Austrālijas speciālisti atzinīgi vērtē CSDD veikumu 12

 
24.aprīlis 2006 13:17

Nupat Latvijā viesojās Austrālijas Viktorijas štata transportlīdzekļu reģistra un vadītāju kvalifikācijas iestādes vadītājs Geoffs Šanks, kas bija patīkami pārsteigts par Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) pārraudzībā esošo transportlīdzekļu un vadītāju reģistru. Turklāt viņš atzinīgi novērtēja augsto klientu apkalpošanas līmeni.

Pagājušajā nedēļā Austrālijas transportlīdzekļu reģistra un vadītāju kvalifikācijas iestādes speciālisti apmeklēja vairākas Eiropas valstis, arī Latviju. Iepazīstoties ar CSDD reģistru un klientu apkalpošanas kārtību, Austrālijas kolēģi atzina, ka šeit viņiem ir daudz ko mācīties. Pirmkārt, Latvijā ir viens no Eiropā aizsargātākajiem transportlīdzekļu un autovadītāju reģistriem. Otrkārt, CSDD klienti tiek apkalpoti ļoti operatīvi, kvalitatīvi un laipni. Un treškārt autovadītāju kvalifikācijas eksāmenos ( gan pārbaudot teorētiskās zināšanas, gan arī braukšanas iemaņas), ir veikti maksimāli daudz pasākumu, kas izskauž korupcijas iespējamības.

„Vadīšanas eksāmeni ir interesanta sfēra ne vienam vien iespējamam likuma pārkāpējam. Tādēļ korupcijas iespējamība ir aktuāla kā Austrālijā, tā arī Latvijā. Tomēr var redzēt, ka Latvijā ir darīts viss, lai to apkarotu,” tā pēc apmeklējuma atzina Geoffs Šanks .

Jāpiebilst, ka CSDD ik pa brīdim apmeklē kādas valsts kolēģi, kas iepazīstas ar mūsu reģistru un klientu apkalpošanas kārtību. Nesen šādā vizītē Latvijā bija ieradušies Lietuvas kolēģi.

Ieva Bērziņa,
CSDD Sabiedrisko attiecību daļa

 
Visi komentāri
 
199024. viesis 24.aprīlis 2006 13:42
0 0 Atbildēt

Nu dikti jau nu saldi uzrakstiits. Tomeer noteikti kaada taisniiba jau tur arii ir.

199026. viesis 24.aprīlis 2006 13:49
0 0 Atbildēt

jā Igauņi arī jau bija, un arī vērtēja atzinīgi

199030. viesis 24.aprīlis 2006 14:08
0 0 Atbildēt

CSDD ir OK, bet cenas par pakalpojumu ir neatbilstoši augstas. Par jebkuru sīkumu noplēst 1 Ls un uz augšu.

199051. viesis 24.aprīlis 2006 15:43
0 0 Atbildēt

Godiigi sakot es arii esmu ljoti apmierinaats ar CSDD darbu ( nu labi dazjreiz vareetu veeleeties ikgadeejas teh. apskates veiceeju nopietnaaku profesionaalo sagatavotiibu, bet nu nav viegli stradaat ar 101 autarazjotaaju dazjaadajiem modeljiem), viena no sisteemaam kas tieshaam ir reaali funkcioneejosha un eerti lietojama. Ir gadiijies redzeet daudz liidziigi veidotu apkalposhanas sisteemu kuras ir ljooooti gruuti saprotamas, pie kam nepamet sajuuta ka shaadi klienti tiek nevis aatraak apakalpoti bet pat krietni leenaak.

199052. viesis 24.aprīlis 2006 15:47
0 0 Atbildēt

Starp citu viena no taadaam nepaarliecinoshi straadaajoshaam sisteemaam ir Kraajbankaa. 4 reiz esmu bijis vinju Vecriigas ofisaa blakus Doma laukumam, un vismaz 2 reizes tas man ir aiznjeemis vairaak par 30 min. lai arii cilveeki tur atradaas tikai kaadi 10-20 gab. kaa kuro reizi. Pareejas reizes tur bija mazaak klientu par 5 - tad protams apaklposhana gandriiz momentaana. Pretstataa Parex noreekjinu centros kur nav liidziigas sisteemas nav naacies gadiiit ilgaak par 20 min. pat tad kad pretii ir tikai viens straadaajoshs cilveeks vai "lodzinsh".

199056. viesis 24.aprīlis 2006 16:02
0 0 Atbildēt

jaa par CSDD var teikt tikai to labaako. daudziem valsts kantoriem buutu ko pamaaciities. te izskateeja doma, ka daargi- tad vareetu ieriikot divas apkalposanas linijas- viena pa leeto, bet seedi stundaam ilgi, otra ap aatro un par samaksu.

cik nav taadu pakalpojumu, kurus dikti vajag, bet lai izbiidiitos cauri vajag pusi dienas.

199084. viesis 24.aprīlis 2006 19:41
0 0 Atbildēt

par to apkalpošanas ātrumu un kvaliutāti piekrītu, bet izbrīna tas, ka tualete ir bezmaksas, pie ieejas nav biļetes jāpērk un pie info galdiņa arī nav jāmaksā.

199088. viesis 24.aprīlis 2006 21:35
0 0 Atbildēt

Ne viens ķengurs nav Latvijā notriekts. Kāda satiksmes drošība panākta...

199092. viesis 24.aprīlis 2006 23:05
0 0 Atbildēt

199030. viesis 24.04.2006 14:08

CSDD ir OK, bet cenas par pakalpojumu ir neatbilstoši augstas. Par jebkuru sīkumu noplēst 1 Ls un uz augšu.....

sorry, bet mums vēl ir lēti-Vācijā tas pats maksā reize 5 vairāk, un ja ir pretenzijas pret TA cenām, tad der iegaumēt, ka vecajā Eiropā par ikgadējo TA jāmaksā apm. Ls 45 + pārējās nedevas

baudi haļavu kamēr var.....

199102. viesis 25.aprīlis 2006 8:56
0 0 Atbildēt

tikai Vācijā TA jāiet reizi divos gados ...

199131. viesis 25.aprīlis 2006 10:58
0 0 Atbildēt

to V8

Un tajaa pashaa vaacijaa cilveekiem aldzinjas ir drusku lielaakas...

199359. viesis 26.aprīlis 2006 9:28
0 0 Atbildēt

CSDD manās acīs neapšaubāmi ir labākā valsts iestāde ar tādu apkalpošanas servisu, kas var būt paraugs vienam otram privātam iestādījumam! Cenas- ļoti adekvātas pret apkalpošanas līmeni.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti