To ingolštatiešiem neviens nebūtu ticējis – V10 coupé ar dzinēju vidū kā blakusmodelis mazajam Lamborghini... Tomēr tas nav viss – nāks A4 coupé, A8 Avant, sportiska apvidus mašīna...
BMW netic saviem spēkiem. Mercedes Benz tic, bet darbus uztic McLaren. Bet Audi? Tie sev tic un taisa konceptus kopā ar Lamborghini. Runa ir par jaunu sporta mašīnu, kas būtu kronis auto līdzšinējai attīstībai, prestiža objekts, kas iespaidotu visu ražotāja produkciju. BMW savu M1 pēcteci “nolikuši plauktā”, Mercedes būvē SLR – detaļās eksotisku, bet pievada konceptā ļoti parastu auto ar dzinēju priekšgalā. Tikai Audi uzticas koncepcijai par sporta auto ar dzinēju, novietotu mašīnas vidū. (..) Ferdinanda Pjeha (bijušais Audi šefs – a.f.) virsvadībā īs auto netiktu ārā no statista lomas. “Šādos gadījumos jādomā nevis par saražoto auto skaitu, bet gan par izdevīgumu, un ar tādiem pat pūliņiem ar Lamborghini marku var dabūt 15-20% vairāk,” – tā pirms neilga laika Pjehs. Kas ir labi Lambo, labi ir arī Audi – sporta auto no alumīnija Jā, kas ir labs Lambo, nav automātiski slikts citiem, tieši otrādi, ja ir pareiza ievirze, abas markas var iegūt no paralēlas attīstības. Svarīga ir skaidra modeļu diferencēšana; te palīdz Audi Space Frame tehnoloģija, ar kā palīdzību ar nelieliem tēriņiem var panākt lielu optisko atšķirību. Tas nozīmē, ka Audi un Lamborghini izmantos vienu un to pašu līniju virsbūvju montāžā, iegūstot divus pilnīgi atšķirīgus modeļus. Šī līnija atrodas Nekarsulmā – VW koncerna “koncepta un alumīnija” centrā. Dzinējs nāk no Audi – 500Zs itāļiem, 420 vāciešiem 2003.gada aprīlī pasaulē jānāk mazajam Lambo, kas tiks ražots kā coupé (L714) un no 2004.gada decembra arī kā roadster (L715). Tam piemērotu dzinēju ražo Audi. 10 cilindru agregāts mobilizē 500 Zs un griezes momentu 500 Nm! 4 vārstu dzinējs komplektējas ar sešpakāpju visu riteņu piedziņas ātrumkārbu. Audi RSR – sporta mašīnai ar dzinēju vidū- būs ne tikvien tāds pat motors, bet arī ritošā daļa un piekare. Kamēr Lambo būs vecā iesmidzināšanas sistēma kolektorā, Audi modelim būs jaunā Fsi tehnoloģija. Griezes moments paliek tāds pat, bet jauda mārketinga prasību dēļ samazināta līdz 420 Zs. Plānots tikai coupé izpildījumā, 1450kg smagais Audi līdz 100 km/h ieskriesies 4.5 sekundēs, maksimāli sasniedzot 303 km/h. Komentārs no Ingolštates: “Mūsu auto ies tikpat labi kā SLR vai Porsche Carrera GT, bet ar 125.000 EUR cenu, tas būs uz pusi lētāks.” Par kādu daļu minētās summas varēs iegādāties A4 coupé. Jau no 2001.gada nogales tiek strādāts pie divdurvjnieka ar pilnīgi nolaižamiem sānu aizmugurējiem stikliem, sedana tipa un relatīvi lielu bagāžnieku. Dzinēji no 1.9Tdi līdz 4.2 V8 ar 320 Zs, kas tiks uzstādīts arī S4. Vairāk vietas, spēka un prestiža piedāvās A8 Avant, kurā tiks iebūvēti vairāki Fsi dzinēji un divi jauni Tdi agregāti. Redzams, ka Audi kaut ko dara. Un pārākums tehnikā – Vorsprung durch Technik tiek tālāk attīstīts. Ja esot pieņemti lēmumi par TT V6, lielu facelift A2 modelim, A3 Avant, jauno A6, jauns crossover modelis un vēl... audifans Pēc AutoBild 13.28.marts 2002. P.S. Ar jauno crossover laikam domāts Allroad uz četrinieka bāzes, kas, kā paredzēts, varētu konkurēt ar Porsche Cayenne...- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
FSi = Valvetronic?