Ar «vieglo» Volvo 240 ... mitrajos lauku ceļos (+ foto) 74

 
30.maijs 2006 14:56

Tā nu man ir sanācis, ka atkal varu padalīties iespaidos un bildēs par to, nav problēmu ir tikai notikumi, lietas, kuras var atrisināt saviem spēkiem.



Pateicoties nokrišņu daudzumam daži lauku ceļi mani pārsteidza mazliet nesagatavotu un ar ielas auto. Braucu pa lauku celiņu, pēc vizuālā apskata likās normāls, nobraucot metrus 100 sapratu, ka būs labais. Apstājos izkāpu ārā apskatīju dabas ainavu un sāku ilgo ceļu atpakaļ. Mitrajā zālē riepām ar virsmu pa kuru jāpārvietojas saķeries koeficents bija ļoti mazs. Atpakaļgaitā izdevās nobraukt apmērām 0,5 m tad sāka „spolēt” riteņi. Uz priekšu varēja pakustēties apmērām tik pat.



Tā kā biju viens un citu cilvēkspēju līdzi nebija talkā pirmos paņēmu aizmugurē sēdošajiem pasažieriem domātos kāju, gumijas tepiķīšus 20x35 cm, kurus novietoju zem pakaļējiem dzenošajiem riteņiem. Mazliet palīdzēja auto izkustināt, bet pa īsu, tad nācās ņemt priekšā sēdošajiem domātos gumijas kājas tepiķīšus 35x100 cm.



Pielietojot šos izstrādājumus auto jau varēju iešūpināt vienu metru uz priekšu un atpakaļ. Operējot ar tepiķīšiem ap dzenošajiem riteņiem (vienu tepiķīti priekšā otru aizmugurē) izdevās izveidot sliedes, pa kurām auto kustējās šurpu turpu apmērām 2m, bet ārā no tām necēlās, jo auto priekšgals grima ar vien dziļāk.



Tad devos uz tuvāko krūmu puduri un pielauzu pilnu klēpi ar žagariem (tā reizes 5), liku žagarus iekš dubļainajām risēm, lai auto priekšgals ceļas uz augšu. Atkārtojot iepriekš minētās darbības ar gumijas tepiķīšiem un žagariem auto pārvietojās 2 metrus vēlamajā virzienā 1 m atpakaļ. Stundas laikā tika pārvarēti aptuveni 50 metri līdz sausākai vietai, kur Volvo 240 atkal sāka patstāvīgi pārvietoties.

Jānis Lazdāns
www.mazozoli.lv

 
Visi komentāri
 
202106. viesis 30.maijs 2006 15:05
0 0 Atbildēt

Ir pieredze kad nestraadaa shie te tepikjiishi ne zari :)

Vieniigi vieta bija nedaudz mitraaka un labi ka bija maaja blakus utt.

Bet lielos dubljos tepijiishi tiek aprauti ap riepu un nekaadas jeegas no vinjime nav :)

202108. viesis 30.maijs 2006 15:09
0 0 Atbildēt

Makgaivers

202109. viesis 30.maijs 2006 15:10
0 0 Atbildēt

Es zinu kaa tas ir 7 gadus nobraucu ar 84 gada 740, ooo taas ziemaa un dubllos ir mociibas! Bet tad man pamaacija ka var ielikt robaa taa lai vinss saak mazliet spoleet un tad passam raapties aaraa un mazliet pastumt!

202110. viesis 30.maijs 2006 15:15
0 0 Atbildēt

Īstenībā liela nozīme - kādas riepas, ja vasaras, tad dubļos nav ko darīt, ja patīk izbraucieni pie dabas arī vasarā vajag lietot M+S riepas.

202111. viesis 30.maijs 2006 15:15
0 0 Atbildēt

Te pašā laikā būtu riepu reklāma un tā ...

202112. viesis 30.maijs 2006 15:20
0 0 Atbildēt

nu par džipu un stropēm tā pat kā te arī bija sakarīgi uzrakstīts.

202113. viesis 30.maijs 2006 15:23
0 0 Atbildēt

202111. viesis 30.05.2006 15:15

apmeram ta - tika izmantoti exclusivie firmas SuperPuper paklajini, zari tika griezti ar firmas Uberkrutel nazi... var ari pierakstit ka zaru grioeshanai izmantoto krumu stadi pirkti bulduru darznieciba. Ka saka nauda metajas, tik japieliecas pacelt...

202114. viesis 30.maijs 2006 15:25
0 0 Atbildēt

noreecos. beidzot ari skatams piemers tam, kapec ir jabrauc ar subaru, nevis ari visadam bezpiedzinjas miskasteem.

202115. viesis 30.maijs 2006 15:27
0 0 Atbildēt

Viss it kā labi,vien kādreiz ,kad nebija m+s tāpat brauca visur un izbrauca,vien tāds sīkums,ka vajadzīgi egļu zari,jo tie ir asi un blīvi,pie kam ļoti labi palīdz arī ziemā.

202118. viesis 30.maijs 2006 15:28
0 0 Atbildēt

Gumijas tepiķīšus arī esmu dažas reizes izmantojis, kad neviena nav, kas pastumj. Vienreiz apgriežoties uz ļoti šaura smilšaina ceļa, kur risas sadzītas un abās pusēs grāvis, otreiz ziemā uzkalniņā. Vēl vienu reizi ziemā iesēdos, tikai tad auduma (tipa paklāja) tepiķīši nedaidz tika sabojāti ar šipiem.

202119. viesis 30.maijs 2006 15:29
0 0 Atbildēt

Vienu reizi savaa muuzhaa redzeeju taadu joku kaa kaut kas liidziigs kaapurkjeedeem, tikai saruleejams un bagaazniekaa ieliekams.Ekstreemos gadiijumos brauc pa taam.

202120. viesis 30.maijs 2006 15:34
0 0 Atbildēt

Ozz, tu laikam domā ķēdes?

Esmu arī redzējis speciālus trapus, tipa kā Dakārai, tikkai vienkāršāki un paredzēti ne īpaši exstremālām situācijām.

202121. viesis 30.maijs 2006 15:39
0 0 Atbildēt

Nezinu kā pie šadiem apstākļiem, bet pa māliem ar Subaru arī nav nemaz tik viegli! Man arī tā likās, Subaru, tad jau tik min, bet kad ierāva špūrē, jau bija par vēlu, bez Land Cruiser'a palīdzības ārā netiku!

Šim puisim vienkārši rokas no pareizās vietas aug un ir nedaudz smadzenes!

202124. viesis 30.maijs 2006 15:41
0 0 Atbildēt

nezinu,nezinu..tepikjiisju zeel...

vai tad uzreiz nevareeja saakt ar zariem,balkjiem...

202125. viesis 30.maijs 2006 15:42
0 0 Atbildēt

Audit:

a tavam subaru ir blokjis un pazeminaatie??? noteikti jau ka nav...

202126. viesis 30.maijs 2006 15:56
0 0 Atbildēt

1) nevajag nemaz subaru. vienkaarshi vajag 240 ar blokji. ir taadi ( laikam Polaris variants skaitaas ) iet visur.

2) nu tepikjis vilktu aaraa, ja pienaaktos gaidiit riitu. lai nav uz slapjas zemes jaagulj ( protams var arii guleet mashiinaa )

3) riepas.

:)

202127. viesis 30.maijs 2006 15:59
0 0 Atbildēt

Viss kas pienākas 2006 g Foresteram ar manuālo kārbu! Ja tiek špūrē un vēders pie zemes, neviens no Tevis agstāk uzskaitītajiem pasākumiem nepalīdzēs!

202129. viesis 30.maijs 2006 16:06
0 0 Atbildēt

audit: nu sorry veciit, ja tu iebrauc tada vietaa kur uz veedera pakaraas, tad taa jau ir tava nemaakuliiba. jebkursh auto paliek uz vietas ja pakaraas uz vedera.

202130. viesis 30.maijs 2006 16:08
0 0 Atbildēt

Vecie volviķi, bembji un daudzi citi pakaļējās piedziņas auto nav braucēji aprakstītajos ceļa apstākļos. Tur jau pēc būtības nepieciešams riktīgais džips, parketnieks var nepavilkt. Nesen ar draugiem un viņu pilnīgi jauno Hyundai Tuksonu , bijām drūmākajā moļenē Ērgļu apkārtnē. Piknikā pie viena ezera. Ceļš tur bija līdzīgs, diemžēl, Tuksonam pilnīgi nepārvarams. Lija lietus, kādēl bija nepieciešams pat meklēt vietējo zemnieku ar traktoru,. lai aizvelk līdz ceļam. Pats līdzīgā situacijā nokļuvu gadus 10 atpakaļ ar veco Opel senatoru. Arī pilnīgi bezcerīgs gadījums. Labi, ka vienam paziņa bija ar audi-kvadro, kurš itin veiksmīgi brauca pats un mani vēl "izvilka".

202131. viesis 30.maijs 2006 16:09
0 0 Atbildēt

2 Ugga

nee-traps tas gluzi nav, driizaak atgaadina kaut ko liidziigu no stiepleem uzadiitai transportiera lentai..

202133. viesis 30.maijs 2006 16:24
0 0 Atbildēt

Nu pa šitādu ja apstājas un izspolē, tad arī bloķis un M+s riepas nepalīdzēs.

Tikai dziļāk ieraksies.

202134. viesis 30.maijs 2006 16:24
0 0 Atbildēt

Tur jau tā fška, ne visur ar Subaru var izbraukt!

202135. viesis 30.maijs 2006 16:25
0 0 Atbildēt

šajās reizēs vairāk izšķir ne riepas, ne kādi navaroti, bet blīve starp stūri un sēdekli. Ieraksties līdz asīm ir vieglāk par vieglu, turklāt protektors pat palīdz to darīt!

202136. viesis 30.maijs 2006 16:31
0 0 Atbildēt

riepas ljoti daudz ko izsaka. un nevajag te stastit pasakas par bliivi. un ir ljoti liela atshkjiriiba vai griezhas 1 no 4 ritenjiem vai 3 no 4triem...

202138. viesis 30.maijs 2006 16:43
0 0 Atbildēt

Ja (dažš labs) nezi, kas ir J.Lazdāns, tad nav ko dir.t pa tukšo!

Es pats pārvietojos ar '88.gada Terrano. Un pats peronīgi esmu vilcis ārā gan jaunos Audi, gan arī Subaru.

Protams, quattro ir labāks par viena tilta piedziņu, bet tur kur lien džips knapi cauri, quattro piedziņai tur nav ko darīt!

Nekas personīgs pret quatro...

202140. viesis 30.maijs 2006 16:57
0 0 Atbildēt

augshejais viesies gan mums ir gudrs. :) varbut pirms izsaki mulkjigus apgalvojumus, paintereseejies par teemu...

202141. viesis 30.maijs 2006 16:59
0 0 Atbildēt

un? kur gudriiba? taa ir ka uz laukiem brauc reizi gadaa :) bet tiem kam lauku celji ikdiena, sen vadaa liidzi laapstu un cirvi, ziemaa kjeedes... utt. ko nu kursh uzskata par vajadzigu.

202143. viesis 30.maijs 2006 17:36
0 0 Atbildēt

Taa starp citu runaajot shaada varinata vismaz man daudz reiz labaak patik ja ir dibenpiedzinja. It iipashi tas atttiecas uz visiem tiem auto kam izsvarojums tuvu 50:50, ja esi kljuudiijies noveerteejot celju RWD ir vispateiciigaakais. Parasti iesaaceju kljuuda ir taa ka ar visiem Subaru, Honda CRV un tamliidziigiem nepilnveertiigiem 4x4, cilveeki iipashi nedomaa liidz briidima kad jau biezji vien ir par veelu lai pashi vareetu tikt aaraa, un tas pats biezji vien ir ar priekshas piedzinju. Vieniigaas ziepes RWD gadaas tad ja ir atpakljgaitaa kaut kur ieseedies, tad biezji labojams vairs nau nekas.

202144. viesis 30.maijs 2006 17:52
0 0 Atbildēt

WALA: eu subaru 4x4 ir nepilnveertiiga pilnpiedzinja??? nebrinies ka tevi par mulkji saukaaa. kas tad ir veel pilnveertiigaaka pilniedzinja???

202145. viesis 30.maijs 2006 17:58
0 0 Atbildēt

ps. nu bij tur dazhi tadi ar automaatiem, bet tas neskaitaas...

202149. viesis 30.maijs 2006 19:11
0 0 Atbildēt

Es tikai visā šitajā nesapratu, kad ir bildēta pirmā bilde? pēc brauciena nevar būt, jo nav sliedes... pirms??? :) tad jau atkal Lazdāns izaicinājis likteni :)

bet principā sakarīgs raksts, man pat tāda doma par paklājiņiem nebija ienākusi prātā. tagad, ja nu nonākšu tādā situācijā vismaz būs ar ko sākt!

202151. viesis 30.maijs 2006 19:29
0 0 Atbildēt

shearer, prieks ka gudrs esi, tad pastaati tagad visiem cik tilti Subaram defaultaa jau ir ar blokji.

202152. viesis 30.maijs 2006 19:30
0 0 Atbildēt

Visaadi gadaas, bet es savus tiiros tepikiisus neliktu zem riteniem!

202156. viesis 30.maijs 2006 20:03
0 0 Atbildēt

nu b.... rakst, es katru nedēļu kautkur iestrēgstu. piem ziemā iestigu uz lauku ceļa, tā ka sniegs pāri halbei, 3 robs un 5 minūtēs ārā, bez jebkādiem tepiķīšiem.

202157. viesis 30.maijs 2006 20:10
0 0 Atbildēt

Cilvēkam notikums, iespaidi veselai nedēļai. Neliedz prieku.

202158. viesis 30.maijs 2006 20:14
0 0 Atbildēt

Wala spriež ļoti loģiski-kas ir Subara klīrenss pret normāla džipa klīrensu???? Tas nekas,ka visi velk. Bet katram ceļam ir tā teikt savs autiņš.Ja ir noteikums,ka mašīna ir tikai viena un jābrauc visur,tad pieturos pie sava Terrano ar 2,7td-pagaidām nevaru žēloties.

202161. viesis 30.maijs 2006 22:08
0 0 Atbildēt

quatto - un viss bus ok

202163. viesis 30.maijs 2006 22:34
0 0 Atbildēt

a cik degvielas nosvilinaaji ar to katlumaaju!?

202166. viesis 30.maijs 2006 23:28
0 0 Atbildēt

Derīgs raksts, lai kādam rastos dūša pacīnīties! Citādi tie jauni gurķi neko nerubī no autobraukšanas un mobilo vai kvatru tikai podavai! Vismaz cilvēks parāda, ka var arī saviem spēkiem izķepuroties!

202167. viesis 30.maijs 2006 23:32
0 0 Atbildēt

Jaani,kas tad ar dzipu noticis,ka jaamauc ar volvikji? :)

202168. viesis 31.maijs 2006 0:04
0 0 Atbildēt

Šīris atkal savā elementā. Viņa bezmotors pat nespēj jaunu hu.jdai getzu 1.6 apdzīt, bet nedo dies kādam pateikt, ka tas draņķis nav ideālākā mašīna lai vilktu roverus no dubļiem un lidotu kosmosā. Mazais dumiķīti, labāk paklausies, ko normāli cilvēki raksta :)

Kas attiecas uz priekšpiedziņu, ar Mazdu 626 2.0L (Šīri, apskaud :) uzsēdos ziemā uz vēdera. Nekas, ar stūres kruķīšanu un šūpošanu palīdu atpakaļ, iebraucu taisnas rises ( lieta notika pret kalnu) un ar ieskrējienu pārlidoju pāri ~60m garam 20% slīpumam. Neesmu ideālākā blīve, bet, domāju, tāds mazgadīgs šīris, kas tikai paļaujas uz bezmotorkvatru, tajā mežā būru palicis, līdz sazvanītu čomus. :)

202169. viesis 31.maijs 2006 0:07
0 0 Atbildēt

Jā, slīpumā sniegs bija autiņam nedaudz zem haubes.

202171. viesis 31.maijs 2006 1:09
0 0 Atbildēt

Piekriitu 202108. viesis, arii pirmais kas ieshaavas praataa bija - Makgaivers :D

202174. viesis 31.maijs 2006 8:17
0 0 Atbildēt

Makgaivers viennoziimiigi! Nubet ar pakaljpiedzinju ir taa pasuudiigi stumties aaraa, ar 200-to turbo-quattro buutu paaris saules uzgriezis un aizbraucis pa mezhu seenes bradaat :D

202175. viesis 31.maijs 2006 9:14
0 0 Atbildēt

Lazdāna kungs! Kāda prāta apgaismības brīdī Jūs izdomājāt braukt ar šo "šķūnītī" salikto a/m?

KRAMS

202176. viesis 31.maijs 2006 9:16
0 0 Atbildēt

Ir gadijies, ka pielijušā, dubļaina laikā nobraucu no kalna, bet atpakaļ nevarēju uzbraukt! Nelīdzēja pat zari, stumšana un tepiķīši! Vienīgais, kas ienāca prātā bij nolaist riepām, apmēram uz pusi, gaisu. Pēc šādas manipulācijas kalnā pārvarēsana nesagādaja itnekadas grūtības! Iesaku pamēgināt, tas darbojas. Starp vitu autiņš man toreiz bija M-412, kam parasti Latvijas ceļi nesagāda problemas!

202179. viesis 31.maijs 2006 9:48
0 0 Atbildēt

Klausiet ko saka 202176. viesis ! Un nevajadzēs nekādus paklājinjus pa dubļiem smērēt. Nolaižam riepas ~ līdz 0,5 bar, un auto izies bez problēmām tur, kur pirms tam pat pusmetru pabraukt nevarēja. Vēlams tikai līdz vadāt komresoru riepu pumpēšanai.

A cien. Cartman_626, kā izskatās, nekad nav braucis ar pilnpiedziņu pa sliktiem ceļiem, ja tik ļoti starā par priekšpiedziņu... un pie tam vēl mazdu... :D

202180. viesis 31.maijs 2006 9:55
0 0 Atbildēt

Nu baigi nocīnījies! :) Saprotu tevi, pašam arī ir bijusi līdziga cīnīšanās gan ziemā pa sniegu, gan vasarā pa smiltīm...

202181. viesis 31.maijs 2006 10:05
0 0 Atbildēt

Cien Indica, ir gadījies pabaudīt kvatras priekus pa aizsnigušu mežu, Audi parādītā caurgājamība man bija pārsteigums un to nevar salīdzināt ar priekšpiedziņu. Bet tāpat palieku pie pārliecības, ka Šīri kritiskā situācijā neglābs viņa 1.8 pilnpiedziņa, jo viņš vienkārši ir dunduks. :)

202183. viesis 31.maijs 2006 10:13
0 0 Atbildēt

0,5bar spiedienā var elementāri atbortot vairumu standartriepu.. Turklāt uz parastas vieglā riepas tas saķeres laukuma pieugums ir niecīgs un palīdz tikai vieglos gadījumos.

202185. viesis 31.maijs 2006 10:24
0 0 Atbildēt

nu tam M-412 varbuut gaisa nolaishana kaut ko dod, jo tam riepas ir pashauras un augstas, bet tagadeejiem standartauto, diezvai tas ko dos, jo sakjeres laukuma palielinaajums ir ljoti nieciigs un tad, kad Tu nonaaksi pie shii leemuma, jau buus par veelu, tad vareetu liidzeet vairs mosh tikai dubults laukums, ko mosh var izspiest tik no kaada dzhipelja, nevis no viegla ielas auto....

202187. viesis 31.maijs 2006 10:50
0 0 Atbildēt

WALA: manam ir blokjis starpasnieks+pakalj+pazeminaatie. taakaa traktoram. :) turbo imprezam gan nenaak blokjis... taadi piiraagi...

202194. viesis 31.maijs 2006 11:16
0 0 Atbildēt

Normāls raxts, tā jebkurš var ielidot...

Vai autors licis lietā arī falšradiatora resti? :))))

202196. viesis 31.maijs 2006 11:32
0 0 Atbildēt

shearer: un cik taadu kaa taaveejais ir , cik zinu tad labi ja 1 no 10.

202197. viesis 31.maijs 2006 11:42
0 0 Atbildēt

WALA: daudzas. parsvara visi universalji bez turbo nak ar blokji.

202198. viesis 31.maijs 2006 11:54
0 0 Atbildēt

labs :)))

202205. viesis 31.maijs 2006 12:34
0 0 Atbildēt

super jauks stasts :)

202206. viesis 31.maijs 2006 12:40
0 0 Atbildēt

Falšradiatora reste pa jaukajiem grants ceļiem kaut kur pakāsās, tagad stārķi un citi putni varēs izmantot par pamatni ligzdu vīšanai.

202208. viesis 31.maijs 2006 12:59
0 0 Atbildēt

202183. viesis : Pats esmu ne reizi vien nolaidis spiedienu riepās (185/65) lai izbrauktu gandrīz neizbraucamus (ne)ceļus. Cik palielinās laukums neesmu mērijis, bet caugājība jūtami uzlabojas. Lai riepa nobortētos pie 0,5 bar ir kapitāli jāārdās, vismaz man nav izdevies nobortēt riepu tādā veidā.

Cartman: Dunduks arī tanku var norakt, ne tikai subāri :) Man gan par imprezu ar 1,6 mikromotoru ir palikušas tikai tās labākās atmiņas - ir gadījies vizināties pavasarī pa izmirkušu pļavu - pat nenospolē!

202212. viesis 31.maijs 2006 13:12
0 0 Atbildēt

Pirms iesēdies ar bezjēdzīgu ''buksēšanos'' sagatavo pamato jau tad, kad jūti ka uz priekšu netiksi...

202215. viesis 31.maijs 2006 13:19
0 0 Atbildēt

Kartmens jau nemaz nezin kas tas impreza tads ir un ko vinsh eed. toties iepeerkot tirguu daarzenjus borscham ir dzirdeejis dazhaadas baumas... :D

202216. viesis 31.maijs 2006 13:25
0 0 Atbildēt

varbūt tāpēc ka tas 1,6 pat nespēj nospolēt? :):)

202217. viesis 31.maijs 2006 13:25
0 0 Atbildēt

Indica

Protams, ka nenospolē, jo jaudas ta nav. Toties ar STi arī uz asfalta nebija problēmu izspolēt.

202220. viesis 31.maijs 2006 13:31
0 0 Atbildēt

žagaru licējs! :) pfff - būtu aizvilcies 100 m dziļāk un saplūcis krietnu klēpi ar egļu zariņiem un pat paklājiņu nebūtu jāsmērē!

202234. viesis 31.maijs 2006 14:21
0 0 Atbildēt

Man vienreiz labi nepaveicās. Bija apmēram februāra beigas, iebraucu mazā meža celiņā, lai aizkātotu līdz jūrai. Tā kā ceļš izrādījās pietiekami stingrs, braucu tik uz priekšu. Pēc ~100m bija neliels uzkalniņš, kurā tā arī netiku. Daudz nesatraucos, aizgāju līdz jūrai, paelpoju svaigu gaisu. Kad vajadzēja sākt atpakaļ ceļu, riteņi (priekšējie) drusku paspolēja un tika cauri stingrajam sniegam, bet mašīnas vēders (ar motoru ieskaitot) nē.

Protams, ka neviens pat netaisījās apstāties, bet pašu spēkiem tikt no tādas situācijas ārā bija praktiski neiespējami. Mašīna gulēja uz ~15cm bieza stingra sniega, zem kura bija ~10cm ne tik stingrs. Finālā viens vietējais izvilka ar kaut kādu 4x4, ja nemaldos, audi.

.

202244. viesis 31.maijs 2006 15:46
0 0 Atbildēt

Audit [?] 30.05.2006 16:24

Tur jau tā fška, ne visur ar Subaru var izbraukt!

------------------------

Nu, vienkaarshi taalaak peec traktora jaaiet :-)))

Hvz, bija man mersis ar automaatu, tagad Volvo ar automaatu un RWD, nekad neesmu ieseedies taa, ka jaavelk, ne zimaa ne vasaraa. Bik piedomaa pie taas lietas un aiziet ...

202253. viesis 31.maijs 2006 16:21
0 0 Atbildēt
202255. viesis 31.maijs 2006 16:37
0 0 Atbildēt

Ej kakt :) Pats pildi

202274. viesis 31.maijs 2006 22:13
0 0 Atbildēt

a es ar NISSAN PATROL maucot pa stigu pārbraucu kautkādam bleķa gabalam, domāju, ka spainim. beigas izrādījās, ka tas bija sporta GOLFS ar zilajām lampiņām pie vējstikla apskalotājiem un uzrakstu uz pakaļējā stikla "satiksimies kapos".

202279. viesis 31.maijs 2006 23:28
0 0 Atbildēt

Malacis autors, še medaļa... :)

Bet ja godīgi, varēja jau Volvo 240 par pilsētas mašīnu nesaukt, tāds tirgus tomātu vāģis vien ir...

202285. viesis 1.jūnijs 2006 0:43
0 0 Atbildēt

Tu Shiri ar džipu laikm neesi braucis. Aizbrauc ar savu subaru no Ventspils līdz užavai pa jūras malu, tad var parunāt, kas tai subarā tik kruts. A džipam tur nav problēmu.

202286. viesis 1.jūnijs 2006 0:54
0 0 Atbildēt

Esi gan Tu mazohists :DDD

202357. viesis 1.jūnijs 2006 13:30
0 0 Atbildēt

.... gatavais Makgaivers ibio ;)

203773. viesis 13.jūnijs 2006 13:28
0 0 Atbildēt

audit: nu sorry veciit, ja tu iebrauc tada vietaa kur uz veedera pakaraas, tad taa jau ir tava nemaakuliiba. jebkursh auto paliek uz vietas ja pakaraas uz vedera.

----------------------

Jebkurš nē :) Ir tāda manta kā Range Rover - tas pats uzpumpē augstāku piekari šādos gadījumos un pats sevi noceļ no špūres :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti