Divas nāves uz lielceļa... (+ foto) (+ atbilde) 154

 
10.jūlijs 2006 11:30

MG222: Vēlos padalīties savās pārdomās par to, cik tomēr bezatbildīgas ir mūsu valsts atbildīgās iestādes un amatpersonas, kam būtu jārūpējas par satiksmes drošību valstī.

Visai agrajā, vakardienas drēgnajā rītā braucu no Siguldas uz Rīgu, kad īsi pirms iebraukšanas Rīgā abās brauktuves pusēs pēkšņi ieraudzīju divas mirušas stirnas, kas acīmredzami bija notriektas... Skats bija briesmīgs un rīta pārdzīvojums stāvēja acīs visu dienu.











Jau sen biju aizdomājies par to, kāda loģika ir šeit uzstādīt tik augstu žogu uz sadalošās joslas? Cilvēkiem? Tie, kas zin - neies, bet tie, kas nezin par žoga esamību, neies tad, JA to REDZĒS! Ja arī cilvēks šo žogu tumsā nespēj pamanīt, tad par tā esamību viņš pārliecināsies tikai tad, kad līdz tam nokļūs! Un, ja viņš līdz tam nokļūst sveikā, tad atpakaļ atgriežoties var notikt tieši tas pats, kas ar šīm nabaga stirniņām..

Kāda loģika, žoga uzstādītāj-slepkava? Paskaties, kā tas notiek civilizētās eiropas valstīs, piemēram, Vācijā, kur nožogojumi tiek izmantoti gar abām ceļa pusēm, ar domu, lai neviena dzīva radība nevarētu nokļūt uz ceļa braucamās daļas. Aizbrauc uz Zviedriju vai Norvēģiju...

Savukārt Latvijā žogs tiek uzstādīts tā, lai nabaga dzīvnieciņš vienu un to pašu brauktuvi šķērsotu DIVAS REIZES, turp un atpakaļ! Šis ir kārtējais apliecinājums tam, ka, it kā, satiksmes drošībā ieguldītie līdzekļi - sevi nav attaisnojuši. Kas to zin, varbūt žoga otrā daļa rotā kādas villas teritoriju...

Un starp citu, Amatpersona, ir arī tāda ceļa zīme kā "Savvaļas dzīvnieki", kuru šad tad mēdz uzstādīt.

Neskatoties ne uz ko un ņemot vērā šo amatpersonu vienaldzību pret mūsu valstī notiekošo, šajā jomā, minētās fotogrāfijas tiks publicētas arī citu valstu portālos, lai rastu priekšstatu par to (idiotismu), kas notiek Latvijā!

Ar cieņu, cilvēks,
kam rūp drošība uz Latvijas ceļiem, MG222


iAuto pilnībā pievienojas MG222 veidoklim - žogs starp brauktuvēm ir nejēdzība. Šis raksts ir nosūtīts uz CSDD un Latvijas Valsts Ceļiem - gaidām komentārus.


Atbilde no Latvijas Valsts Ceļiem:

Atbildot uz Jūsu 2006. gada 6. jūnija jautājumu par žoga uzstādīšanas pamatojumu sadalošajā joslā uz autoceļa A2 Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža, informējam:

1. žogs sadalošajā joslā ir uzstādīts, lai mazaizsargātie satiksmes dalībnieki – gājēji, velosipēdisti – nešķērsotu ceļu tam neparedzētās vietās, bet gan izmantotu jaunuzcelto gājēju tiltiņu;

2. izvērtējot pēdējo trīs gadu statistiku par ceļu satiksmes negadījumiem, kuru iemesls ir dzīvnieka izskriešana uz ceļa brauktuves, uzbraukšana dzīvniekam sastāda ļoti nelielu daļu, apmēram 1,5%, no kopējā valstī notikušo ceļu satiksmes negadījumu skaita un šādos ceļu satiksmes negadījumos cietušo un bojā gājušo ir 0,2% no visiem cietušajiem un bojā gājušajiem. Salīdzinoši uzbraukums gājējiem dod vairāk kā 36% no ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušajiem. Pamatojoties uz iepriekš pieminēto, VAS „Latvijas Valsts ceļi” uzskata, ka galvenā prioritāte satiksmes drošības paaugstināšanā ir ceļu bīstamo vietu apgaismojuma, gājēju pāreju (arī divos līmeņos) un gājēju celiņu izveidošana un aprīkošana, kas varētu ievērojami samazināt satiksmes negadījumos cietušo un bojā gājušo skaitu.

3. ierobežota finansējuma apstākļos VAS „Latvijas Valsts ceļi” neredz iespējas par prioritāti izvirzīt speciāla nožogojuma izveidošanu bīstamākajos ceļa posmos, kur ceļu tuvumā ir iespēja meža dzīvnieku šķērsošana.

Ar cieņu,
VAS "Latvijas Valsts ceļi"
Satiksmes organizācijas pārvaldes
ceļu būvinženieris
Jānis Vasaraudzis
 
Visi komentāri
 
202828. viesis 6.jūnijs 2006 8:03
0 0 Atbildēt

nu, raudāsim?

dzīve ir skarba .

202829. viesis 6.jūnijs 2006 8:05
0 0 Atbildēt

Muļķis.

202830. viesis 6.jūnijs 2006 8:14
0 0 Atbildēt

autor, aizej pie ārsta.

202831. viesis 6.jūnijs 2006 8:14
1 0 Atbildēt

Kāds ir pamatojums - žoga vajadzībai ceļa vidu ????

Ja norobežo, tad norobežo ceļa malas - a pie mums, kā jau pie mums ......

maxxim say !

202832. viesis 6.jūnijs 2006 8:19
1 0 Atbildēt

cilvēks nekad nav izcēlies ar spēju sadzīvot ar apkārtējo vidi - varbūt šīs problēmas aktualizācija palīdzēs mainīt situāciju - visu cieņu autoram!

202833. viesis 6.jūnijs 2006 8:26
0 0 Atbildēt

Es ar sho skatu vakar redzeju. Tam sietam jau tochna logikas nav

202836. viesis 6.jūnijs 2006 8:39
1 0 Atbildēt

Nebaidieties, tūlīt nojauks restes un uzmūrēs mūri pa vidu, lai mušas arī sitas nost.

202838. viesis 6.jūnijs 2006 8:46
1 0 Atbildēt

uupizz, pie aarsta iesi tu (pareizaak sakot tevi vediis pie patalog-anatoma) tad kad shaada stirninja izmisiigi "vazaajoties" pa celju un netiekot paari smuki ietrieksies tava auto prieksheejaa stiklaa, ar galvu un kājām izšķaidīs to un piezemēsies uz tava un tava pasažiera galvaskausa un krūškurvja... pat ja tu brauksi ar atljautiem 90 kmh, tas visticamaak var buut letaali jums abiem...

tas pirmkaart.

otrkaart - tieshaam shaads zhogs ir "logikas" kalngals... ja jau dara, tad varbuut liidz galam ??? - zhogu abaas celja pusees, lai jau tieshaam neviena dziiva radiiba, saakot ar stirnu, vieteejo klibo babuli un beidzot ar alkoholikji Imantu kas atgriezhas no gatera "polučkas" dienā nevazātos pa šoseju ?

tiešām - absurds... no abām šosejas malām līdz sadalošai joslai tiek i cilvēks i dzīvnieks, jau radot draudus sev un citiem, tad atduroties pret nejēdzīgo žogu ir spiests vai nu šķērsot šoseju vēlreiz vai nu klejot pa sadalošo joslu "cauruma" meklējumos, šādi vēlreiz apdraudot sevi un satiksmes dalībniekus...

202839. viesis 6.jūnijs 2006 8:47
1 0 Atbildēt

Tas zhogs ir mentiem, lai nesrien paari

202841. viesis 6.jūnijs 2006 8:49
0 0 Atbildēt

Tas zhogs ir domaats vietejiem iedzivotaajiem kuri nez kapeec iedomaajas sevi par Australijas kenguriem.

202843. viesis 6.jūnijs 2006 8:56
1 0 Atbildēt

Pilnībā pievienojos autora un iAuto nostājai šinī jautājumā. Pat Lietuvā tiek celtas sētas lielceļu malās. Pie mums kaut kā tomēr viss notiek čerez Ž. Taču domāju, ka jautājums ir apspriežams nedaudz augstāk par CSDD līmeni.

202844. viesis 6.jūnijs 2006 9:00
1 0 Atbildēt

Vēl varētu pajautāt, kam galu galā būtu jāsavāc mirušie dzīvnieki. Uz Jelgavas šosejas piem. kāda lapsa nogulēja šosejas malā aptuveni mēnesi. Jau par tradīciju izvērtās simboliska sveicināšanās ar trešdaļu dzīvnieka. Tā arī nesapratu, kas viņu no ceļa novāca, kāds šoferis, jeb kāds speciāls dienests?

202845. viesis 6.jūnijs 2006 9:03
0 1 Atbildēt

1)Komentāri par to, ka kādam jātiek atpakaļ pāri divām joslām ir bezjēdzīgi, jo arī uz priekšu ir divas joslas.

2)Riesta laiks?

3)Žogs, lai slimi cilvēki nelien pāri.

4)Cik viss pie mums ir slikti! :)

202849. viesis 6.jūnijs 2006 9:14
0 1 Atbildēt

Nu tik stulbi spriedelēt var tikia Latviešu gudrinieki ce;ju satiksmes eksperti atradussies...Nebija zzoga bij suudiigi, ir zzogss atkal suudiigi...nu tak atdziisties, ka deelj taa zoga ir daudz mazaak avaariju ar bojaagaajussiem cilveekiem, kaa buutu bijis ja taa zoga liidz ssim nebuutu... un par to ka vajag zzogu abaas pusees visiem tas ir skaidrs ka tas buutu ideali, bet zinot zoga izmaksas, tad iedomajaties cik tas izmaksaatu....Nu nav Latvija tik bagaata valsts lai vareetu taisiit tadus celjus kaa Vacija un citaas lielvalstiis...Tad jau labaak lai te ir viens zogs pa vidu un veel vienu taadu passu pa vidu veel novelk uz Juurmalas straases, nevis vienaa vietaa uztaisa zogu abaas pusees...Domajiet reaali uz esiet reaalisti....Nedziivojam veel Vaacijas liimenii!

202851. viesis 6.jūnijs 2006 9:20
0 0 Atbildēt

Vajag paskatīties, kā žogi tiek taisīti citur. Netiek betonēti nekādi metāla mieti, tik vien kā iedzīti koka, pie kuriem piesien vislētāko žogu. Domāju, tas ir daudz lētāk abās pusēs par tiem, kas tiek taisīti šoseju vidū.

202854. viesis 6.jūnijs 2006 9:26
0 0 Atbildēt

Starp citu, sestdien pie Garkalnes bija tieši tāds pats iznākums briežu govij.

202855. viesis 6.jūnijs 2006 9:27
1 0 Atbildēt

Lohi, kuri atstāja stirnas ceļmalā. Tāda žračka sanāktu :) Un ādas sievasmātei.

202856. viesis 6.jūnijs 2006 9:27
1 0 Atbildēt

dzipo - žetons Tev..:)))

bet ja nopietni autors pareizi saka un arī citi, ka loģikas īsti nav, ja jau likt, atd mazāku bet abās pusēs... cik reizes varu teikt, ka te ir banānu republika...:))

202857. viesis 6.jūnijs 2006 9:29
1 0 Atbildēt

Zel dzivniekus.... Ari autovaditajiem ir lielakas iespejas saja cela posma sabraukt kadu dzivnieku jo sis nabags ir apjucis un nezin kur skriet! Labak butu tos tukstosus kurus samaksaja ministriem kompensacijas ieguldijusi kautkur lietderigi....luk pir piemers kur to naudinu toc vajadzetu piesaistit.

202858. viesis 6.jūnijs 2006 9:30
1 0 Atbildēt

Es par zogu abaas pusees, jeb ari vispar nevajag pa vidu. Taisnibu sakot cik tur esmu braucis neesmu nekad redzejis , ka kads cilveks tur ietu pari.

202860. viesis 6.jūnijs 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Pareizi, Vācijā šodu žogu nav, jo nav stirnu, bet cilvēki ir disciplinētāki. Un var būt ka tās stirnas nav nobrauktas, bet mirušas ar jauno stirnu gripas paveidu...

202861. viesis 6.jūnijs 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Pats esu uznesies virsū stirnai - nevienam neiesaku! Taču kāda velna visi perās par žogu, caur kuru starp citu tajā pašā zviedrijā tie dzīvnieki pamanās tikt cauri.

Pret dabu ar nekādiem žogiem nepacīnisies!

202865. viesis 6.jūnijs 2006 9:36
1 0 Atbildēt

Īsti nesaprotu _PN_ satraukumu - Kas tad notiktu smagas avārijas ar ugunsgrēku gadījumā?

202869. viesis 6.jūnijs 2006 9:46
0 0 Atbildēt

_PN_

muagha gha gha gha :D humorists :D :D :D

202870. viesis 6.jūnijs 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Hmm... Man līdz šim likās, ka ir 4 nevis 2 debess puses... :D

202871. viesis 6.jūnijs 2006 9:48
0 1 Atbildēt

labāk stirna nekā piedzēries sēņotājs! kurš tur mēģinātu pār barjeru pārlist!

dii 12.decembris 2014 11:24
0 0 Atbildēt

vien atceries ka tā stirniņa saskrējās ar kādu, kuram iespējams ģimene mašīnā bija... mazi bērni... kas pēc trieciena visi slimnīcā....

202872. viesis 6.jūnijs 2006 9:57
0 0 Atbildēt

zheel stirninju :(

202873. viesis 6.jūnijs 2006 9:59
0 0 Atbildēt

Ir gadījies tai posmā zvēru notriekt, paveicās, ka mazu mežacūku paķēru, mamma skrēja pa priekšu...paveicās, autiņam priekša bija labi pabojāta jau no mazuļa, kas būtu, ja lielo būtu paķēris - HVZ :(

202875. viesis 6.jūnijs 2006 10:09
0 0 Atbildēt

A vot tieši tāda stirna manam autiņam ar lēkšanu uzlēca Jēkabpilī - pilsētas robežās. Tas bija viens moments, pirms sadursmes pat nepaspēju uzsākt bremzēt! No kurienes uzradās - nezinu, paslēpties tai nebija kur - neviena sakarīga koka vai krūma.

202878. viesis 6.jūnijs 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Žogs var būt ari pa vidu, bet tad viņam ir jabūt redzamam! T.i. necaurspīdīgam - dēļu, nevis sieta...

202880. viesis 6.jūnijs 2006 10:23
1 0 Atbildēt

Piekriitu ka tam zhogam pa vidu nav pilniigi nekaadas jeegas. Mezhazveeri tiek notriekti katru dienu un varbuut tas nav tas, par ko buutu jaacelj breeka. Vienkarshi shis gadiijums celj gaismaa atbildiigo amatpersonu nespeeju objektiivi spriest par projekta lietderiibu.

202882. viesis 6.jūnijs 2006 10:24
0 0 Atbildēt

Zhogs abaas puses tas ir forshi, bet IMO nebuut ne droshaak kaa shaads te pa vidu - jo

1) kaa jau Latvijaa tas zhogs visticamaak ljooooti atri kaut kur beigsies un dziivniekam neviens neiestaastiis ka pa asfelteeto dalju nau ko vazaaties - un nebuus nekaadas briinums ka kaads buus aizvazaajies tik taalu jau iezhogotaja teritorija ka vairs tieshaam nezinas kur likties. Shtaa vismaz tam ir iespeeja likt atpakalj mezjaa.

2) Muusu seenjotaaju un piedrazotaaju tautas kultuura ir taada ka aatri vien shajos zhogos paraadiisies caurumi - un tas veel mazaak veicinaas droshibu uz celjiem.

Tas ko es ieteiktu shaja situacija ir taapat ka te jau ieprieksh viens - uztaisiit sho zhogu pa vidu - bet necaurspiidiigu, lai var braukt ar taalajaam gaismaam un celjamalas iztiiriit nu vismaz 10 metru atstatumaa no celja.

Principaa taa ir Lv iipatniiba ka mums ir diezgan bagaata dziivnieku valsts - Vaacieshi ar to nevar iipashi lepoties, un lidiz ar to taadu zhogu uzstaadiishana reizee arii kljuust par dabas aizsardziibas pasaakumie - kas vinjiem nav mazsvariigi.

202885. viesis 6.jūnijs 2006 10:35
0 0 Atbildēt

nav žogs-sūdīgi, ir žogs- sūdīgi, ir divi žogi- atkal sūdīgi, jo bedres tak nesataisīja utt. ejiet jūs vienkārši podā, pamuļķīši !!!

Īrija jau jūs gaida, intelekta megazauri !!!!

202886. viesis 6.jūnijs 2006 10:35
0 0 Atbildēt

Krūmos salikt žīmes, ka šosejai pa vidu ir žogs. Citur ceļa malās māk asprāti salikt visādas zīmes, ka stulbs var palikt, bet mežā un krūmos vai tad nevar salikt?

Ceļa kārtībniekiem būs ko darīt - sodīs zvērus, nevarēs samaksāt - uz pannas.

202888. viesis 6.jūnijs 2006 10:43
0 0 Atbildēt

Žogs tika uzlikts priekš cilvēkiem, lopiņu žēl un kārtējo reizi ir apstiprinājies tas, ka atbildīgās amatpersonas ar galvu richtīgi nedraudzējas.

202889. viesis 6.jūnijs 2006 10:45
0 0 Atbildēt

žogs vidū izmaksā tieši uz pusi lētāk nekā malās, par pārējo netiek domāts

202895. viesis 6.jūnijs 2006 11:23
0 0 Atbildēt

...Skats bija briesmīgs un rīta pārdzīvojums stāvēja acīs visu dienu...

Tāpēc jau laikam maximāli daudz bildes sataisīji :D kaut kāds mazohisc :D

202897. viesis 6.jūnijs 2006 11:26
0 0 Atbildēt

diemžēl latvijā izvēlas sakārtot ceļus tādā veidā, kā , uzliekot kādus aizliegumus, ierobežojumus , utt. jo tas jau ir vieglāk.

202902. viesis 6.jūnijs 2006 11:39
0 0 Atbildēt

Biju Lietuvā, tur pat ceļiem, kuri nav paši galvenie bija žogs gar abām meža pusēm... nekāds mega lielais, bet pietiekams lai dzīvnieki netiktu uz ceļa!

202903. viesis 6.jūnijs 2006 11:41
0 0 Atbildēt

Senukaja lats metraa zhogs maksaa. :D bez stabiem. bet iepirkuma cena taadam vareetu buut 40 - 50 kapeikas.

kaut kaa diivaini ir ar to zhogu.

202904. viesis 6.jūnijs 2006 11:42
0 0 Atbildēt

Tā iet kad valsts līmenī meža dzīvniekiem nemāca satiksmes noteikumus! Par ko mežsargiem algu maksā???

A ja pa nopietnam - šādu nožogojumu var uzstādīt apdzīvotās vietās kur meža zvēri neblandās (piemēram Ikšķilē tads ir). Bet ārpus apdzīvotās vietas šādu žogu uzstādīt ir manuprāt noziegums. Cilvēks sapratīs kas par lietām un ies atpakaļ. Meža dzīvnieks to nesparot un turpina blandīties pa ceļa braucamo daļu meklējot vietu kur tikt tālāk turpināt savu ceļu. Vai nu tādā gadījumā žogs vispār ir jānovāc lai dzīvnieks var netraucēti pārvietoties pāri šosejai maksimāli ātri pametot braucamo daļu, vai arī žogam ir jābūt abās pusēs tā lai dzīvnieki vispār netiek uz šosejas.

P.S. - Šito rakstu uz WWF vajadzētu vēl aizsūtīt.

202905. viesis 6.jūnijs 2006 11:42
0 1 Atbildēt

Ko dara mednieki, ka mezha lopi shitaa ir savairojushies?

202907. viesis 6.jūnijs 2006 11:49
0 0 Atbildēt

To _PN_: Nevajag jau Ķīnas mūri celt gar ceļa malām. Smagas autoavārijas gadījumā žogs tik un tā tiks noārdīts, kā arī cilvēkam nav problēmu ārkārtas situācijā žogu salauzt vai pārrāpties tam pāri. Starpcitu Vācijā uz bāņiem gar abām bāņa pusēm mēdz būt 3-4 metrus augsti žogi kurus nevar ne salauzt, ne pāri tiem pārlīst (kārtīgi no metāla plāksnēm vai dēļiem uzbūvēts tā lai nelaistu cauri troksni). Ik pa gabalam ir ierīkotas vienkārši durvis un ārkārtas telefons. Bet tādu murgu kā žogs sadalošajā joslā neredzēju.

202908. viesis 6.jūnijs 2006 11:50
0 0 Atbildēt

Nepilnas divas nedēļas atpakaļ šajā paša vietā uz šosejas stāvēja trīs aļņi. Nepaspēju nobremzēt. Viens gar zemi. Nokrita blakus joslā, kur tam pilnā ātrumā pāri pārbrauca kravas auto ar garo piekabi.

202909. viesis 6.jūnijs 2006 11:51
0 0 Atbildēt

Viesi 202895 Tu nu gan esi IDIOTS, ja jau par visu tik paņirdz.Ko lien nopietnās diskusijās, ja ar galvu pašam nav viss kārtībā?A nu pazūdi uz mazgadīgo portāliem...

202912. viesis 6.jūnijs 2006 12:05
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu autoram, bet shai valstii, kurai pie varas ir zagli un pedofiili nav briinums, ka iet bojaa savvajas dziivnieki. Liidziiga situaacija ir ar gaajeejiem uz Juurmalas shosejas posmaa no Ulmanja gatves un Lielirbes krustojuma liidz pagriezienam uz Liepaajas shoseju. Tur kaa pashnaavnieki meegina nokjuut maajaas simtiem cilveeku shcheersojot 4 joslas pakjauot sevi naaves briesmaam, kaa arii adraudot autovadiitaajus. Neviens nekustina ne ausi, ka vajag uzstaadiit gaisa paarvadus vai izveidot tuneljus. Viss ko mees ieguustam ir tas, ka darba rokas pamet Latviju un tuvaakaa laikaa savas atejas Saeimaa deputaati magaas pashi.....

202914. viesis 6.jūnijs 2006 12:12
0 0 Atbildēt

Pielauju ka zogs bija paredzets abaas puses tikai kaadam tagad ir zogs ap maju smiekligi lidz asaram bet fakts

202915. viesis 6.jūnijs 2006 12:15
0 0 Atbildēt

Žogam ir arī vēl viena funkcija - samazina pretimbraucošo auto gaismu starus, tādējādi neapžilbinot vadītāju.

P.S. Vācijā arī tiek uzstādīti žogi sadalošajā joslā tieši šim mērķim.

202916. viesis 6.jūnijs 2006 12:15
0 0 Atbildēt

Rīta pārszīvojums stāvēja acīs visu dienu, tomēr tas netraucēja apstāties un no visiem rakursiem sabildēt beigtos dzīvniekus.

202920. viesis 6.jūnijs 2006 12:29
0 0 Atbildēt

To risks: Vienīgi dzīvžogus sadalošajā joslā manīju. Nu un protams triecienbarjeru.

202921. viesis 6.jūnijs 2006 12:30
0 0 Atbildēt

Parasti sadalošajā joslā uz autobāņiem, braucot kalnā vai lejup šādus žogus taisa, bet ne visur.

202923. viesis 6.jūnijs 2006 12:49
0 0 Atbildēt

Buutu vismaz buka sashlikam kaadu gabalinju panjeemis :)

202925. viesis 6.jūnijs 2006 12:59
1 0 Atbildēt

Nu lūk redzam kādas ir sekas "Latvijas autobānim", LV amatpersonas mīl atstāt pusdarītus darbus, ja būtu siets ārmalās un dzīvniekiem speciāli izbūvētas ejas tad jau būtu OK, pirms gada ciemojoties Austrijā skatijos TV un redzēju ka vietējā TV diskutēja: ka tiek pa šauru būvētas ejas "animāļiem" un vietējie zaļie cīniesies par to..... Būtu interesanti dzidēt komentus no Austriešu zaļajiem par šo situāciju......domāju redzot šos kadrus LV būtu melnais punkts viņu kartēs

202930. viesis 6.jūnijs 2006 13:24
0 0 Atbildēt

_PN_ [?] 06.06.2006 09:33 Gribētu redzēt, kas notiktu, ja uz ceļa ar žogu abas pusēs notiktu smaga avārija ar ugunsgrēku.

1) Glupais jau izteicās, ka eksistē vairāk par divām debess pusēm. Vai tad nu mežs sāks degt tā draudīgi ielokā un un nāks virsū no trim pusēm? :)

2) Te jau izskanēja ideja par to, ka tiem žogiem nevajag būt nekādiem ūber ņiprajiem. Attiecīgi, ja ugunsdzēsējiem jātiek klāt, var ar savu mašīnu bez problēmām izgāzt. Negadās tik bieži ugunsgrēki tieši precīzi šosejas malā.

Tikai te ir atkal viens BET - ja žogs būs tāds viduvējas stingrības, vai gadījumā vietējie aborigēni neveidos sev caurumus, kur izlīst. Tāds nu ir tas vidusmēra Latvijas iedzīvotājs, ņems un bojās valsts īpašumu, ka tik pašam ērtāk. Teorētiski jau var saprast tantuku, kuram ar slimām kājām negribās brist 2km kaut kur apkārt, lai nonāktu ceļa otrā pusē uz autobusa pieturu piemēram. Bet tikai teorētiski.

202932. viesis 6.jūnijs 2006 13:30
0 0 Atbildēt

Atvars [?] 06.06.2006 12:05 Neviens nekustina ne ausi, ka vajag uzstaadiit gaisa paarvadus vai izveidot tuneljus.

Bet cik tad tos pārvadus jāliek? Pie katrs no meža iznākošās takas? Atceries, ka pavecāki tantuki nesoļos pat ne simts metrus līdz pārvadam un otrā galā tikpat atpakaļ, ja varēs tikt pāri pa taisno.

202935. viesis 6.jūnijs 2006 13:40
0 0 Atbildēt

Žogs laikam ir pret tiem idiotiem, kas lien pāri ceļam un sitas nost.

202936. viesis 6.jūnijs 2006 13:40
0 0 Atbildēt

Жел стирниняс

202938. viesis 6.jūnijs 2006 13:50
0 0 Atbildēt

Nav teikts, ka dzīvnieku žogā nevar būt vārtiņi. Domāju, ka tos pat vajadzētu!

202939. viesis 6.jūnijs 2006 13:51
0 0 Atbildēt

Vajadzētu uzstādīt "šlagbaumus"dzelzsceļa pārbrauktuves vidū... Būtu interesants skats...

202950. viesis 6.jūnijs 2006 15:08
0 0 Atbildēt

Beļģijā, piemēram, ir bānis, uz kura sadalošās joslas (tāda platāka un ar krūmeļiem) dzīvo vesels bars zaķu / trušu. Sēž zālītē ~1 m no 3. joslas, vēro uz >120 km/h braucošas mašīnas un grauž zāli. Neviens zaķu ēdājs pāri 3 joslām klāt netiek...

202951. viesis 6.jūnijs 2006 15:14
0 0 Atbildēt

tas zogs noteikti domaats, lai cilveeki nelien paari kaa uz Juurmalas sosejas. tam ar to stirnu nav nekaada sakara, taa kaa autors var atslaabt.

202952. viesis 6.jūnijs 2006 15:16
0 0 Atbildēt

202951. viesis 06.06.2006 15:14

tad kad tev tas divas stirnas uzliks virsu pats varesi atslabt

Redaktors 6.jūnijs 2006 15:17
0 0 Atbildēt

Tam žogam ir tiešs sakars ar meža zvēriem - tos notriec tāpēc, ka žogs nav uzlikts ceļa malā, bet gan pa vidu.

202956. viesis 6.jūnijs 2006 15:49
0 0 Atbildēt

nu, un ja uzliktu abās malās, tad tā stirna tur bizanētu pa visām četrām joslām šurpu turpu no vienas sētas līdz otrai.

un tas būtu labāk ? tad atkal visi te aurotu, ka uzlikuši divas sētas nevis vienu, un tagad tā stirna nevar tik viegli tik nost no štrāses.

nevajag no viena grāvja otrā maukt !!!

202957. viesis 6.jūnijs 2006 15:52
0 0 Atbildēt

Kā tad tā stirna tur tiktu, ja jau būtu sētas no abām pusēm? Un pat ja tiktu, tad tas nebūtu nekas vairāk kā izņēmums.

Izskatās, ka neesat bijuši civilizētās zemēs ar auto, tad atliktu tikai nopūsties par to murgu, kas mums uz ceļiem darās.

202958. viesis 6.jūnijs 2006 15:56
0 0 Atbildēt

202957. viesis: muļķis esi ?

kur tu esi civilizētās zemēs redzējis žogu, kurš nekad nebeidzas ?

202960. viesis 6.jūnijs 2006 15:59
0 0 Atbildēt

Ar kādām tiesībām autors un co. nosauc citus par idiotiem un slepkavām, ja paši nesaprot žoga esamības jēgu?

202961. viesis 6.jūnijs 2006 16:03
0 0 Atbildēt

nu tauta, nav ko te daudz runāt, ŽOGU VAJAG ABĀS PUSĒS, NEVIS PA VIDU. Un diskusijai beigas... vissssss, lai tas būtu pēdējais komentārs!!!

Redaktors 6.jūnijs 2006 16:04
0 0 Atbildēt

Tikko no Norvēģijas - žogs nebeidzas vismaz kilometrus 5 un tad ir speciāla pāreja, kur zvēriem iet pāri. Protams, apzīmēta ar attiecīgu ceļazīmi.

Viesim no IeM: mums nav jāsaprot, ko tie cilvēciņi bija domājuši, kad uzlika žogu starp brauktuvēm. Pietiek ar to, ka saprotam, kāda no tā ir muļķība iznākusi.

202963. viesis 6.jūnijs 2006 16:06
0 0 Atbildēt

IeM izskaidro to jēgu... viegli jau pateikt, ka citi neko nerubī....

Redaktors 6.jūnijs 2006 16:08
0 0 Atbildēt

Jāpagaida Latvijas Valsts Ceļu atbilde - varbūt tur būs kāda sakarīga atbilde, kāpēc ārpus apdzīvotas vietas nepieciešams šāds žogs.

202965. viesis 6.jūnijs 2006 16:09
0 0 Atbildēt

IeM straadaa gudri cilveeki, to var redzeet! Nee, to arii var just!!! :)

202966. viesis 6.jūnijs 2006 16:22
0 0 Atbildēt

Un tāpēc autors apstājās, droši vien šķērsojot nepārtraukto līniju, lai safočētu beigtas stirnas!

202967. viesis 6.jūnijs 2006 16:25
0 0 Atbildēt

Jā, ir cilvēki, kuriem viss ir pie d*****, lai tikai varētu ierakstīt kādu stulbu komentāru.

202968. viesis 6.jūnijs 2006 16:33
0 0 Atbildēt

Skatiities vajag savaadaak... labaak viens zhogs nekaa neviens!!! Lai visaadi seenjotaaji neloznaa paari. UN dienaa redz zhogu labi... bet naktii... kad varbuut sliktaak redzams... nav taada intensiiva satiksmes pluusmai lai neaizietu droshi un nepaskatiitos. Taa kaa tavi argumenti ir nederiigi!!!

imho tiek analizeetas migraacijas takas celjot shaadas seetas.

Latvieshiem vienmeer viss ir slikti un jaasuudzas pa visu pasauli...

202970. viesis 6.jūnijs 2006 16:44
0 0 Atbildēt

Glupais [?] 06.06.2006 08:56

Pilnībā pievienojos autora un iauto nostājai šinī jautājumā. Pat Lietuvā tiek celtas sētas lielceļu malās. Pie mums kaut kā tomēr viss notiek čerez Ž. Taču domāju, ka jautājums ir apspriežams nedaudz augstāk par CSDD līmeni.

==========================

Jaa, tiek Lietuvaa celtas seetas abaas celja malaas, un tieshi taadaa posmaa es pagaajushovasar 3.30 no riita gandriiz ienesos vismaz 4 , ja ne vairaak beigtaas stirmaas :-( Izskatiijaas, kaa lopkautuvee :-( Aciimredzot trucks naktii bija pacenties :-(

202971. viesis 6.jūnijs 2006 16:46
0 0 Atbildēt

Es stirnu notriecu braucot uz jelgavu, tur arii varbuut vajag seetu abaas pusees :D :D

202972. viesis 6.jūnijs 2006 16:49
0 0 Atbildēt

mans viedoklis ir tāds: daudzi te cenšās popularizēt latviešiem tik populāro **pieticību** - sak' žogs ir pa vidu, daži meža zvēri beigti, bet ar to ir jāiztiek, vairāk un labāk nevar, nav naudiņas un neliekas, ka vispār kaut ko vajadzētu mainīt, situācija ir pilnīgi normāla un visi, kas izsaka sašutumā savu viedokli ir vienkārši sūdzambībeļi un vienmēr neapmierinātie... nezinkāpēc atmiņā nāk arī tas, cik "bagātā" Latvija plāno ieguldīt ārkārtīgi nepieciešamajai "gaismas pilij"

202973. viesis 6.jūnijs 2006 16:50
0 0 Atbildēt

Briesmīgi... :(

202974. viesis 6.jūnijs 2006 17:03
0 0 Atbildēt

2 202972. viesis

Runa nav par pieticiibu - runa ir par reaalo situaaciju, ko dos tev zhogs abpus celjam ~ 1 km garumaa - domaa stirnas tur neimaldiisies vai citi mezha vai maajdziivnieki. Un kaa domaa taas pashas stirnas kad vinjaam nebuus starp tiem 2 zhogiem kur likties buus drausmiigi mieriigas un raatni tupees pie viena no zhogiem vai leenaa gaitaa ies tajaa virzienaa kur seeta beidzas lai var ieliist mezjaa !?!?!? NU nestaastiet !!!

Manupraat pashlaik njemot veera reaalo situaaciju ir labaak ka ir zhogs pa vidu, ja no taa vispaar ir jeega (???) un jebkuri uzlabojumi shaja vieta ir tikai un vienigi pieljaujami gadiijumaa ja tie ir kaadas konkreetas plashaakas sisteemas sastaavdalja. Es esmu kategoriski pret ja shaadi zhogi stiepajas tikai 1 -2 km garumaa, jo mezjs sheit stiepjas krietni lielaakaa garumaa gar sho shoseju.

202975. viesis 6.jūnijs 2006 17:13
0 0 Atbildēt

Nu bet pie mums jau domā ar di..! Vai ta kādai amatpersonai interesē kautkadi dzīvnieciņi, HA. Galvenais jau uztaisīt kautkādus gļukainus prjektus pa minimālām izmaksām no ES un pārējo kapostu kabatā. Paskatieties kā ir Somijā, neviens lopiņš netiek uz šosejām visur žogi.

202979. viesis 6.jūnijs 2006 17:49
0 0 Atbildēt

Viesi no IeM, varēji tad apgaismot mūs, nesaprātīgos, kādiem mērķiem kalpo šis konkrētais žogs sadalošajai joslai pa vidu?

Man domāt, ka šo naudiņu, ko iztērēja šīs sētas celtniecībai tiešām būtu labāk ieguldījuši dzīvžoga radīšanai: gan skaistums, gan skābeklis, gan nomaldījušies lopiņi cauri var izspraukties un riskējot otrpusžoga uzskriet autiņam, reālāk iemukt pretējā mežā.

Man vairāk par dzīvnieciņiem tomēr ir žēl to ļaužu, kuru vadītajā auto ieskrien šis pats stirnēns, jo sekas ne vienmēr ir tikai autolūžņi:(

Pievienojos tiem, kuri teic, ka sēta( ne šāds monumentāls un nevajadzīgi dārgs veidojums-slazds dzīvniekiem un autovadītājiem) vajadzīga abpus ceļam, bet ne jau nu pa vidu!

202980. viesis 6.jūnijs 2006 18:08
0 0 Atbildēt

njaa ,nevienaa valstii,kuraa esmu bijis .neesmu redzeejis taadu zogu pa vidu. zogi parasti ir gar malam.kaut gan viens pa vidu ir leetaak nekaa divi gar malaam...

202981. viesis 6.jūnijs 2006 18:10
0 0 Atbildēt

Rivoli [?] 06.06.2006 17:49

neesmu no tās tur iestādes, bet priekš īpaši tupiem varu paskaidrot, ka šis žogs ir domāts, lai divkājainie lopi neskrien pāri kur pagadās. esmu atskatījies līķus uz Ulmaņa gatves pie Sky. tur šāds žogs PA VIDU sen ir vajadzīgs.

un tagad padomā kas ir svarīgāk - cilvēka dzīvība vai dzīvnieka dzīvība ? laikam arī ļoooti sarežģīts uzdevums !

un nevajag demagoģiju par nevainīgām stirniņām. kaut kādas pediņu gaudas, ibio !!!

202982. viesis 6.jūnijs 2006 18:25
0 0 Atbildēt

Viesi202981, laikam esmu tiešām īpaši tupa, jo pat neiedomātos līst tur pāri.Divkājainiem lopiņiem daba devusi īpašas privilēģijas-domāt un paredzēt, ja nē tad žogs pirms brauktuves būtu daudz efektīvāks, nekā pa vidu, jo tiem, kas neredz, nedomā-tiem žogs kļūst redzams, tad, kad tajā jau ir ieskriets.

Attiecībā uz to padomāšanu: pārlasi rūpīgāk, ko es rakstīju...

Par tiem pediņiem un demagoģijām: nu ieskaties tā dziļāk sevī... :)

202983. viesis 6.jūnijs 2006 18:37
0 0 Atbildēt

Blin es šobrīd esmu Francijā, un cik redzu žogi ter ir daudz, vienīgi nevienu žogu neredzu pa vidu ielai, tikai abās ielas pusēs. Tā kā tas ibio no IeM, lai paskaidro savu gudro domu par žogu vidū?????

202985. viesis 6.jūnijs 2006 18:48
0 0 Atbildēt

Rivoli [?] žogam no abām pusēm ir jēga, ja to uztaisa:

1) ārpus apdzīvotas vietas;

2) pietiekošā garumā, t.i. vairāki kilometri, kā minimums;

tas nozīmē ieguldīt uzreiz palielu summu. tajā pat laikā Ulmaņa gatvē tāds žogs ir daudz vairāk vajadzīgs nekā uz Siguldas šosejas. un tur tam ir jābūt pa vidu !!! ja būs ceļa malā, 100%, ka tiks iztaisīti caurumi un divkāju lopi palēkdamies tesīs pāri līdz pretējās puses caurumam. ja pa vidu, mazāka iespēja, ka publiski tur mēģinās snakstīties.

bet par pediņiem ne tur trāpīji.

202986. viesis 6.jūnijs 2006 18:51
0 0 Atbildēt

Ko piesienās Ulmaņa gatvei? Tur kāda stirna redzēta? Iet runa par konkrētu gadījumu un vietu. Nevajag pārāk vispārināt un runāt par dažādām vietām.

202987. viesis 6.jūnijs 2006 18:59
0 0 Atbildēt

Neliels komentārs tiem, kas dzīvniekus ir redzējuši tikai šašlika veidā vai pa televīzoru: vismaz cik man ir zināms, lielie meža dzīvnieki, tādi kā aļņi, brieži, stirnas, mežacūkas nevazājas bezsakarā apkārt, bet pārvietojas pa noteiktiem iestaigātiem maršrutiem, pa iestaigātām takām. Parasti (normāli) šādas vietas ir zināmas un tur tiek izliktas attiecīgas ceļazīmes. Šajā rakstā ir redzams, kas notiek, ja ceļam pa vidu novelk žogu. Kā jau komentāros tika minēts, normālās valstīs kur tiek padomāts par cilvēku un dzīvnieku drošību, žogus liek ceļa malā, lai dzīvnieki netiek uz ceļa. Vietās kur ir augstākminētās dzivnieku takas žogs tiek pārtraukts un uzliktas brīdinājuma zīmes. Kādēļ visur citur var normāli būvēt ceļus, bet pie mums nē? Cik jau gadi ir pagājuši kopš neatkarības atgūšanas? Pabraukājot pa citām valstīmun pēc tm atgriežoties Latvijā ir tāda sajūta, ka esi nokļuvis kaut kādā melnajā caurumā.... :(

202988. viesis 6.jūnijs 2006 19:02
0 0 Atbildēt

Viesi, (nu jau vairs nezinu kāda tev numerācija),bet par ko tad iet runa!? Nav jau nosodāms tas, ka kaut ko dara, bet tas kā to paveic un kur.

Palieku pie sava: konkrētajā vietā žoga būvniecība nav attaisnojama( p.s. tur pat manuprāt nav nekādu dzīvojamo rajonu), tas uzsliets , bezjēgā tērējot jau tā ne visai bagātīgos valstij pieejamos līdzekļus...

202991. viesis 6.jūnijs 2006 20:11
0 0 Atbildēt

Cien. 202987. viesi

ja nesi pamanijis tad dziivniekiem ja vinjiem nogriezj celju ierastaaja marshrutaa ir tendence ar laiku sho marshrutu izveidot pa citu vietu, it iipashi gadiijuma ja vinju iedomaatais "droshais patveerums" atrodas piemeeram vienaa pusee celjam attieciibaa pret barotavu kas atrastos taa preteejaa pusee.

202994. viesis 6.jūnijs 2006 20:42
0 0 Atbildēt

mazak d.. vajag un naudu kabataa baazt, tad nauda atradiisies i labiem celjiem i zogiem garmalaam un pa vidu. kaut gan shaubas maac ari apr celju kvalitaati, jo katru pavasari jaunos celjus laapa. Viss mums top muljaajoties. A nu es saprotu, kapeec celjus taisa taa, lai naakamo pavasari buutu ko laapiit...Savaadaak tachu valsts nepieskirs finanseejumu, un atkal nevarees kaadam radam maaju juurmalaa uzbliezt

202995. viesis 6.jūnijs 2006 21:06
0 0 Atbildēt

es jau nu domāju tā, ka reaģējot uz šo situāciju tiks izveidota komisija ar divām apakškomisijām, kas izskatīs jautājumu par padziļinātas analīzes nepieciešamību pamatojoties uz situācijas izvērtēšanas detalizētas analīzes neesamību, kā arī nekavējoties dosies komandējumos uz Zviedriju, Norvēģiju un arī Jaunzēlandi, lai iepazītos ar situāciju tur un visaugstākajā līmenī veicinātu sabiedrības iesaistīšanos debatēs un norādīšanu uz veicamo pasākumu kompleksu.

Nu apmēram tā lietas pie mums notiek.

202996. viesis 6.jūnijs 2006 21:30
0 0 Atbildēt

tas zhogs tachu nepasargaa no cilveeku paarvietoshanaas- var tachu izliist pa apakshu ja ir veeleeshanaas. liidz ar to jaadomaa, kaadeel tas vispaar tur vajadziigs?

203003. viesis 7.jūnijs 2006 0:05
0 0 Atbildēt

Un galu galaa, es gribu zinaat, kas jaadara ja ir noticis taads gadiijums, notriekts dziivnieks ?? Kas vinju novaac?

203008. viesis 7.jūnijs 2006 0:49
0 0 Atbildēt

Kas kas novāc, atskrien vilki un apēd.. protams, ja viņus nenotriec kāds no IeM.

203011. viesis 7.jūnijs 2006 1:55
0 0 Atbildēt

kada vajadziba ir tam starpshogam starp joslaam?? Pilniigs sviests - kartejais slosha ideotisms

203045. viesis 7.jūnijs 2006 10:09
0 0 Atbildēt

Lavija ir idiotisma paraugs..........ar to mes labi iederamies Eiropa.........citi Eiropa redz, kas notiek Latvija un redz, kas nav jadara, vai ir pilnigi lieks............Lv urlas taja valdiba.....

203126. viesis 7.jūnijs 2006 12:03
0 0 Atbildēt

par to žogu un sadalošo barjeru, es ar nesaprotu ko tā tu dara un ko dod. Agrā svētdienas rīta 05.06.06 tā ap 04:05 , viena kasuļa arī trāpījās pa ceļa vidu.

Nu sekas: haube, kreisais spārns, kr.lukturis ksenona, redele, un kreņķi lieli :(

203163. viesis 7.jūnijs 2006 13:55
0 0 Atbildēt

Ko piesienās Ulmaņa gatvei? Tur kāda stirna redzēta? Iet runa par konkrētu gadījumu un vietu. Nevajag pārāk vispārināt un runāt par dažādām vietām.

======================

Nu ir jau nu gan uz Ulmanjgatves redzeetas i stirnas , i paaris reizhu pat aljnji :-)

Un galu galaa, es gribu zinaat, kas jaadara ja ir noticis taads gadiijums, notriekts dziivnieks ?? Kas vinju novaac?

-------------------------------------------------------------

Vieteejaa mezhnieciiba, peec tam tev piestaada reekjinu par novaakshanu , CP savukaart iekraamee kaartiigu sodu vai atnjem "vaacinjus'. Apdroshinaashanu nemaksaa, jo CP protokolaa kaa likums raksta "Neatbilstoshs aatrums".

203170. viesis 7.jūnijs 2006 14:56
0 0 Atbildēt

Pievienojos autoram. Un gaidu LVC atbildi.

203179. viesis 7.jūnijs 2006 15:13
0 0 Atbildēt

varētu jau arī sākt tuneļus zem štrāsēm izbūvēt.

203208. viesis 7.jūnijs 2006 21:01
0 0 Atbildēt

Pirms divām nedēļām braucu naktī no Limbažiem, un tajā pat vietā ar kaut kāds paliels lops bij notriekts, bet tad bij poliči izsaukti.

203230. viesis 7.jūnijs 2006 23:16
0 0 Atbildēt

iAUTO un a. god. autoram sen jau vajadzēja strādāt satiksmes ministrijā - ja jau tādi inženieri ar trijām augstākajām izglītībām

203234. viesis 7.jūnijs 2006 23:38
0 0 Atbildēt

tā nav automaģistrāle un iekš LV tādas vēl kādu brīdi nebūs, tāpēc nebūs arī sētas gar malām, bet tas ir valsts vispārējā bardaka sekas. Žogs sadalošajā ir domāts tam lai mūsu "disciplinētie" gājēji nevilktos pāri ceļam kurā katrā vietā, bet gan šķērsotu brauktuvi tur kur tas ir paredzēts, pilsētā kur nav nekādi norobežojumi, gājēju margas, žogi, sētas utt., gājēju plūsma sāk līdzināties nekontrolējamam aunu baram, kas neatšķir luksofora krāsas, tāpēc šādi izstrādājumi ir tikai lietderīgi. Tur kur 'tādas sētas nav (Garkalne, Vangaži) un ir tuvumā apdzīvotas vietas ,tur lopiņu vietā ik pa brīdim pavizina kādu cilvēku uz kapota.........

203311. viesis 8.jūnijs 2006 11:51
0 0 Atbildēt

Nee es nenotureejos - nu praatveederu bars ar redaktoru priekshgalaa :-) Tagad nonjemsim to zjogu un stirnas un kuilji visi smuki leeks paari droshiibas barjeerai un DROSHI turpinaas savu celju paari veel trijaam joslaam ja? Pakaljaa viss jau ir momentaa kad dzivnieks nonaak uz brauktuves un tas vai tur tas zjogs ir vai nav neko nemaina. Jaa skaisti buutu kaa eiropaa visur zjogs gar mezja malu - bet tad par to ir jaarunaa nevis par dazjiem dziivniekiem pieriigaa, kas ir pilniigi nekas saliidzinaajumaa ar visu Latviju. Autor - pirms nosauc kaadu par slepkavu padomaa ar savu galvu - kas zin cik dziiviibas jau taa seeta ir izglaabusi jo seenjotaaji un tantinjas vai bomzji vairs neiet paari celjam tur. Seetas gar celjiem protams buutu jauki - arii mezjus nepiegaaniitu taa kaa to dara tagad, bet taas seetaas taapat nenoturees tos zveerinjus no brauktuves shkjeersoshanas, bet speciali zveerinjiem paarejas Latvija veel LJOOTI ilgi nevarees atljauties...

Secinaajums: par ko te cepties - taapat zveerus sabrauc katru dienu un ar to ir jaareekjinaas. Seetas nonjemshana NEKO neatrisinaas taapat kaa jaunu seetu uzstaadiishana. TAD PAR KO SHIS RAKSTS IR? Par cilveeka emocijaam peec zveerinja nobraukshanas, kas protams ir skumji, bet noveerst to mees nevaram atljauties pagaidaam. ZJEEL - bet nu ta tas ir...

203338. viesis 8.jūnijs 2006 14:28
0 0 Atbildēt

Jaa, es arii braucu pirmdienas riitaa uz Riigu un redzeeju so beediigo skatu:(( Zeel! Taa ir vistiiraakaa nejeedziiba- zogs pa vidu. Kam? Prieks kam? Lai aizbrauc tas Zoga autors uz Zviedriju- zogs jaliek celja malaas, nevis celja viduu!!! Tad lai neliek vispaar, jo redz kaadas nelaimes notiek. Pilniigi piekriitu sii raksta populrizeesanai citaas valstiis un atbildiigajaas instancees

203357. viesis 8.jūnijs 2006 16:23
0 0 Atbildēt

Tiem kas tos žogus uzcēla--vieta cietumā--10-15 gadi!!!

203367. viesis 8.jūnijs 2006 18:36
0 0 Atbildēt

Sen jau pats biju tādās domās. Arī pats esmu redzējis šajā pašā vietā, notriektus kaķus uz suņus, jo katru dienu brauca no Baltezera uz Rīgu un atpakaļ. Patiesībā nemaz negribas domāt, kur aiziet mūsu nodoķļi, daļa kā jau minēts rakstā, kādas vilas investīcījās, žel protams!!!

203410. viesis 9.jūnijs 2006 10:32
0 0 Atbildēt

Es pilniba piekrītu raksta autoram. Zogs ir jauzstada gar sosejas malam. Protams tas ir krietni dargak bet 300 reizu efektigak. Man ir nacies redzet ka tur no bergu puses uzskrien stirna un tad sak lekat pa soseju turp atpakal. Ja problema ar cilvekiem ir atrisinata bet ar dzivniekiem kas lielaki par kaki? Gan jau ar laiku ari pie mums saks uzstadit nozogojumus cela malas un varbut ari pie mums skas iztirit cela malas no krumiem un kokiem lai tas dzivnieks neuzlec uz cela. Vajag aizbraukt uz Igauniju un paskatities ka tas ir tur. Katra cela puse ir 15-20m josla. Jo tas lopins jau izlec no krumiem un ir uz cela. Savukart ja vins iznak cela mala tad iespeja ka vins metisies uz cela ir krietni mazaka.

203454. viesis 9.jūnijs 2006 21:41
0 0 Atbildēt

VAKAR NAKTI!!!!!!!!!

3 ALNI!!!!!!!!!!

203465. viesis 10.jūnijs 2006 14:12
0 0 Atbildēt

A bistama situacija, ko autors radija, piestajot neatljautaja vieta, lai to skatu nofo4et? Pats vareja but stirnas vietaa...

203719. viesis 13.jūnijs 2006 2:22
0 0 Atbildēt

Ja gar ceļa malām uzliktu uz koka mietiem vislētāko žoga sietu, kā to dara Vācijā, tad 1) tas tiešām kādu laiku pasargātu dzīvniekus no bojā ejas; 2) tas drīz vien tiktu saplēsts, lai vietējie bojāgājēji tiktu pāri šosejai tur, kur ienāk prātā; 3) žoga atliekas būtu viegli pieejamas bomžiem, kas to nodotu metāllūžņos un koka mietus nokurinātu ugunskurā. Jo pie mums nav tā kā Vācijā, kur cilvēkiem pat prātā neienāk bojāt svešu (valsts, ceļa īpašnieka) īpašumu, bet, ja ienāk, tad policists uzreiz paņem pie dziesmas... Tādēļ mūsu gudrie satiksmes drošības veicinātāji izdomāja, ka Eiropas naudu var tērēt kompromisa variantam - uzbliež prettanku žogu 3 m augstumā ceļa vidū (bez īpašas fiziskas sagatavotības to forsēt nav iespējams, ceļa vidū to pa kluso nevar nospert un nodot lūžņos, bet par dzīvniekiem - pofigā - labāk viens dzīvs prātu izkūkojis bojāgājējs un desmit beigtas stirnas, nekā desmit beigtas sadalošās joslas forsētājas tantiņas un neviena stirna). Un, kas nav mazsvarīgi, par šāda nocietinājuma izbūvi ceļa vidū "konkursā uzvarējusī" firma var iepelnīt daudz vairāk naudiņas, nekā par viegla žodziņa uzsliešanu ceļa malās...

206095. viesis 10.jūlijs 2006 11:48
0 0 Atbildēt

idiotiska un tipiska ierēdņu atbilde ne pēc būtības

206097. viesis 10.jūlijs 2006 11:53
0 0 Atbildēt

Bēdīgi, ka cilvēkiem jāceļ žogi kā aitu baram. Protams, tagad tur "uzbraukumu" dzīvniekiem būs vairāk kā citviet.

206101. viesis 10.jūlijs 2006 12:07
0 0 Atbildēt

Vismaz, tagad nav vairs bal, ka kaads tantuks tur vakaraa klunkurees paari.

206105. viesis 10.jūlijs 2006 12:41
0 0 Atbildēt

Sakariiga atbilde!

206107. viesis 10.jūlijs 2006 12:55
0 0 Atbildēt

Vispār jau tādu posmu, kur žogs pa vidu ir maz, tad jau tiešām - ja cēla, tad abās pusēs un miers... tikai es nedomāju, ka tas atrisinātu staigājošo dzīvnieku problēmu... dzīvnieciņš jau ir ļoti spītīgs, āfrikā gazeles pat upes šķērso, kur čum un mudž no krokodiliem... gan jau aizstaigātos, kur tas žogs biedzas un tur masveidā kreiserētu pāri ceļam, a cilvēki ir vēl stulbāki - gan jau izplēstu caurumus... tagad vismaz ceļa vidū nevieam ar ar vandālismu negribas nodarboties...

206108. viesis 10.jūlijs 2006 12:57
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu RX-7

206109. viesis 10.jūlijs 2006 12:59
0 0 Atbildēt

Sakariiga gan.

Tikai slinjki taadi nevar saremonteet to zhogu pretim Latvijas naftas DUS, vieglaak bija aizvest divas briidinaajuma ziimes, kas neljauj ar auto tai vietai tuvoties nekaa panjemt un saremonteet :< Tas zhogs arii ik pa laikam ir jaasakopj, jaanotiira utt., bet pie mums jau te banaanu republika ***, pikji dabuujaam, paareejais pie ***

206110. viesis 10.jūlijs 2006 12:59
0 0 Atbildēt

Mūsu sabiedrībai nekas nav šķērslis.Sesdien viens okulis līda caur žogu apakšu tākā prieks.

206112. viesis 10.jūlijs 2006 13:11
0 0 Atbildēt

Daudz jau buutu dariic ja vismaz buutu kaada iznstance kas tos dziivniekus no taa celja novaaktu. Patreiz braucam tik vinjiem paari kameer shis kjeskas ir izsvaidiitas 5 km garumaa. kaut kaadu 800xxxx nummuru uz kuru pazvaniit un pateikt ka tur un tur ir galja, lai braic un savaac.

206118. viesis 10.jūlijs 2006 14:46
0 0 Atbildēt

Stirnas pašas vainīgas, kas viņas neredz ka, pārissimts metru tālāk ir tiltiņš ceļa šķērsošanai?

Bet ja nopietni, tad es nenovēlu autoram pašam kādreiz notriekt šos bezsmadzeņu radījumus - stirnas, man ir sanācis 2 gadu laikā notriekt divas, pirmā tā nopietni pabojāja mašīnu, beigta uz vietas, otrai salauzu kāju, ments nošāva. Te noteikti darbu paveicis smaigais autotransports.

Tā kā žogus visapkārt ceļiem nevaram atļauties, tad labāk lai to stirnu mazāk, kurām izskriet priekšā. Autor - vienreiz notrieksi sapratīsi, kāpēc man tāds "riebīgs" viedoklis.

206120. viesis 10.jūlijs 2006 15:19
0 0 Atbildēt

sheit laikam striids, kas ir labaak notriekt stirnu vai alkoholikji, kas stumj tachku pilnu ar metaaluuzhnjiem.

206131. viesis 10.jūlijs 2006 17:34
0 0 Atbildēt

Jaa, bet izdariisim taadu cinisku apreekjinu - cik procentuaali no visas cilveeces ir tie nobrauktie cilvēkveidīgie loši un cik procenti no stirnām ir tās nobrauktās, neaizsargātās radības!!! Nesaprotu kā tik cinisku atbildi no Valsts celjiem var pieljaut!!! Mēsli!

206136. viesis 10.jūlijs 2006 22:13
0 0 Atbildēt

gadās,ka dzīvnieki nepaliek uz ceļa,bet gan ielido salonā!!! un ko tad žogs pa vidu glābs!

206138. viesis 10.jūlijs 2006 22:41
0 0 Atbildēt

Parsteidzosa skiet logika, ka "...nebija zoga bija slikti, ir zogs atkla slikti..."

Liekas, ka anonimie viesi ir riktigi halturas atzineji, - tipo uztaisija zogu, lai tikai butu un poh**, kur pa vidu, viena mala vai otra...

Es tomer pieturos pie moto, ja dara tad padara ka nakas, vai ari vispar nekeras klat, ja rokas likas un smadzenes caurums! Bet izskatas, ka taja kantori, par normu un labi paveiktu projektu tiek uzskatits sitads sviests!

206139. viesis 10.jūlijs 2006 23:02
0 0 Atbildēt

Standara atbilde- nav naudas, nav naudas, bet karaviirus uz Iraaku suutiit- nauda ir !!!

206141. viesis 11.jūlijs 2006 0:15
0 0 Atbildēt

Ir ju principa divdomiga situacija - nedarit neko un nemt uz motora bomzus un citus cela skersotajus no homo sapiens sugas vai ari izveidot perversus zogus un deleget upura lomai nevainigus dzivniekus. Abiem nauda nesanak. Ka cilveks es gribetu aizstavet dzivniekus, kas nespej atbildet par savu ricibu, bet ka CSDD "sertificets" autovaditajs, kam pienaksa atbilstosa kartiba paredzeta kriminalatbildiba, labak izvelos pasaudzet bezsmadzenu radijumus, kas diemzel ir pieskaitami pie manas sugas.

206142. viesis 11.jūlijs 2006 1:15
0 0 Atbildēt

hmm.. izskataas ka lielaakaa dalja tautas tikai tagad to zhogu ir pamaniijushi ... :))

Respect to RX-7.

ierosinaajums :

a mosh njemam un sametamies un pashi uzslienam seetu gar MALAAM ?

206143. viesis 11.jūlijs 2006 5:37
0 0 Atbildēt

Njaa, pilniigi piekriitu autoram! Jau tad, kad to zjogu tur staadiija, man bija tieshi taads jautaajums - kaada jeega?? Dziivnieks dabuus skriet i turp i veel atpakalj! Bet mums jau "augshaa" seezj gudrie praati, kas nekad muuzjaa nav bijushi nevienaa reaalaa vietaa vai avaarijaa, lai izpeetiitu reaalo situaaciju! Vinjiem uz visu ir gatavi statistikas ciparinji! Re - statistika liecina, ka dziivnieki iet bojaa 0,2%, taatad viss ok! Tas, ka tie 0,2% ir tikai 0,2% no visiem gadiijumiem (tajaa skaitaa arii neregjistreetajiem), tas nevienam praataa nenaak! tas, ka paareejie 98,8% peec taadu stirnu notriekshanas ar milziigu preku metas savaakt laimiigi notriekto shashliku un tepikji! Un par to neviens i neuzzina!

Skumji. :(

206145. viesis 11.jūlijs 2006 8:39
0 0 Atbildēt

Ziniet, ja taadaa miestaa, kaa piemeeram, Ikshkljile gadaa bija ap 10 liiku - alkaani, tantinjas un paareejie, tad tagad cilveeki vairs vienkaarshi netiek paari un izmanto tuneli, vai iet zem tilta. Shaadaa gadiijumaa tas ir tikai un vieniigi PAREIZI. Par paareejo var pastriideeties. Tomeer no nejaushiibaam neviens nav pasargaats - gan stirna, gan cilveeks.

206147. viesis 11.jūlijs 2006 8:56
0 0 Atbildēt

Galvenais jau pasargāt tos deģenerātus no bojā ejas, lai vadītāji netiek pie krimināllietas, bet valsts var turpināt maksāt viņiem pabalstus. Bet dzīvnieki CSDD skatījumā ir tikai gaļa. Mēs maksājam nodokļus, bet jēga nekāda. Varbūt vajag samazināt apvidus auto ikgadējos maksājumus, tad visi varēs atļautie braukāt ar lieliem auto un īpaši neuztraukties par dzīvniekiem un bedrēm.

Diezgan ciniska atbilde.

206152. viesis 11.jūlijs 2006 10:59
0 0 Atbildēt

Es neatbalstu dzīvnieku sabraukšanu uz ceļa, bet neviens neskatās uz problēmu no cita skatapunkta. Ceļam pa vidu ir uzstādīta sēta, tas labi nevazājas visādi alkonauti pa ceļu un žogu ir grūti nospert (privatizēt), bet ir otra lieta vietās kur uzstāda žogu gar ceļa malām lai nevazājas dzīvnieki un cilvēki viņu vienkārši nozog. Jo ziniet privātmājām tādi vairāk vajadzīgi nekā ceļamalām.. Tā kā uz dotomomentu ir jāizvēlas dzīvnieki vai alkonauti......

206155. viesis 11.jūlijs 2006 11:55
0 0 Atbildēt

''MG222: Vēlos padalīties savās pārdomās par to, cik tomēr bezatbildīgas ir mūsu valsts atbildīgās iestādes un amatpersonas, kam būtu jārūpējas par satiksmes drošību valstī''

Galvenais - ko taadu pateikt, te interneta diskusijaas par katru notikumu ir liidziigi citaati - muusu valsts, amatpersonas, valdiiba uttt, ko vinjaam dariit ar tiem paaris desmit latiem ko mees gadaa maksaajam, saliidzinot ar Rietumeiropu, kur celja nodoklis gadaa ir ap 1000 pa mashiinu, un mums lielaakaa dalja mashiinu neiet TA un vispaar ne latu nemaksaa nodokljos. vai kaads grrib lai maksaajam 1000 E pie tehniskaas apskates par celja nodokli, ja ne tad aizverat MUTI!!!!

206158. viesis 11.jūlijs 2006 13:00
0 0 Atbildēt

206155. viesi, diezgan jau nu daudz to $$$ jamiem ienaak... taa kaa nevajag te biedeet ar 1K EUR nodokli.

206164. viesis 11.jūlijs 2006 15:33
0 0 Atbildēt

Ja buutu normaali žogi, negadījumu skaits vispār buutu 0 !!!!

206170. viesis 11.jūlijs 2006 17:18
0 0 Atbildēt

nu tad lai brauc tos "alkanautus"...ja esi tik debīls ka izvēlies tā pieliet mūli ka vazājies pa lielceļa vidu un apdraudēt gan sevi, gan citus tad vieta zem fūres ratiem tādām smadzenēm ir ļoti atbilstoša...un atradi ko salīdzināt - pie normālām eiropas līmeņa algām katrs kam ir kaut kripata smadzeņu saprastu ka tas palielas nodoklis ir normāla parādība, jo redzi un jūti par ko to summiņu tai valstij maksā...

206171. viesis 11.jūlijs 2006 17:24
0 0 Atbildēt

par brīdinājuma zīmēm - tās taču izlikt ir kā divus pirkstus apbezdēt!!! nafig remontēt kaut ko ja var aizsūtīt kādu Janku ar Jurku, kuri, aliņu iemetot, sastelē tās zīmes pa stundiņu visās malās tā ka prieks!!! un saņem par to 2 Ls...tas nekas ka ja remonts šogad maksātu piemēram 15 000 Ls, tad nākošgad bojājumi jau 2x lielāki - sanāk 30 000 Ls + 2 Ls Jankam ar Jurku...Latvijas ekonomika...

206280. viesis 13.jūlijs 2006 9:29
0 0 Atbildēt

Jānis V. pateica kaut kādu sviestu, lai attaisnotu savu muļķigo rīcību un neloģisko plānošanu. Pilnīgi piekrītu autoram.

Tieši tāpat ir ar gājēju pārejām uz ceļiem, kur ir divas vai vairāks joslas katrā braukšanas virzienā. Jūs CSDD domājat par cilvēkiem? Ha! Uzlikt gājēju pārējas uz šādiem ceļiem, ir pašnāvība gājējiem, nevis kaut kāds risinājums. Vai šajās vietās tomēr nevajadzētu tuneļus jeb tiltiņus godātais J.V.?

Un jūs vēl domājiet par gājējiem - piekāšu!

206315. viesis 14.jūlijs 2006 8:24
0 0 Atbildēt

Vienrīt braucu uz darbu pa Jaunciema gatvi un dažus metrus pirms manis pārskrēja ceļam pāri stirna pat nepaspēju reaģēt, bail iedomāties, ja tā stirna asi apgrieztos un skrietu atpakaļ vai skrietu vēl viena tāda pati. CSDD labāk nemaz nebūtu piesaukusi statistiku, pieļauju domu ka ļoti daudz cilvēku, apskādējot savu auto pret nabaga dzīvnieku nemaz policiju nesauc, izņemot tos kam ir KASKO, un cik daudz ta mums to dzīvnieku ir, nebeigsim nost pēdējos, bet apdomāsim kā viņus nosargāt.

Sētas esamībai tomēr piekrītu, jo esmu redzējis, ka pār tām barjerām ceļ pāri pat bērnu ratiņus, bet ja kungi projektē tādu sētu, tad automātiski vajadzēja ieplānot arī tādu abās ceļa pusēs. Un tad uz to momentu nauda būtu, bet tagad izkarot papildus naudiņu būs ļoti grūti, un neviens par tādu nekaros :( un mēs tik varam paust savu sašutumu, un neviens mūsos tāpat neklausīsies.

206357. viesis 14.jūlijs 2006 16:54
0 0 Atbildēt

tiem kas te par naudinju kunsktēja, pāris jautājumi:

*) jums vispār ir nojausma cik ljimonus csn pārkāpēji ienes valsts kasē?

*) kam pie velna ir vajdzīgi kkādi nato samiti, vai tad pašu dzīvības pie kājas? (arī tur smuka naudiņa aiziet)

un par ceļu būvi - ir pašvaldības (piem. siguldas) kuras pašas visu sačiņī, tāpati šoeseja siguldas robežās (vēl gan nav pabeigta, bet lielāka daļa zolīdi) - vai tad tie berģii garkalne nevar kko piemest, dzīvnieku un alkānu drošībai un tāpat mūsējai?

un tāpat valsts meži un dzīvniek aizstāvji? var jau to naudinju no visiem sagrabināt...

206369. viesis 15.jūlijs 2006 8:56
0 0 Atbildēt

pajautājiet,bļa,notriektajam dzīvnieciņam(ispējams,ka ne vienīgajam)-vai viņš ir ticis informŗts par JAUNUZCELTO GĀJĒJU TILTIŅU?

un tie kretīni(divkājainie),kuri lec zem auto riteņiem paši vien ir vainīgi-dzīvnieks ir daudzreiz uzmanīgāki!!

206377. viesis 15.jūlijs 2006 23:11
0 0 Atbildēt

VAS "Latvijas Valsts ceļi" nesajēdz, ko raksta. Tā ir pilnīga debīla atbilde, kas liecina par nespēju domāt. Kad ietriekoties dzīvniekā ies bojā cilvēki, tad šie nejēgas arī skaitīs procentus? Šiem ierēdņiem jau smadzenes nedarbojas, jo nespēj analizēt. Katra cilvēka dzīvība ir svarīga, nerunājot arī par dzīvniekiem. Žēl, ka šo atbildi nelasa dzīvnieku aizsardzības organizācijas. Es gan šādu amatpersonu, kas ir Jānis Vasaraudzis būtu patriecis no civildienesta.

206378. viesis 15.jūlijs 2006 23:26
0 0 Atbildēt

Kā man saprast 3-jā p-tā rakstīto: "ceļu tuvumā ir iespēja meža dzīvnieku šķērsošana"...

206384. viesis 16.jūlijs 2006 15:12
0 0 Atbildēt

Malacis raksta autors! Dzivnieks atšķirībā no gājēja neatpazīst gājēju pārejas un luksoforu.Ja gājējs gribēs,arī tam žogam cauri tiks.Galu galā gājējiem jāsaprot kur šķērsot ceļu un ja uzskries uz kāda kapota pats vien būs vainīgs,nav ko līst uz lielceļa neatļautā vietā un nav ko sērot par tādiem kas apzināti apdraud sevi un autovadītājus.Ja būs " pašnāvnieks" vienalga nositīsies un nekādi žogi neglābs.Par dzīvniekiem tomēr vajag padomāt.

206524. viesis 18.jūlijs 2006 11:21
0 0 Atbildēt

Mūžigais morāles jautājums, ko upurēt? Vai ir ētiski nogalināt vienu cilvēku, lai izglābt 1000? Vai 10 dzīvniekus, lai izglābt vienu cilvēku. Es nezinu un negribētu nokļūt tādā situācijā. Bet vienu zinu droši ja starp tiem 1000 būs mans dēls es to izdarīšu nevicinoties.

206557. viesis 19.jūlijs 2006 2:06
0 0 Atbildēt

Par to ka te ir banānu republika 300% piekrītu! Un tam ka te visu caur Ž dara - arī... sākot jau ar valdību un tad līdz pašai apakšai...

209933. viesis 29.augusts 2006 3:57
0 0 Atbildēt

mg222 - vipej jadu, par nonestu stirnu krim atbildiiba neiestaajas, atshkjiriibaa no nonesta tantuka, kursh savaa idiotismaa meegjinaas liist tur paari, ja nebuus taa zhoga un tad gribeetu redzeet vai tu neveeleetos taa tantuka vietaa labaak redzeet beigtu stirnu, kurai zarnas aptinushaas ap visu tavu shrotu. esmu uz juurmalas shosejas vismaz reizes piecas izvairiijies no cilveekiem un zini esmu prieciigs, ka tur n kilometru garumaa stutee augshaa shaadu pashu zhogu - kaa arii ja tur radiisies stirna, tad es zinaashu, ka tikai no labaas puses taa var paraadiities. un par "varbūt žoga otrā daļa rotā kādas villas teritoriju..." - kas par dauni :D:D:D:D:D:D:D

211739. viesis 20.septembris 2006 11:55
0 0 Atbildēt

pie mus jau viss notiek caur dir......

214790. viesis 20.oktobris 2006 13:38
0 0 Atbildēt

Redz, nupat par miljoniem uzbuuveeja gaajeeju tiltinju paar Ulmanja gatvi pirms lidostas tilta(braucot Riigaa) , par ko protams prieks... jo cik nav gadiijies kaadas tantinjas deelj extreemi bremzeet... Bet ko tas deva? Metrus simt, varbuut simtpiecdesmit jaunajaa nozogojumaa ir bojaajums, taa kaa pashtaisiiti vaartinji... Tantux atver "vaartinjus, paarcilaa iep[irkumu somas un ignoreejot bremzu kauconju utt skeerso brauktuvi! amizanti, ka metrus divdesmit staav celju policija, kuru notiekosais absoluuti neinteresee? Un ja to tantinju notrieks, atkal masu meediji blaus cilveeks notriekts, kur soferi taa skrien utt... GAJEEJI, DOMAAJIET AR GALVU LUUDZMI!!!!

214913. viesis 22.oktobris 2006 20:30
0 0 Atbildēt

ko tAS VASARAUDZI PLUUTII TAS ZOGS NAV NEVIENAM TUR VAJADZIIGDS PIETIKTU , KA SADALOSAAS BARJERAS AUGSTUMS BUUTU MAZLIET LIELAAKS NEKAA PARASTI , NOTEIKTI PAR TAM TIKTU STIRNINAS .. ,, EU MAN IDEJA VAJADZEEETU TAM VASARAUTIM LIKT PARSKRIET TO CELU 2 REIZES NEZ KAS SANAKTU , UN VEELAS DIENNAKTS TUMSAJAA LAIKAA????????????

221786. viesis 29.decembris 2006 10:33
0 0 Atbildēt

Ja domā par dzīvnieku drošību un līdz ar to autovadītāju drošību, tad uzstāda žogu ceļa malās...pat mūsu kaimiņi lietuvieši to saprot...bet pie mums kā jau pie mums nevienam neinteresē kas notiek...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti