S.Eizenšteina / Biķernieku krustojumā jauna kārtība 49

 
21.aprīlis 2006 15:29

Lai uzlabotu transportlīdzekļu satiksmes plūsmu virzienā uz centru, S.Eizenšteina un Biķernieku ielas krustojumā no šodienas pēcpusdienas luksoforam būs papildsekcija braukšanas virzienā no S. Eizenšteina ielas uz Biķernieku ielu labā pagrieziena veikšanai centra virzienā.

Daudzi autovadītāji veic labo pagriezienu no S. Eizenšteina ielas uz Biķernieku, lai nokļūtu uz pilsētas centru. Tā rezultātā līdz šim uz S. Eizenšteina ielas bieži vien veidojās transportlīdzekļu rinda, kuri gaidīja iespēju veikt labo pagriezienu uz Biķernieku ielu. Luksofora papildsekcija satiksmi centra virzienā padarīs raitāku.

Lai novērstu potenciālās avārijas situācijas ar tiem transportlīdzekļiem, kas veic labo pagriezienu no Ulbrokas ielas uz Biķernieku ielu, no šodienas būs aizliegts kreisais pagrieziens no S. Eizenšteina ielas uz Biķernieku ielu.

 
Visi komentāri
 
198862. viesis 21.aprīlis 2006 15:35
0 0 Atbildēt

Nu kaapeec nevar kaut ko izdariit kaadreiz taa kaa vajag??!???!?

Nu kaapeec nevareeja vienkaarshi piekabinaat uz Eizenshteina ielas abaas pusees pa papildsekcijai?? Kaapeec jaaaizliedz pagrieziens? Nu nevienam tas kreisais tur netrauceeja!

Besii aaraa!

198863. viesis 21.aprīlis 2006 15:39
0 0 Atbildēt

Iisteniibaa ir nuuja ar diviem galiem: no vienas puses - kreisas pagrieziens tur ir vajadziigs, bet no otras- patieshaam veidojas avaarijas situaacijas ar griezeejiem pa labi. Man shkjiet, ka risinaajums vareetu buut sadaliijums pa joslaam (no abaam puseem)

198865. viesis 21.aprīlis 2006 15:48
0 0 Atbildēt

Un kaa tagad lai korekti tiek to Eizenshteina ielas uz Bikhernieku, ja vajag griest pa kreisi ?

198866. viesis 21.aprīlis 2006 15:58
0 0 Atbildēt

brauc paari un tad, pie garazjaam, met ripaa!

198869. viesis 21.aprīlis 2006 16:10
0 0 Atbildēt

kurš idiots bija tas, kurš izdomāja aizliegt pagriezienu? noteikti baidās nosaukt savu uzvārdu.

198870. viesis 21.aprīlis 2006 16:25
0 0 Atbildēt

Nu principā tiešām glupi, un ar truliem argumentiem. Tad kāpēc var griesties pa kreisi no Ulbrokas ielas uz Biķernieku ielu??? Vai tad šeit neveidojas identiska avārijas situācija??? Protams ka mūsu bļaušana neko nemainīs...kā nekā dzīvojam Panamas Republikā :))

198871. viesis 21.aprīlis 2006 16:37
0 0 Atbildēt

Šitais atkal ir labs. Lasu un domāju. O cik forši ka uzliek papildsekciju! un te pēkšni tas sviests par to pagrieziena aizliegšanu...

Pa manam tur no abiem virzieniem var mašīnas vienlaicīgi veikt to manevru, ja vien kādai no pusēm nav īpaša vēlme uzbraukt otram virsū. Bet ja vel savilktu līnijas tad vispār neredzu problēmas :(

198872. viesis 21.aprīlis 2006 16:38
0 0 Atbildēt

Šitas ir labs uzlabojums. Nebūs jākorķējās uz Eizenšteina ielas. Tas kreisais tur nafig nebija vajadzīgs, dēļ divām māšīnām pārējiem jāgaida, lai aizbrauktu taisni.

198874. viesis 21.aprīlis 2006 16:44
0 0 Atbildēt

AUTORU!!! aizliegumam

198875. viesis 21.aprīlis 2006 16:44
0 0 Atbildēt

Tie, kuriem vajag pa kreisi, var nogriesties pa labi un nākamajā krustā apmest riņķī.

198876. viesis 21.aprīlis 2006 16:44
0 0 Atbildēt

Bet kāds sviests darās katru rītu...

Ar jauno režīmu korķis uz biķernieku ielas līdz Hipokrāta ielai...

198878. viesis 21.aprīlis 2006 16:47
0 0 Atbildēt

Agrāk Biķernieku iela bija īsta sacīkšu trase, bet dēļ tiem stulbajiem luksaforiem un lauķiem, tur ir vieni sastrēgumi.

198879. viesis 21.aprīlis 2006 16:55
0 0 Atbildēt

Nu b--n, man katru rītu tur jābrauc. Kurš tas gudrinieks bija?

Vai kāds kurš uzstāda braukšanas kustības zīmes ir spējīgs pasēdēt nedēļu pie krustojumiem, un nemaz nevaig sēdēt, i tak mums datori, jeb ar tiem arī problēmas uzlikt, papētīt kustības intensitāti un pēc tam piņemt kaut kādu daudz maz sakarīgu risinājumu. Kur ir problēmas? Ai, ai kāda mēs tomēr BANĀNU republika!!!!!!

198880. viesis 21.aprīlis 2006 17:04
0 0 Atbildēt

Noliec stulbeni kaut pie datora, tas neko nemainīs...

198881. viesis 21.aprīlis 2006 17:05
0 0 Atbildēt

198875. viesis 21.04.2006 16:44

Jaa veciit tas gan tajā vietā buus riktiigi drošs manevrs :P un satiksmi nemaz nekavēs ne?

198882. viesis 21.aprīlis 2006 17:05
0 0 Atbildēt

Jebkurā brīdī var aizbraukt uz Īriju :) tur pat esot latviešu mafija

198883. viesis 21.aprīlis 2006 17:06
0 0 Atbildēt

Tur kreiso pagriezienu taisa ļoti maz mašīnu. Kur ir problēma?

198884. viesis 21.aprīlis 2006 17:09
0 0 Atbildēt

Ljoti vienkaarshi.

Tur ir uzpildes stacija. Braucot pa bikjernieku ielu buus jaataisa kreisais pagrieziens - neizdeviigi, jo traucee un gruuti griezties. Savukaart braucot no Ezenshteina ielas pa kreisi nogriezties nevarees, rezutlaataa uzpildes stacijai STIPRI samazinaasies klientu skaits.

198887. viesis 21.aprīlis 2006 17:25
0 0 Atbildēt

198884. viesis 21.04.2006 17:09

Un šajā situācijā naftiniekiem ir lielāka teikšana kā mums- parastajiem, tātad varam cerēt uz drīzu krustojuma pārbraukšanas reorganizāciju :D

198892. viesis 21.aprīlis 2006 18:25
0 0 Atbildēt

man jau nu liekas ka kreiso pagriezienu vajadzeeja aizliegt tieši no Ulbrokas ielas un Bikjernieku ielu, jo lielaakie sastreegumu parasti ir shajaa virzienaa...izskataas ka kaarteejo reizi RD SD straadaa tikai kjeksiisha peec nevis lai kaut ko uzlabotu:(((

198893. viesis 21.aprīlis 2006 18:48
0 0 Atbildēt

Perspektīvā paredzēts no krustojuma novākt luksaforus un, lai neveidotos avārijas situācijas, atļaut tikai labos pagriezienus. Līdzīgi plānots pārveidot vēl vairākus krustojumus Rīgā...

198901. viesis 21.aprīlis 2006 21:00
0 0 Atbildēt

Nesaprotu priecāties vai bēdāties. Šad tad šķērsoju šo krustojumu no Eizenšteina ielas taisni pāri Pļavnieku virzienā vai pretējā virzienā. Jā, kreisais pagrieziens šādā situācijā pamatīgi traucēja, bet varēja izbraukt arī pa 1. joslu.

Savukārt tagad pa 1. joslu durt taisni vairs nevarēs. Līdz ar to ja nebūs aizliegts kreisais pagrieziens tad tur stāvēs visi tie kas grib griezties pa kreisi kā arī tie kas grib braukt taisni. Tā kā IT KĀ loģisks aizliegums. Bet no otras puses neapskaužu tos kam šis pagrieziens bija ikdiena (pagāšvasar es katru vakaru veicu šo kreiso pagriezienu). Jo piemēram lai tiktu Juglas papīrfabrikas virzienā tad visnormālāk to varēja dabūt gatavu tikai braucot pa Biķernieku ielu (iet runa par Biķernieku un Hipokrāta ielu stūri) no centra puses (labais pagrieziens no galvenā ceļa).

Tagad šo pagriezienu nāksies veikt no Hipokrāta ielas (Eizenšteina - Gaiļezera - Hipokrāta). KREISAIS pagrieziens no galvenā ceļa kur no centra puses pa galveno ceļu ir praktiski nepārtraukta plūsma. Un vēl jo smagāk dēļ tā cietīs tie kuriem ikdienā ir jāšķērso Hipokrāta stūris pa Biķernieku ielu braucot no papīrfabrikas puses. Tur jau tagad ir klusais ārprāts un nu tur būs pilnīga katastrofa.

Vai tiešām plānojot satiksmi nevienam neienāk prātā padomāt par to kā tas atsauksies uz visu vismaz tuvējās apkārtnes satiksmes organizāciju?

P.S. - Par braukšanu taisni Pļavnieku virzienā un tad mest ripā un veikt labo pagriezienu: Uz Ulbrokas ielas ja nemaldos ir dubultā nepārtrauktā līnija. Kā arī transporta plūsma no Pļavniekiem arī nav maza - tātad štoperis būs tik un tā, tikai citā virzienā.

198904. viesis 21.aprīlis 2006 21:41
0 0 Atbildēt

Tur uzreiz aiz Bikjernieku ielas ir kreisais pagrieziens uz garaazju kompleksu. Tur ir dubultaa striipa! Taa ka IT KAA var to manevru veikt. Bet vai tas ir risinaajums?

Tak jau uzreiz kaa tur uzlika luksaforus cilveeki pareizi teica - vajag pa papildsekcijai abaas pusees, kas deg briidii, kad pa bikjernieku ielu ir zaljais labajai pusei. Kaukaa ne taa pateicu, bet tie, kas tur brauc zina, ko domaaju.

Nu tad kaapeec netiek njemts veeraa satiksmes daliibnieku viedoklis??? Kaapeec atkal viss tiek uztaisiits cherez ... to vietu????

198907. viesis 21.aprīlis 2006 22:51
0 0 Atbildēt

Tpu tu - tur NAV dubultaa striipa!!!!! Tipa uz garaazju kompleksu!

198913. viesis 22.aprīlis 2006 2:30
0 0 Atbildēt

Idiotisms! Ritdien parbaudishu, jo no raksta isti nesapratu!? Sjaha krustojuma esmu veicis pilnigio visa veida pagriezienus un visi man ir bijushi vajadzigi, nesaprotu, ko tur var aizkliegt! Vajadzeja paaregulet luksofora signalus, atkariba no diennakts laika un uzlikt papildeskicijas luzeriem/bremzeem un viss butu OK, bet nee - mums ka vienmer -AIZLIEGT, SODIIT! nAh, A?

198915. viesis 22.aprīlis 2006 8:46
0 0 Atbildēt

piekriitot visiem kritizeetaajiem, tikai piebildiishu- kaada vella peec tas luksofors vispaar bija vajadziigs ??? lai no "dizhaas" jaunaas ielas, pa kuru paarvietojas 3 auto stundaa vareetu nogriesties? atradushi te "problemaatiskaako" krustojumu Riigaa, kjeemi.

198918. viesis 22.aprīlis 2006 11:33
0 0 Atbildēt

Viesi 198915, neesi gadījumā slims? - lukasfors tur bija vajadzīgs, varbūt ne tāds kāds uztaisīts, bet bija. Tas bija viens no crashiem bagātākais krusts pirms luksafora uzstādīšanas. Tur mēdza nokrašoties pa lielo - atceramies kaut vai gadījumu kasd tika saplacināta Daewoo tico mazmašīnīte...

Cita runa varētu būt par tēmu - vai tas ir labākais luksafora risinājums. Piem mums jau neskaita plūsmu, intensitāti un citas štellītes. Neviens nemodelē krustojumā uzstādīto luksoforu režīmus utt. Uzliek ķekša pēc vai veicot ļoti virspusējus aprēķinus... Par to škrobe!

198919. viesis 22.aprīlis 2006 11:43
0 0 Atbildēt

Tur jau ir tā problēma, ka jau uzliekot to luksoforu viss tika izdarīts caur vienu vietu. Tipa lai ieekonomētu uz pāris papildsekciju lampiņām tika uzorganizēts braukšanas cikls kas nav saprotams caurbraucējiem vai braucot pirmo reizi.

Tagad ir nolemts kautko labot, bet atkal viss notiek caur vienu vietu. Ja to krustojumu normāli samarķētu + saliktu papildsekcijas un nedaudz padarbotos ar ciklu regulējumu dažādiem dienas laikiem tur nebūtu jāsastājas vairāk par 7 mašīnām nevienu pagriezienu neaizliedzot...

198920. viesis 22.aprīlis 2006 11:45
0 0 Atbildēt

Tajā krustā ielas platums ļauj Ulbrokas-Eizenšteina ielā ierīkot nepieciešamo skaitu papildjoslu...

198921. viesis 22.aprīlis 2006 11:53
0 0 Atbildēt

Ā velviena fišk. Sataisiet taču beidzot to caurbraukšanu pa taisno no Pļavniekiem gar garāžām (Tipa Dzelzavas ielas turpinājumu pa taisno uz Ulbrokas ielu). Nebūs ļaudīm jātaisa kreisais Biķernieku mežā (virziens uz centru) un no otras puses tiem kas brauc no Purvciema atkal nebūs jāspiežās iekšā korķī (satiksme tiktu novirzīta uz Ulbrokas ielu kur parasti visi virzieni ir tukši).

198923. viesis 22.aprīlis 2006 11:59
0 0 Atbildēt

198920. viesis 22.04.2006 11:45

Tev ir pilnīga taisnība, bet:

1. Tas ir daudz sarežģītāk kā kautko aizliegt

2. Tad buuttu jāpārprojektē tas krustojums, kas nozīmētu savu kļūdu atzīšanu, jo krusts tak jau ir pavisam nesen rekonstruēts ;)

198924. viesis 22.aprīlis 2006 12:01
0 0 Atbildēt

Un nekvalitatīvi ieklāts asfalts arī tur ir... :/

198942. viesis 22.aprīlis 2006 18:10
0 0 Atbildēt

198915. viesis to Palaidniex. manupraat, slimi ir tie ljautinji, kuri pamaniijaas tur avaarijas sariikot. ljoti labi paarskataams krustojums, kur no pljavnieku puses brauc 3 auto stundā, kuriem par godu visi no centra braucoshie sanjeema iespeeju pastaaveet korkjii uz savulaik aatri veicamaas Bikjernieku ielas. Tu taksh nedziivo mezhciemaa ?

198943. viesis 22.aprīlis 2006 18:14
0 0 Atbildēt

Kāda starpība kur dzīvoju? Šo krustu pazīstu ĻOTI daudz gadus. No pļavniekiem tur nebrauc 3 mašīnas stundā. Tur brauc pietiekami daudz mašīnas.

Un ja tādi idiņi kā tu savulaik krustā nebrauktu vēl ar 80, bet nomestu uz 60 jau pēc Strautu ielas, izbraucot no Biķernieku meža, tad nopietnu krašu tajā krustā būtu daudz reizes mazāk. Ja nemākam braukt ar saprātīgu ātrumu, tad labāk pastāvam krustā pie luksafora.

198949. viesis 22.aprīlis 2006 21:38
0 0 Atbildēt

variants -

virzienā no eizenšteina 3 joslas

pretējā virzienā eizenšteina ielai 1 josla

198950. viesis 22.aprīlis 2006 22:47
0 0 Atbildēt

198915. viesis to Palaidniex, nu dikti varoniigs tipinjsh izklausies, tik peec kaa par manu braukshanas veidu spried ? redz, es jau gadus 10 ar tur braucu un vienmeer ar strauta ielu pieticis, lai no purvciema/pljavniekiem mezhciemaa nokljuutu un nekaadu probleemu. un nemuldi, ka tur dikti daudzi tagad brauc, nav taa. vienkaarshi eertaak, nenoliegshu, bet luksofors tur kjeksiisha peec un tie, kuri ieprieksh tur krashoja ir durnji, droshvien pats arii uzraavies, ka taads iekarsis.

p.s. lai nesmirdeetu par anoniimajiem vareetu jau pieregjistreeties un kaadu Niggazveidiigu niku sadomaat, bet tad jau buutu pienaakums uz katru jeedziigu jautaajumu atbildeet- tuulinj atnaaks edzulis un...

p.s. peec idinja gan vairaak pats izklausies.

198951. viesis 22.aprīlis 2006 23:04
0 0 Atbildēt

Slims, kas slims anonīmiķis!

Tur nopietni krašojās un netirs te par dauņiem, nedauņiem, ja viens bija daunis - tad nedauņiem ciest dauņu pēc arī nav gudri

Starutu iela? sūckaukāc - tās vietā vajadzēja izbūvēt normālu krustu Dzelzavas - Ulbrokas, nevis asfaltēt strautu ielu. Uz Strautu ielu vispār derētu aizliegt kreiso pagriezienu. Es to krustu šķersoju > nekā 2 reizes dienā un ne mazāk kā 10 gadus - tāpēc anonīmiķi - aizver savu maizes grieztuvīti...

Luksafors krietni sadzēš tur idiņu lidojošo ātrumu. Korķis? Saregulē pareizi luksaforu un korķa nebūs...

Vienkāršāk taču ir noņemt luksaforus itvisur, visā Brīvības un Čaka ielas garūmā arī tak derētu. Lai brauc cilvēki kā māk... Elektrību arī ieemonomēsim. Un CHA arī krāsot nevajag - casn grāmatiņās tak rakstīc, kā jābrauc...

198954. viesis 22.aprīlis 2006 23:31
0 0 Atbildēt

Vo - Palaidniex saka vienu praatiigu vaardu!

Pilniigi piekriitu!

Dziivoju Mezjciemaa visus savus 27 gadus! Un ljoti labi zinu cik un kaadas avaarijas tur regulaari notika! Luksofors tur bija oi kaa vajadziigs, bet kaa jau tauta ir atzinusi - stipri vien savaadaaks!

Bet tautas balss taalu neskan... :(

198970. viesis 23.aprīlis 2006 22:14
0 0 Atbildēt

Tikai nevaig tirst par 3 mašīnām no Pļavnieku puses. No Pļavnieku puses ir nācies tupēt pie tā krusta 3 luksofora ciklus. Par sastrēgumu to nosaukt nevar, bet 3 mašīnas tur brauca labi ja tai dienā kad atvēra jauno ielas posmu Deglava ielas galā.

199001. viesis 24.aprīlis 2006 11:01
0 0 Atbildēt

Viss ir loģiski.

Lai daudzi autovadītāji ātrāk varētu izbraukt no Eizenšteina uz Biķernieku centra virzienā, tiek upurēti daži, kas nevarēs griest pa kreisi.

Šajā gadījumā mērķis attaisno līdzekļus.

Un tam nav nekāda sakara ar bīstamo situāciju novēršanu pa kreisi griešanās manevra laikā. Neveiksmīgs paziņojuma autora izteikums.

199002. viesis 24.aprīlis 2006 11:02
0 0 Atbildēt

Jā - kad beidzot uzbūves to 10m garo, trūkstošo posmu dzelzavas - ulbrokas iela. Kad taisīja ulbrokas ielu takš bija smagā tehnika sadzīta. Tiešām tik dargi bija vēl 10m posmu satasīt...

199003. viesis 24.aprīlis 2006 11:02
0 0 Atbildēt

Un vēl - ja krusta pārbūves laikā būtu uztaisījuši trešo papild-joslu (kaut vai tikai šajā vietā pie meža), tad viss būtu štokos. Vietas tur dofiga...

199010. viesis 24.aprīlis 2006 12:27
0 0 Atbildēt

Njā... kaut kā neemu manījis sastrēgumus uz Eizenšteina ielas, jebkurā gadījumā plūsmu uz centru tas diezvai ietkmēs. Toties tagad tā vai cita iemesla dēļ no rītiem sastrēgumi uz Biķernieku ielas līdz Sky un vēl tālāk...

199011. viesis 24.aprīlis 2006 12:40
0 0 Atbildēt

Tie stūķi uz Biķernieku ielas centra virzīenā ir tieši ģeniāli pārregulētā luksafora iespaidā...

Kādam tak nagi niezēja pārregulēt gaismas krustojumā, lai varētu ielikt ķeksīti prēmiju saņemšanas ailītē... :(

199015. viesis 24.aprīlis 2006 13:05
0 0 Atbildēt

Ta bija tur umniki ar aizbraukusi un skaitija masīnas. Plūsma ir aprēķināta, tikai šaize tāda, ka tie gudrinieki atbrauca masīnas skaitīt ap 11 dienā, nevis 8 no rīta vai piektdien ap 5 vakara. I skaitija vini pec sencu metodes viens divi autini, atzīmējam uz salvetes stūra un gaidam tālak. A tagad korķis uz centru no Sky puses ir patiesām mākslīgi izveidots. Apsveicam ar panākumiem, kārtējais degvielas litriņš pa ceļam no darba uz mājām un otrādi.:(

199016. viesis 24.aprīlis 2006 13:27
0 0 Atbildēt

esot jau sen latvijas valsts ceļu aprīkojumā automatizētās skaitīšanas sistēmas...

satdeps laikam par tādām nekā nezina...

199019. viesis 24.aprīlis 2006 13:29
0 0 Atbildēt

Piekrītu 199015. viesis 24.04.2006 13:05

Ieprieksh no riita ap 8.00 Biķernieku/Eizenshteina krustaa bija normaala satiksme.Ja braucu iekshaa centraa senaak priekshaa mashiinu propka bija liidz Statoilam.Nu maximums.Ja nemaldos,tad saakot no pagaajushaas nedeeljas,propka ir liidz Hipokraata/Bikjernieku krustam.Paldies idinjam ,kas to izdomaaja.Un ja tagad veel visi taisiis kreiso no Hipokraata uz Bikjernieku,ne kaa agraak no Eizenshteina,tad visu godu tam cirvim...Dodiet vinju uz nolinchoshanu pl.8.00 darbdienaas uz Bikjernieku ielas.

199023. viesis 24.aprīlis 2006 13:36
0 0 Atbildēt

Vajag ari pa labi aizliegt griezties, tad bus kartiba taja krusta :)))

199081. viesis 24.aprīlis 2006 19:22
0 0 Atbildēt

mjā... tāpat kā formāli iegūtais augstskolas diploms, kas tiek uzskatīts par galveno kritēriju, pieņemot darbiniekus. Un te nu mēs varbūt arī redzam kā strādā šādu diplomu ieguvēji...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti