Kravas auto taranē Akmens tiltu (+ foto) 25

 
2.maijs 2006 9:19

Kārtējo reizi cietis Akmens tilts. Precīzāk - tilta apakšējā daļa. Kārtējo reizi kāds "fūres" vadītājs aizmirsis, ka nebrauc ar vieglo auto...





Fūre izrādījās pārāk augsta un līdz ar to iesprūdusi zem Akmens tilta. Tā arī nedaudz saplacināta. Interesanti, pēc cik reizēm tiltam būs gana?

Varbūt tomēr vajadzētu jau pirms tilta izveidot kaut kādu mākslīgo traucēkli (lasi - arku), lai fūru vadītāji jau iepriekš "var izmērīt" to augstumu, līdzīgi kā tas ir daudzstāvu autostāvvietās?

iAuto
 
Visi komentāri
 
199988. viesis 2.maijs 2006 9:23
0 0 Atbildēt

Shitaa jau otraa reize tai vietaa, pirms kaada gada viens preciizi taa pat bija iestreedzis.

199989. viesis 2.maijs 2006 9:28
0 0 Atbildēt

Pirms gada? Tak pakaties kaadreiz, tur visa augsha noskraapeeta no vienas vietas, izskataas ka tur krietni vien biezhi kaads uzkjeras. Otraa krastaa tieshi taapat.

199990. viesis 2.maijs 2006 9:28
0 0 Atbildēt

tas tiesa, nepieciešams uzprojektēt tādu pašu arku, kāda redzama turpat tālāk, tur, kur luksofori sakārti augšā.

šai konsolei jāatrodas iebrauktuves sākumā, cik nav redzēti skati, kad fūres šoferis laikus attopas, bremzē un tad dod atpakaļ, kas šajā dzīvas satiksmes vietā ir bīstami.

Conqueror.

199992. viesis 2.maijs 2006 9:39
0 0 Atbildēt

tak riepaas gaisu vaig mazliet nolaist pirms brauc cauri

199993. viesis 2.maijs 2006 9:41
0 0 Atbildēt

Man labāk patika tas Kato celtnis uz tilta margām karājoties ar 3,6 promilem

199995. viesis 2.maijs 2006 9:50
0 0 Atbildēt

199989. viesis 02.05.2006 09:28

otra krasta ? a troljukam vadfi uz iso nesaiet ?

199997. viesis 2.maijs 2006 9:54
0 0 Atbildēt

Tolluks ir tikai Radisona pusē, bet šī ir Krastene!!!

199998. viesis 2.maijs 2006 9:56
0 0 Atbildēt

Otrā pusē tilts tiek taranēts krietni retāk, bet šeit tiešām kāds varētu ieteikt varas iestādēm piekārt kādu augstuma ierobežotāju jau pirms tilta, tā kā tas ir zem lielupes tilta Jūrmalā!!!

199999. viesis 2.maijs 2006 9:56
0 0 Atbildēt

kaut kur lasiju anekdoti:

brauc divi kraviniekā, šim augstums 3,20 , priekšā zīme "max augstums 2,8m". šoferis prasa pāriniekam - mentus redzi? - ne. nu tad aši izspruksim!

200001. viesis 2.maijs 2006 10:24
0 0 Atbildēt

tur šādas lietas notiek jau kopš padomju laikiem. Taču vienreiz varētu padziļināt ur ceļu par kādiem 30 centimetriem lai standarta fūre nenolaižot gaisu riepās tur tiek cauri..

200005. viesis 2.maijs 2006 10:56
0 0 Atbildēt

Es katru dienu tur braucu garā, un gandrīz vienmēr kāda fūre dod atpakaļgaitā. Ja nemaldos par šito vietu zebrā bija raidijums, ka zīmes tur nepareizi izvietotas, un ka fūristi tiki iebraucot uz apļa kas ved uz tiltu var pamanīt ka tur tāda fiška priekšā.

200025. viesis 2.maijs 2006 11:42
0 0 Atbildēt

nus 30 cm pazemināt laikam nevarēs, tur jau praktiski Daugavas ūdenslīmenis tad būs, tehniski sarežģīti to ūdeni dabūt nost visu laiku.

200047. viesis 2.maijs 2006 13:17
0 0 Atbildēt

200025. viesis 02.05.2006 11:42

pats stulbākais komantārs ever :)

tuneļos arī visu laiku jāsūknē ūdens nost :DDD

200050. viesis 2.maijs 2006 13:27
0 0 Atbildēt

Ja ir apzinaata probleema tad tai vienmeer var rast risnaajumu, jebkuraa no jau piedavaatajiem veidiem, vai arii uzlikt kaut kaadus internacionaalus papildus briidinaajumus, vai ziimeem apkaart papildus kaut kaadus uzmaniibu piesaistoshus (teiksim kaa gaajeeju paarejaam) fonus. Da kaut vai iespruudushas fuuras bildi kaut kad ierpieksh ar noradi peec cik metriem "objekts" - teiksim pirms Vantinieka, tiem kas brauc no ostas puses, lai apstaajoties pie luksinja visiem butu skaidrs WTF.

200051. viesis 2.maijs 2006 13:27
0 0 Atbildēt

Bet nu protams pie mums jau valsts nav domaat cilveekiem bet cilveeki valstij.

200102. viesis 2.maijs 2006 18:06
0 0 Atbildēt

šodien pie radisona viens bija norāvis atkal trolejbusa vadus. Kāda mēneša laikā tur jau 3x ir gadījies, ka troļļi stāv un probka, jo šiem tur vadi ciet.

200112. viesis 2.maijs 2006 19:35
0 0 Atbildēt

Shis dienakts gaishajaa laikaa ir vieniigais logjiskais marshruts fuurei no ostas uz, piemeeram, Maskavas ielas muitu vai vispaar uz RUS...diemzjeel

200115. viesis 2.maijs 2006 19:52
0 0 Atbildēt

jāpārbuvē tā, lai tās fūres tiek zem tilta, jo tas atslogos krastmalu un akmens tiltu no satrēgumiem, jo fūrem pa akmens tiltu jāmet liels loks, lai turpinātu ceļu Ķengaraga virzienā.

200124. viesis 2.maijs 2006 23:41
0 0 Atbildēt

Tur burtiski pusmetrs pietrūkst,lai abos tilta galos smagie bez problēmām varētu izbraukt.Vai nevar brauktuvi nedaudz pazemināt?

200167. viesis 3.maijs 2006 14:32
0 0 Atbildēt

cik esmu redzējusi, citas fūres mēģina ievelkot vēderus pa tuneļa pašu vidu izspraukties, be šitais kārtīgi pa labo maliņu, kur vēl zemāki griesti :)

200181. viesis 3.maijs 2006 16:36
0 0 Atbildēt

riiktiiigis idijots man nav ko teikt

200190. viesis 3.maijs 2006 18:04
0 0 Atbildēt

Jāpagaida nākamais pavasaris, tad tur būs lielākas bedres un fūres varēs mierīgi izbraukt! :)))

hāaa

Jāa un par tām zīmēm, varam taču pamācīties no poļiem tur ir raibs ar visādiem zīmējumiem un uzrakstiem Wypadki"! :)))

200197. viesis 3.maijs 2006 20:21
0 0 Atbildēt

tiem, kuri vēlas padziļināt caurbrauktuvi jeb palaist zemāk braucamo daļu, iesaku pavērot, kas notiek jau tagad pēc spēcīgām lietusgāzēm?

Ja padziļināsi nāksies visus "vieglos" aprīkot ar glābšanas riņķiem.

Patiesībā nav ko tiem fūreniekiem dienas laikā centrā darīt, i vieta vairāk, i gaiss tīrāks, bet naktī lūdzu pa taisno pāri tramvaja sliedēm, ja nekļūdos, tad tas ir atļauts.

KRiX

200206. viesis 4.maijs 2006 8:27
0 0 Atbildēt

Es parasti tam tunelim izvedu cauri ārzemniekus, kad pastaigājamies gar krastmalu. Kopīgi pasmejamies par tām švīkām uz tilta griestiem. Tur ir ko redzēt par cilvēka uzņēmību riskēt.

200363. viesis 6.maijs 2006 18:13
0 0 Atbildēt

atbildīgās inst. atkal nekko vai nu zīmi, ka smagie tur neiet cauri, jebšu padziļina ot brauktuvi pa kādu 1 m.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti