksts, kad es mācījos, autoskolā bija viens no baušļiem.

Un no Ķekavas līdz Rīgai ar 70 arī var normāli aizbraukt, 5min neko daudz tavā dzīvē nemainīs.

196267. viesis 27.marts 2006 15:52
0 0 Atbildēt

Ar to noteikumu pārkāpšanu ir tā - es eju zagt, jo tas tur ir pārāk godīgs!

Padomājiet vienreiz - ja kāds brauc lēnāk un tādējādi ekonomē sev degvielu, nenozīmē, ka tu kaut ko zaudē... ak jā... tās 10 min, ko ieekonomēsi, tu pazaudēsi, lai piestātu pačurāt! :)

Bet ir grūti ievērot ātrumu... es pagājušo nedēļ braucu uz Viļņu un nākamajā dienā atpakaļ. Biju nolēmis, ka braukšu uz 80...90, lai maksimāli ieekonomētu degvielu (paskatītos, cik ekonomiski ar manu auto iespējams pārvietoties)... nu dīvaini, bet mani nemaz tik daudzi arī neapdzina... un uz Panevezys -Vilnius šosejas visi brauca diezgan godīgi zem 90Km/h... nu protams izņemot vienu, kas panesās garām ar Porsche Cayenne uz kādi 170...200, tādu extrēmu izlecēju nemanīju.... ātrākie daudz maz līdz 120 arī brauca...

PS

Pie tam Cayenne bija ar LV nummuriem! :)

196269. viesis 27.marts 2006 15:52
0 0 Atbildēt

196267. viesis = Vigants

196270. viesis 27.marts 2006 16:04
0 0 Atbildēt

Vigants

es Kaunju braukaaju caur Shauljiem. zb man tie remonti, luksofori un bedres no Riigas liidz Panjevezhiem.

sanaak 30 minuushu ekonomija, ja brauc 5ciisha robezhaas. domaaju, ka uz Viljnju arii sanaak caur Shauljiem izdeviigaak- taisnaaks un klusaaks celjs, nav fuures.

196271. viesis 27.marts 2006 16:06
0 0 Atbildēt

100

196274. viesis 27.marts 2006 16:42
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā lielo satiksmes intensitāti tajā ceļa posmā, un arī pievadceļus , tad atļauto ātrumu jau sen te vajadzēja noteikt 70 km/h.

196278. viesis 27.marts 2006 16:59
0 0 Atbildēt

Magistrs ir beidzis Baltijas Krievu institūtu?

196281. viesis 27.marts 2006 17:16
0 0 Atbildēt

magistrs, tu tieshaam esi tik stulbs, vai tikai izliecies gudraaks nekaa esi ? :D :D :D

196282. viesis 27.marts 2006 17:17
0 0 Atbildēt

2 196258. viesis 27.03.2006 14:42

nav man vāji nervi, un tas neizraisa nekaadu agresiju - man apdziishana parasti lielas probleemas nesagaadaa :)

1 reizi muuzhaa (kad veel paarvietojos ar scirocco) uz daugavpils shosejas sanaaca apdziit taa, ka liidz ar nagiem tiku atpakalj savaa joslaa ... nu sajuutas nav no taam patiikamaakajaam ...

196285. viesis 27.marts 2006 17:21
0 0 Atbildēt

to subaru:

pēc tās vienas reizes jau arī vajadzēja iztaisīt pareizos secinājumus. Daži tik secinājumus izdara slimnīcā...

196287. viesis 27.marts 2006 17:32
0 0 Atbildēt

subaru pēc šī gadījuma secināja, ka japērk jaudīgāka mašīna

196296. viesis 27.marts 2006 18:30
0 0 Atbildēt

Kāds tur deviņdesmit, ja atļautais ir tikai 70? Un varbūt arī traktoram, smagajam vai busam jāvelk kā minimums uz deviņdesmit?

196298. viesis 27.marts 2006 18:59
0 0 Atbildēt

Jāāā... Bildes iespaidīgas. Redz kā tas parasti notiek, ka paši vaininieki paliek dzīvi, bet nevainīgi cilvēki iet bojā. Skumji, bet fakts. Līdzjūtība tuviniekiem :-(

196300. viesis 27.marts 2006 19:27
0 0 Atbildēt

Paklau, magistr, tu te ne reizi vien komentos esi piesaucis savu, cik var noprast, dream city - Moscow...

Tad nu jasaka, ka tur medzu but diezgan biezhi - darbs tads, un dies' nograbsties ja pie mums saks braukt tapat ka tur, kur rakstitie CSN principa neeksiste, eksiste 'ponajijas' uz cela. Tobish tas pieder pie lietas, ja dzips izdara labo pagriezienu no tresas joslas, bez pagrieziena raditaja ieslegsanas, bet tas pats ziksis vienadas nozimes krustojuma tiek vienkarshi ignorets, a/m ielas mala pieparkotas divas rindas, neskaitot uz trotuara noparkotos, zb rakstit - vienkarshi totals bezpridels - pirmais brauc tas, kam krutaks vagis un vairak gonora...

Nu zini, magistr, brauc ka tu ******* off uz savu maskavu, bet es to idiotismu, uz ko tu atsaucies seit nevelos!!!

196305. viesis 27.marts 2006 19:51
0 0 Atbildēt

Atrodiet Latvijā nesistu STI subaru un tas jau arī visu izsaka par'viņu īpašnieku braukšanu, bēdīgi , bet faksts

196307. viesis 27.marts 2006 20:41
0 0 Atbildēt

ko man dariit, ja braucu ar turbo imprezu? nokauneeties? nopirkt miskasti? tas bija tikai stulbs gadiijums kaadu ir simtiem katru gadu. tikai shoreiz tajaa iesaistiits bij sti. un viss.

196319. viesis 27.marts 2006 21:55
0 0 Atbildēt

magistr, varu dereet ka tu - loshpeks, tai tevis izslaveetajaa Maskavaa i bijis ta neesi, ja nu vieniigi ekskursijaa... suudains daunis, jomajo...

196328. viesis 27.marts 2006 22:37
0 0 Atbildēt

Labs raxts.. tikai nepatik ,ka atkal nomelno BMW... Shodien visu dienu pavadiju braucot... tikai viens BMW vadiitaajs izraadijaas atmarozoks... paareejie visi palaiz k-kur un vispaar nebojaa garastaavokli... BMW ir vnk stulbs sabiedriibas stereotips... ja BMW znach slikts, taa nemaz nav... pashi nekulturaalaakie un necieshamaakie ir tie kam pieder japaanaa razhotie auto...

196330. viesis 27.marts 2006 22:44
0 0 Atbildēt

Kur zaabax tur raxta.. ka vot gribu un velkos uz 70 tur kur atljauts 90... CSN ir punkts, kas nosaka, ka vadiitaajam aizliegts trauceet celju satiksmi braucot ar paaraak mazu aatrumu... Ja tu velcies uz 70 tur kur atljauts 90 un aiz tevis sakraajas kolonna, tevi var izcakareet par agresiivu brauksanu (6 soda punkti un - 200 Ls) :)

196338. viesis 27.marts 2006 23:28
0 0 Atbildēt

lai tur ka bet labak braukt tuvak cela labajai malai neka lieki risket.

ir nacies biezhi lidzigas situacijas nonakt kad brauc aiz kada auto kam neredz cauri un pekshni jamais norauj pa labi un uzreiz preti nak pa vidu kartejais shumahers.nav jau tik traki shauri musu celi ka nevar izlaist pa vidu shadus skrejejus vienkarshi parejie it sevishki kurus apdzen brauc pie pashas viduslinijas un it nemaz nedoma palaist garam jo brauc vini pec noteikumiem. tamlidziga avarija pirms Talsiem ari bija bojagajushie.

vajag but saprotoshiem uz cela un ja nu gadas kads psihs tad labak vinju palaist garam neka aiziet boja nevainigi cilveki.

196339. viesis 27.marts 2006 23:39
0 0 Atbildēt

Ieteiktu reizeem aizbraukt uz Poliju, un pamaaciities brauksahnu no paniem.

Vinji zin, ko noziimee taas pusjoslas celju malaas, vinji nebremzee satiksmi.

Ja redz kaadu spoguljos, tad fiksi rauj malaa un palaizh garaam, taapat pretiimbraucoshie noiet malaa, ja kaads nav paguvis apdziit. Un arii maak pateikties, ja esi palaidis "aatro lidotaaju" garaam.

Nupar atgriezos no Polijas, un kaarteejo reizi paarliecinaajos, ka pie mums uz celjiem valda stulbums. Seenes, lidotaaji, drausmiigs celju staavoklis. Gruuti atkal atgriezties muljkju zemee.

196343. viesis 27.marts 2006 23:56
0 0 Atbildēt

to 196339 viesim

Braucot pa Poliju labāk varēji pamācīties kā nevajag braukt, nevi h..u dzīt, kad pie katra trešā koka svecīte ar krustu un ziediem nolikta.

196350. viesis 28.marts 2006 0:52
0 0 Atbildēt

Par poļiem - pilnīga taisnība!

Darba darīšanās pēdējo pus gadu bieži sanāk braukt uz/no Vecumniekiem (Rīga-Ķekava un tad Skaistkalnes virziens). Sākumā nesapratu, kādēļ, teiksim, no Ķekavas uz Rīgu izbraucot visi velkas kā tādi jocīgie ar 50-70 km/h... Papētīju zīmes un secināju, ka laikam lielākā daļa braucēju nezina CSN :( Izbraucam no Ķekavas un pēc baltās pārsvītrotās zīmes atļautais ātrums ir 90 km/h (lielākā daļa joprojām brauc ar 50 km/h - tātad neskatās uz zīmēm, jo nevar būt, ka visi braucēji tur ir "sēnes", "opji" un "dāmītes ar trīcošiem ceļgaliem"). Tad, pēc paliela gabala (pie betona uzraksta ar Ķekavas emblēmu) pirms krustojuma ir zīme 70 (šeit, kur būtu jāuzmanās krustojumā no tiem, kas izbrauc no mazāk svarīgā ceļa uz lielceļa, un būtu jāsamazinās no 90 km/h uz 70 km/h, lielākā daļa "aklo" uz brīdi atgūst redzi un iemin grīdā, pārejot no 50 km/h uz 70 km/h...). Tā kā pēc CSN ierobežojuma zīmes darbības zona ārpus apdzīvotas vietas beidzas līdz ar nākamo krustojumu, tad pēc pārdesmit metriem (bīstamais krustojums ir garām) atkal varam dudināt ar 90 km/h (visi "aklie", kas nemana krustojumu, turpina ieturēt 70 km/h...). Un tā līdz nākamajam lielajam krustojumam - pēc vairākiem kilometriem, kur atkal ir ierobežojuma zīmes, lai piebremzējam un uzmanamies (un to darbības zona atkal ir pārdesmit metri - līdz krustojumam). Taču lielākā daļa atkal "nefilmē" un turpina līdz Rīgai ar 50-70 km/h (dažam vēl Ķekava vai Baložu krusts nav beidzies, dažam zīmju lasīšana un noteikumu atcerēšanās ieķīlēusies pie pirmās zīmes 70...).

Un šāda masveida nevērība uz ceļa, dabīgi, provocē daudzus prātīgus braucējus pie sevis nobubināt par "sēnēm", izvērtēt situāciju un izdevīgā brīdī apdzīt, kā arī neprātīgos, bet pamatoti aizkaitinātos braucējus mesties uz galvas iekšā apdzīšanas manevrā, nezinot, kā tur beigās būs...

Atkāpjoties no tēmas - mersis izskatās daudz vecāka gadagājuma un attiecīgi ar sliktāku pasīvo drošību (virzītas deformācijas ceļi u.t.t.). 2006. gada Subaru arī par drošību ir padomāts atbilstoši jaudai un ātrumiem, kādus tas spēj sasniegt... Nabaga puika pasažiera sēdeklī un Subaru vadītājs, kā redzams, bija piesprādzējušies un ar gaisasomām izglābti no nāves (kontūzija, kakla skriemeļu un mugurkaula disku bojājumi, domājams, garantēti, taču izskatās vēl glābjami), taču Merša vadītājam nekāds airbags nav līdzējis - pārāk vāja auto virsbūve - visi dzelži sabraukuši salonā...

Šādā līdzīgā avārijā, ja nemaldos, tad uz tā paša ceļa, rudenī cieta viens paziņu paziņa - pirmajā dienā pēc pilnīgi jaunas Evolūcijas iegādes... Pamodās Gaiļezera neiroķirurģijas nodaļā - bet dzīvs (sadauzīts zilli melns)... Uzmanieties, veči, jauda bez kontroles nes nāvi!!! Un pārsvarā citiem, jo pats esi iepakots modernā un dārgā dzelžu kaudzītē...

196353. viesis 28.marts 2006 1:20
0 0 Atbildēt

Par poļiem - pilnīga taisnība!

TAS IR DOMĀTS PAR TO, KA VIŅI BRAUC DAUDZ PIEKLĀJĪGĀK - DOMĀ PAR CITIEM UN SKATĀS APKĀRT.

196384. viesis 28.marts 2006 10:01
0 0 Atbildēt

Pipari tev uz mēles vecīt.Gan jau dzive tevi pārmācīs. Es arī tā plātījos kādreiz, kamēr izmaucu starp diviem kokiem grāvī. Paveicās, bet secinājumus jau pēc tam izdara.

196386. viesis 28.marts 2006 10:07
0 0 Atbildēt

nevajag te ljalja par to Poliju, tur situaacija ir kaadas 100X beediigaaka, neskatoties uz tam papildus joslinjaam un uz vinju braukshanas kultuuru. Ja nezinajat, tad furem ir ierobezhotaajs uz ~85km/h un vinjas nemaz aatraak neiet! Fures tur = tas pats kas opji un seenes pie mums. tikai tur vinju ir ljoti daudz un lielas, shosejas ir paarslogotas. ne reizi veel neesmu izbraucis cauri polijai neredzot kaadu drausmiigu avaariju. un fuures cauri apdziivotaam vietaam nesaas uz 80 km/h nebremzeejot. un negadijumi tur notiek daudz daudz biezhaak.

starp citu, pameegjinat varshavaa palaist kaadu gaajeeju uz paarejas. juus visi aizmuguree esoshi notaurees no galvas liidz kaajaam. tur gaajeeji baidaas kaapt uz paarejas! par kaadi ibio kulturu tur vispar var runaat!

196399. viesis 28.marts 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Nu baigi gudri texti te visapkārt. Piekrītu, ka jāskatās kur apdzen, piekrītu ka zīmes ar vajag redzēt un saprast.. tik vienu laikam visi aizmirsuši - pāris jumti mežā vai sitiens pa aizmuguri izglābtu merša šoferi. a te divi krutie pretī trāpija un neviens jau malā nepavāksies, labāk nolauzīs slēdzi, gaismas midžinot, jo viņam tak taisnība! Parautu malā, lai tas subārs ievelk kautkur pa pakaļdurvīm un viss būtu kārtībā. A subārā tāds pats lohs - kur gāze iemācījies, bremzes apgūs kautkad vēlāk..

196400. viesis 28.marts 2006 10:58
0 0 Atbildēt

Mersim vienkaarshi traapiija pa vaditaju saanu, paskatieties bildees tak... Garumaa autinsh nav daudz mainijies. Ja mersis butu uz pilnu purnu neemis subaru, subara braucejiem butu daaaudz sliktaak- tomer tas mersis ir smagaaks.

Izskatas, ka mersha vaditaja kluuda bija meginat raut nost no celja. Labak vajadzeja uz pilnu purnu, nebutu vaditaja vieta taa samiiciita.

196426. viesis 28.marts 2006 12:27
0 0 Atbildēt

RX-7,tas MB ir,sākot no 95.g.(T-modell varbūt arī vēlāk sāka ražot),tā ka nav viņš pārāk vecs,vienkārši dabūja sitienu pa kreiso ratu un domāju,ka tādā ātrumā arī paraut pa labi nepaspēja.Esmu bijis līdzīgā situācijā kā tas MB vadītājs un domāju,ka pat gāzi neatlaidu-tās ir sekundes daļas!

196433. viesis 28.marts 2006 12:55
0 0 Atbildēt

UUSA - tev problēmas ar reakciju? Braucot ar auto pa lielceļu viss notiek sekundes daļās... Ja pieredze nav radījusi instinktu, kā rīkoties tādā un tādā situācijā, tad gan bēdīgāk - nepaspēsi izštukot, ko nu darīt tajās sekundes daļās :(

Pagājušās nedēļas sākumā manai darba škodai viens īblis pretimbraucējs norāva vadītāja pusē spoguli (mans ātrums bija ap 90 km/h). Ja nebūtu reakcijas un nebūtu es pavācies praktiski jau ar sānu ratiem grāvī, būtu mani piemeklējis bildēs redzamā mersista bēdīgais liktenis... Iznesās šis no līkuma ceļā Ikšķile - Saurieši pa pretējo joslu un nevācās atpakaļ... Pēc sitiena, kura rezultātā no mana spoguļa palika tikai lauskas, neapstājoties aizplēsa tālāk.

Tiem, kas te par poļu avārijām stāsta, protams, ir daļēja taisnība, taču, ja viņi pabrauktu pa Latviju, teiksim kādus 2000 km dienā, tad arī saskaitītu tik pat avāriju :) Polija vienkārši ir lielāka, tādēļ arī absolūtajos skaitļos vairāk dullo. Pie kam ne tikai pašu poļu dullo, bet visādu tranzītnieku ka biezs...

196440. viesis 28.marts 2006 13:33
0 0 Atbildēt

Nav man problēmu ar reakciju,arī esmu neskaitāmas reizes izvairījies no visādām ceļa likstām.Neesi tik pašpārliecināts par sevi.Lai mums veicas!

196456. viesis 28.marts 2006 15:43
0 0 Atbildēt

Lai!

196463. viesis 28.marts 2006 16:16
0 0 Atbildēt

Pec kara visi gudri.....ko te daudz spriedeleet....kas noticis tas noticis un mirushos dzivo pasaule vairs neatgriest......

Vajag braukt ar pratu un viss..... un skirba nekada vai ferrari, subaru vai zapinsh.....ja nav prata tad rezultats ir neizbegams....kam letāls, kam slimnica, kam viegla izbīle....

Cienisim viens otru uz ceļa.....

196493. viesis 28.marts 2006 21:14
0 0 Atbildēt

par Subaara dzineeju- nu nezinu kaa dzineejs, gruuti saskatiit bildees bet tubiina tochno ir zem haubes.. k.kaa neticas ka dzineejs taa vnk var aizlidot.. nau gluzhi uz 2 skruuveem nostriprinaats (varbuut impro ir?)....

A par Maskavu- nu tur ir 3 noteikumu veidi: Valdiibai, biezajiem (auto virs 40k eur un prestizhs), un parastajiem...

mees pirms kaadiem 2 meen. braucaam ar tlc100 pa to vinju k.kaadu galveno magjistraalo ielu (6 joslas katraa virzienaa) un uz 140 paarlidojaam pa sarkano.. izraadaas ka 200m taalaak staaveeja milicis.. zaregija daargo tarifu - 20$, parasti pa 10 var tikt valjaa.. tur viss ir pilniigi citaadi. nav pilniigi svariigi cik tev aatrums kam galvenais celjsh, visu izshkjir auto un nauda..

196494. viesis 28.marts 2006 21:37
0 0 Atbildēt

TO Zigulists

Tu gan esi kruts āzis!

196496. viesis 28.marts 2006 21:42
0 0 Atbildēt

To Zigulists un SUBARU

Es atvainojos Zigulistam! Jūs abi esat kruti āži!

196499. viesis 28.marts 2006 22:10
0 0 Atbildēt

Gandrīz katram kurš te kautko iespamoja ir taisnība, bet vispareizākais bija: Avarījas izraisa vadītāji nevis auto markas. Es gan būtu priecīgāks ja uz Latvijas ceļiem būtu tikai jauni subaru, EVO, BMW u.c ar jaudu virs 200zs, nevis getz, vaz, zaz u.t.t. Ir jārēķinās ka uz ceļa vienmēr būs dzērāji, nejēgas, sēnes kuri brauks atļautais -20 (tā drošāk, menti neķer)

Un jajau visi runā kā būtu ja būtu tad nolieciet subaru vietā getz ... .

196503. viesis 28.marts 2006 23:26
0 0 Atbildēt

nu domaaju ka ja subaara vietaa butuu getz tad mb vadiitaajs tiktu cauri ar izbiili bet getz vadiitaajs buutu jaameklee... :/ smejies vai raudi..

196513. viesis 29.marts 2006 9:07
0 0 Atbildēt

2 endr4

blad spīotīgs gan tu esi!

tācu kaut kādā raidījumā par policiju (pa TV5) rādīja subāra dzinēju, kas bija mežā ielidojis!!!

ja labi paskatās subāra bildēs, var redzēt kā tur ir skaidri redzams ātrumkārbas gals, priekšējais tilts, ... dzinēja tur NAV ! !!!

fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy...Q3Ry06TTxIUA==

196515. viesis 29.marts 2006 9:09
0 0 Atbildēt

un tur jau nevajag uz 2 skruuveem skruuveet ...

parasti masīnām dzinēji stiprinās uz 3 balstiem un ātrumkārbas ...

bet padomā kas tur pa spēkiem ir sadursmes brīdī !!!

mersis trāpot ar kreiso stūri subāram pa purna vidu 'izķeksēja' ārā to dzinēju ...

196560. viesis 29.marts 2006 11:37
0 0 Atbildēt

Mes nevaram sakt skirot pec masinam bruksanas stilu, jo ari dazi labi Geci un citi su lido utt. Bet seit ir vairak jaruna par to kada ir musu audzinasana. Ir cilveki kas ne ar ko nerekinas jo doma ka ar mani tas nenotiks. Un vinu brauksanas prasme ir gauzam bediga. Par avariju ir dibvas lietas, tas ka Subaru vaditajs nedriksteja risket ar citu dzivibam un apdzit. Bet ir ari otra puse, sadas avarijas nenotiktu ja cilveki nebaiditos no gravjiem un izveletos iebraukt gravi nevis pretimbraucosajam purnaa. Rezultats butu sasista masina bet dzivi cilveki. Un auto pat varbut butu remontejams.

Un piebilde: celonis sajai avarijai ir tas ka ir dazi gudrinieki kas brauc (velkas) 70 un pat lenak vietas kur ir jabrauc 90. Un tad veidojas rindas kuras sakas nevajadzigas apdzisanas utt. Varbut policijai vajadzetu dazreiz apturet sos lenos un apstastit kas un ka. Tas butu rupesanas par satiksmes drosibu kas ir vinu darbs.

196634. viesis 29.marts 2006 18:42
0 0 Atbildēt

nu kur shitik daudzi viekoklji? dir*& gribas. Vienigi ar apbrinu veeroju tos, kas apdzer garu kolonnu neparredzamaas vietaas. ja dzemdee sieva, tad jaasauc aatrie nevis jalido

197011. viesis 3.aprīlis 2006 23:00
0 0 Atbildēt

80... es tev piekriitu gandriiz par 99%... bet sad tad jau polici tos ar paarmaaca... CSN taksh ir punkts, kas aizliedz vadiitaajam trauceet celu satixmi bez vajadziibas braucot ar paaraak mazu aatrumu.. Arii paaraak leena brsuksana taksh uzskataama par agresiivu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti