Rallijsprintā «Rīdze ’06» ātrākie Vorobjovs/Ervalds 3

15.maijs 2006 16:00

Mālpils apkārtnē aizvadīts rallijsprints „Rīdze 06”. Par sacensību uzvarētājiem absolūtajā ieskaitē kļuva Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds („Mitsubishi EVO 8”), nākamajās vietās atstājot Aldi Pīlēnu/Pavelu („Subaru Impreza”) un Raimondu Strokšu/Anriju Jessi („Mitsubishi EVO 8”).

Ar rallijsprintu „Rīdze 06” pēc ilgāka pārtraukuma atsākusies autorallija sezona Latvijā. Sacensībās Mālpils apkārtnē uz starta stājās vairākas no valsts vadošajām ekipāžām, lai pacīnītos par „Auto Stils” dāvātajām balvām un pārbaudītu kaujas apstākļos tehniku pirms rallija „Talsi”, kas risināsies 27. un 28. maijā. Rallijsprinta pirmajā daļā pēc trim ātrumposmiem vadībā izvirzījās Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis („Mitsubishi EVO”), taču tikai pusotru sekundi viņiem zaudēja Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds („Mitsubishi EVO 8”). Diemžēl aizraujošā dueļa turpinājums izpalika, jo Vasaraudža ekipāža bija spiesta izstāties tehniska defekta dēļ.

Atslābināties līdz pat finišam Vorobjovam/Ervaldam gan neļāva Aldis Pīlēns/Pavel („Subaru Impreza”), tomēr sacensību noslēgumā Vorobjovu un Pīlēnu šķīra 13,8 sekundes. Trešo vietu izcīnīja Raimonds Strokšs/Anrijs Jesse („Mitsubishi EVO 8”).
Sporta automašīnu ar vienas ass piedziņu klasē visnotaļ pārliecinošu uzvaru izcīnīja Artis Štrauss/Mārcis Kārkliņš („Renault Clio”), kuri pārstāv jaunizveidoto vienību „Apvienotā rallija komanda”. Štrauss sezonas pirmajos startos ar augstajiem rezultātiem pieteicis sevi kā vienu no N3 klases vadošajiem pilotiem un būs viens no galvenajiem pretendentiem uz uzvaru arī rallijā „Talsi”. Otrajā vietā ierindojās Jānis Kārkliņš/Uldis Gauja („Honda Civic Type-R”), uzvarētājiem zaudējot 27 sekundes, bet trešie Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis („Honda Civic Type-R”).

Ātrākie no sportistiem, kuri brauca ar minirallija noteikumiem atbilstoši sagatavotām automašīnām, izrādījās Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Audi Coupe”), kļūstot par uzvarētājiem 4WD+ klasē. Mazāk jaudīgajā grupā 4WD pirmo vietu izcīnīja Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 90”). Tikai 1,6 sekundes viņiem zaudēja Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”), kuri bija ātrāki par uzvarētājiem pat četros no sešiem ātrumposmiem. Labākie no ar vienas ass piedziņas automašīnām braucošajiem bija 1600 klases pārstāvji Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”). Spraiga cīņa izvērtās klasē 1600+, kurā uzvarētājs tika noskaidrots pašā pēdējā, ar „Auto Īle un Herbsts” atbalstu veidotajā ātrumposmā - Māris Kivkucāns/Kristaps Adrickis („Opel Kadett”) spēja atvinnēt 15 sekunžu deficītu un kļuva par pirmās vietas ieguvējiem. Tikai četras sekundes sliktāku rezultātu uzrādīja otrās pozīcijas ieguvēji Oskars Laze/Pēteris Čivičs („VW Golf”).

Rallijsprints „Rīdze 06”
Sporta 4WD
Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds („Mitsubishi EVO 8”) 21:57,8, Aldis Pīlēns/Pavel („Subaru Impreza”) +13,8 sekundes, Raimonds Strokšs/Anrijs Jesse („Mitsubishi EVO 8”) +42,0.
Sporta 2WD
Artis Štrauss/Mārcis Kārkliņš („Renault Clio”) 23:31,8, Jānis Kārkliņš/Uldis Gauja („Honda Civic Type-R”) +27,0, Krišjānis Caune/Uldis Gauja („Honda Civic Type-R”) +40,0.
4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Audi Coupe”) 24:16,9, Agris Pumpucs/Reinis Batarags („Mazda 323”) +1:17,0, Andis Neļķe/Jānis Keterliņš („Audi Coupe”) +1:43,2.
4WD
Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 90”) 25:24,4, Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”) +1,6, Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80”) +32,2.
1600+
Māris Kivkucāns/Kristaps Adrickis („Opel Kadett”) 27:02,6, Oskars Laze/Pēteris Čivičs („VW Golf”) +4,1, Mārtiņš Balodis/Reinis Lilienšteins („VW Golf”) +24,1.
1600
Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”) 26:07,0, Renārs Vītols/Lauris Rolovs („Lada 2108”) +3:53,1, Andris Vītols/Mārtiņš Vītols („VAZ 21083”) +6:07,0.

LAF Standartauto komisija Ar rezultātiem varat iepazīties www.4rati.lv sadaļā Rīdze 2006.



Savukārt fotogrāfijas varat aplūkot mūsu galerijā.
Foto: Juris Bergmanis.

 
Visi komentāri
 
201185. viesis 15.maijs 2006 16:43
0 0 Atbildēt

Muahahahahaa! Uldis Gauja bija stuurmanis gan Kaarklinjam, gan Krisham? :)

201187. viesis 15.maijs 2006 16:59
0 0 Atbildēt

jaa kaarlinjam esot bijis klons

201202. viesis 16.maijs 2006 9:49
0 0 Atbildēt

Brauc jau labi ,bet mēdz palikt parādā naudu.(uzmest).

Man tā gadījās.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Savvaļas ugunsgrēka liesmās gājis bojā unikāls rodsters (+ FOTO) 6

Ugunsgrēkā, kas joprojām plosās Kalifornijas (ASV) štata apkaimē, sadegusi Garija Červeni automobiļu kolekcija, tostarp unikāls 1948.gada rodsters. Lasīt vairāk

 

Circle K par tīklā tirgotās degvielas kvalitāti ir pārliecināti 9

"Degvielas kvalitātes novērtēšanā nav izceļami daži rādītāji – ir jāanalizē visi Eiropas Savienības (ES) standartos noteiktie parametri, jo tikai to kopaina ļauj veikt objektīvus secinājumus," komentējot LTV radījuma "Aizliegtais paņēmiens" degvielas kvalitātes eksperimentu, norāda SIA "Circle K Latvia" Mazumtirdzniecības tīkla vadītājs Viesturs Astičs. Lasīt vairāk

 

Autobuss nebremzē un nosūta Mercedes stabā (+ VIDEO) 19

Autobusa šoferis negrasās piebremzēt un palaist Mercedes, kas pēdējā mirklī mēģina nogriezties pa labi Lasīt vairāk

 

Verstapens pagrūstās ar Okonu un tiek sodīts ar sabiedriskajiem darbiem

Pirmās formulas (F-1) komandas "Red Bull" nīderlandiešu pilotam Maksam Verstapenam par grūstīšanos ar citu šī čempionāta braucēju Estebanu Okonu no Francijas ("Force India") piespriesti sabiedriskie darbi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti