Pa Rīgas ielām tiek vadāta avarējusi automašīna, kas liek auto vadītājiem aizdomāties par viņu pašu drošību, jo "Dzelžiem nesāp! Sāp Tev!"
Avarējusī automašīna dabīgā lielumā ir iemontēta reklāmas stendā, kas tiek vadāts pa Rīgas ielām. Satiksmes negadījumā cietusī automašīna pārvietojas līdzās satiksmes dalībniekiem un ir uzskatāms atgādinājums autovadītājiem.Cilvēks ir trauslāks par jebkuru tehniku. Ar OCTA (transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas) polisi autobraucējs ir parūpējies par citas personas veselību, mantu un transporta līdzekli, atstājot sevis nodarīto zaudējumu atlīdzināšanu apdrošinātāja ziņā.
Lai autobraucēji varētu parūpēties par sevi, AAS "Balta" piedāvā autovadītājiem ceļa satiksmes negadījumu izraisījušā autovadītāja bezmaksas nelaimes gadījumu un medicīnisko izdevumu apdrošināšanu, kas stājas spēkā, iegādājoties "Baltas" OCTA polisi. Rezultātā vienlaikus ar "Baltas" OCTA polisi arī ceļu satiksmes negadījumu izraisījušais vadītājs saņem atlīdzību par sev nodarīto veselības kaitējumu.
Savdabīgā reklāmas stenda ideju radījusi un īstenojusi AAS "Balta" sadarbībā ar reklāmas aģentūru "Domino" un mediju aģentūru "Starcom". Netradicionāli risinājumi reklāmdevējam ne tikai ļauj izcelties konkurentu vidū, bet galvenais — cilvēkiem reklāma ir interesanta. Rezultātā reklāmas ziņa daudz efektīvāk sasniedz savu auditoriju.
AAS "Balta" ir lielākais riska jeb nedzīvības apdrošinātājs Latvijā, un visu galveno rādītāju ziņā ir vadošā apdrošināšanas kompānija valstī. Pašlaik AAS "Balta" ir Latvijas apdrošināšanas nozarē plašākais filiāļu tīkls ar 34 filiālēm, 11 klientu apkalpošanas centriem un gandrīz 1300 darbiniekiem. Lielākie "Baltas" akcionāri ir Dānijas apdrošinātājs "Codan" (51,9%), Eiropas Rekonstrukcijas un Attīstības banka (24%) un Dānijas valdības investīciju fonds Austrumeiropā (24%).
Informāciju sagatavoja
Marianna Palma,
"Starcom" projektu vadītāja
Reklāma ir ok, tikai diezgan novērš uzmanību :(