Aizrautības radīts spēks - jaunais Audi TT Coupé 4

 
12.aprīlis 2006 9:40

Audi TT – kulta automobilis un ikona –, kas pirmizrādi piedzīvoja 1998. gada rudenī un strauji iekaroja sporta coupé segmentu. Tagad ir pienākusi kārta šī veiksmīgā modeļa otrajai paaudzei.

Dizaina, transmisijas un ritošās daļas ziņā jaunais TT Coupé ir vēl dinamiskāks nekā iepriekšējais modelis.



Arī jaunā Audi TT Coupé uzbūvē jaušama elegance, stabilitāte un spēks, kam piešķirts vienkāršs un nesamākslots veidols. Audi dizaina komanda ir veiksmīgi pārņēmusi un uzlabojusi iepriekšējā modeļa vizuālo izskatu. Jaunais TT ir vairāk izstiepts un pat nekustīgā stāvoklī izskatās tā, it kā censtos tiekties uz priekšu; spriegie paneļi akcentē dinamiskas kustības iespaidu. Jaunais TT ir par 137 mm garāks nekā iepriekšējais modelis (tagad 4178 mm) un par 78 mm platāks par to (1842 mm).

Virsbūve ir veidota pēc Audi izstrādātā ASF Space Frame koncepcijas, bet pirmo reizi Audi vienlaicīgi apvienots gan alumīnijs – 69%, gan tērauds – 31%. Tērauda elementi atrodas automobiļa aizmugurējā daļā, lai nodrošinātu proporcionālu asu slodžu sadali. Kad automobilis sasniedz ātrumu 120 km/h, automobiļa aizmugurē automātiski izbīdās spoileris, lai uzlabotu auto stabilitāti.



Jaunais Audi TT, tāpat kā iepriekšējais modelis, sākotnēji ir pieejamas kā 2 + 2 sēdvietu coupé; atsevišķu rodstera modeli ir plānots izlaist vēlāk. Bagāžas nodalījuma tilpums ir 290 litri, bet tā ietilpību var palielināt līdz 700 litriem, noliecot uz leju aizmugurējo sēdekļu atzveltnes.

Salons ļoti lielā mērā veidots tieši vadītāja ērtībām un dizaina ziņā ir pilnīgi ergonomisks. Tajā parādās klasiskie TT apļu motīvi, piemēram, trijās centrālajās gaisa atverēs. Sporta sēdekļi nodrošina izcilu sānu balstu. Iespējams izvēlēties kādu no trīs dažādām ādas apdarēm.



Lai automobili apgādātu ar dzinējspēku, ir pieejami divi jaudīgi benzīna dzinēji. 2,0 l turbokompresora četru cilindru TFSI dzinējs ar tiešo iesmidzināšanu rada 147 kW (200 zirgspēkus). Kopā ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu dzinējs paātrina TT līdz 100 km/h tikai 6,4 sekundēs, maksimālais ātrums 240 km/h. 3,2 litru V6 atmosfēriskais dzinējs rada 184 kW (250 zirgspēkus), veicot paātrinājumu no nulles līdz 100 km/h 5,7 sekundēs, maksimālais ātrums 250 km/h (elektroniski ierobežots).

Abi dzinēji ir aprīkoti ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu, vai pēc klienta pieprasījuma - ar dinamisko S-tronic divsajūga pārnesumkārbu. Četru cilindru dzinēja vilkme tiek pievadīta priekšējiem riteņiem, savukārt V6 aprīkots ar quattro.



Kā papildus aprīkojums ir pieejama augsto tehnoloģiju Audi magnētiskā amortizācijas sistēma. Šajā sistēmā amortizatoru eļļā cirkulē sīkas magnētiskas daļiņas. Pievienojot spriegumu, tās milisekunžu laikā izmaina amortizatoru īpašības. Šī adaptīvā sistēma vienlaikus nodrošina ļoti lielas braukšanas ērtības un absolūti sportisku dinamiku, kas pielāgojas braukšanas apstākļiem un autovadītāja vēlmēm.

Jaunā Audi TT standarta aprīkojumā ietilpst automātiska gaisa kondicionēšanas sistēma un sporta stūre ar horizonālu apakšējo daļu. Gaisa atveres, stūres spieķi un daudzas kontrolierīces ir ar alumīnija apdari.

Jaunais Audi TT Latvijā sagaidāms šoruden.

 
Visi komentāri
 
197775. viesis 12.aprīlis 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Ārkārtīgi "aizrautīgs" raksts. Audi (lasam - MAB) komunikāciju daļa absolūti vienkāršā un nesamākslotā veidā sačakarē visu iespadu par gaidāmo modeli. Ak Dievs, kā kaut ko tādu kāds spēj radīt!

199485. viesis 26.aprīlis 2006 16:03
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc Ford Focus

199678. viesis 27.aprīlis 2006 20:06
0 0 Atbildēt

Ja Audi komunike jociga valoda. Bet tur jau kaukads meitens tur njemas. Laikam jau pats nesaprot ko dara :)

205511. viesis 30.jūnijs 2006 14:24
0 0 Atbildēt

forša mašīna kaut man tāda būtu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti