Trīs mēnešu laikā piegādāti gandrīz 800 000 automobiļu 2006. gada pirmajā ceturksnī Volkswagen zīmols sasniedzis jaunu pasaules rekordu pārdošanas apjomu ziņā.
Pirmo trīs gada mēnešu laikā pircējiem piegādāti 795 000 automobiļu. Tas ir augstākais gada sākuma rādītājs uzņēmuma vēsturē, un, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušajā gadā, pārdoto automobiļu apjoms ir pieaudzis aptuveni par 108 000 automobiļiem jeb 15,7%. Volkswagen Passenger Cars (Volkswagen vieglo automobiļu) zīmola pārdošanas un mārketinga valdes loceklis Dr. Mihaels Kerns sacīja: „Mūsu jauno automobiļu potenciāls tirgū tiek tikai tagad pilnībā novērtēts. Turklāt rezultātus ietekmējuši arī uzlabojumi pārdošanas struktūrā, kas nav saistīti ar automobiļu modeļiem.”Tikai martā vien Volkswagen Passenger Cars zīmols pārdeva 330 000 automobiļu visā pasaulē. Salīdzinot ar 2005. gada martu, pārdošanas apjomi ir pieauguši par 16,3%. Šī gada pirmo trīs mēnešu laikā klientiem visā pasaulē tikai piegādāti 795 000 automobiļu. Tas ir par 15,7% vairāk nekā 2005. gada pirmajā ceturksnī. Kerns stāsta, ka: „Passat tirgū ir atstājis pamatīgu iespaidu. Un tam šogad sekos arī citi modeļi, pirmkārt un galvenokārt jau Eos, ko Vācijas tirgū laidīs maijā.”
Pirmā ceturkšņa laikā Volkswagen sasniedza visos reģionos ievērojamu pārdošanas apjomu pieaugumu. Vislielākais pieaugums bija Ķīnā, kur pārdošanas apjomi pieauga par 32,2% - 144 800 pārdoto automobiļu, un ASV, kur kopējais pārdošanas apjoms bija 53 300 automobiļi (pieaugums par 24,3%). Dienvidāfrikā pārdošanas apjomi pieauga par 22,8 procentiem – 19 600 pārdoto automobiļu, bet pārdošanas apjomi Dienvidamerikā pieauga par10,1 procentu – 108 700 automobiļu.
Volkswagen Passenger Cars zīmols informēja arī par būtisku pārdošanas apjomu pieaugumu Rietumeiropā un Centrāleiropā (neskaitot Vāciju), šajos reģionos pieaugums bija 15,3% - 259 000 automobiļu. Vācijā gada pirmo trīs mēnešu laikā 125 200 pircēju izvēlējās Volkswagen automobiļus, tas ir par 8,9% vairāk nekā pagājušogad šajā laikā. Tikai martā vien 52 800 jauni Volkswagen automobiļi nonāca pircēju īpašumā Vācijā, kas ir par 9,8% vairāk nekā 2005. gada martā. Kerns piebilst: „Tā rezultātā mūsu tirgus daļa ir palielinājusies līdz pat 19%, un, salīdzinot ar pagājušo gadu, mēs ievērojami esam nostiprinājuši savu līderpozīciju."
Golf ir bijis visvairāk pārdotais automobilis. 288 000 pircēju izvēlējušies Golf, Golf Plus, Golf Variant un Jetta, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušogad, pārdošanas apjomi pieauguši par 11%. Passat – gan tā Sallon, gan Estate variants - ir bijis otrais pārdotākais automobilis – šī gada pirmā ceturkšņa laikā pircēju īpašumā nonākuši 140 000 Passat automobiļu.
Arī Latvijas tirgū Volkswagen zīmols 2006.gada pirmajos trīs mēnešos ir sasniedzis atzīstamus rezultātus. Salīdzinot 2005.gada pirmā ceturkšņa rezultātus pret 2006.gada pirmajā ceturksnī paveikto,Volkswagen pārdoto automašīnu skaits ir audzis par 83%! (informācija no CSDD datiem)
Auto Group Baltic
Volkswagen importētājs Baltijā
rea;lna kruta