Daudzi autovadītāji braucot mašīnā klausās tieši radio - var pasmieties par rīta humordzinējiem, kas tagad savairojušies un atrodami ikvienā sevi cienošā radiostacijā. Vēlāk radio var noderēt kā sastrēgumu informācijas avots.
Protams, radio (atskaitot LR-x) nav bezpeļnas organizācijas un tāpēc raidījumiem pa vidu skan arī radioreklāmas. Ne vienmēr tās tiek pienācīgi atdalītas no pārējā raidījuma.Un tad iedomājieties situāciju - lēni virzaties pa ielu, kurā ir sastrēgums... Tuvojas krustojums. Jūs uzmanīgi sekojat situācijai, lai neiedupsētu priekšā braucošo. Un te pēkšņi dzirdat sirēnu - tādu, kādu lieto mūsu spectransports.
Ko jūs darat tādos gadījumos? Protams, skatieties, no kuras puses tas tuvojas un kā to varētu palaist garām. Pēc kāda brīža saprotat, ka nekāda spectransporta nav, bet vienkārši pa radio skan "ātrā palīdzība biroju tehnikai". Riebīgi, ka reklāmu veidotāji galīgi nedomā par savu auditoriju - autovadītājiem, kuriem šādas skaņas rada konkrētus refleksus.
Dažreiz arī parādās tādas radioreklāmas, kurās dzirdama strauja auto bremzēšana vai signalizēšana. Tikpat riebīgi.
Šādu reklāmu atskaņošana ēterā var novērst autovadītāju uzmanību no galvenā - drošas braukšanas. Speciālie skaņu signāli ir radīti, lai tiem pievērstu uzmanību, nevis lai tos izmantotu reklāmās, kuras dzird liela daļa autovadītāju.
Ko domājat jūs par šāda veida radioreklāmām un kāda ir jūsu reakcija? Vai tas palielina uzticību reklamējamam produktam, ja tiek izmantoti šādi līdzekļi?
P.S. Prātā nāk kāda tante Liepājas šosejas malā - viņa blakus citiem tirgojās ar mājās audzētiem dārzenīšiem. Tikai viņa atšķīrās ar to, ka bija uzvilkusi zaļo vesti un ieraugot viņu, autovadītāji instinktīvi piebremzēja. Domājat, ka pie viņas kāds tāpēc iepirkās? Nē...
iAuto
Nu ta gan problēma :) Ja radio traucē, to var arī izslēgt vai nogriest klusāk