Nacionālās klases sezona ir atklāta 1

 
10.maijs 2006 9:19

Sestdien un svētdien Rīgā, Biķernieku trases moto apli tika aizvadīts nacionālās klases pirmais posms. Lielā dalībnieku konkurencē un interesantā starta kārtībā abos braucienos uzvaru svinēja Normunds Šubeckis. Sacensības nacionālajā klasē notika paralēli ar NEZ čempionātu un Honda Challenge sacīkstēm.

Šogad nacionālajai klasei ir piešķirts Latvijas čempionāta statuss. Kā arī braucēji cīnīsies arī Sabi kausa ieskaitē. Startam nacionalajā klasē jau ir pieteikušies vairāk kā 25 braucēji. Sevišķi daudz ir BMW 320E automobīļi sabūvēti. Šogad nacionālajā klasē būs seši posmi. Tai skaitā viens no tiem risināsies Pērnavā. Tāpat šosezon ir mainīta starta kārtība – joprojām nav kvalifikācijas, bet starta vietas tiek izlozētas. Otrajā braucienā braucēji stājas uz starta apgrieztā izlozes secībā, respektīvi, ja braucējs ir izlozējis otro starta vietu, tad otrajā braucienā viņš startēs. Šāda izloze rada pamatīgas cīņas trasē – tieši to, ko vēlas redzēt skatītāji.



6. un 7. maijā tika aizvadīts pirmais posms nacionālajā klasē. Uzvaru abso braucienos svinēja Normunds Šubeckis ar VW Golf I automobīli. Otrajā vietā diezgan negaidīti ierindojās debitants Kristaps Blušs ar BMW. Dalitā trešajā vietā ierindojās Edgars Vītols un Artūrs Zantmans.



1. brauciens
Šoreiz uzvaru svinēja Normunds Šubeckis. Pieredze kādreizējos „Golf kausos” šoreiz nospēlēja lielu lomu pie daudzām apdzīšanām un braukšanas lielā barā. Šis, Kristapam Blušam bija lielisks sasniegums, jo viņam šī bija debijas sacīkste un jau pirmais pjedestāls. Strauji progresēja arī čempions Jānis Kārkliņš, kuram izdevās pakāpties par vairākām vietām un galu galā tikai četras sekundes desmitdaļas pietrūka, lai apdzītu otrās vietas īpašnieku - Kristapu Blušu. Tehniskas problēmas pieredzēja Kārlis Ņikiforovs - viņam rezultātā izdevās veikt tikai 5 apļus, tomēr tieši viņam piederēja trešais ātrākais apļa laiks. Artūrs Zantmans izcīnija ceturto vietu, piekto vietu, izcīnija Gvido Elksnis(debitants), bet sestais palika jau gana pieredzējušais Edgars Vītols. Problēmas ar mašīnas amortizāciju Vadimam Vihņēvičam - kā rezultātā viņam septītā vieta, kas gan vērtējama labi, jo bija izdevies pakāpties par pāris vietām kopš starta. Beidzot lielisks sniegums arī Andrim Misjūnam - 8. vieta. Vēl nevar nepieminēt Andi Meilandu, kuram 11. vieta, kaut gan startēja viņš pēdējais - 19. Pats Andis ir priecīgs par to, ka vispār var startēt, jo mašīnu tikai nesen izdevies pielaist, līdz ar to, sacīkste ir bijusi laba - arī daudzas cīņas pirmajā pusē bijušas labas. Kļūdu braucot pieļāva Oskars Miķelsons, kura pilotētais BMW 320 izslīdēja elkonī un tika zaudētas vairākas pozīcijas - līdz ar to finišā tikai 16. vieta. Īpaši spraigas cīņas risinājušās 90 grādu līkumā, pirms katliem(kalniņiem) - bija vērojamas īpaši aktīvas kontaktu cīņas.



2. brauciens
2. braucienā uz starta stājās 19 braucēji. Arī šoreiz uzvaru svinēja Normunds Šubeckis, kurš vadībā izvirzījās jau pirmajā aplī. Ilgu laiku otro vietu turēja Andis Meilands, kuru vēlāk apdzina Armands Keišs. Keišs gan pēc sacīkstes tika diskvalificēts, kā rezultātā otro vietu braucienā ieguva Meilands. Līdz trešai vietai aizcīnījās Edgars Vītols. Viņš gan pirmajā aplī „katlu” sākumā spēcīgi uzsita Raimonda Cabuļa mašīnai pa aizmuguri. Tā dēļ Cabulis braucienu turpināt nespēja. Ceturtais distanci pabeidza vēl viens debitants Gvido Elksnis, tomēr par mašīnas svara neatbilstību tehniskajiem noteikumiem tika diskvalificēts. Tādējādi ceturtais bija Kristaps Blušs, kurš apsteidza Artūru Zantmanu. Sesto vietu ieguva pērnā gada otrās vietas ieguvējs Vadims Vihņēvičs, kuru abu braucienu garumā nomocīja dažādas tehniskas ķibeles. Septīto vietu lieliskā cīņa ar Andri Misjūnu ieguva Raimonds Martinsons. Tātad astotais finišēja Misjūns. Lielisku kāpienu pirmajos apļos līdz pirmajam sešniekam veica Jānis Kārkliņš – pērnā gada čempions. Tomēr viņš tika diskvalificēts par apdzīšanu dzelteno karogu zonā – tur, kur bija avarējis Raimonds Cabulis. Devīto vietu ieguva Andrejs Gubarevs, kurš bīstami distances vidusdaļā saslīdējās pirms līkuma „elkonis”, tomēr viņš spēja mašīnu savaldīt un veiksmīgi turpināt sacīksti. Desmitais bija Oskars Miķelsons, kurš sekmīgi aiz muguras turēja Alfrēdu Vīksni ar Porsche, Vīksnem gan vēlāk salūza ātrumkārba, un viņš bija spiests izstāties.



Nākamais nacionālās klases posms tiks aizvadīts 3. jūnijā, kad sacīkstes norisināsies Biķerniekos ovāla apli.



Vairāk informācijas, rezultātu un fotogaleriju, kā arī iepazīties ar iespēju piedalīties šajās sacesnībās iespējams apmeklējot šosejas un motoru sporta portālu www.srt.lv.

1. brauciena rezultāti

Vieta Numurs Braucējs Auto Punkti LČ Punkti Sabi
1. 7 Normunds Šubeckis VW Golf I 25 25
2. 22 Kristaps Blušs BMW 20 20
3. 1 Jānis Kārkliņš BMW 16 16
4. 3 Artūrs Zantmans BMW 14 14
5. 21 Gvido Elksnis BMW 12 12
6. 4 Edgars Vītols VW Golf I 10 10
7. 2 Vadims Vihņēvičs BMW 8 8
8. 17 Andris Misjūns VW Golf I 6 7
9. 6 Raimonds Cabulis BMW 4 6
10. 29 Uldis Timaks BMW 3 5
11. 28 Andis Meilands VW Golf II 2 4
12. 9 Andrejs Gubarevs VW Golf II 1 3
13. 24 Alfrēds Vīksne Porsche 0 2
14. 19 Ernests Jansons BMW 0 1
15. 23 Gints Zeiļa BMW 0 0
16. 18 Oskars Miķelsons BMW 0 0
17. 5 Armands Keišs VW Golf I 0 0

2. brauciena rezultāti

Vieta Numurs Braucējs Auto Punkti LČ Punkti Sabi
1. 7 Normunds Šubeckis VW Golf II 25 25
2. 28 Andis Meilands VW Golf II 20 20
3. 4 Edgars Vītols VW Golf I 16 16
4. 22 Kristaps Blušs BMW 14 14
5. 3 Artūrs Zantmans BMW 12 12
6. 2 Vadims Vihņēvičs VW Golf II 10 10
7. 15 Raimonds Martinsons BMW 8 8
8. 17 Andris Misjūns VW Golf I 6 7
9. 9 Andrejs Gubarevs VW Golf 4 6
10. 18 Oskars Miķelsons BMW 3 5
11. 23 Gints Zeiļa BMW 2 4
12. 19 Ernests Jansons BMW 1 3
13. 1 Jānis Kārkliņš BMW 0 2
14. 8 Kārlis Ņikiforovs VW Golf I 0 1

Kopvērtējums

Vieta Braucējs Auto Punkti LČ Punkti Sabi
1. Normunds Šubeckis VW Golf I 50 50
2. Kristaps Blušs BMW 34 34
3./4. Artūrs Zantmans BMW 26 26
3./4. Edgars Vītols VW Golf I 26 26
5. Andis Meilands VW Golf II 22 24
6. Vadims Vihņēvičs BMW 18 18
7. Jānis Kārkliņš BMW 16 18
8./9. Andris Misjūns VW Golf I 12 14
8./9. Gvido Elksnis BMW 12 12
10. Raimonds Martinsons BMW 8 8
11. Andrejs Gubarevs VW Golf II 5 9
12. Raimonds Cabulis BMW 4 6
13./14. Oskars Miķelsons BMW 3 5
13./14. Uldis Timaks BMW 3 5
15. Gints Zeiļa BMW 2 4
16. Ernests Jansons BMW 1 4
17. Alfrēds Vīksne Porsche 0 2
18. Kārlis Ņikiforovs VW Golf I 0 1
19. Armands Keišs VW Golf I 0 0

www.srt.lv
 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
200856. viesis 11.maijs 2006 0:07
1 0 Atbildēt

izskatās interesanti :)

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti