Daudzsološs sezonas sākums Biķerniekos 4

 
2.maijs 2006 9:04

Sezona, kā jau ierasts, norisināsies maija pirmās nedēļas nogalē. Šoreiz uz starta gaidāms rekordliels dalībnieku skaits – dalībnieki pārstāvēs Ziemeļeiropas zonas čempionātu, „Honda Challenge” seriālu un dalībniekiem bagāto Nacionālo klasi.



Sacensības kā pērn norisināsies moto aplī. Piektdien paredzēti oficiālie treniņbraucieni, savukārt jau sestdien un svētdien(6. un 7. maijā) norisināsies kvalifikācijas un sacensību braucieni. Sestdien pirmais brauciens sāksies 17:00(pirmais brauciens Nacionālajai klasei, pēc tam sekos „Honda Challenge” seriāla pirmais brauciens). Savukārt svētdien atlikušie divi braucieni Nacionālajai klasei un „Honda Challenge”, kā arī Ziemeļeiropas zonas(NEZ) čempionāta izšķirošie notikumi sāksies 12:00.

NEZ un Latvijas čempionāts

Visspraigākā cīņa no latviešu puses gaidāma B2000 klasē, kur uz starta dosies jaunais „SRT” pilots – Egons Lapiņš. Egons Lapiņš trasē dosies ar sarkano Opel Astra automobili. Jau kārtējo gadu uz starta ar Honda Integra dosies Jānis Horeliks. Vēl noteikti redzēsim Margusu Pihlaku (Alfa Romeo) un Raimo Kulli (Golf III). Iespējams varētu piebiedroties arī lietuvieši – Nerijus Dagilis un Darijus Vasiļauskas.



Arī Super 2000 klasē gaidāma spraiga cīņa. Ir gandrīz skaidrs, ka uz starta redzēsim Jāni Ankravu (Ford Focus). Nav vēl zināms vai mašīnu pieskrūvēt atbilstoši S2000 sacensību līmenim izdosies „AMB” komandas pilotam Arnim Jurševkim – Arnis saka ka plāni startēt ir, tomēr kā būs un vai izdosies mašīnu savest kārtībā – to rādīs laiks. Savukārt informācija, par to vai Ohtla šogad startēs vēl nav saņemta (pērn viņa Honda Accord tika nozagta).

Vēl latviešus varēsim redzēt Super 1600 klasē, kur ir pavisam skaidrs, ka uz starta dosies Atis Veismanis(Golf III). Uz starta plāno doties arī Lauris Vidžis.

Baltic GT Lielākais pārsteigums bija tas, ka treniņos bija iespēja redzēt īsteno latviešu šosejas vecmeistaru – Rolandu Dūdu. Tas vai viņš ar savu BMW automobili dosies uz starta ir pati lielākā šo sacensību mīkla – to redzēsim tikai svētdien. Savukārt ar Mitsubishi Evolution VII startēt plāno Juris Sprūde, tiesa, automobilis gan vairāk paredzēts startēšanai rallija čempionātā, līdz ar to nav skaidri zināms, vai viņš spēs pielāgot šo mašīnu šosejas sacensībām.

Pērnā gada Formula Baltic klases čempions Jegors Popovs šo gadu izlaidīs mācību dēļ. Lauri Vīgantu visticamāk uz starta neredzēsim. Ir sagaidāms, ka šajās sacensībās kritīs moto apļa rekords.

Nacionālā klase – Latvijas čempionāts un „SABI” kauss

Dalībniekiem kuplākā klase un līdz ar to skatītājiem interesantākā klase būs Nacionālā klase. Uz starta varam gaidīt ap 20 automobiļiem. Šajā klasē favorītu nav, visi ir līdzvērtīgi, jo uz starta dodas ar standartmašīnām, kam ir veiktas tikai minimālas izmaiņas salīdzinājumā ar ielas mašīnu.



Pērn čempions bija Jānis Kārkliņš, taču tikai divus punktus aiz viņa bija Vadims Vihņēvičs – vai cīņa par uzvaru atkal būs viņu starpā? Vai „AMB” komandas tehniski izkonkurēs visus citus automobiļus? Vai talantīgajiem jaunajiem braucējiem izdosies sevi pierādīt, līdzīgi kā pērn, un negaidīti uzvarēt? Vai varbūt šoreiz visu izšķirs komandas stratēģija? Vai pirmajos apļos avarēs puse dalībnieku, līdzīgi kā pērn, piektajā posmā? Jautājumu pašlaik ir tik daudz – atbildes smelsimies tikai šo sestdien un svētdien! Neapšaubāms fakts ir tikai tas, ka šī būs lieliska sezona!

Seriāls „Honda Challenge”

Šogad šajā seriālā plāno startēt divi „Bensons Honda Racing” piloti – 2005. gada „Honda Challgene” uzvarētājs – Arnis Zārbergs un jau gana rūdītais motoru sportists – Jānis Vorobjovs. Startēt individuāli plāno arī Aleksejs Kočujevskis. Pērnā gada biežas sadursmes Biķernieku trases auto aplī liecina, ka arī šogad moto aplī varētu izdoties interesanta sacīkste.

Dienaskārtība. Biķernieku kompleksā sporta bāze, moto aplis(3580 metri).

Piektdiena, 5. maijs

12:00-19:00 oficiālie treniņbraucieni

Sestdiena, 6. maijs

12:00-14:30 treniņbraucieni
14:30-16:30 kvalifikācija
16:30-17:30 1. brauc. Nacionālā klase
17:30-18:30 1. brauc. „Honda Challenge”
18:30 Nacionālās klases un „Honda Challenge” 1. brauciena apbalvošana

Svētdiena, 7. maijs

10:00-12:00 iesildīšanās braucieni
12:00-12:50 2. brauc. „Honda Challenge”
12:50-13:40 2. brauc. Nacionālā klase
13:40-14:20 1. brauc. Formula Baltic
14:20-15:10 1. brauc. Baltic GT
15:10-16:00 1. brauc. B1600, B2000, S1600, S2000
16:00-16:50 2. brauc. Formula Baltic
16:50-17:40 2. brauc. Baltic GT
17:40-18:30 2. brauc. B1600, B2000, S1600, S2000
18:30 Apbalvošanas ceremonija

www.srt.lv

 
Visi komentāri
 
200125. viesis 3.maijs 2006 0:09
0 0 Atbildēt

Par visiem rakstiem ir izveidojusies diskusija, bet par šo ne. Tas liecina par i auto apmeklētājiem. Visiem interesē tikai uzlikt sev koka spoileri uz savas bēdīgās automašīnas. Sviests.

200126. viesis 3.maijs 2006 0:27
0 0 Atbildēt

Lohi

200162. viesis 3.maijs 2006 13:12
0 0 Atbildēt

šoseja ir mirusi un pacelt būs grūti-bet nav neiespējami

200170. viesis 3.maijs 2006 15:04
0 0 Atbildēt

mirusi jūsu domās, ne reālajā dzīvē. Atnāciet, paskatieties un tad izdariet secinājumus!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti