Kalnu sacīkstēm rada «Suzuki Vitara» ar 1000 Zs 23

21.aprīlis 2006 10:19

Nobuhiro Tadzima (Nobuhiro Tajima), 55 gadus vecais Suzuki Motorsport vadītājs, pagājušajā svētdienā septīto reizi izcīnīja uzvaru Race to the Sky sacīkstēs ar speciāli sagatavotu bolīdu, kas maskēts kā Suzuki Vitara. Turklāt viņš laboja personisko rekordu un veica 15 trases kilometrus ar 137 pagriezieniem 8 minūtēs un vienā sekundē.



Straujam augstuma kāpumam vairāk nekā 100 metri sagatavotā Vitara sver tikai 900 kg. Aerodinamiku nodrošina priekšējais spoilers un difuzora un divu antispārnu kombinācija aizmugurē.

6 cilindru bi-turbo DOHC dzinējs ar šķidrās dzesēšanas tilpumu 2,7 l attīsta 995 Zs jaudu pie 8100 apgriezieniem minūtē jūras līmenī, bet maksimālais griezes moments tiek sasniegts pie 6500 apgriezieniem minūtē un ir 931 Nm. Dzinējs darbojas tandēmā ar sešpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu.



Piekare ar dubultiem šķērsstieņiem un alumīnija Bilstein amortizatori priekšā un aizmugurē ļauj modificētajam Suzuki Vitara pārvarēt grants seguma trases grambas, bet ventilējamās Brembo disku bremzes lielisko notur auto slīpumā.

Pēc Suzuki Sport menedžera Pola Vildinga vārdiem, kopš pagājušā gada auto konstrukcijā nekas nav mainījies, lai arī jaunajai sacīkšu sezonai tas esot pilnībā pārmontēts. Tadzima ir pārliecināts, ka sportiskā Vitara ļaus viņam palielināt čempiona titulu skaitu līdz astoņi.
 
Visi komentāri
 
198801. viesis 21.aprīlis 2006 10:25
0 0 Atbildēt

kludas gan vajaga izlabot pirms ieliek rakstu!

...2,7 l attīsta 995 Zs jaudu pie 8100 apgriezieniem minūtē jūras līmenī, ....

kas tas ir?

198802. viesis 21.aprīlis 2006 10:26
0 0 Atbildēt

tas tak taads pats kaa GT speelee, kas sen jau bij uz playstationa pirmaa...pats jaudiigaakais drapaks visaa tajaa pasaakumaa:)

198803. viesis 21.aprīlis 2006 10:28
0 0 Atbildēt

ar šķidrās dzesēšanas tilpumu 2,7 l

attīsta 995 Zs jaudu pie 8100 apgriezieniem minūtē jūras līmenī

nu?

198806. viesis 21.aprīlis 2006 10:36
0 0 Atbildēt

"bet ventilējamās Brembo disku bremzes lielisko notur auto slīpumā." grandiozs teikums ar dziļu jēgu, es te namaz nerunāju par pārrakstīšanos kļūdu :D Notur slīpumā, jā tā ir nopietna prasība bremzēm :D

198812. viesis 21.aprīlis 2006 10:46
0 0 Atbildēt

pirmo reizi dzirdu par tadam kalnu sacikstem?

198814. viesis 21.aprīlis 2006 10:56
0 0 Atbildēt

Incanti vai tas ir tas pats kas Pikes Peak, jeb veel kaut kur pasaulee tagad jau taa dzenaajas. Ir jau forshi, bet nu 1000Zs aparaati shaadaam saciiksteem nau nekaads jaunums. Manupraat tam pasham Suzuki jau pirms gadiem 6-7 (???) bija tieshi taadsi pashi ishaki zem kapota.

198815. viesis 21.aprīlis 2006 11:03
0 0 Atbildēt

bala bala..viesīši....augstāk kalnos nav tik daudz skābekļa,tāpēc jauda uzrādīta jūras līmenii. Aizgāja,gudreļi?

198818. viesis 21.aprīlis 2006 11:14
0 0 Atbildēt

njaa bet no Vitaras gan laikam tikai nosaukums palicis...

198819. viesis 21.aprīlis 2006 11:17
0 0 Atbildēt

rebuss tev pieleca? psc

198822. viesis 21.aprīlis 2006 11:27
0 0 Atbildēt

198819. viesis

Nomazgā rokas,apēd olu un ej uz skolu.

198824. viesis 21.aprīlis 2006 11:29
0 0 Atbildēt

eat you eggs

198826. viesis 21.aprīlis 2006 11:33
0 0 Atbildēt

:-) Tas par to shkidras dzeseeshanas tilpumu un "sliipajaam" bremzeem toch bija kruta!!! Zhetons!!!

Kalnaa braukshanas saciikstes (vaaciski Bergrennen, angliski Hillclimb) kljuva populaaras jau pagaajushaa gadsimta 20-ajos gados un notiek veel shobaltdien. Vispopulaaraakaas ir Shveicee, Austrijaa, Vaacijaa, Francijaa, Spaanijaa, arii Anglijaa. Veel pirms kara kalnu saciikstees plosiijaas Mercedes un Audi boliidi, paraleeli shosejas saciiksteem tajaas brauca visi tolaiku grandi.

Viirs , pie kura es Shveicee straadaaju ir 6-kaarteejs absoluutais Eiropas chempions kalnaa braukshanaa, brauca ar March F2 formulu un Heidegger - BMW dzineeju. Vispaar diezgan ekstreems sporta veids, njemot veeraa, ka trasi driikst izbraukt tikai vienu reizi un gar malaam nav nekaadu norobezhojumu briizhiem ... Nu kronis visam jau ir Pikes Peak Amerikaa, tas toch.

Peec standartiem eksistee taads jeedziens, kaa "jauda jūras liimenii" jeb sea - lewel power output". Ja nav iespeejas meeriit taados piejuuras apstaakljos, tad stenda telpaa rada gaisa spiedienu, atbilstošu juuras liimenja atmosfeeras spiedienam.

198829. viesis 21.aprīlis 2006 11:56
0 0 Atbildēt

nu suzukim bij kaut kāds escalade vai kas ar 2.0 (!) litru motoru un 965Zs (laikam, katrā zinā >900), tā kā šis jauda/litri pat sliktāks

198845. viesis 21.aprīlis 2006 13:16
0 0 Atbildēt

rebuss

198851. viesis 21.aprīlis 2006 14:32
0 0 Atbildēt

Tak ne jau par jaudu jūras līmenī te bija jautājums, bet gan par "šķidrās dzesēšanas tilpumu2.7l" :)

198852. viesis 21.aprīlis 2006 14:35
0 0 Atbildēt

jo "liquid-cooled 2.7L engine" tulkojas kā "2.7 L tilpuma dzinējs, ko dzesē ar šķidrumu" vai kaut kā tā - vardu sakot, nevis gaisa dzesēšanu, kā "Zaparam" vai "Javai", bet ar ūdens dzesēšanu. Kaut gan tekstā tai ūdens dzesēšanai ir absolūti nekāda nozīme - visiem tāpat skaidrs, ka tas ir normāls V6 motors...

198854. viesis 21.aprīlis 2006 14:41
0 0 Atbildēt

audi no S1 izvilka 1000 zs 80-jos gados, tā kā japāņi atpaliek attīstībā par kādiem 20 gadiem :)

198888. viesis 21.aprīlis 2006 17:31
0 0 Atbildēt

Tas ir prieks Pikes peak. Kautkas liidziigs Suzuki Escudo.

198916. viesis 22.aprīlis 2006 8:49
0 0 Atbildēt

labriit! kas ir domaats ar =Straujam augstuma kāpumam vairāk nekā 100 metri= ? paldies.

/regulaars viesis.

198934. viesis 22.aprīlis 2006 16:24
0 0 Atbildēt

tulkojums vienkārši unikāls

198935. viesis 22.aprīlis 2006 16:42
0 0 Atbildēt

Tulkojums tiešām izcils. :)

Pasen Ari Vatanens plosījās ar 890kg Peugeot 405 T16 , kuram bija nieka 550Zs iekš 1.9l motorīša un salika viņš Audi Quatro, kuram bija 2.1l ar 600Zs un liekas neviens nebrauca 10minutes :)

198938. viesis 22.aprīlis 2006 17:15
0 0 Atbildēt

pareizāk jau brauca, neviens slaveno Pikes Peak nav veicis zem 10 minūtēm...

198945. viesis 22.aprīlis 2006 20:10
0 0 Atbildēt

pikes peakos brauc kaut kaadi nenormaalie:) kaa var vispaar taadas jaudas savaldiit:?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sadursme ar sniega tīrīšanas tehniku (+ video) 12

"Lexus 350" vadītājs nav gatavs sniega tīrītāja manevram, tādēļ piedzīvo smagu avāriju. Lasīt vairāk

 

papildināts: Jūrmalā autovadītājs uz regulējamas pārejas uzbrauca bērnam, par luksofora gaismu nav 100% informācijas (+ VIDEO) 30

Šodien (22.11.2017) Jūrmalā, Dubultos, uz regulējamas gājēju pārejas vadītājs ar "Lexus" markas spēkratu uzbraucis 13 gadus vecam (pēc nepārbaudītas informācijas) bērnam. Lasīt vairāk

 

Bremzēšana ar pārnesumiem: par un pret (+ video) 24

Bremzēšana ar pārnesumiem: TV raidījums "Zebra" eksperimentē, pārbauda šī paņēmiena efektivitāti un secina kad un vai vispār to ir vērts pielietot. Lasīt vairāk

 

Fantastika! - "Tesla" kravinieka iespaidīgais ieskrējiens uzņemts video (+ video) 5

"Tesla" kravas auto (no 2019.g.) apveltīts ar iespaidīgu dinamiku. Ja kāds šaubās, lai noskatās video! Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti