Satiksmes izmaiņas Vienības gatvē (upd.) 15

 
19.aprīlis 2006 10:02

No 18. aprīļa, sakarā ar rekonstrukcijas darbiem Vienības gatvē, posmā no Ģimnastikas ielas līdz Kārļa Ulmaņa gatvei, veiktas satiksmes organizācijas izmaiņas.

Satiksme pa Vienības gatves remontējamo posmu tiks organizēta divās joslās- katrā virzienā pa vienai. Lai nekavētu satiksmes plūsmu pa remontējamo posmu un neradītu avārijas situācijas, remontdarbu laikā tiks aizliegti kreisie pagriezieni. Tāpēc aicinām tos autovadītājus, kas plāno Vienības gatvē veikt kreiso pagriezienu virzienā uz Jūrmalu, izmantot apbraucamos ceļus.

Kreisais pagrieziens būs aizliegts:
• no Vienības gatves uz Ģimnastikas ielu virzienā no centra;
• no Vienības gatves uz K. Ulmaņa gatvi virzienā uz centru un virzienā uz Jūrmalu;
• kreisais pagrieziens no K. Ulmaņa gatves uz Vienības gatvi virzienā uz Jelgavu.

Šajā laikā papildus tiks aizliegts labais pagrieziens no Ģimnastikas ielas uz Vienības gatvi. Tiem autovadītājiem, kuri vēlas braukt Jelgavas virzienā un kuri ir šķērsojuši Salu tiltu, iesakām izmantot Telts ielu vai turpināt ceļu Jūrmalas virzienā un tad izmantot Tēriņu un Cēres ielu.

No 19. aprīļa 46. un 44. maršruta autobusi virzienā uz Ziepniekkalnu pa Vienības gatvi kursēs līdz Irbenes ielai, tad pa Irbenes ielu līdz Vaiņodes ielai, pa Vaiņodes ielu līdz Ģimnastikas ielai un tālāk pa maršrutu līdz Ziepniekkalnam. No Ziepniekkalna tie kursēs pa Ģimnastikas ielu, Vaiņodes ielu, Irbenes ielu un Vienības gatvi.

Lai paaugstinātu satiksmes drošību un uzlabotu satiksmes plūsmu, rekonstrukcijas laikā Vienības gatves bruģētais, sašaurinātais posms no Ģimnastikas ielas līdz K.Ulmaņa gatvei tiks padarīts platāks, tiks uzklāts jauns asfaltbetona segums, izbūvēta pagrieziena josla pie krustojuma ar K.Ulmaņa gatvi, ierīkota jauna lietus ūdens kanalizācijas sistēma.

Tāpat tiks pārveidots arī paralēlais pievadceļš, lai tas vairs netiktu izmantots kā alternatīvais ātrumposms, kā tas, izbraukājot zālājus, ir šobrīd. Tiks izveidota norobežota vietējā josla piekļūšanai pie ēkām.

Virzienā uz centru līdzšinējā sabiedriskā transporta pieturvieta „Ģimnastikas iela” tiks izveidota pieturvietas kabatā, savukārt virzienā no centra pieturvieta „Ģimnastikas iela” tiks pārcelta uz priekšu aiz Atgāzenes ielas. Šīs pieturvietas izbūves darbi jaunajā vietā jau ir sākušies. Luksofori tiks uzstādīti uz arkas pār Ulmaņa gatvi, kā rezultātā luksofora signāli būs daudz pārskatāmāki.

Tāpat tiks mainīts trolejbusu kontakttīkls, kā arī veikta apgaismojuma rekonstrukcija u.c. Rīgas domes Satiksmes departaments aicina iedzīvotājus būt saprotošiem.

Vienības gatves rekonstrukcijas plāns posmā no Ģimnastikas ielas līdz K.Ulmaņa gatvei ir redzams shēmā, transporta kustības ierobežojumi ir apskatāmi zīmējumā.
 
Visi komentāri
 
198437. viesis 19.aprīlis 2006 10:40
0 0 Atbildēt

šorīt braucu un vairs nemaniju to zīmi "taisni vai pa labi"...

laikam jau tagad var kreiso no Vienības uz Ulmaņa :?

198438. viesis 19.aprīlis 2006 10:40
0 0 Atbildēt

Vizmaz vakar 18.04. viss bija pa vecam.

198439. viesis 19.aprīlis 2006 10:41
0 0 Atbildēt

poliči, nu sēdiet un drāziet tos kreiso veicējus! tie tur tagad visu satiksmi kavē!

198440. viesis 19.aprīlis 2006 10:43
0 0 Atbildēt

tagad tur ir tikai zīme "galvenais ceļš"

198446. viesis 19.aprīlis 2006 11:08
0 0 Atbildēt

Vai kāds var paskaidrot pa kurieni tad jābrauc, ja vajag tikt pa kreisi:

1) no Vienības gatves uz K. Ulmaņa gatvi virzienā uz centru,

2 no Vienības gatves uz K. Ulmaņa gatvi virzienā uz Jūrmalu?

198448. viesis 19.aprīlis 2006 11:10
0 0 Atbildēt

varbūt kāds aizdomāasies un uzzīmēs bildi... tas tak vienkāršāk

198450. viesis 19.aprīlis 2006 11:21
0 0 Atbildēt

Isumaa sakot risinaajums ir Graudu iela. Panem karti un papeeti, pa to var abos virzienos tikt. Ehh, tik taa iela ir kriminaala, ja jaabrauc no Vieniibas uz centru.

198456. viesis 19.aprīlis 2006 11:33
0 0 Atbildēt

Es arii nekaadi nevaru saprast kaadeelj nevar to visu skaisti shematiski uz kartes uzlikt...

198463. viesis 19.aprīlis 2006 12:08
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē "upd."?

198464. viesis 19.aprīlis 2006 12:17
0 0 Atbildēt

Rīdzinieks.

Satdepam ar satiksmes plānošanu diezkā neiet.Čaiņiki.Piedāvātais apbraucamais ceļš Robežu-Tēriņu-Cēres iela ir galēji kritiskā stāvoklī.Pēc ilgstošiem kanalizācijas izbūves darbiem brauktuves atjaunošana nav veikta.Ir bedres, iesēdumi ar asām malām,īsi sakot bardaks.No Cēres ielas veikt labo pagriezienu uz Jelgavu jau noprmālos braukšanas apstākļos ir grūti,rinda bieži vien ir pat pāri dzelzceļam līdz Tēriņu ielai 1km garumā.Kā var piedāvāt kravas transportam braukt pa avārijas stāvoklī esošu brauktuvi vietējas nozīmes ieliņās pirms tam tās nenoasfaltējot?

198470. viesis 19.aprīlis 2006 13:21
0 0 Atbildēt

Tās raksta beigās esošās shēmas jau bija redzētas, bet vajadzēja taču parādīt kā tad IR jābrauc!

198486. viesis 19.aprīlis 2006 14:35
0 0 Atbildēt

tie, kas nerubii kaa tagad jaabrauc, lieciet savas miskastes pie seetas lai puust liidz rudenim, vismaz paareejiem buus labaak.

198494. viesis 19.aprīlis 2006 16:10
0 0 Atbildēt

Vasja-traktorists, 19.04.2006 15:35

Šad tad ar savu pajūgu nākas braukt pa tēriņu ielu mārupes virzienā (pārraktā josla) bet tas ne tuvu nav nekas briesmīgs salīdzinot ar jelgavas ierakumiem (ielām) : Cik daudzi nav sabuktējuši ratus, nolauzuši bamperus, ir bijis pat gadījums, kad "ielidojot" ar kādiem 90 km/h jelgavā nebija iespējas izvairīties no mmilzīga krātera (bedres) un pēc tam stūre pajūgam raustījās, acīmredzot kaut kas tika salauzts mehānismā.

198513. viesis 19.aprīlis 2006 19:59
0 0 Atbildēt

Kreisais pagrieziens būs aizliegts:

no Vienības gatves uz K. Ulmaņa gatvi virzienā uz Jūrmalu -

šito gan ir rakstījis analfabēts!

198536. viesis 20.aprīlis 2006 8:57
0 0 Atbildēt

Virziena uz centru vislabak izmantot sekojosu ielu virknejumu Ozolnieku iela - Valdeku iela - Pērkones, tad pec izveles uz kuru no tiltiem velas, vai nu pa Bauskas un talak uz Akmens-Vanšu tiltu, vai pa Mukusalas apli uz Salu tiltu.

Otrs veids ir Graudu iela - Sterstu iela - Dignajas vienirziena, un pirms Ziepniekkalna ielas ir maza ieliņa pa kreisi, no kurienes tiekam uz Bauskas ielu nogriezties pa labi, un tad ir prieksroka kreisajam pagriezienam uz Mukusalas ielu, kas noved uz Mukusalas aplja.

Virziens uz Jurmalu, lidzigs pirmajam variantam, tik pirms Mukusalas aplja taisam apgrieshanos uz Ulmanja gatvi.

Ja velaties izmantot Graudu ielu, lietojiet izdomu, jo Kreiso pagriezienu no Vienības uz Graudu ielu var viena luksofora zalja signala darbibas laika uztaisit 2 nu max 3 mashinas.

Paatrinat procesu variet nogriezhoties pa labi un apgrieshanas manevru veicot NESTE benzintanka. Tapat īsāka rinda ir nogriežoties uz Graudu ielu pa kreisi no Valdeķu ielas. Graudu ielas taisnvirziena plūsmas ātrums ir apmierinošs pat labs.

Lai veicas. Un palaidiet mani pa priekšu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti