Uzsākta jaunā «Citroen Jumper» ražošana 11

 
17.maijs 2006 10:11

PSA Peugeot Citroën un Fiat sadarbības rezultātā klajā nācis jaunais Citroën Jumper, kā arī Fiat Ducato un Peugeot Boxer.

Pirms dažām dienām Atesas rūpnīcā (Kjeti, Itālijā), kas ir lielākā vieglā komerctransporta ražotne Eiropā, tika sākta jauna modeļa ražošana. Jaunā Citroën Jumper, Fiat Ducato un Peugeot Boxer pamatā ir iepriekšējie modeļi, kas pēdējos septiņus gadus Eiropā bijuši tirgus līderi – šajā laikā pārdoti vairāk kā 2 miljoni eksemplāru. Abas grupas šī jaunā modeļa izstrādē ieguldīja vairāk kā 1,1 miljardu eiro. Šī jaunā komerctransporta paaudze nosaka jaunus standartus versiju dažādības, kravas ietilpības, veiktspējas, komforta un lietošanas izmaksu ziņā. Jau pavisam drīz šie jaunie modeļi būs pieejami tirdzniecībā arī Latvijā.



Jaunajos modeļos ir izdevies palielināt kravnesību gan tilpuma, gan svara ziņā. Tas ir pieejams ar trīs reizes lielāku virsbūves tipu skaitu kā iepriekšējais modelis, padarot to atbilstošu ikviena klienta specifiskajām vajadzībām. Tiem ir moderns, gaišs un pievilcīgs salons, kas līdzinās vieglajām automašīnām, turklāt izcili ērta vadītāja vieta – gluži kā limuzīnā. Šie furgoni ir aprīkoti ar drošības spilveniem, disku bremzēm uz visiem riteņiem, ABS, ESP un gaisa kondicionētājiem; komforta un drošības aprīkojums ļauj tiem līdzināties vieglajām automašīnām. Šajos jaunajos vieglajos komerctransportlīdzekļos izmantotā dzinēja tehnoloģija ir kopējā kanāla tiešās iesmidzināšanas HDi dīzeļdzinēji, kas nodrošina augstu degvielas efektivitāti un mazu izmešu daudzumu. Salīdzinot ar kopējā kanāla dzinēju iepriekšējo paaudzi, izdevies gandrīz par 10% samazināt degvielas patēriņu un par 30% pagarināt intervālu starp apkopes pārbaudēm. Šie divi parametri padara dzinēju izmantošanu ievērojami lētāku, un klientiem tas ir būtisks kritērijs.



Fiat un PSA Peugeot Citroën grupu sadarbība aizsākās 1978. gadā, kopīgi strādājot pie komerctransporta modeļa izveides, un laika gaitā tā ir nesusi vērā ņemamus komerciālus panākumus. 2002. gada janvārī tika noslēgta vienošanās par sadarbības pagarināšanu līdz 2017. gadam. 2002.gadā noslēgtajā līgumā ir definēti nosacījumi divu jaunu vieglā komerctransporta modeļu izstrādei un ražošanai, un šonedēļ Atesas rūpnīcā klātesošie tika iepazīstināti ar pirmo no šiem modeļiem. 2006. gada nogalē citā kopīgā ražotnē tiks sākta arī otra modeļa ražošana. Šī rūpnīca atrodas Valensijā (Francijā), un tur tiek ražoti arī Fiat, Lancia, Peugeot un Citroën lielie ģimenes klases (MPV) automobiļi.

PSA Peugeot Citroën ir bijis vieglā komerctransporta tirgus līderis Eiropā kopš 1997. gada. 2005. gadā noiets šajā segmentā pirmoreiz pārsniedza divus miljonus automašīnu, no kurām 370 000 automašīnas bija ražotas PSA Peugeot Citroën (18,5% liela tirgus daļa). Uzņēmuma mērķis arī turpmāk – būt galvenajam spēlētājam visos komerctransporta segmentos. Mazo furgonu segmentā, pie kura pieder Citroën Berlingo un Peugeot Partner, PSA Peugeot Citroën jau šobrīd ieņem parliecinošu pirmo vietu – 2005. gadā tirgus daļa Eiropā bija 30%. Turpmākajos gados PSA Peugeot Citroën plāno pilnībā atjaunot modeļu klāstu ar mērķi nostiprināt vadošo pozīciju tirgū, kurā arvien palielinās konkurence.


 
Visi komentāri
 
201323. viesis 17.maijs 2006 11:41
0 0 Atbildēt

gigigiiii

Valensija Francijā???

iinteresanti!

201359. viesis 17.maijs 2006 14:34
0 0 Atbildēt

Nez vai buus taads pats suu..

201399. viesis 17.maijs 2006 16:51
0 0 Atbildēt

201359. viesis 17.05.2006 14:34

Nez vai buus taads pats suu..

tu man jautaajumu gluzji vaj atnjeemi :)

201404. viesis 17.maijs 2006 17:10
0 0 Atbildēt

u profinji, iesakiet :)

Vai MB Sprinters ir gana labs? ir vajadziiba firmaa peec neliela, paarformeejama: pasazjieri-krava, businja ar normaalu celtspeeju

201406. viesis 17.maijs 2006 17:20
0 0 Atbildēt

VW LT labaks.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

201431. viesis 17.maijs 2006 20:54
0 0 Atbildēt

mb sprinter = wv lt Nesen izbraucu pārsimt km ar reno master. Tas ir daudz labāks par psa darinājumiem, un daudz neatpaliek no mbvw. Ar mb sprinter pieredze man liela, tas ir tehniski ļoti izturīgs dzelzis, bet piemēri firmā ir dažādi = vienam šoperītim mb ir slikc, citam arī psa iet un iet bez probzām.

201432. viesis 17.maijs 2006 21:16
0 0 Atbildēt

VW ir labaks par mb. It ka vienadi tacu mb saliek Turcija un vel sazin kur. VW pat ir dargaks par mb. Par Masteru. Tas ir labs kamer jauns. Kad spidometra atzime tuvojas 100 tkm daudz kas liek sevi manit. Bet franci ir ieverojami letaki. Jumper ir pats letakais buss. Pat fiats ir dargaks. Darba braucu ar Masteru kuram vakar apriteja 100 tkm. Masinu nelauzu bet jau diezgan daudz remonteta. Uz skati nesen vajadzeja mainit gandriz visu prieksas piekari. Zinu vienu LT kuram ir jau 430 tkm. Un iet tiri labi vel.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

201448. viesis 18.maijs 2006 7:19
0 0 Atbildēt

98' Sprinteris un pampeers , abi viena gada , sprinters vienmeer un joprojaam straadaa ( 380kkm ) -pelna naudu , pempers (250kkm) gaida pie servisa savu kaartu . Mainiiju vadiitaajus vietaam :) , beztolks , pempers visvienalga straadaat negrib . Bij arii reiz(97' ) renes buselis , peec skata shausmiigs :) , bet jauns , likaas nu kas vinjam var notikt , tomeer , lai dabuutu peec gada un 20kkm naakamo TA , vajadzeeja ~ls500,- !!!!!! Secinaajumus izdariit nau gruuti .

201515. viesis 18.maijs 2006 13:05
0 0 Atbildēt

y2k razhotajam priekshas atbalstu gultnji ik katrus 20kkm bija jaamaina. Expluateec tika LTK vajadziibaam, krava minimaala, nobraukums 5gadiem atosus 1nk nomaina.

201563. viesis 18.maijs 2006 18:23
0 0 Atbildēt

Peugeot + Citroen + Fiat = kirdik !!!

201967. viesis 25.maijs 2006 0:18
0 0 Atbildēt

Ja jaunajiem jumperiem plīsīs prikšējie stikli , priekšējie atbalsta gultņi tikpat ātri sabirs, pakaļējie un sānu vārti tādā pat tempā izļurkāsies, tad labāk ir audzēt zirgu. drapaki konkrētie ,tikai eiropas asfaltam domāti, ja šeit , nedo dies' pa grantenes trepi jābrauc, tad labāk iet kājām .par to ērto vadītāja vietu- ja tā ir tik par "ērta" kā iepriekšējiem ,tad jājautā ,kādi akrobāti strādā pie izstrādes? ilgāk par 40 minūtēm nav iespējams pie stūres nosēdēt. Par ekonomiju- ar veco 2 litru prasto dīzeli rija 10 litrus, ar jauno komonu turbo -tā pat 10 litri, tiesa iet krietni labāk. no krustiem ceļ labi ārā, grēks sūdzēties ,bet tālāk par 135 km /h neiet.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 26

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 2

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti