Latvijā piereģistrēts pirmais Saab 9-7X 17

 
17.maijs 2006 9:19

„Pēc daudzo formalitāšu un atbilstības dokumentācijas sakārtošanas Latvijā beidzot ir reģistrēts pirmais Saab 9-7X apvidus automobīlis,” informē Didzis Kalnietis, Saab oficiālā pārstāvja Latvijā „E&S Auto” Tirdzniecības vadītājs.

Jau kopš aprīļa ikviens interesents E&S Auto salonā varēja aplūkot un iepazīt jauno Saab 9-7X modeli, un šobrīd ar automašīnu reģistrāciju ir izpildīti pirmie šī modeļa klientu pasūtījumi. Kopā ar pirmajiem klientu pasūtījumiem uz Latviju ir piegādāti vēl vairāki Saab 9-7X automobiļi, kas šobrīd ir pieejami pircējiem.



Jaunie Saab 9-7X automobiļi Latvijā ir nonākuši, izmantojot „Hansa Līzings” piedāvāto pakalpojumu — krājuma finansēšanu. „Šī ir līdz šim apjomīgākā jauno Saab automobīļu piegāde Latvijā un „paplašinātais” krājuma finansēšanas piedāvājums izrādījās īpaši lietderīgs, jo automašīnas uz Latviju ceļoja gandrīz divi mēneši. Citu finansējuma veidu šādiem importa darījumam piemeklēt ir diezgan grūti,” skaidro Daniils Ruļovs, SIA Hansa Līzings pārdošanas daļas vadītājs.

Zviedru automarkas pirmais pilnpiedziņas modelis Saab 9-7X būs pieejams divās komplektācijās: "Saab 9-7X 4.2 Linear", kurš maksā 48 760 eiro, un "Saab 9-7X 5.3 Arc" - 51 056 eiro. Šie modeļi būs aprīkoti attiecīgi ar sešu cilindru rindas 4,2 l dzinēju (275 ZS) un 5,3 litru V8 motoru ar 300 ZS jaudu, un būs komplektēti ar automātiskajām pārnesumkārbām.

 
Visi komentāri
 
201272. viesis 17.maijs 2006 9:29
0 0 Atbildēt

Nu un kas? Mani tas neinteresē!

Redaktors 17.maijs 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Vismaz varēji būt lojālāks pret savu banku...

201277. viesis 17.maijs 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Vareja jau uzrakstit no kadas pakalas jeb punkta X tie auto 2 meneshus celoja. Tas man tomer skiet interesantak par dilera finanseshanas shemu izklastu.

201285. viesis 17.maijs 2006 9:50
0 0 Atbildēt

un kā tad tā - nav latvietim mīļais dīzelis? kur tad es liešu biodīzeli? :)

201290. viesis 17.maijs 2006 10:09
0 0 Atbildēt

Redaktors ir pārāk ziņkārīgs. Tas jau sāk kaitināt. Beigsies ar to, ka iauto apmeklējumam sākšu izmantot iezvanpieejas no dažādiem provaideriem.

Komentāru par lojalitāti varēji atstāt pie sevis, tam ar to nav nekāda sakara.

Redaktors 17.maijs 2006 10:14
0 0 Atbildēt

Ja viesis nebūtu bijis anonīms, tad tāds komentārs nebūtu.

201297. viesis 17.maijs 2006 10:18
0 0 Atbildēt

oki doki. Biju aizmirsis ielogoties. Iepazīsimies - esmu viesis #201272. :)

201315. viesis 17.maijs 2006 11:00
0 0 Atbildēt

bankas klerkinjsh aardaas? :)

201335. viesis 17.maijs 2006 12:12
0 0 Atbildēt

Redaktoram: kas šis par jokainu komentu: "Redaktors [?] 17.05.2006 09:32

Vismaz varēji būt lojālāks pret savu banku..."

Tiešām Reda, vai kāds par tādu uzstājas?

Ja no Reda, tad vai šī saita lietošanas noteikumos ir teikc, ka Reds, ja viņam ienāk prātā, var publicēt IP adreses, no kurienes nācis komenc?! Šai saitā jau tā ir par daudz reklāmraxtu, maz patiesi interesantas informācijas, & ja vēl šādi komenti no Reda - Jūs riskējat palikt bez lasītājiem, cienītais! :-/

Par pašu pepelacu varēja uzraxtīt vairāk, nevis tik atklāti stumt kārtējo reklāmas buļļa pļeku. Piem., ja pieskaramies ES nehomoloģēta autiņa importam LV, tad varēja ko vairāk pastāstīt par to, kā tad tas tika darīc, lai gala userim tomēr nebūtu probzas...

Padomā, Red! Delfu auto saits kļūst ar katru dienu jēdzīgāx, auto.lv arī ir saturīgs, ja neturēsi līdz - būsi opā. :-)

RXE

201342. viesis 17.maijs 2006 12:40
0 0 Atbildēt

Nekas personīgs, bet RXE laikam sen nav bijis citos LV auto saitos. Tur vispār nekā nav :)

201343. viesis 17.maijs 2006 12:45
0 0 Atbildēt

2 "201342. viesis 17.05.2006 12:40"

Nu zinu jau, bet jāpabiedē ir. Tas komenc tiešām reti nekorekc. Moš Redam vēl joprojām poha pēc vakardienas hokeja, & bazara filtrs izļurkājies? ;-)

Bet - tie reklāmraxti reāli besī, & manis minētie saiti lēnām 'pievelk'. :-)

Veixmi darbos,

RXE

Redaktors 17.maijs 2006 12:51
0 0 Atbildēt

Kas tur nekorekts. Nekorekts bija pats pirmais viesa komentārs. Nu ja neinteresē, tad tas nenozīmē, ka obligāti jāraksta komentārs. Tas pirmkārt. Otrkārt - manā komentārā nav neviena vārda par kādu konkrētu IP adresi vai konkrētu banku. Treškārt - tas nav reklāmas raksts, bet gan preses relīze. Ceturtkārt - pohas nav, jo nekāda īpašā spēle jau nebija. Brīžiem bija pat kauns par tādu.

201357. viesis 17.maijs 2006 14:16
0 0 Atbildēt

diivaini, sen jau redzeets braukaajoshs pa Riigas ielaam, toties ar tranziita numuriem. Laikam nekaadiigi nevareeja pieregistreet ;)

201445. viesis 17.maijs 2006 23:51
0 0 Atbildēt

Man ar patik ofiss dziivoklii. Iedzer alu pastaigaa pakomentee. Nak naudinjs par reklamaam. *******.

201474. viesis 18.maijs 2006 10:54
0 0 Atbildēt

good

201518. viesis 18.maijs 2006 13:12
0 0 Atbildēt

he - pirmā piereģīstrētā mašīna noteikti ir E&S demomašīna :D

204768. viesis 21.jūnijs 2006 18:06
0 0 Atbildēt

nē, E&S Auto demo mašīna ir tikai 4.piereģistrētā... :p

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 19

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti