«Land Rover Defender» paliek līdz 2010.gadam 15

 
16.maijs 2006 10:55

Leģendārais markas Land Rover pārstāvis apvidus modelis Defender tiks ražots vēl vismaz līdz 2010.gadam. Ražotājkompānija paziņojusi, ka nākošapavasar gaidāma ievērojami atjaunināta Defender versija, kas arī tiks ražota līdz dekādes beigām.



Tiesa, par konkrētām dizaina detaļu izmaiņām pagaidām informācijas nav. Pēc 2010.gada šo apvidus modeli aizstās jauns modelis, kas būs vairāk piemērots braukšanas apstākļiem pilsētā.

Land Rover Defender tiek ražots kopš 1983.gada praktiski bez izmaiņām. Modelis ir klasisko paaugstinātas caurgājamības automobiļu pēctecis, kādus Land Rover ražo kopš 1948.gada.
 
Visi komentāri
 
201218. viesis 16.maijs 2006 11:24
0 0 Atbildēt

Kautkur lasiju, ka tam busot taspats dizelmotors, kas tranzitam....

201221. viesis 16.maijs 2006 11:43
0 0 Atbildēt

ļoti laba ziņa, jo tikai daži īsti džipi ražošanā ir palikuši. Zinu Defender, Patrol.... arī santana(DEF kopija). Vai kads vēl var nosaukt uzticamu un īstu džipu ko pašlaik ražo?

201226. viesis 16.maijs 2006 12:46
0 0 Atbildēt

forshi... arii defenders kljuus par parketnieku :)

Laikam jau pilseetas pleshaas plashumaa un agri vai veelu nebuus vispaar bezcelju, kur ar dzhipu braukt. Tik diez vai tas buus jau 2010. gadaa :)

201231. viesis 16.maijs 2006 13:04
0 0 Atbildēt

G klasi laikam arī ir nomirinājuši. tas arī bij džips, labs džips.

suzuki samurai arī džips. nu nedaudz jāpaaugas, bet džips.

201232. viesis 16.maijs 2006 13:15
0 0 Atbildēt

Pēdējais džips, bet labi, ka līdz 2010. gadam vēl ražos, varbūt iepirkšu.

201238. viesis 16.maijs 2006 14:42
0 0 Atbildēt

Paliek veel UAZ un Njiva

201239. viesis 16.maijs 2006 14:44
0 0 Atbildēt

Mjā, pēdējie normālie auto izmirst :-(

201241. viesis 16.maijs 2006 15:02
0 0 Atbildēt

Vairāk jau ši džipa slavu un popularitati nodrošina tā nosaukuma LABĀ AURA, nekā tehniskā kvalitāte.

201249. viesis 16.maijs 2006 16:56
0 0 Atbildēt

man shis te ne ar ko labu neasociējas...šādā es mu braucis 4 reizes...3 rezes uz iecirkni un rezi uz atskurbtuvi...

mazi sēdekļi aizmugurē...cieta grīda...arī pūs pa durvju spraugu

201255. viesis 16.maijs 2006 18:47
0 0 Atbildēt

Nu tas kam vinjus nopirka IeM savulaik - ir pilnigs $%^$%$&^&$^$%&^$%&$%^#$#$%@#%. Lielaakaa dalja shito Defu no asfalta virpaar nav nobraukushi. Bet nu kad vienriez vajadzeeja ziemaa kuuleni apmetushu korsu no graavja dabuut arraa - kaut ko labaaku gruuti iedomaaties, pat ar visai lisaam riepaam. Paarnesumi shadiem darbiem vinjam ljoti labi piemekleeti.

201261. viesis 17.maijs 2006 0:08
0 0 Atbildēt

rurks: veel ir G klase. Arii cietie tilti, pie kam - atshljiriibaa no Defa - jau no zavoda ar triis cietiem blokjiem. Vieniigi dziivsvars veel lielaax par shito, & cennjix taads, ka purvaa dziit zheel... :-) To gan laikam trupina razhot tikai prieksh vipendroniem. Shis noder arii kaa darba zirdzaans. :-)

201264. viesis 17.maijs 2006 1:40
0 0 Atbildēt

Vēl īsts džips, ko gan sen jau vairs neražo, ir Lamborghini LM002... Nu, varbūt Hummer H1, kaut gan tas vairāk tāds kā vieglais BTR :) Un, protams, arī vairs neražotais, bet visu laiku labākais II paaudzes Range Rover...

201266. viesis 17.maijs 2006 7:19
0 0 Atbildēt

Jā, G klase ir mans sapņu auto, tikai ne brabusētais, bet kāds 80.gadu armijnieks: maximāli prasts un funkcionāls. 2. pleķi ņem defenders. Vēl simpātiski ir pavisam vecie landkruīzeri un patroli. Pašlaik lietoju kantaino armijas Transporteri jau 6. gadu, ideāls klīrens un caurgājamība pakaļpiedziņas auto! :-)

BusDriver

201329. viesis 17.maijs 2006 11:57
0 0 Atbildēt

Reindžam bija viena sāpe - pneimatiskā piekare. Ja to amputē - arī cienījams bezceļu auto. Par H1 nestrīdēšos - BTR, kas BTR - vājprātīgi smags, iet cauri daudzkur, bet ja tiek ietupināts - tad bez helikoptera ārā dābūt grūti... :-)

Lambo jau nu gan bija tāds pavisam īpantis šai kompaškā - it kā vmax tika ziņots mazliet virs 200 km/h, tam bija neatkarīgā piekare visos stūros, zupu tas rija vēl mazliet vairāk par H1. :-) Man nav ziņu par diferiem, bet drīzāk tie varētu būt pašbloķējošie. Tas noteikti ir vairāk ralijreidu atuo, nevis trofireidu pepelacs, kā Defs.

RXE

201597. viesis 19.maijs 2006 1:11
0 0 Atbildēt

Lambo VMax. bija oficiāli 201 km/h - 1983. gada Šveices kataloga dati... Tika izstrādāts konkursam uz ASV armijas auto iepirkumu, bet konkursu "paņēma" H1 :) LM002 ir auto, ko tiešām sapņoju kādreiz dzīvē nopelnīt... Ja nu vienīgi līdz tam brīdim dumie miljonāri nebūs pēdējos dzīvos eksemplārus par istabu dekoriem pārvērtuši :)

Reindža trumpis tieši bija tā pneimo piekare, kas, ja jamais uzsēdās uz vēdera, pati nocēla sevi nost... Vienīgi, ja salūza, tad bija "jebļa" - jābrauc remontēties drusciņ "sēdinātā" paskatā...

H1 ir labs tuksnesī, bet purvā noslīkst burbuļodams :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 23

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti