Ērgļu un Mazozolu ceļi iepazīti - II posms galā (+ foto) 134

 
3.aprīlis 2006 11:30

Sestdien, 1.aprīlī Ērgļos valdīja liela rosība - tur notika iAuto / A-ZET rallija kausa II posms. Uz starta stājās 27 ekipāžas, bet finišēja nedaudz mazāk.

Šoreiz gan bez īpašiem ekscessiem iztikām - dažus pievīla tikai tehnika.



Jau iepriekš ziņojām, ka Ērgļu rallija trase tika rakstīta iepriekšējā otrdienā - tad sākās šis atkausējošais lietus. Tā kā tajā Latvijas pusē prognozēt laika un ceļa apstākļus bija neiespējami, režīma brauciena vidējie ātrumi tika uzstādīti samērā "saudzējoši". Rezultātā tie, kas nekur nenomaldījās visus piecus RS braucienus varēja nobraukt nesasprindzinoties. Īpaši izcēlās viena ekipāža ar Saab, kas apmaldījās tā, ka uz LK1 ieradās ar apmēram pusstundas nokavēšanos...

Tie, kuriem RS braucieni likās par lēnu, var būt mierīgi - turpmāk atkal viss atgriezīsies "savās sliedēs" - ātrumi vairs nebūs tik saudzējoši, jo tik neparedzami laika apstākļi ir tikai pavasarī un tikai Ērgļu pusē!



Pēc dienas brauciena sekoja otrs dienas brauciens - orientēšanās. Tā, kā jau ierasts, nebija ne lēna, ne garlaicīga. Šoreiz maršrutā bija tikai viens kompostrieris, bet 12 punktos vajadzēja novērtēt apkārtni un atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem, lai mēs saprastu, ka dalībnieks šo punktu patiesi sasniedzis. Protams, neiztika arī bez "draudzīgajām sarunām" - vairākiem dalībniekiem sagadījās nepareizas, bet vienādas atbildes... Daudziem dalībniekiem sagādāja raizes jaunievedums - KP atrašana pēc attāluma un azimuta. Tomēr visi, atskaitot divus, šo KP13 agrāk vai vēlāk atrada.



Šoreiz orientēšanās pasākums tika organizēts "pa gaismu", lai dalībnieki nelidotu grāvjos un arī tāpēc, ka bāzes vietā plkst. 21 sākās diskotēka un tas varētu traucēt dalībniekiem...

Īpašs paldies Ērgļu viesnīcai par laipno uzņemšanu!

Rezultāti - tuvākajā laikā.
Fotogrāfijas  apskatāmas galerijā.

Atcerieties, ka trešdien, restorānā "Trīs pingvīni", Eurostop telpās, Valdeķu ielā 33, otrajā stāvā plkst. 19 notiks apbalvošana. Šajā laikā katrs varēs uzdot savus jautājumus, izteikt idejas un ieteikumus - jūs tiksiet uzklausīti. Laipni aicināti visi esošie un potenciālie dalībnieki.

_.jpgNākamais iAuto / A-ZET kausa rallija posms notiks 20-21.maijā (divas dienas) un tas būs īpašs vairāku iemeslu dēļ - tas veltīts iAuto portāla piecu gadu jubilejai, kā arī iAuto rallijam svinama 3 gadu jubileja. Tāpēc arī tāds nosaukums - Jubilejums '06. Rallijs notiks Tukuma pusē - apmēram turpat, kur pats pats pirmais mūsu organizētais rallijs. Šeit paredzēts braukt ļooooti daudz un orientēties gandrīz visu nakti! Reģistrācija jau sākusies... Nenokavējiet - sākumā dalības maksa ir zemāka.

iAuto / A-ZET rallija kausa direktors
Elmārs Biele, iauto@iauto.lv


 
Visi komentāri
 
196930. viesis 3.aprīlis 2006 11:51
0 0 Atbildēt

A kurš Saab ta nokavēja to pusstundu LK1:?Ceru ka ne es:? :?

196931. viesis 3.aprīlis 2006 11:57
0 0 Atbildēt

Tas nu Tev pašam, pikucīt,būtu jāzin...

196936. viesis 3.aprīlis 2006 12:35
0 0 Atbildēt

ar nepacietību gaidu rezultātus - Pulkstenis man bija pareizs ;)

196939. viesis 3.aprīlis 2006 12:44
0 0 Atbildēt

Nu ja par ko šaubos, tad par to , vai Pirmais, On že Knapi 12-tais, vai kurš tur vēll... :D, vispār māk pareizi nolasīt pulkstenī esošo informāciju!! :D

196941. viesis 3.aprīlis 2006 13:03
0 0 Atbildēt

bildes bildes bildes? :)

#123

196953. viesis 3.aprīlis 2006 14:56
0 0 Atbildēt

Liels PALDIES Karašnieku Jānim par ģeneratoru un pārējiem, kas izlīdzēja ar štrumentiem! Rallis bija labs, ja neskaita ģeneratoru, starteri un ar akmeni izsisto lukturi. Paldies Elmāram & CO!

Dīzeļgolfs Nr4.

196956. viesis 3.aprīlis 2006 15:10
0 0 Atbildēt

To chief_r. Njem pa labu. Shtrumentu izlidzeju varda:)!

196957. viesis 3.aprīlis 2006 15:17
0 0 Atbildēt

Šīs reizes posmu nosaucam par "Pienmašīnu sacīksti", lai gan, šķiet, tās pa dienu pārvietojās ātrāk un ierakstam kalendāros ar atzīmi "kā nevajag darīt turpmāk":)! OK, kam negadās kļūdīties, vismaz crašu un dzīvībai bīstamu situāciju bija mazāk, ja neskaita aizmigušu pilotu neuzmanīgu cruīzēšanu pa izdangātajiem lielceļiem:D Orientēšanās bija baigi OK, interesanti un pietiekami ātri, varēja taisīt arī naktī, būtu grūtāk, bet iespējams pat drošāk.

Par iekšmalu griešanu, sevišķi nepārredzamos uzkalniņos un arī "ceļa došanu pavirzoties nedaudz sānis šaurās vietās", iespējams, būtu īpaši jāuzver sapulcē, lai tie, kas paši neaizdomājas, ka šajos auto nav būra un ir pilni ceļi ar pretkustībā esošiem "roku taisnotājiem" būtu zolīdi nedaudz samazināt frontālās sadursmes draudus sev un citiem. Mums tādi tipi negadījās, bet dzirdēju stāstu, ka viens auto esot braucis tā it kā viss ceļa platums būtu atvēlēts tikai viņam vienam. Galva domāta arī domāšanai, ne tikai kepkas un ķiveres uzlikšanai.

196959. viesis 3.aprīlis 2006 15:25
0 0 Atbildēt

Ak šī grūtā gaidīšana.... :) Patīkams stresiņš.

196960. viesis 3.aprīlis 2006 15:26
0 0 Atbildēt

buutu vismaz bildes saliktas, ar ko stresu mazinaat! :)

196961. viesis 3.aprīlis 2006 15:38
0 0 Atbildēt

www.fotki.lv manā galerijā redzamas pāris fotkas #1 izpildījumā

bet labprāt redzētu kopējās bildes

and12321 - atmet man savu telefonu vai ko citu uz pirmais at apollo punkc lv

196968. viesis 3.aprīlis 2006 16:30
0 0 Atbildēt

2 Pirmais - nu aizmetu! :)

196971. viesis 3.aprīlis 2006 17:09
0 0 Atbildēt

Redaktor, kā izskatās, vai 'tuvākajā laikā' un 'drīz' būs šodien, vai arī tikai rīt?

196989. viesis 3.aprīlis 2006 18:56
0 0 Atbildēt

Yukki, izskatās, ka Tu būtu pasaulslavens rallija ass,kam šis posms bija par lēnu... Lēnāks bija,bet bija normāli.

Par iekšmalām- ir ceļu satiksmes noteikumi,pēc tiem braucām, organizators uzsvēra,ka trase NAV slēgta, kās vēl bilstams?? Turies savā malā un viss būs OK. Nevienā vietā satiksme nebija organizēta pa vienvirziena ielām.

Nākamreiz būs ātri,atkal būs dažiem slikti.

Redaktors 3.aprīlis 2006 19:01
0 0 Atbildēt

Nākamreiz toč būs ātri... ja vien nesnigs sniegs :)

196992. viesis 3.aprīlis 2006 19:07
0 0 Atbildēt

Nu re, Yukki varēs parādīt ātru braukšanu. Un vēl daži. ;)

Sniegs noteikti būs.

Redaktors 3.aprīlis 2006 19:22
0 0 Atbildēt
196999. viesis 3.aprīlis 2006 20:29
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 03.04.2006 19:01

ok, ātri var... tikai davaj nevajag šaurus atpakaļejošos elkoņus ar kokiem - eclipsei ir baaaaaaiiigais pagrieziena rādiuss :(

197013. viesis 3.aprīlis 2006 23:12
0 0 Atbildēt

Dekster, Tu man sāc nepatikt, jo pārāk daudz oponē:) Neesmu ass, aizpagājušais posms man bija par ātru, bet es neraudāju, jo padaudz sēņojām un es braucu savu nespožo spēju robežās, apzinoties arī, ka mani gaida mājās. Par iekšmalām iespējams, ka lielākajai daļai ir skaidrs, bet vienmēr atradīsies tādi, kam tas nešķiet svarīgi, tāpēc tas arī būtu jāuzsver. Ne visi spēj domāt ar galvu, kad azarts jumtu norāvis.

197018. viesis 4.aprīlis 2006 0:21
0 0 Atbildēt

Yukki,daudziem nepatīk oponenti. Tā nav mana problēma. Saku,ko domāju un domāju tā,kā saku. Ja ir slēgta trase,frēzē kā gribi. Šeit tā nav, šeit jābrauc pēc noteikumiem un tas nu sevišķi nav nevienam jāatgādina. Visi to zin un tā ar brauc.

197020. viesis 4.aprīlis 2006 8:27
0 0 Atbildēt

bildes jau laikam ataino šo ralliju:::)))

197053. viesis 4.aprīlis 2006 10:18
0 0 Atbildēt

mjā....

197067. viesis 4.aprīlis 2006 10:52
0 0 Atbildēt

Ataino..jaa:)

197069. viesis 4.aprīlis 2006 10:55
0 0 Atbildēt

paskatieties pirmā posma bildes. ātrums bija krietni lielāks, ko tur bildēs var redzēt????? Baigos putekļus un lecošas mašīnas???

197087. viesis 4.aprīlis 2006 11:57
0 0 Atbildēt

varbuut varteetu publiceet pareizaas orienteeshanaas atbildes?

197088. viesis 4.aprīlis 2006 12:00
0 0 Atbildēt

Bildes jau labaas, bet kas neseedeeja mashiinaas vai nebildeeja jau nesapratiis :)

197089. viesis 4.aprīlis 2006 12:00
0 0 Atbildēt

Pasiem rezultaatiem jau arii kautkad driiz vajadzeetu buut

Redaktors 4.aprīlis 2006 12:01
0 0 Atbildēt

OZ atbildes:

1 Mežsili (lapa)

2 Baltava 0,5

3 25+-2

4 4:39

5 2

6 Aizdurvi

7 Akmens

8 PAZ? (busiņš)

9 Podiņš

10 nekas

11 Nikni suņi

197096. viesis 4.aprīlis 2006 12:06
0 0 Atbildēt

8ais - kaads PAZ? Tur bija Kamaz, un divi ford sierra!!!

Redaktors 4.aprīlis 2006 12:06
0 0 Atbildēt

tas bija stipri tālāk...

197101. viesis 4.aprīlis 2006 12:12
0 0 Atbildēt

Buutu ierakstiijushi LAZ, bet, taa kaa neuzskatiijaam to par auto, ierakstiijaam fordu un kamazu...

197102. viesis 4.aprīlis 2006 12:18
0 0 Atbildēt

Vai tad jebjura tehnikas vienības nosaukuma ierakstīšana kontrolkartē neapliecina, ka mēs līdz turienei esam nokļuvuši?

Tad jau, ja mēs podiņa vietā ierakstījām katliņu arī ir nepareizi?

#22

197103. viesis 4.aprīlis 2006 12:20
0 0 Atbildēt

Papildinājums

Jebkuras vienības, kas atradās tajā lūžņu placī!

197106. viesis 4.aprīlis 2006 12:21
0 0 Atbildēt

Ceru, ka atbilde pusautobuss :) tiks ieskaitīta:)

197107. viesis 4.aprīlis 2006 12:22
0 0 Atbildēt

Patiesiibaa man likaas ka tas ir KAUZ, bez purna :) Bet nu jautaajums bija Auto marka nevis markas..+ pluss veel karti vajaga tureet pareizi braucot :))

197108. viesis 4.aprīlis 2006 12:23
0 0 Atbildēt

to and12321 - Kamaz un fordi bija metrus 200 pirms iistaa orientiera..

Redaktors 4.aprīlis 2006 12:23
0 0 Atbildēt

Pusautobuss skaitīsies! :)

un tiešām - gāja runa par vienu auto...

197112. viesis 4.aprīlis 2006 12:36
0 0 Atbildēt

Runa gaja par vienu auto bez Nummura zīmēm, tajā placi ari tikai viens bija bez VN, otrai Sierai un Kamazam bija nummurs!!

Un īsti 200 metri tur nebija lidz tam busam, jo es redzēju arī viņu, bet neuzdrošinājos traktēk kā auto, bet gan lūžnu kaudzi...

turklat auto ir auto, bet autobuss ir autobuss, jautajums bija AUTO MARKA!! Tā kā kas tur it jādara, lai varu iesniegt protestu, :? Piedāvāju par pareizām uzskatīt abas atbildes!!!

197114. viesis 4.aprīlis 2006 12:39
0 0 Atbildēt

nu hallo! izsniegtaa karte nebija tik preciiza, lai noteiktu kura luuzhnju kaudze ir iistaa, ja starp taam ir nepilni 200metri!!! Kaa tur ir ar tiem protestiem??? Tapat skaidrs, ka visi, kas ieraxtiija, gan autobuss, gan kamaz, gan sierra ir bijushi tajaa vietaa! Nu kas taa par nekonkreetiibu??

Redaktors 4.aprīlis 2006 12:43
0 0 Atbildēt

Pagaidām jūs uztraucaties priekšlaicīgi.

197117. viesis 4.aprīlis 2006 12:46
0 0 Atbildēt

Nu nebija jau lūžņu kaudze, vesels liels autobusa vraks un atradās vietā, kura kartē norādīta. Pie tam sapulcē jau bija "navodka", ka marku grūti konstatēt, jāpasaka vismaz transporta līdzekļa veids. Tas auto sakopojums, par kuru iet runa, ir vismaz 200m tālāk/tuvāk, turklāt apdzīvotajā zonā. Problēmas izskatās ir tiem, kuri brauca no Ērglu puses.

197118. viesis 4.aprīlis 2006 12:50
0 0 Atbildēt

AUTO MARKA - var traktēt arī kā populārākā auto marka tajā vietā!!??

22

197119. viesis 4.aprīlis 2006 12:51
0 0 Atbildēt

Arī sākumā gribējām rakstīt kamazu un fordus, bet attālums nesapasēja, tamdēļ devāmies tālāk un ISTAJĀ vietā atradām ĪSTO orientieri... Kādi vēl protesti?

197121. viesis 4.aprīlis 2006 12:52
0 0 Atbildēt

Tad jau tās nelaimīgās ērces suņu vietā arī jāieskaita - kāda starpība - nobīde 200-300 m vai 1 km?? Princips viens un tas pats...

197123. viesis 4.aprīlis 2006 12:58
0 0 Atbildēt

ok, esmu mieriigs kaa kruums, bet naakoshreiz tomeer paluugshu pacensties uzstaadiit kompostrierus, jo pieteik jau kaisliibu un nekonkreetiibas ar jautaajumiem, kaa piemeeram, PAZ, sazvanishanaas iespeeja komandas starpaa utt :)

197124. viesis 4.aprīlis 2006 13:00
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi pierādās kompostieru nepieciešamība-godīgi (bez zvaniem), neapstrīdami (vss redzama kontrolkartē) un droši (nav strīdu par kaudzēm).

197125. viesis 4.aprīlis 2006 13:01
0 0 Atbildēt

Jā tikai ar kompostrieriem šādu situāciju var atrisināt!

#22

197126. viesis 4.aprīlis 2006 13:01
0 0 Atbildēt

Naakosais rallijs jaataisa netaalu no Zilupes, jo tur praktiski nav zonas :))

197127. viesis 4.aprīlis 2006 13:04
0 0 Atbildēt

Es tās siena kaudzes 3 reizes skaitīju, bet 25 nesanāca nevienu:)) Labi, ka +/- 2 iekļaujamies:))

197128. viesis 4.aprīlis 2006 13:07
0 0 Atbildēt

Tad jau pamestas auto durvis arī varētu uzskatīt par auto :)

Patiesībā jau viss ir ok, jo tā vai tā ekipāža tajā viet;a ir bijusi un to meklējot liaku kavējusi.

Rallis bija izdevies, paldies!

197129. viesis 4.aprīlis 2006 13:10
0 0 Atbildēt

Kad var gaidīt rezultātus parādamies?

197130. viesis 4.aprīlis 2006 13:10
0 0 Atbildēt

Ja tās mājas saimnieks zinaatu cik lielu uzmanību vinna vecā lūžņu čupa ir izpelnijusies :)

197131. viesis 4.aprīlis 2006 13:11
0 0 Atbildēt

Tieši tā - nākošreiz lai visi kamazu un fordu mīļotāji iemācās lasīt kartes un atrast īsto punktu! Ja būtu kompostieris, jūs apēstu kamazus sargājošais suns un pie KP atzīmes jūs nebūtu tikuši:)

Kaudzes 23 viennozīmīgi!

197132. viesis 4.aprīlis 2006 13:13
0 0 Atbildēt

Rezultāti ir jāgaida, jo tagad ir kukuļu iesniegšanas laiks :)

197134. viesis 4.aprīlis 2006 13:14
0 0 Atbildēt

Bet es tak teicu ka rallis jaataisa Zilupee, jo tur praktiski nav neviena sunna, jo nav gandriiz neviena cilveeka :):)

197135. viesis 4.aprīlis 2006 13:15
0 0 Atbildēt

fordam arī nebija purna ar ovālo birciņu - to, ka tas ir FORDS nebija nemaz tik viegli noteikt...

tā ir orientēšanās vai atjautības uzdevums, kurš precīzāk uzminēs organizatoru domas?

KĀ VAR LEĢENDĀ AR 10 METRU PRECIZITĀTI PARĀDĪTIES 300 METRU KĻŪDA, BET ORIENTĒJOTIES A4 IZMĒRA KARTĒ AR NEDAUDZ PĀRSPĪLĒJOT 1KM UZ CENTIMETRU 70 METRU GARĀ LAUKUMĀ TĀLĀK/TUVĀK ESOŠS SAPULCĒ IZVIRZĪTAJĀM PRASĪBĀM ATBILSTOŠS ORIENTIERIS NETIEK IESKAITĪTS????

197136. viesis 4.aprīlis 2006 13:15
0 0 Atbildēt

Man arī 23 sanāca... Heh, kur tās 2 Orgi paslēpuši bija - nezinu:)

197137. viesis 4.aprīlis 2006 13:17
0 0 Atbildēt

Otrdien kad organizatori mērija trasi drossi vien veel bija 25. Gotiņas divus laikam apeedussas

197138. viesis 4.aprīlis 2006 13:19
0 0 Atbildēt

Švakas gotiņas!

197139. viesis 4.aprīlis 2006 13:20
0 0 Atbildēt

Gotiņas iekļavušās pieļaujamajā kļūdā!

197140. viesis 4.aprīlis 2006 13:21
0 0 Atbildēt

aga, laikam apēdušas :) :) :) Nu nebija tur tikai 70 m starp tiem orientieriem... Bez tam - ja prasīta auto marka, kā zinājāt, kuru no 3 (ja nemaldos) rakstīt?

Es par principu iestājos. Un ja tiks "kreisie"auto ieskaitīti, arī "mūsu" ērces jāieskaita ...

197141. viesis 4.aprīlis 2006 13:22
0 0 Atbildēt

Mums sanāca 22 ķīpas, daudz reizes nepārskaitījām, jo domājām, ka +/- 2 jau nu būs. šobrīd rodas jautājums, vai kādam vispār sanāca vairāk kā 23?

#25 stūrmanis

197142. viesis 4.aprīlis 2006 13:32
0 0 Atbildēt

Mēs skaitījām 2 reizes, abas reizes bija 23.

#21

197143. viesis 4.aprīlis 2006 13:33
0 0 Atbildēt

seinna [?] 04.04.2006 13:21

sapulcē tika teikts auto bez numura zīmēm... ar grūti nosakāmu marku...

es arī redzēju ka vairāk uz pilsētas pusi aiz visādiem hlamiem stāv nenosakāmas izcelsmes priekšmets, kura marku nav iespējams noteikt, jo pat par auto to neviens bez 0.7 palīdzības nav spējīgs nosaukt....

197144. viesis 4.aprīlis 2006 13:35
0 0 Atbildēt

Kartē zaļā krāsa nozīmē mežs. āpskatieties, kurā pusē mežam atradās KP. Tā kā tur Fordi nevarēja būt nu nekā.

197145. viesis 4.aprīlis 2006 13:35
0 0 Atbildēt

To REDAKTORS : autobusa marka nevis PAZ( kā norādīts OZ atbildēs), bet gan KAVZ (tautā devejama par pīli).

Nr.15

197146. viesis 4.aprīlis 2006 13:36
0 0 Atbildēt

ķīpas bija rindās 7+7+5+4 - skaitot no ceļa puses

kā jau rakstīju iepriekš es biju uzkāpis uz tām ķīpām virsū un tur bija redzamas samērā svaigas traktora pēdas - nu diez vai šajā brīdī traktors tās ķīpas veda klāt lai speciāli sačakarētu dažiem dalībniekiem skaitu :D

197148. viesis 4.aprīlis 2006 13:41
0 0 Atbildēt

Kartē astotais orientieris atrodas kreisajā ceļa pusē, bet tas vraks atradās labajā (braucot no punkta 7 uz Ērgļiem). Tātad par kuru nenosakāmu objektu īsti iet runa???

197149. viesis 4.aprīlis 2006 13:42
0 0 Atbildēt

nu lūk, tātad izskatās, ka ķīpas reāli ir bijušas 23, vajadzētu +/- no 23 skaitīt, ne?

#25 stūrmanis

197151. viesis 4.aprīlis 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Ķīpas tiešām bija 23(vismaz vienkopus pie krustojuma), par to esmu pārliecināts 101%

197152. viesis 4.aprīlis 2006 13:46
0 0 Atbildēt

Nu man jau ar tā sanāca ... tās 23, kā jau minēju...

197153. viesis 4.aprīlis 2006 13:47
0 0 Atbildēt

Nu man arī sanāca plāksnīte 11KP Uzmanību ērces....tas bija vai tad ļoti tālu no vietas kur bija tas mistiskais uzraksts par Nikniem Suņiem:? Kartē tas bija atzīmēts kā vieta krustojumā, nu tad krustojumā arī skatījos...A par sazvanīšanos, nu es to nedarīju, jo uzskatu ka tomēr uz labu rezultātu ir jātiecas pilnveidojot savas orentēšanās spējas, nevis tērējot tele2 kredītu, turklāt arī zona tur praktiski nebija, nu bet loģiski, ka tāda iespēja komandām uzlabot savu rezultātu tiek piedāvāta, ja kompostieru nav, tāpēc arī es esmu par to, lai turpmāk tomēr tie kompotieri būtu, un lai man nebutu jāklausas nepamatotus apvainojumus par sazvanīšanos.

Tāpēc es piedāvāju gan fordus gan ērces ieskaitīt šoreiz vienā kaudzē ar tiem lūžņiem un suņiem!! 8) ja jau tā ir sanācis.....

197156. viesis 4.aprīlis 2006 13:54
0 0 Atbildēt

Sviesc, izskatās, ka esam sazvanījušies, kaut dažādas komandas pārstāvam:)

Ja kas - man jau nu liekas, ka individuālais sniegums ir būtiskāks par komandas sasniegumiem (kas arī, protams, nav mazsvarīgs), un sazvanīšanās starp komandām, par ko te tiek diskutēts, ir absolūti nesportiska un azarts zūd... Ja kāda komanda tā ir rīkojusies... nu žēl...:(

Redaktors 4.aprīlis 2006 13:56
0 0 Atbildēt

Ērces noteikti netiks skaitītas, jo pa vidu starp nikniem suņiem un ērcēm bija pat apdzīvota vieta - vairākas mājas (pie asās čūskas)...

197161. viesis 4.aprīlis 2006 14:00
0 0 Atbildēt

Neskaitam ērces, neskaitam Fordus. Vienkārši.

Redaktors 4.aprīlis 2006 14:02
0 0 Atbildēt

Tieši tā - es sapulcē brīdināju, ka tas transporta līdzeklis būs īpašs.

197163. viesis 4.aprīlis 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Iipash fords...

197164. viesis 4.aprīlis 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Redaktor, cikos būs pieejami rezultāti?

197165. viesis 4.aprīlis 2006 14:04
0 0 Atbildēt

Vēl nav pat nojausmas par rezultātiem, bet KĀDAS KAISLĪBAS! Un kas vēl sekos! :O

Reklāmas banneris: "iAuto rallijs - viela pārrunām!" :)

197167. viesis 4.aprīlis 2006 14:09
0 0 Atbildēt

Rezultāti varētu šajās brūcēs vēl drusku iebērt sāli:)

Redaktors 4.aprīlis 2006 14:09
0 0 Atbildēt

LEĢENDAS REZULTĀTI

Ekipāža Sodi kopā

28 319

4 14

25 33

11 24

8 31

30 325

21 18

14 41

99 8

36 34

7 63

33 222

27 8

22 13

900 32

2 25

31 314

3 324

15 8

44 14

1 16

32 301

37

34 41

204 677

123 13

197169. viesis 4.aprīlis 2006 14:09
0 0 Atbildēt

Fordi gan gūtu jāskaita, tas tak ir skaidrs kā diena, tas tak nav ne tikai mans vai NSNF viedoklis, bet cik noprotu, jau daudzu dalibnieku....( kaut vai tāpec vien, ka es redzēju abus, domāju ka arī citi, bet ierakstīju Fordus, jo to otru lužnu kaudzi nevar par AUTO nosaukt, kā jau minēju ) bet nu par ērcēm, nu nezinu, atzistu ka neredzēju tos suņus, tā kā tiešam nezinu, cik tuvu, vai tālu tie bija no ''ercēm" man tiešam ir grūti spriest...tāpēc par to protestēt neņemos...

197172. viesis 4.aprīlis 2006 14:23
0 0 Atbildēt

Busa vieta bija precīzi kartē atlikta. Akmens arī - ņēmu attālumu no busa līdz akmenim un piebraucām tīri precīzi ( ar otro piegājienu:) ) Un suņi ar bija tieši tur, kur bija kartē. Pret to iebildumu nekādu. Vienīgi leģendā kautkur pavīdēja pārsimts metru kļūda. vispār jau neslikti - pa OZ atvilkām ka pašiem prieks, tik leģendā tā skumjāk braukt bija. Lai gan papildus grūtības sagādāja cīņa ar miegu starp orientieriem:)). bija jau ok. Gaidam rezultus

#11 stūrmanis

197173. viesis 4.aprīlis 2006 14:24
0 0 Atbildēt

vieta Ekipāža Sodi

1 37 0

2 99 8

3 27 8

4 15 8

5 22 13

6 123 13

7 4 14

8 44 14

9 1 16

10 21 18

11 11 24

12 2 25

13 8 31

14 900 32

15 25 33

16 36 34

17 14 41

18 34 41

19 7 63

20 33 222

21 32 301

22 31 314

23 28 319

24 3 324

25 30 325

26 204 677

197174. viesis 4.aprīlis 2006 14:27
0 0 Atbildēt

ja 3 ekipāžām 8 soda punkti, pēc kāda principa tās tiek grupētas pa vietām? Agrāk, ja nemaldos, šādā situācijā visām būtu 2. vieta ....

197175. viesis 4.aprīlis 2006 14:29
0 0 Atbildēt

Ups... sorre, Elmār, to jau ne Tu esi licis:)

197176. viesis 4.aprīlis 2006 14:30
0 0 Atbildēt

Visi mēs redzējām abus, bet ne visi precīzi atzīmēja. Pilnīgi piekrītu chief_r [?] 04.04.2006 13:35

Kartē zaļā krāsa nozīmē mežs. Apskatieties, kurā pusē mežam atradās KP. Šeit viennozīmīgi atrašanās vietu varēja noteikt pēc meža.

#21

197179. viesis 4.aprīlis 2006 14:41
0 0 Atbildēt

Red, ko nolēmi darīt ar ķīpām??????? Viņas nebija 25!!! Bet 23!

#25 stūrmanis

197180. viesis 4.aprīlis 2006 14:42
0 0 Atbildēt

Pirms meža kreisajā pusē nebija nekas līdzīgs auto, bet bija labajā pusē. Domāju, ka nebūtu īpaši jēga strīdēties par šo punktu un jāņem vērā abas atbildes, jo ne tikai viena ekipāža ir ierakstījusi atbildi Ford, bet gan vairākas. Tad jau var diskutēt, kas tad īsti bija uz stabiņa (#10), jo kāds netīrums jau nu tiešām atradās uz tā :)

197181. viesis 4.aprīlis 2006 14:42
0 0 Atbildēt

laikam daudzi panamīja kļūdu leģendā.... un tieši aiz kļūdas bija baltais fords, tas varēja būt laika tiesnesis.... značit tajā vietā visiem būs, kas krustā sagaidīja konkrēto laiku būs vismaz 20 sekundes.

atzīstos, ka es arī īsti neattapu ko tajā brīdī darīt.... pirmā doma bija "KUR MĒS AIZBRAUCĀM AUZĀS" -

otrā doma - laikam kavējam un biki uzspiedu...

ja pareizi atceros, ka kopējais ideālā laika aprēķins rādīja kādas + 8 sekundes... starpība starp kopēju un punktu ideālo laiku točno bija lielāka par 20 sekundēm.

atklāti sakot pat prātā neienāca doma, ka leģendā varētu būt TIK LIELA kļūda, bet otrais brauciens pa to pašu vietu apstiprināja aizdomas....

197184. viesis 4.aprīlis 2006 14:48
0 0 Atbildēt

man ir kp10 fotogrāfija, vari pameklēt kas tur virsū :D

197185. viesis 4.aprīlis 2006 14:50
0 0 Atbildēt

Nesaprotu. Fordi neatbilda ne vajadzīgajam attālumam, ne pareizajai ceļa pusei, ne novietojumam attiecībā pret mežu... Kamdēļ tas jāieskaita?? Paši redzējām, kā ekipāža pirms mums piestāja pie fordiem, paštukkoja (acīmredzot par marku), un aiztraucās tālāk, pat nepiestājot pie (visdrīzāk - nepamanot) busiņa... Tātad - īsto orientieri pat nepamanīja, vai ne?

Kamdēļ tad tāda "atzīmēšanās" KP ir jāieskaita par precīzu??

Nu nekādi nesaprotu....

197186. viesis 4.aprīlis 2006 14:55
0 0 Atbildēt

seinna! Šinī gadījumā Tu nesaproti, jo tev noteikti izšķirās rezultāts, neitrāli paskatoties uz šo situāciju būtu savādāk:)

197188. viesis 4.aprīlis 2006 15:02
0 0 Atbildēt

Nē, es runāju par principu. Es, piemēram, 11. orientierī kļūdījos mērogā un nākamajā krustojumā (pēc nikniem suņiem) atradu stabiņu ar 2 plāksnītēm ar uzrakstiem. (pie tam - ne es vienīgā). Vienīgā starpība starp šiem gadījumiem - starp fordiem/busu attālums bija mazāks, nekā starp suņiem/ērcēm.

Bet pamattdoma viena - kļūda mērogā. ērces ieskaitītas, kā noprotu netiks. Kamdēļ lai autiņus ieskaitītu??

tad jau jānodefinē, cik metrus drīkst kļūdīties, atzīmējoties orientieros, kas, nejaušības pēc, noteiktā attālumā ir atrodami ļoti līdzīgi.....

Redaktors 4.aprīlis 2006 15:04
0 0 Atbildēt

Ieskaititi tika tie autini, kas tika saukti par LAZ, PAZ vai pusautobusiem utt. Fordi un Kamazi netika skaitīti.

197191. viesis 4.aprīlis 2006 15:05
0 0 Atbildēt

Buss bija vietā! un mēs pat klāt viņam piebraucām., lauku saspolējām, tā ka pēdas noteikti palikās... kādi vēl fordi un kamazi? Ta jau leģendā mož taisam pieļaujamo kļūdu +/- 20 s mazums kādam pulkstenim cejieri klemmējas :) Tas būtu arī tā ap +/ - 200 m no vajadzīgā...

Siens man ar 23 gab sanāca - kāpu ārā un skrēju riņķī kamēr saskaitīju. ja neviens kādu ķīpu neapēda tad tā vajadzētu būt.

#11 stūrmanis

197193. viesis 4.aprīlis 2006 15:10
0 0 Atbildēt

to 197173. viesis 04.04.2006 14:24

37 ekipaazhai ir nevis 0 sodu bet nav vispaar... jo nefinisheeja :(

Par orienteeshanos Domaaju ka pietiekoshi korekti bija kartee atziimeeti visi kontrolpunkti... par autobusu- bija korekti atziimeets un tur manupraat nav nekaadu jautaajumu. (domaaju ka seinna preciizi izstaastiija situaaciju)

Par kjiipaam reaali no muusu ekipaazhas skaitiija 2 cilveeki katrs triis reizes un vienojaas ka ir 23 kjiipas... (labi ka tas traktorists nebija aizvedis vairaak kaa 2 kjiipas... :) )

37-pilots/8 papildstuurmanis orienteeshanaas...

Redaktors 4.aprīlis 2006 15:10
0 0 Atbildēt

Ieskatamies pagaidu rezultātos!

Visi jautājumi sūtāmi: iauto@iauto.lv

Komentāros rakstīti jautājumi tiks atbildēti, bet netiks 100% ņemti vērā.

197200. viesis 4.aprīlis 2006 15:37
0 0 Atbildēt

visi rēķina, a man pieraksti mājās.....tikai vakarā varēšu iemest acis!

Redaktors 4.aprīlis 2006 15:40
0 0 Atbildēt

Te jau nav ko rēķināt - excelī ir saglabātas visas formulas :)

197203. viesis 4.aprīlis 2006 15:42
0 0 Atbildēt

Man jau nu liekas, ka viss ok:)

197204. viesis 4.aprīlis 2006 15:43
0 0 Atbildēt

domāju - salīdzināt ar saviem pierakstiem:))

197207. viesis 4.aprīlis 2006 15:58
0 0 Atbildēt

a vienmēr būs tik kļūdainas leģendas?

varbūt tomēr var palaist kādu, kas pērmēra kautvai tās pašas dienas rītā un vismaz sapulcē pasaka, ka tur ir kļūda.....

Redaktors 4.aprīlis 2006 16:05
0 0 Atbildēt

Kļūda bija tikai līdz vienam krustojumam un tālāk kļūdas nebija un lielais odometrs sakrita līdz pēdējam metram. Un tiesnešu tur tuvumā nebija, tā kā nebija vērts stresot!

197210. viesis 4.aprīlis 2006 16:09
0 0 Atbildēt

Red ieliec komandas klaat lai varam saskaitiit kas kurai komandai ir :()

197213. viesis 4.aprīlis 2006 16:13
0 0 Atbildēt

shoreiz pilniibaa piekriitu Pirmajam - KAS TAA BIJA KAUT KAADA ORGANIZATORU IDEJU MINEESHANA VAI ORIENTEESHANAAS???? UN KURSH IR TAS PUNKTS, KURSH #123 NAV IESKAITIITS??? AUTO MARKA??? TAD VARBUUT VAREETU PADOMAAT UN PIESTRAADAAT PIE NEPAARPROTAMU PUNKTU IZVEIDES AR KOMPOSTRIERIEM?

tik SLIKTI organizeetu iAuto ralliju veel nebiju pieredzeejis! Galu galaa - daliibnieki par to maksaa naudu, un ja rezultaats ir shitaads, tad nesaprotu kapeec tika pacelta daliibas maksa!!!

197216. viesis 4.aprīlis 2006 16:15
0 0 Atbildēt

jā, kļūda arī vēlāk bija pretējā virzienā un līdz ar to beigās viss bija čikiniekā, tā uz sitiena (bez leģendas) neatceros, bet man ir lielas aizdomas, ka tieši šī kļūda dadzām ekipāžām sačakarēja rādītājus .... es arī vairs nesapratu pēc kura pulksteņa braukt - kopējā, vai kontrolpunkta koriģētā....

cik zinu hammers ar bizi brauca pēc GPS uzrādītā vidējā ātruma - paskaties, kur viņi ir pēc rezultātiem.... korekcijas uz kontrolpunktiem BAIGI daudz dod

Redaktors 4.aprīlis 2006 16:24
0 0 Atbildēt

123 nav ieskaitīts Kamaz, kas tur nebija pat tuvumā.

Redaktors 4.aprīlis 2006 16:25
0 0 Atbildēt

Par dalības maksu (ja to var saukt par pacelšanu): vasarā ir divu dienu pasākums.

197221. viesis 4.aprīlis 2006 16:31
0 0 Atbildēt

Redaktor - Tu pats tur esi braucis? Nafig tad mees teereejaam laiku un mekleejaam to punktu? Blakus Fordam, kas stipri vien atbilda sapulcee sniegtajam apraxtam, atradaas ne mazaak atbilstoshs pusizjaukts Kamaz!!!

Un kapeec man buutu jaaziilee, vai Organizatoriem nenosakaama marka liekas izjaukts Kamaz, izdemoleets Ford, vai saruuseejis PAZ??? Pie kam, ja tie visi atrodas blakus!?

Es nesaprotu - ja tas bija domaats kaa milziiga 1. apriilja aspraatiiba, tad neizdevusies!

Redaktors 4.aprīlis 2006 16:32
0 0 Atbildēt

Es pats tos punktus braucu meklēt. Un tie auto, kurus jūs atzīmējāt, bija stipri uz Ērgļu pusi.

197225. viesis 4.aprīlis 2006 16:40
0 0 Atbildēt

ekipāža #1 savu piedalīšanos iauto rallijos sāka tikai pagājušā gada pēdējā posmā...

par ambiciozu mērķi toreiz tika izvirzīts uzdevums "nokost deksteru"

šis mūsu sarkankarogotajai ekipāžai ir TIKAI 3 oficiālais iauto posms (jaungada neoficiālo es neskaitu, tas tika pavadīts speciālajā režīmā "grāvis").... un nu - deksters ir nokosts.... :D:D:D

komandas ieskaitē šajā posmā uzsvars tika likts uz "izdarīt sābistus!"

ceru, ka tas mums kopējiem spēkiem ir izdevies....

tā ir tā labā sajūta, ko mums sniedz organizatori - kad tu apzinies to brīdi, ka tu vairs neesi zaļš gurķis....

kad tev liekas, ka tu jau visu zini, bet tad parādās sīks knifiņš forda izskatā ;) un tu saproti, ka tomēr esi niecība - paldies par šīm sajūtām ko organizatori mums sniedz....

varbūt man arī vajadzēja pašam arī paņemt rokā to karti un precīzi līdz galam pārbaudīt vai esam pareizajā vietā... galu galā paspējuši taču būtu - mums palika 4 minūtes rezervē :D

novēlu iauto organizatoriem censties paaugstināt sacensību kvalitāti.... tad būs vairāk dalībnieku un līdz ar to arī SPONSORU....

es zinu, ka nav vienkārši RADĪT SVĒTKUS VISIEM...

kā liela daļa zina, bizenajs ir savulaik taisījis saviem čomiem orientēšanās pasākumu (pats esmu braucis par stūrmani), Sviestcs ir mēģinājis savākt dalībniekus un leģendas braucienu (tajā es braucu par otro stūrmani pilotam dēlam un šarmantajam stūrmanim Habim)

es arī esmu provējis šo to noorganizēt.... redzēsim, kas sanāks...

kritizēt ir viegli... es pats vēl laikam neesmu gatavs palīdzēt organizēt iauto pasākumus, jo man patīk piedalīties - kā lasāms uz leģendām - AUTOSPORTS IZRAISA ATKARĪBU, un tā īsti jau vieni un tie paši cilvēki jau vien tajā murdā ir :D

197227. viesis 4.aprīlis 2006 16:42
0 0 Atbildēt

Neesi zaļš gurķis? :) Nu labi, es paklusēšu...

197229. viesis 4.aprīlis 2006 16:48
0 0 Atbildēt

labi, bezceriigi - attaisnojumus jau vienmeer var atrast!

Shajaa gadiijumaa man nav vajadziigs, lai ieskaita man to vienu punktu, tas neko butiski nemainiis, bet korektumu no Organizatoru puses gan veeleetos redzeet, kaa tas ir bijis liidz shim.

Ceru, ka turpmak orienteeshanaas punkti buus konkreeti un nepaarprotami ar kompostrieri!

Pietiks izpausties - man viedokis visiem ir skaidrs, vai arii tomeer Ctrl+c un Ctrl+v uz e-pastu, lai 100% buutu uzklausiits? :evil:

197230. viesis 4.aprīlis 2006 17:00
0 0 Atbildēt

197227. viesis 04.04.2006 16:42

es esmu zils gurķis.... gaiši... ;)

197232. viesis 4.aprīlis 2006 17:08
0 0 Atbildēt

Tas ka te shodien ir tik spraigas diskusijas, apliecina tikai to ka tā balva (kausiņš, virzulīts vai atsperīte, kas nu kuro reizi) ir diezgan vērtīga. Tas nemaz nav tik slikti.

197233. viesis 4.aprīlis 2006 17:09
0 0 Atbildēt

Vai nevarētu precizēt kurā brīdī no zaļā gurķa rallija dalībnieks pārvēršas par jau nogatavojušos gurķi, vai veco rallija vilku:?

:D :D :D

Ai labi, nu kā ir tā ir, piekrītu Pirmajam, ka nas Org-darbs nekāds saldais, un cik cilvēku, tik viedokļu, un visiem izpatikt nemaz nav iespējams, un arī nevaig.. Bet nu tos kompostierus tiešam vaig visur, lai citreiz nebūtū tādas nesaprašanās un pēcrallija brēkas....

197239. viesis 4.aprīlis 2006 18:25
0 0 Atbildēt

Nja....vai nevarētu nosaukt OZ par'' Uzmini,ko Redaktors domā''? Nākamreiz minēsim kādu ciparu organizators iedomājies, pēc tam būs jāuzzin,kādā krāsā mājas saimniecei apakšbikses.... Galīgi kaut kas sagājis šķībi.

197240. viesis 4.aprīlis 2006 18:28
0 0 Atbildēt

Kā jau iepriekš izskanēja- kas galvenais, saprast, vai esi bijis tur un ko redzējis vai prāta čakarēšana? Ja liec orientierus, tad tādus, kuri ir daudz maz nepārprotami. Nevienā citā vietā nebija domstarpību-ne nikni suņi,ne būdiņas...nekas.GPS pieveda precīzi...

197241. viesis 4.aprīlis 2006 18:29
0 0 Atbildēt

iepriekšējie divi-mani komenti.

197242. viesis 4.aprīlis 2006 18:33
0 0 Atbildēt

Un-jau pagājušajā posmā sapulcē speciāli demonstrētas KP zīmes vietā karājās kaut kāda aploksne...tagad jāmin,ko organizators domājis ar auto...

197246. viesis 4.aprīlis 2006 19:01
0 0 Atbildēt

es apzinos, ka mums daudz ko sačakarēja tas zīmīgais orientieris (tas augšupejošais krustojums pa kreisi), bet tā tas bija visiem....

jautājiens redam: kāda bija attiecība - cik ekipāžas paņēma FORDUS, cik AUTOBUSUS??

par fordiem.... visi taču zina, ka populārākā auto marka krievijā ir INOMARKA :D

eu davaj, tagad katram ir iespēja ozorganizēt ko līdzīgu :D

es apsolos piedalīties...

197248. viesis 4.aprīlis 2006 19:06
0 0 Atbildēt

No visa ieprikš rakstītā izriet, ka šis vairs nav parasts svētdienas pasākums, kur džeki sabrauc baudīt savu vaļasprieku. Pie mūsdienu tehnoloģijām un ispējām te jau iet runa par sekundēm un niansēm pierakstā, tādēļ organizatorim turpmāk varētu kļūt arvien grūtāk noorganizēt pasākumu, par kuru visi ir 100% apmierināti, bet novēlu neapstāties, objektīvi izvērtēt iespējas pilnveidoties un turpināt tādā pašā garā.

197249. viesis 4.aprīlis 2006 19:27
0 0 Atbildēt

Un vēl mēs šeit redzam ''klasisko vidējo latvieti''. Izteikties varam gari un plaši. Bet ANONĪMI. Jo atklāt sevi tak raustās....

197251. viesis 4.aprīlis 2006 19:48
0 0 Atbildēt

starpcitu - cik iisti ir soda punkti par kaveetu minuutu uz 45minuuti? Patreiz nav legenda pie rokas, bet skiet, ka tur nekas nebija teikts - vieniigi - kaveeta 1minuute - 10 soda punkti.

Var jau buut, ka kjuudos. Tiksim pie legendas - precizeesim :)

Redaktors 4.aprīlis 2006 20:27
0 0 Atbildēt

KP13 kavejums, ka jau sapulce teicu, 1 minute = 60 soda punkti.

197263. viesis 4.aprīlis 2006 21:33
0 0 Atbildēt

He he ko var ņemties? Tas ir tikai normāli, ka katrs domājam savādāk un organizatoru priekšā likto sacensību izpildam savādāk un līdz ar to arī atšķiras rezultāti. Protesti laikam ir neizbēgami visur, kur parādās sacensība un balvu (ne)lielums to neietekmē. Nekādi nevaru izdomāt, kā lai noformulē protestu un novaino organizatorus tajā, ka regularitāte mūs iemidzināja un mēs LK'5 banāli ceļmalā nogulējām :D Mums tas maksāja 1.vietu!!! Stulbi, gribas cerēt, ka nākošreiz būs labāk!

197274. viesis 5.aprīlis 2006 8:42
0 0 Atbildēt

Vietu noteikšanai nav ņemts vērā Nolikuma punkts:

1.10.3. Vienāda rezultāta gadījumā augstāka vieta ir ekipāžai, kura ieņēmusi augstāku vietu iepriekšējā posmā.

#21

Redaktors 5.aprīlis 2006 9:14
0 0 Atbildēt

Мужайтесь! Tūlīt būs smagas izmaiņas OZ rezultātos...

197278. viesis 5.aprīlis 2006 9:16
0 0 Atbildēt

??

Redaktors 5.aprīlis 2006 9:41
0 0 Atbildēt

Skatamies jaunos rezultātus.

Vakar notika tiesnešu apspriešanās un situācijas izvērtēšana KP8 sakarā. Ņemot vērā dažu dalībnieku paskaidrojumus par šī punkta atrašanu un arī to, ka jautājumā nebija skaidri norādīts, vai jāmeklē viens vai vairāki auto, tika pieņemts lēmums:

- ieskaitīt par atrastiem KP8, ja kontrolkartē tika ierakstīts Ford/Kamaz.

Turpmāk kompostrieri atgriezīsies, jo citādi nav iespējams objektīvi noteikt, vai dalībnieks ir atradis to, ko meklējis.

Atvainojamies visiem par sagādātajiem stresa brīžiem un negulēto nakti.

P.S. Tomēr vēlos atgādināt, ka viss, kas tiek teikts dalībnieku sapulcē ir "nopietni" un tad gan es teicu, ka pats nezinu šī braucamā marku. Vai jums šķiet, ka nepazītu fordu vai kamazu??? :)

iAuto / A-ZET rallija kausa direktors

197283. viesis 5.aprīlis 2006 9:52
0 0 Atbildēt

Nu re - taisnība tomēr neuzvarēja:(

197288. viesis 5.aprīlis 2006 10:17
0 0 Atbildēt

Yukki, ja jūs ceļa malā nebūtu nogulējuši braucot uz LK5, tad mēs paspētu uz 45 min. OZ laikā un pirmā vieta jums tā pat nespīdētu! Nr.15

197309. viesis 5.aprīlis 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Vēlreiz par to pašu:

vietu (un punktu) noteikšanai nav ņemts vērā Nolikuma punkts:

1.10.3. Vienāda rezultāta gadījumā augstāka vieta ir ekipāžai, kura ieņēmusi augstāku vietu iepriekšējā posmā.

Nevajadzētu radīt precedentu nekonsekventam vietu/punktu sadales principam, jo iepriekšējā posmā tas tika ņemts vērā (18 p.-7/8 vieta), šajā nē (22 un 41 punkts), nākošajā-kurš skaļāk kliegs, tam būs taisnība.

#21

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 32

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti