Liepājā pārliecināti par drošības jostu nepieciešamību 17

 
17.maijs 2006 11:12

Liepājnieki pārliecināti par drošības jostu nepieciešamību Sestdien, 13.maijā pie CSDD Liepājas rajona nodaļas liepājniekiem bija iespēja imitēt transportlīdzekļa apgāšanos un redzēt, kā drošības jostas cilvēkus pasargā no traumām un glābj dzīvību.

CSDD drošības jostu stendu apmeklēja vairāk nekā simts cilvēku. Viņu galvenā atziņa pēc eksperimenta drošības jostu krēslā bija – „Jā, laikam tomēr drošības jostas spēj pasargāt! Ir vērts piesprādzēties!”

No sarunām ar apmeklētājiem, CSDD darbinieki varēja spriest par autovadītāju ieradumiem.

Pirmkārt, drošības jostas vēl aizvien pamatā tiek lietotas, izbraucot no pilsētas un veicot garākus ceļa posmus. Cilvēki mazāk novērtē nepieciešamību piesprādzēties, braucot pa pilsētu.

Otrkārt, ikdienā auto braucēji jostas lieto personīgās drošības dēļ, tomēr daudzi tās uzliek, baidoties no policijas.

Citus piesprādzēties mudinot sievas vai draudzenes, bet vairumam jauniešu piesprādzēšanās tiek ieaudzināta no mazotnes.

Tikmēr trešā apmeklētāju grupa apgalvoja, ka vienmēr lietojot drošības jostas. Bet tagad, pēc drošības stenda izmēģināšanas, viņi vēlreiz pārliecinājušies, ka izvēle ir bijusi pareizā.

13.maija pasākumā pie CSDD Liepājas rajona nodaļas 13 cilvēki pārbaudīja arī savas zināšanas ceļu satiksmes noteikumos, velo apliecības iegūšanai. Seši pārbaudījumu nokārtoja un mājās devās gan ar velo apliecību rokās, gan arī ar dāvanām no CSDD, kas noderēs turpmāk, piedaloties ceļu satiksmē gan kā gājējam, gan kā velosipēda vadītājam. Vairāk kā 30 pasākuma apmeklētāji izmēģināja arī savas praktiskā velosipēda vadīšanas iemaņas, dodoties speciāli izveidotā šķēršļu tresē.

Mazākie pasākuma apmeklētāji izmēģināja spēkus radio vadāmo modelīšu sacensībās.

Labākie velosipēdu un radio modelīšu vadītāji saņēma balvas no CSDD, Auto servisa Arto, Unilīzinga un BTA.

CSDD
 
Visi komentāri
 
201339. viesis 17.maijs 2006 12:22
0 0 Atbildēt

Atkal jau provocējam uz kārtējo neauglīgi stulbo diskusiju!

201351. viesis 17.maijs 2006 13:38
0 0 Atbildēt

Jā diskusija patiešām var izvērsties neauglīga. Personīgi man liekas, ka problēma ir iekš tā, ka cilvēki uzskata, ka tas ar viņiem nekad nenotiks.

Pie šāda apgalvojuma drošības jostu nelietošana ir logiska un saprotama.

Jūs taču nesēžat dzīvoklī tikai tāpēc, ka izejot ārā uz galvas var uzkrist ķieģelis.

201353. viesis 17.maijs 2006 13:57
0 0 Atbildēt

Man sieva panheema celmu, noeejot no svaigi shkhembota zemes celha (peec tam pats pameeghinaaju - kaa pa rulliishiem). Nolauza ratu, radiatori & karteris lupataas. Spilveni ari nostraadaaja. Sievai un puikam (4 gadi) tikai bija palikushas jostu peedas uz atsleegas kaula. Ja nabuutu siksnas - man bail pat iedomaaties.

201362. viesis 17.maijs 2006 14:48
0 0 Atbildēt

Vienreiz ziemā nolikos grāvī uz jumta, pateicoties jostām tiku cauri ar vieglu izbīli. Avārijas brīdī paliku jostās karājoties. Autiņs gan bija vairāk cietis, nācās pārdot šrotam, nebij vērts vairs remontēt.

201379. viesis 17.maijs 2006 15:43
0 0 Atbildēt

Diemžēl liela daļa, kas nelieto jostas nepadalīsies šeit ar savu avāriju pieredzi....

201411. viesis 17.maijs 2006 18:06
0 0 Atbildēt

Pieredze??? Ha! Kāda pieredze? Pieredze dzīvoties pa grāvjiem vai pieredze "kontaktējoties" ar citiem automobiļiem vai šķēršļiem?

201437. viesis 17.maijs 2006 21:45
0 0 Atbildēt

To _PN_ par 50% Tev pilnīgi piekrītu,vienīgais reizēm var gadīties,ka lohu,kuram nav ne mazākās braukšanas izpratnes,var izglābt arī šīs jostas. Bet kopumā ar jostām var gadīties daudz,daudz sliktāk nekā bez tām.

201442. viesis 17.maijs 2006 22:32
0 0 Atbildēt

PN, tiešām, pašol ******* ar savu demagoģiju!

201447. viesis 18.maijs 2006 3:07
0 0 Atbildēt

iedomaajies, pieredze: kruutis atsist pret stuuri vai sekundes 1/100 noreaģēt un ar rokām noturēt tonnas ko sasniedz pasha svars trieciena briidii pret trieciena virzienu. ieejat www.euroncap.com un paskataties kaadas izsaktaas mashiinas un lelles pie trieciena 64 kmh pret sienu, un padomaajat kaadas un kur vinjas buutu bez jostaam .

201451. viesis 18.maijs 2006 8:39
0 0 Atbildēt

Šī ziņa kārtējo reizi apliecina, ka Liepājā dzīvo patiešām progresīvi domājoši cilvēki :) Jo raugi citur Latvijā ļaudis aizvien vēl šaubās par drošības jostu lietošanas lietderību...

201492. viesis 18.maijs 2006 11:25
0 0 Atbildēt

>_PN_

Lielākā muļķība ir mētāt megadriveri, kas visās sitācijās un vienmēr izies sauss no ūdens. Tava superīgā prasme nolikt auto pa sitienam uz izturīgāko vietu neko nedoss, ja tu pats tajā bīrī salonā pārvērtīsies par kotleti gaļas mašīnā. Pat pie salīdzinoši neliela ātruma 50 km/h sadursmes brīdī auto apstājas 0.2 sekundēs, kas vēl ir diezgan ilgs laika sprīdis, šajā brīdī negatīvais paātrinājums būs tāds, ka tavs svars pieaugs septiņas reizes. Piemēram, ja tu sever 80 kg, tad spēks ar kuru tu lidosi pret paneli būs 560 kg...

201503. viesis 18.maijs 2006 12:08
0 0 Atbildēt

nafig Liepaja drosibas jostas,ja del "lameriem" uz cela un macibu automobiliem atrums pa pilsetu fiziski 40km/h neparsniedzas ... protams var jau starpposmos mierigi uzvilkt virs simts,bet nu ... novaciet labak pika stundas macibu masinas no cela,tas bus lielaks ieguldijums pilsetas satiksme ...

201519. viesis 18.maijs 2006 13:20
0 0 Atbildēt

Brinos, ka kads vel netic, ka jostas vajag.. Wot pieredzes gan man nawa, cho to neesu graawii wel trapijis.

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

201539. viesis 18.maijs 2006 14:46
0 0 Atbildēt

Tie kas nelieto drošības jostas es gribētu redzēt ķirurģiskajā nodaļā ,kā viņi mokās :))))

201552. viesis 18.maijs 2006 16:20
0 0 Atbildēt

ja esi pieradis lietot jostu, bez tās nevar pabraukt, visu laiku krīt no ķebļa pie mazākā pagrieziena, nav kas pietur :)

201557. viesis 18.maijs 2006 16:57
0 0 Atbildēt

Baigi labi jau tie testi un demonstrejumi... Vienigi - vai kads ari pastastija, kas notiek sanu trieciena ar piespradzetu "superduperNCAPdroso" vaditaju? Vai tajos apgasanas demonstrejumos pievienoja ari jumta deformaciju, vardarbigi saisinot jostas nofikseto mugurkaulu par pardesmit centimetriem?

Ne tacu - vienvirziena marketings drosibas jostu razotajiem strada perfekti. Tik perfekti, ka alternativus petijumus un tos, kas uzskata ka ir JAMAK braukt un paredzet situaciju, uzskata vienkarsi par mulkiem.

Ta vienkarsi pardomam viens no alternativajiem aspektiem - paskatoties plasaku statistiku, vidusmera sabiedriba drosibas jostas patiesam samazina traumas auto vaditajiem un pasazieriem, bet... taja pat laika parnes so "ietaupijumu" uz neaizsargatajiem satiksmes dalibniekiem - gajejiem un velosipedistiem. Obligata drosibas jostu lietosana atseviskos gadijumos pat PALIELINA kopejo uz celiem bojagajuso un ievainoto skaitu.

201562. viesis 18.maijs 2006 18:05
0 0 Atbildēt

ieprieksheejais komentaars IR LOL, ''dorsiibas jostu razzotaaju maarketings'' ko tad ja nebuutu shis maarketings tad jostas mashiinaas neliktu iekshaa. tu tuupli bishi padomaa ar galvu un redzeesi ka dorshiibas jostas jau no 80. gadu saakuma visaas mashiinaas liek iekshaa un nezinu kam buutu jaanotiek lai 2010. gadaa taas saakutu nelikt mashiinas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti