Un vēlreiz par drošu distanci! (+ foto) 39

4.aprīlis 2006 9:16

Tieši distances neievērošana ir vainojama lielākajā daļā satiksmes negadījumu. Šādu negadījumu iemesls - vadītāji bieži aizmirst, par to, ka distancei ir jābūt tādai, lai priekšā braucošajam strauji bremzējot, vadītājs spētu izvairīties no sadursmes.

Turklāt, tam, kas bremzē, arī būtu jāpārliecinās* par to, kas notiek aizmugurē. Sliktākajā gadījumā ir jāizvērtē, kas ir drošāk: apturēt auto pirms luksofora un dabūt pa pakaļu vai pārbraukt pār konkrēto, likumos paredzēto, auto apturēšanas vietu un palikt veselam.











Šādas distances neievērošanas sekas atkal bija vērojamas uz Krasta ielas...

Esiet uzmanīgi!

Piedalies balsojumā: vai skaties spogulī pirms bremzē?

MG222, iAuto lasītājs

_____
* - pieredzējuši vadītāji tā dara (skatās spogulī, pirms bremzēt)


 
Visi komentāri
 
197024. viesis 4.aprīlis 2006 9:37
0 0 Atbildēt

Cluber

Pēc tās reizes, kad mana autiņa pakaļā ieskrēja buss pirms gājēju pārejas man bremzējot, tagad pie lielākas bremzēšanas vienmēr skatos atpakaļskata spogulī :)))

197025. viesis 4.aprīlis 2006 9:41
0 0 Atbildēt

Distanci atstāt nav iespējams - kāds "gudrinieks" vienmēr iesprauksies pa vidu...

197030. viesis 4.aprīlis 2006 9:47
0 0 Atbildēt

To: Magistrs

Neviens neliek braukt pa sarkano, bet izdomāt, vai laicīgi bremzēt vai pārskriet pār dzelteno, jo ja tu esi nonācis līdz situācijai, kad vai nu strauji jābremzē, vai jābrauc pa sarkano, tad kaut kas ar tevi nav kārtībā, un tieši tu esi tas, kas apdraud dŗošību...

197031. viesis 4.aprīlis 2006 9:55
0 0 Atbildēt

Vispaar jau izskataas ka kaads ar KIA ir paarveertejis savas braushanas prasmes attieciibaa pret braukshanas aatrumu, vai arii speeju iespraukties citaa joslaa.

197034. viesis 4.aprīlis 2006 9:58
0 0 Atbildēt

Mja, sestdien pa ilgiem laikiem braucu pa krasteni... Kaa es turu droshu distanci, taa ir bariem "veiklie, labie un pareizie brauceeji", kuri to vien dara kaa lien priekshaa. Diemzheel- mums tauta uz celja maacaas tikai no savaam kluudaam. Kaa shis dzipists bildee. Ipashi spilgti tas redzams ar distances ieveeroshanu. :(

Starp citu, man tapat ir jau tiiri instinkts pirms bremzeet- paluuru spoguljos. Ir nodereejis...

197036. viesis 4.aprīlis 2006 10:00
0 0 Atbildēt

Distances ievērošana vismaz Rīgā parasti beidzas ar vēl lielāku stresu - noteikti kāds izdomās, ka tā vietiņa starp priekšā braucošo ir domāta tieši viņam, kur nekaunīgi iespraukties... Ir vienkārši indivīdi, kas domā, ka aiz priekšā braucošā auto ir jāturas 5m atālumā vai tur 20km/h vai 90 km/h viss viens, pret šādiem var cīnīties pāris reizes viegli uzsito pa bremzi - parasti pēc tam ietur lielāku distanci, a uz lielā ceļa tādus labāk uzreiz palaist pa priekšu - tos kuri pa priekšā vieglāk paturēt redzes lokā nekā tos, kas aizmugurē. Vispār jāateceras ka droša distance ir kaut kur 3 sekunds, viena reaģēšanai, divas paliek bremzēšanai vai citam manevram.

197039. viesis 4.aprīlis 2006 10:04
0 0 Atbildēt

tāpēc pakaļā vajadzīgs āķis!

197048. viesis 4.aprīlis 2006 10:15
0 0 Atbildēt

vispirms vajadzeetu izrakstiit ******* tiem, kuri bremzee pie zaljaa luksafora signaala, kad tas saak raustiities un jau ir apstaajushies pirms iedegas dzeltenais (liekas, ka nav atcelts csn p-ts par mirgojoshu zaljo signalu un cik metrus pirms vinja ir jaabremzee)

p.s. autors ir avaarijaa iesaistiits? jebshu tikai sabildeejis bildes un nodarbojas ar demagogjiju?

197049. viesis 4.aprīlis 2006 10:15
0 0 Atbildēt

Es ar stauji metu pa memajiem pie dzeltanaa. Citreiz sanaak probleemas deelj taa. Uz deglavenes jaunaa posma. Es nekad nereekinos kas man ir aizmuguree, ta ir vinja probleema.

Redaktors 4.aprīlis 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Autors ir autoskolas pasniedzējs (prakt.)

197055. viesis 4.aprīlis 2006 10:20
0 0 Atbildēt

nav svariigi, kaut valsts prezidente vinjsh buutu, es jautaaju vai vinjsh ir vizmaz liecinieka statusaa, vai arii nobildeeja paris dramatiskas bildes un pievienoja "gudras" pamaciibas par distances ieveeroshanu

shis gadiijums liekas nav tiira distances ieveeroshana, vizmaz peec bildeem varam spriest, ka tas ir noticis 3 joslaa un tur ir pagrieziens uz lido (taksis nav no videejaas joslas peekshnji sadomaajis uz lido pusdienaas aizbraukt?)

197060. viesis 4.aprīlis 2006 10:34
0 0 Atbildēt

viesis ar ciparinjiem 197048 pats ir *********:-| cik nav naacies staaveet, lai nogrieztos pa kreisi, kad visaadi te umnjiki laizh paari pa ne tikai mirgojosho zaljo, bet arii dzelteno un sarkano, palasi tomeer noteikumus. neesmu iisti redzeejis, ka kaads staatos pie zaljaa, bet ja mirgo un iebraukshana sanaak dzeltenajaa, staajos nost.

197061. viesis 4.aprīlis 2006 10:39
0 0 Atbildēt

Autors, prātvēder, ir notikušā aculiecinieks...

MG 222:)

197070. viesis 4.aprīlis 2006 10:56
0 0 Atbildēt

bizenajs atbrauc kaadreiz uz riigu un apskaties ;) kaa visaadi "pareizie" brauceeji ir jau nobremzeejushi pirms dzeltenais ir iededzies ;)

labi demagoga kungs (mg 222) varbuut, tad naakosho rakstu saaciet ar notikuma izklaastu (pa kuru joslu kursh brauca, kaads bija aatrums, kaads luksafora staavoklis utt) un tad izdariet secinaajumus un ieteikumus, nevis saakam gudraam pamaaciibaam, lai taadiem praatveederiem kaa man buutu lieki taustinji jaadeldee ;)

197072. viesis 4.aprīlis 2006 10:59
0 0 Atbildēt

Vispaar taa ir HONDA nevis KIA!!!!!!

197077. viesis 4.aprīlis 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Ar, Jums (197070) būtu interesantāk diskutēt, ja Jūs taustiņu vietā būtu deldējis nevis datora taustiņus, bet gan auto vadības ierīces :) Tā vien šķiet, ka pasažieris vien esi :)))

MG222

197085. viesis 4.aprīlis 2006 11:50
0 0 Atbildēt

Man arī vienreiz viens ielika aizmugurē un Mani uztaisīja par vainīgu, par attiecīgu samaksu esmu gatavs liecināt kā vajag, jo esmu iemācījies to no Administratīvās tiesas, jo Administratīvā rajona tiesa ar tiesnesi M..i priekšgalā bija tik korumpēti, ka distances ievērošana nebija svarīga. Līdz ar to gribēju pateikt, ka nav svarīgi skatīties spogulī vai neskatīties - tā pat mūsu valstelē visu nosaka nauda, likumi ir priekš tādiem muļķīšiem kā es :)

197092. viesis 4.aprīlis 2006 12:03
0 0 Atbildēt

konu mees sheit diskuteesim, principaa visu jau es pateicu, ko gribeeju teikt ;)

janu kaadreiz iauto grib buut veeraa njemams portaals ar savu poziiciju, tad tajaa ir jaabuut kautkam vairaak par "un veelreiz distanci, redzat kas notiek ka to ieveerojat"

p.s. esu auto vadiitaajs mazliet vairaak kaa 4 gadus, droshivien nevaru sacensties ar tavu pardesmit gadus lielo pieredzi, bet tas diezvai ir shkjeerslis izteikt savu viedokli un ienjemt praatveedera statusu ;)

197105. viesis 4.aprīlis 2006 12:21
0 0 Atbildēt

Ja godīgi viena no Hondas CRV problēmām ir bremžu efektivitāte, ko daudzi eiropas autožurnālisti šad tad ir atzīmējuši. Apskatieties paši cik mazi ir bremžu diski ... Tad jau labāks Rav4.

197155. viesis 4.aprīlis 2006 13:51
0 0 Atbildēt

Es ar piekrītu, ka lielāki korķu un citu mēslu taisītāji ir tie "ka tik kaut kas nenotiek". Bremzējam pie mirgojoša zaļā, bremzējam pirms trambuļa sliedēm, stāvam pie zīmes "dodiet ceļu", velkamies ar -20, islēdzam pagriezienu lai pārrkārtotos, bet pašu manervu izpildam pēc kilometra u.t.t.

Bet šiten- kāda tur distance ja vismaz 100m novilkts pa zāli?

197171. viesis 4.aprīlis 2006 14:14
0 0 Atbildēt

Mjaa tieshaam Hondinieks CiRVis, vienkaarshi tas dauziitais purns atsita tipa KIA parketnieku.

197177. viesis 4.aprīlis 2006 14:37
0 0 Atbildēt

zzzzzzxzzzzzz

197189. viesis 4.aprīlis 2006 15:04
0 0 Atbildēt

Cilvēkam (vismaz lielākaajai cilvēces daļai) ir dotas spriestspējas. Tas nozīmē, ka pieredzes rezultātā ir iespējams paredzēt dažādu notikumu norises secību! Pavlovs pat Šarikam bija iemācījis, ka tad kad iedegas spuldzīte, tad pēc brīža tiks pie paikas. Tas nozīmē, ka ja mirgo zaļais, tad pēc tā sekos dzeltenais un tad sarkanais signāls un citi varianti nav iespējami. Ja kāds sāk bremzēt pie mirgojoša zaļā, tad tādas ir viņa tiesības, vai pat pienākums, jo viņš drīkst paļauties uz to, ka tulīt sekos aizlidzošš signāls. Ja ielas malā pie pārejas stāv cilvēks, tad viņam ir tiesības cerēt, ka mašīnas apstāsies un savukārt vadītājam ir pienākums apstāties! Ja bāba aizmugurē nespēj šīs sakarības paturēt galvā, tad lai pieliek lapiņu ar notiku secību pie priekšējā paneļa vai stūres!

197206. viesis 4.aprīlis 2006 15:57
0 0 Atbildēt

Uz krastenes dažam labam ir atrums pari 120, labi ka veel taads ir iznaakums.....

197212. viesis 4.aprīlis 2006 16:10
0 0 Atbildēt

ia dārgie lasītāji..taustiņu deldētāji..jautājums vai tiešām neviens nav ievērojis ka pie mums ar ir ieviesta eironorma par nemirgojošu zaļo pēc kura uzreiz seko dzeltenais..un tā kā ja vienreiz uz tāda uzrausieties un CP jūs noštrāfēs par braukšanu zem sarkanā...( jo kamēr pārbrauksiet nemirgojošais zaļais jau būs pārslēdzies uz sarkano)...biežāk domāsiet pirms krustojumiem..jo izrādās šajā sistēmā luksofori tiek saslēgti izvēles kārtībā...;))..nu piemēram centra virzienā braucot uz Salu tiltu pirms gājēju pārejas luksofors jau sen darbojas ar NEMIRGOJOŠU zaļo...!!!!!...kāda te vairs bremzēšana pie mirgojoša zaļā?..te jau mēs paspējam nobremzēt tikai pie dzeltenā...:)

eja

197235. viesis 4.aprīlis 2006 17:38
0 0 Atbildēt

Protams, ir jāskatās spoguļos pirms bremzēt vai vispār kaut ko darīt, bet ko tas līdz, ja aizmugurē braucošais ir iegrimis telefonsarunā, vai groza mūziku, vai raksta sms, un viņam galīgi neinteresē vērot, kas notiek priekšā.

197243. viesis 4.aprīlis 2006 18:35
0 0 Atbildēt

katru dienu shadas sadursmes notiek! un?

publicejiet kaut 1000 rakstus ar shitadam bildem, nekas no taa nemainisies!

tas ka uz pacinjaam drukaa "smeekjeet ir kaitiigi" neko nedod!

197253. viesis 4.aprīlis 2006 19:53
0 0 Atbildēt

Atbalstu visus kuri staajas laiciigi gan pie mirgojoshiem gan pie tramvaja sliedeem. Un ieniistu zaljos gurkjus kuri lien araa zem dodiet celju ar savu shrotu kas duumo reec un nefigaa neiet.

197262. viesis 4.aprīlis 2006 21:02
0 0 Atbildēt

Runājot par distanci,visvairāk tracina pie sliedēm(jebkurām un jebkur) pamēmajiemmestmīlošie,jo tad var eleganti,jo tikai tā uz aptuveni ~10 km/h,var pavērot tos neaprakstāmi žilbinošos divus sliežu gabalus aplūkot,no vilciena vai tramvaja skatupunkta.

Pa salinieka vai mikrorajona bedrēm šitādi dauņi plosās kā negudri,bet regulējama,kontrolējama pārbrauktuve redziet jau ir kas tuvs nešķērsojamam un nepārvaramam.

197265. viesis 4.aprīlis 2006 22:35
0 0 Atbildēt

197262. viesis

--

A tu zini kaavar autinju ietaupiit ,pirms sliedem bremzeejot???:D Ir redzeets kaa paarvelk visaam baisajaam sliedeem paari ar nospiestu bremzi:O Zeel , ka autoskolaaas nemaaaca auto, kaa arii motora uzbuuvi.Daudziem jaunajiem autovaditaajiem(jaam) var mieriigi ieboreet, ka motoraa sveces ir lai benziins nevis izliitu uz ielas un smirdeetu,bet lai sadegtu...kar04e,brauc vispaar bez ponjas ...

197313. viesis 5.aprīlis 2006 11:26
0 0 Atbildēt

Man ir auto ar labam bremzem un piekabes aakji. Un es vajadzigajas vietas stajos laicigi pec savas izpratnes. Ja kadam citam ir vajadzigs 2-3x reizes garaks bremzesanas cels, tad pasam ari ir jarupejas par atbilstosu distanci. Savukart strauji bremzeju tikai arkartas sitacijas un tad jau vairs nav laika skatities spoguli. Diemzel ir bijusi vairaki gadijumi, kad ir nacies bremzet uz sausa asfalta ar stradajosu ABS un dumojosam riepam, jo ir parak daudzi, kas uzskata, ka prasiba dot celu uz viniem neattiecas. Varbut tikai veiksme, bet ir izdevies iztikt bez nopietnam sadursmem. Vieniga reize, kad tomer dazi centimetri pietruka, bija kad kads solida vecuma kungs veica apgriesanas manevru no otras joslas uz cela, kam bija ari tresa, pa kuru braucu es...

197341. viesis 5.aprīlis 2006 14:28
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka profilaksei labāk uzlikt ķenguru sitamos uz aizmugurējā bampera!

Bet ja nopietni tad pašam sestdienas vakarā bija sekojoši: braucu uz Sēnītes pusi un drīz aiz apvedceļa apdzinu 2 autiņus, pēc manevra sadūšojās otrā un sekoja manam piemēram, laikam sacerējās uz "sponsorētāju", taču mani apmierināja apaļš 100 un tad šis autiņš man iesēdās astē, nepārspīlēšu, taču distance nebija lielāka par 2-3 korpusiem! Un tā līdz Vangažiem. Tā kā jau krēsloja, nevarēju saskatīt, kas pie stūres, bet sāku jau justies kā prezidente, kam seko miesassargi.

Situācija atrisinājās tā, ka mūs vēl kāds apdzina un atkārtojās iepriekšējais gājiens, tuvredzīgais autiņš pielipa tam un labu laiku analoģiski brauca man kādus 100m priekšā līdz nogriezās. Apdzīšanas brīdī paskatījos pa kreisi: brauca divas blondīnes tā ap 30. Komentāri lieki, kādi tur bremzēšanas ceļi!

197364. viesis 5.aprīlis 2006 17:22
0 0 Atbildēt

Magistrs [?] 05.04.2006 15:02

Kur 197341. viesim ir agresīvas braukšanas pazīmes?

197375. viesis 5.aprīlis 2006 22:30
0 0 Atbildēt

->197341. viesis

Nu redz. Un vēl sakāt, ka blondīnes slikti brauc. Droši vien cilvēciņiem ir ļoti laba reakcija. Varam tikai apskaust šādas spējas!

197381. viesis 6.aprīlis 2006 9:29
0 0 Atbildēt

Malacis meitene!!! Tos mau.as takšus vajag sist un sist!!! Jo sevišķi tos vecos graustus :) Tā tik turpināt. Ieteikums - uzlikt lielākas dugas, uzrakstu DEAD FOR TAXI un pa taisno ielās.

197777. viesis 12.aprīlis 2006 10:02
0 0 Atbildēt

balsojumā vajadzēja būt jautājumam. Vai skaties uz priekšu pirms spied gāzes pedāli?

200065. viesis 2.maijs 2006 13:54
0 0 Atbildēt

Ja brauc ar gaziku, distanci var arī neievērot, drīkst strauji bremzēt sliktākajā gadījumā sabuktēs spaini kas piekarināts aizmugurē......

200069. viesis 2.maijs 2006 14:20
0 0 Atbildēt

Pareiza laicīga un lēzena bremzēšana ir māksla. Vajag braukt tad kad ir jābrauc un stāties tad kad ir jāstājas nevis otrādāk! Ja ne tad ir pakaļā :)

202153. viesis 30.maijs 2006 19:35
0 0 Atbildēt

Pilseetaa parasti ja eveero lielu distanci, citiem rodas veeleesanas aizliist tev prieksaa! Taa, ka tas ir striidiigs jautaajums

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Amerikāniete ar savu Hyundai Elantra nobraukusi 1,6 miljonus kilometru (+ VIDEO)

Amerikāniete Farra Heinsa, kas strādā par vadītāju-ekspeditoru, no 2013.gada ar savu Hyundai Elantra sedanu nobraukusi nu jau vairāk par 1 miljonu jūdžu (1,6 miljoni km). Lasīt vairāk

 

Bankrotējušo pasaules ātruma rekordistu pārdod par jauna Ferrari cenu (+ VIDEO)

Tikai dažas dienas pēc paziņojuma par projekta bankrotu mediji vēsta, ka potenciālo ātruma rekordistu Bloodhound SSC izlikuši pārdošanā. Lasīt vairāk

 

Rekorda nebūs - 135 000 Zs jaudīgā virsskaņas auto projektu slēdz 2

135 000 Zs jaudīgās sauszemes raķetes Bloodhound projekts oficiāli slēgts finanšu līdzekļu trūkuma dēļ. Lasīt vairāk

 

Volkswagen jaunais elektroauto maksās kā dīzeļa Golf 11

Viens no Volkswagen vadošajiem darbiniekiem atklājis detaļas par pirmo elektroautomobili, kas iekļausies kompānijas jaunajā modeļu saimē I.D. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti