BMW un Yamaha sadursmē iet bojā cilvēki (+ foto) 207

 
7.jūnijs 2006 10:00

Vakar ap 23 Rīgā, Ranķa dambja un Trijādības ielas krustojumā, notika vieglās automašīnas BMW un motocikla Yamaha sadursme, kuras rezultātā gāja bojā motocikla vadītājs un BMW pasažiere.

Smagas traumas guva motocikla pasažieris, kuru trieciens aizmeta apmēram 40 metrus tālāk. BMW vadītājs tika sveikā ar pāris nobrāzumiem.















Pēc sākotnējās informācijas motocikls braucis pa Ranķa dambi virzienā uz Vanšu tiltu, bet BMW nogriezis tam ceļu. Citi mediji ziņo, ka BMW autovadītāja organismā ārsti konstatējuši 2,8 promiles alkohola.

Un vēl viens foto:
b8.jpg

Ieskatieties rūpīgi - kas redzams logā? BMW vadītājs ir (bija) policists.

iAuto lasītājs Tims

 
Visi komentāri
 
203031. viesis 7.jūnijs 2006 9:54
1 0 Atbildēt

nu pliin. shitaa noshkjilt abus verkjus. Ja BMW vadjila ir bijis zem promileem tad pakaart aiz pautiem. Diemzjeel mociihsa vadiitaajs jau samaksaajis par to ka zemu lido.

203032. viesis 7.jūnijs 2006 9:55
0 0 Atbildēt

Ap plkst.23.05 Rīgā, Raņķa dambja un Trijādības ielas krustojumā sadūrās automašīna "BMW" un motocikls "Yamaha". Ceļu satiksmes negadījumā no gūtajām traumām mira automašīnas "BMW" pasažiere, pagaidām neidentificēta sieviete un motocikla vadītājs.

Savukārt slimnīcā ar politraumu nogādāts motocikla pasažieris, pagaidām neidentificēts vīrietis. Negadījumā cieta arī automašīnas "BMW" vadītājs, kurš nogādāts slimnīcā ar diagnozi - smadzeņu satricinājums. Cietušā autovadītāja organismā ārsti konstatēja 2,8 promiles alkohola.

203033. viesis 7.jūnijs 2006 9:56
0 0 Atbildēt
203034. viesis 7.jūnijs 2006 9:59
1 0 Atbildēt

cerams ka tas kroplis seedees aiz resteem.

203035. viesis 7.jūnijs 2006 10:00
0 0 Atbildēt

vsipaar interesants fragments tajaa BMW bildee. Chota logaa spiid IeM bljamba. Vai nu tas ir kaarteejais Friidis kas pa 5Ls vinju nopircis, vai arii shodien dzirdeesim ka kaarteejais IeM darbinieks izraisiijis dzeerumaa tragjisku avaariju.

203036. viesis 7.jūnijs 2006 10:01
1 0 Atbildēt

Šis viss saucas slepkaviiba ar nodomu. Taapeec ka sēžoties pālī pie stūres tu apzinies ka vari sataisīt sūdus.

Kaut viņš toč sēdētu.

203037. viesis 7.jūnijs 2006 10:01
1 0 Atbildēt

Šitadus, kas izraisa avāriju ar 2,8 promilēm uz nošaušanu vai elektrisko krēslu vajadzētu sēdināt. (tai paša laikā - diez nu vai čalis varēs normāli dzīvot tālāk, zinot, kas guļ uz viņa sirdsapziņas)

203038. viesis 7.jūnijs 2006 10:03
0 0 Atbildēt

Žēl bojāgājušo...... Bet!!!!! Mocim 100% stipri pārsniegts braukšanas ātrums, BMW vadītājam gandrīz 3 promiles..... BMW stiklā policijas uzlīme....

203039. viesis 7.jūnijs 2006 10:04
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu tam, ka tie kas sēžas dzērumā pie stūres ir jāietupina cietumā, lai cieš līdz mūža galam!!!

Izsaku abu bojāgājušo vecākiem, paziņām un radiniekiem līdzjūtību!!! :( :( :(

203040. viesis 7.jūnijs 2006 10:04
0 0 Atbildēt

pagaidam tie fakti dazhados medijos athkjiras. taka par tam promilleem varbut vel neparsteigsimies... man domat ka pietiek pat ar 50km/h lai savus 40 metrus aizlidotu paari kapotam...

203042. viesis 7.jūnijs 2006 10:08
0 0 Atbildēt

Incanti , kā ar 50 km stundā shito var dabūt gatavu... :(

203043. viesis 7.jūnijs 2006 10:08
0 0 Atbildēt

ar 60km/h aizlido kaadus 10 metrus, pats biju pie mocha stuures, mans pasazhieris paarlidoja man paari, a es tieshi zhigulim pa vidu. Tas veel bija 1988.g

203044. viesis 7.jūnijs 2006 10:08
0 0 Atbildēt

Incanti , kā ar 50 km/h shito var dabūt gatavu... :(

203046. viesis 7.jūnijs 2006 10:11
0 0 Atbildēt

nu var jau buut, man mocis nav bijis. kursh tad musdienas ar moci ar 60km/h brauc?...

203047. viesis 7.jūnijs 2006 10:12
0 0 Atbildēt

liidzjuutiiba paliceejiem :( abi jau bija vainigi, gan tas kas lidoja, gan tas kas brauca dzeerumaa :( noteikti jaaseedina par braukshanu dzeerumaa :( lai gan neviens klat nebija un nevaig spriest nezinot :( pagashgad man draugs ar meiteni sadi aizgaja, vinjam ari ar moci braucot celju nogrieza :( un vins neparsniedza atrumu, vaditaji, brauksim uzmanigi

203048. viesis 7.jūnijs 2006 10:14
0 0 Atbildēt

Loģisks iznākums-stulbs BMW vadītājs un pašnāvnieks motociklists! Jo ātrāk šādi atsaldētie atsitīsies, jo pārējiem būs mierīgāka braukšana...., kā man tas patīk....

203049. viesis 7.jūnijs 2006 10:14
0 0 Atbildēt

>shearer

Mocis visdrīzāk pārsniedzis ātrumu - jā pietiek ar 50 km/h lai aizlidotu 40m, bet tas ir sadursmes brīdī, tad mums būtu jāpieņem, ka mocis vispār nebremzējis un ar visu savu manevrētspēju nav spējis izvairīties no sadursmes...

Ja godīgi neesmu es redzējis, ka ar šāda tipa močiem kāds pārvietotos atļautā ātruma robēžās.

P.S. BMW vadītājs jātiesā par dubultslepkavību...

203050. viesis 7.jūnijs 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Vakar braucu garam tieshi tikko ta avarija tur bija notikusi - skats jau bija shausminoshs.... pa ielu metajas cilveks, uz apmales cilveks, bembii abi izsleegushies... cilveki megjinaja tam bembim ar grutibam durvis atraut valja, motocikla pasazhieris ar visam aizsargdrebem metaajaas ielas viduu kadus 40 metrus no avarijas, no sakuma vispar nekustejas, pec tam saka nedaudz kaju kustinat, otrs, kas guleja starp apmali un braucamo dalju nekustejas un velak, kad braucu atpakal bija vinam uz galvas ,melns maiss uzlikts - tatadad tas bija vaditajs. Vainigs esot bijis tas bmw, kam pratu bija aptumshojis alko un bmw zimols, jo mocim celju dot negribeja. cik cilveki bija redzejushi - tad mocim tas atrums nemaz nebija bijis nekads superlielais. Loti zel ka ciesh nevainigi cilveki shitadu idiotu delj.

Man ari ir viena bilde - varetu vakara aizutit , varetu rakstam pielikt, tikai nezinu, kur jasuta

203051. viesis 7.jūnijs 2006 10:17
0 0 Atbildēt

Steel, nav motociklistu kuri nepaarsniedz aatrumu!!! Varbuut kaadi choperisti, bet nu ar baiku nemaz nav iespeejams brauk uz 50km/h, tiko ir kaads taisnaaks posms, taa shie per iekshaa un tad jau uzreiz ir >100

203053. viesis 7.jūnijs 2006 10:17
0 0 Atbildēt

braucot ar 50km/h nevar iedziit stoiku liidz pus autinjam. bet nebuut jau tagad mocha vadiitaajs jaatiesaa, vinjsh jau ir sanjeemis visbargaako sodu kaads pienaakas par aatruma paarsniegshanu, bet gribeetos lai tas BMW vadiitaajs sapuutu cietumaa, lai pasham vairs dziivot negribeetos.

203054. viesis 7.jūnijs 2006 10:17
0 0 Atbildēt

sim te 203048. viesis 07.06.2006 10:14 banu uz muuzhu uz Ip :x kur var tadu meslu runat

203058. viesis 7.jūnijs 2006 10:19
0 0 Atbildēt

shoriit tur braucu, redzeju lauzkas un veel padomaaju wtf ?

bet nu mocis jau ar lidojis vairaak kaa ar 50 km/h

203059. viesis 7.jūnijs 2006 10:20
0 0 Atbildēt

bet nekads brinums tak ka nav bremzeejis, ko tu cilvbeks nobremzeesi ja pekshnji paradas priekshaa shkjeerslis, un atcereesimies ka vainiigs vaditajs vai alkohols, bet nevis BMW

203060. viesis 7.jūnijs 2006 10:21
0 0 Atbildēt

kuram pie rokas ir fizikas rokasgraamatas, tas jau var piesviest ar kaadu aatrumu lidoja horizontaali vai sliipi mests priekshmets. visi izejas dati ir.

203062. viesis 7.jūnijs 2006 10:23
0 0 Atbildēt

Daudzi ir pamaniijushi valsts policijas uzliimi bmw logaa..diemzheel shaadas uzliimes var dabuut gandriiz jebkursh..liidz ar to bez pieraadiijumiem nevajdzeetu aizrauties ar likumsargu..aprunaashanu..

203065. viesis 7.jūnijs 2006 10:26
0 0 Atbildēt

Smerch, dabuut jau var jebkursh, bet vai jebkursh taa njemtu un liimeetu? Vai ta par to nedraazh peec pilnas programmas?

203066. viesis 7.jūnijs 2006 10:26
1 0 Atbildēt

Neviens neaprunā likumsargus, bet tos likumsargus, kas pieļauj šādu uzlīmju "valkāšanu" pa visādiem bmw, gan vajadzētu sodīt.

203068. viesis 7.jūnijs 2006 10:27
0 0 Atbildēt

f**k - kad tas vienreiz beigsies :(

bet par močiem runājot - pirms pāris gadiem arī gandrīz iekļuvu līdzīgā situācijā. un lieta tāda, ka moci tumsā, un vēl nedod dievs - zemu lidojošu - pamanīt ir grūti, jo mocim ir tikai vena lampa, kas nedod īsto priekštatu, cik tālu ir pretimbraucējs, cik ātri tas brauc un kas tas vispār ir. toreiz mani un arī moci paglāba laterna, kas īstajā brīdī izgaismoja moci un es paguvu noreaģēt. citādi - būtu bijis šitāds pats rezultāts. tā kā - jāuzmanās.

203070. viesis 7.jūnijs 2006 10:30
0 0 Atbildēt

Visiem biezajiem logos ir policijas emblēmas!!

203071. viesis 7.jūnijs 2006 10:30
0 0 Atbildēt

Nevainīgā uzlīme liecina tikai par to, ka likumsargi nav savu uzdevumu augstumos vai nu ļaujot savās rindās strādāt šādam idiotam, vai arī dēļ pofigiskās attieksmes, ka nefiltrē ka jebkurš losis sev ielīmē logā mentu uzlīmi.

ar konkrēto gadījumu jau izteicos fromumaa:

Tas ir p_i_zdetsc kādus suu var sataisiit viens idinjsh ar policijas uzliimi logā.....

Drošvien brauca vai nu neko nefilmējot vai arī ar to svēto pārliecību, ka tie kas pārsnieguši 50kmh ir pelnījuši nosisties. Un atsaldētais autovadītājs nu būs tas soģis. Līdzīgi komentāri jau te bijuši iekš iAuto un tāpēc nebrīnos, ka iedzēris ments var nogriezties priekšā mocim savās atsaldētajās smadznītās izvērtējot tikai 2 variantus: varbūt paspēšu, a ja nepaspēšu nebūšu vainīgs.

203072. viesis 7.jūnijs 2006 10:31
0 0 Atbildēt

No personigas pieredzes - Esmu bijis lidziga sadursme, alko testa rezultati bija piiejami tikai pec 1 nedelas. Bet sods tur tiesam ir lotu bargs. Vainigajam, par man nodaritajam videjas pakapes miesas bojajumiem, "spid" no 3 lidz 15 gadiem reala cietumsoda. Bet sini konkretaja gadijuma man liekas ka ir par agru spriest kas ir vainigs. Mana situacija no CP lemums atnaca tikai pec 4 nedelam, kaut gan situacija bija apsuluti parasta - vainigais iebrauca mana brauksanas josla.

203073. viesis 7.jūnijs 2006 10:31
0 0 Atbildēt

Ja tumsā moci grūti pamanīt, jo viņam ir viena lampa, tad jāiet pie acu ārsta. ja nepalīdz - jābrauc ar tramvaju...

203074. viesis 7.jūnijs 2006 10:33
0 0 Atbildēt

mocik, varbuut labaak tu paarseedies uz tramvaju? Nav bails nokljuut shaadaa situaacijaa?

203075. viesis 7.jūnijs 2006 10:33
0 0 Atbildēt

uzliime nenoraada uz transportliidzeklja piederiibu valsts policijas vai taa personaalsastaava transportliidzekljiem :) par to vai draazh par uzliimju likshanu kur pagadaas..katram tak ejautaas - kaads tev sakars ar policiju..ja nu kaadam nopietnam putnam uzraujaas virsuu..daabuss pats pa kjobi par jautaashanu :)

203077. viesis 7.jūnijs 2006 10:37
0 0 Atbildēt

Mocik. paldies ka pateici. tiešām nebiju domājis, ka manai vainai ir TIK vienkāršs risinājums :P

203078. viesis 7.jūnijs 2006 10:37
0 0 Atbildēt

nah tos mochus ;((

203080. viesis 7.jūnijs 2006 10:37
0 0 Atbildēt

bet par močiem runājot - pirms pāris gadiem arī gandrīz iekļuvu līdzīgā situācijā. un lieta tāda, ka moci tumsā, un vēl nedod dievs - zemu lidojošu - pamanīt ir grūti,

__________________________________________________

Ar 2,8 promileem arii fuuri ir gruuti pamaniit, da jebkaadaa aatrumaa.

203083. viesis 7.jūnijs 2006 10:40
0 0 Atbildēt

eu jūs - gudrie d..ēji. pastrādājie paši uz ātrās palīdzības, kas brauc uz šadām točkām un tad muldiet par kautkādām promilēm un moču pamanīšanu tumsā. varētu padomāt, ka esat bijuši klāt šajās reizēs un pierakstījuši to autovadītāju liecības , kuri bijuši iesaistīti līdzīgās situācijās ar mociklistiem.

203084. viesis 7.jūnijs 2006 10:42
0 0 Atbildēt

Mr-Scorpion neatliekamaas mediciiniskaas paliidziibas darbinieki nepieraksta autovadiitaaju lieciibas..

203085. viesis 7.jūnijs 2006 10:44
0 0 Atbildēt

bl.ja ,nu kur veel praats braukt dzeerumaa...taksi nevar atljauties, vai kas.kad beidzot pieleks.(nafig vispaar jaadzer?)

203087. viesis 7.jūnijs 2006 10:48
0 0 Atbildēt

pretīgie menti!!!!!!!!!

203088. viesis 7.jūnijs 2006 10:50
0 0 Atbildēt

kārtējo reizi pierādījums:

mocis & pārsniegts ātrums + auto & alkholos=nāve...

ciniski, skarbi, bet patiesi...

203090. viesis 7.jūnijs 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Smerch

un paramediķi tiem autovadītājiem, kuri šādās reizēs nopļauj nejauši ( līdzīgus manevrus izpildot ) kādu mocistu, viņi pilnīgi mierīgi stāv, rokas kabatās salikuši, kamēr mediķi vāc kopā smadzenes un kaulus pa asfaltu. tā pilnīgi esasy, itkā kurortā pigmentu ķertu. vai ne ?????

nekad neienāk prātā, ka šiem šoferiem rokas trīc no šoka un ir vajadzīgs kautkas nomierinošs. un ko tad - ceļu ments viņu morāli "savāc" ??

203091. viesis 7.jūnijs 2006 10:58
0 0 Atbildēt

Sheit ir piemeers tam, ka mocis ir biistams arii autovadiitaajiem. Dazhi iedomaajas, ka moshiinaa vini ir droshiibaa no motocikla. Diemzheel taa nav.

203093. viesis 7.jūnijs 2006 11:01
0 0 Atbildēt

da laikam tiem ideotiem kas brauc paali zjeel tos 5-10Ls noziedot taxim, taapeec arii brauc zaljaa puukja ietekmee. + veel doma "mani jau menti neapturees", bet neba jau menti ir tie pashi briesmiigaakie kas taadu vareetu sagaidiit.

Pirms kaada meenesha, braucu no bauskas puses uz Riigu, skatos, tajaa mezjinjaa pirms A7 (aptuveni tur kur subaru ar mersi saskreejaas) viens shrots graavii iebraucis, no taa veljaas aaraa vesela kompaanija. Vadjila knapi kaajaas nostaaveet vareeja. Uzreiz zvaniiju CP un teicu ka ir noticis tas un tas. 1. man no riigas pilseetas CP aizsuutiija uz Riigas raj. CP no riigas raj CP suutiija uz riigas pilseetas CPkameer beigaas pateica, OK, paarbaudiisim. 2. Taa arii CP neatbrauca, bet atbrauca "cietushaa auto" iipashnieka sieva, kas izsauca evakuatoru un evakuators atbrauca un aiztransporteeja autinju prom. Bet CP 2h laikaa taa arii neparaadijaas. 3. liekas stulbi ka CP nevar sadaliit, kuram tad nu jaadodas uz izsaukumu ja avaarija ir notikusi 20m aiz ziimes "Apdzivotas vietas beigas". Un visdriizaakais dzjigits kas iebrauca graavii arii turpinaas braukt paalii un apdraudeet citus.

203103. viesis 7.jūnijs 2006 11:24
0 0 Atbildēt

protams izsaku liidzjuutiibu cietushajiem,bet ar taadu moci LJOTI gruuti braukt zem 100km/h

203105. viesis 7.jūnijs 2006 11:26
0 0 Atbildēt

203093. viesis

diemzheel, liidziigi dara arii atra paliidziiba... kameer uz zaales cilveeki asinii meetajas, vini lamaajas, kur un no kurienas izbrauc.

203107. viesis 7.jūnijs 2006 11:31
0 0 Atbildēt

Mr-Scorpion

ja runaajam par medikjiem un policistiem..un biezhi vien ugunsdzeeseejiem, kas paliidz cilveekiem CSNg situaacijaas, jaatceras viens - nepanes karstumu, neej virtuvee!!

atgriezhoties pie avaarijas..tieshaam jaaatgaadina pirms diezgan ilga laika raadiitaa reklaama - nesteidzies - tevi gaida maajaas :(

203109. viesis 7.jūnijs 2006 11:33
0 0 Atbildēt

tik nu nevajag staastiit, ka ar moci ir gruuti braukt zem 100km/h. var. nav tik traki - bet vai gribas?

zheel bojaagaajusho. un auto vadiitaaju peec pilnas programmas, lai maz neliekas. cerams vismaz vienam cilveekam peec shii gadiijuma apskatiishanaas masu meedijos naaks praats galvaa . . .

p.s. zheel ka jaamaacaas no citu kljuudaam, ka nav tas jau geenos ( praats ).

203110. viesis 7.jūnijs 2006 11:33
0 0 Atbildēt

Motocikla braukšanas ātrums... Kā reizi vakar vakarā pa Discovery gāja raidījums "Mītu kliedētāji" kur tika pārbaudīta teorija par cilvēku pārvietošanu pāri robežai ar katapults palīdzību. Interesants fakts bija ka cilvēks (manekens) nolidoja 64 metrus brīvā lidojumā ar izejas ātrumu ~90km/h. Piebildīšu ka "pilotam" nebija nekādu šķēršļu.

Savukārt šajā sadursmē motocikla pasažiera kustības ātrums nopietni samazinājās sadursmes brīdī, lidojums sākās tikai pēc sadursmes. Tātad vēl pēc sadursmes pasažiera pārvietošanās ātrums bija aptuveni 70-80km/h. Arī motocikls ir nolidojis savus metrus 200. Motocikla svars ir aptuveni 2 reizes lielāks par pasažiera svaru. Automašīnas bojājumi liek domāt ka sadursmes brīdī tika "dzēsti" aptuveni 90-110km/h. Tātad teorētiski motocikla braukšanas ātrums varēja būt ap 170-190km/h. Tātad aptuveni 50 metrus sekundē. No BMW pagrieziena sākuma līdz sadursmes brīdim ticamākais ka pagāja aptuveni 3 sekundes. Pa 3 sekundēm motocikls pārvietojās pa 150 metriem...

Kas notiktu uz mūsu ceļiem ja pagriezienu neviens neveiktu ja "traucēklis" atrodas tuvāk par 200 metriem no pagrieziena vietas? Manuprāt ar promilēm sakara nav nekāda...

203111. viesis 7.jūnijs 2006 11:35
0 0 Atbildēt

Oi. Kļūdījos. Motocikls ir nolidojis nevis 200 bet 20 metrus. :/

203113. viesis 7.jūnijs 2006 11:38
0 0 Atbildēt

Tb es nesaku ka dzērumā braukt ir labi. Vienkārši nevajag visu norakstīt uz auto rēķina. Citādi riebj lidotāju gaudas ka neviens neievēro motociklistus un apzināti tos sit nost. Es parasti cenšos ievērot visus satiksmes dalībniekus (arī velosipēdistus), bet es neesmu gaišreģis lai noteiktu pēc cik sekundēm motocikls būs veicis pāris kvartālus līdz manīm.

203114. viesis 7.jūnijs 2006 11:41
0 0 Atbildēt

To Stroms;

Liekas te Tev matematiku deretu pamacities! par kadiem 170 vai 190 Tu te runaa .... maks kadi 90.

Ar riteni ieskrienot stavosha objekta pie atruma 15 km/h Tu nolido no 3,5 - 4,5 m pari ragiem, ja kajas nekjeras aiz stures... DAAAA Tu laikam nekad neesi kritis, kad vari tik apsurdi spriedeleet

203116. viesis 7.jūnijs 2006 11:44
0 0 Atbildēt

Storms - glui manas domas. Ja mocis ir vilcis pāri par 100km/h, brīdī kad auto sāka manevru tā vadītājs varēja viņu neuztvert kā traucekli...

Līdzjūtības...

Te bij Cap.

203120. viesis 7.jūnijs 2006 11:49
0 0 Atbildēt

Bljaa, kā skuķa žēl!!! :(

203122. viesis 7.jūnijs 2006 12:01
0 0 Atbildēt

203114. viesis 07.06.2006 11:41

izskataas ka tu to vien dari, ka lido paari velosipeeda stuurei, ļoļik :D :D :D

203123. viesis 7.jūnijs 2006 12:01
0 0 Atbildēt

1) Dzert pie stūres nedrīkst.

2) Mocis BIJA JĀPALAIŽ, ja vien nebija īpašu zīmju.

3) Mocim bija jāievēro CSN - šaubos vai ar 50km/h var iznīcināt 3-troiku.

4) Zemu lidojošu moci ir grūti pamanīt.

Kurš par kuru vainīgāks lai lemj tiesa. Skuķis vainīgs, jo ļāva braukt dzērušam. Bet vai tik vainīgs ka jāmirst? Mocists vainīgs, ka pārsniedza ātrumu (ja pārsniedza, bet to noteiks ekspertīze). Un arī vai tāpēc jāmirst? Jautājums - pie kā vainīgs moča pasažieris??

203124. viesis 7.jūnijs 2006 12:02
0 0 Atbildēt

Ak Dievs!

Līdzjūtība pasažieriem :(

Ceru,ak BMW vadītājs pasēdēs zināmu laiku savas nožēlojamās dzīves!

203125. viesis 7.jūnijs 2006 12:03
0 0 Atbildēt

Neesmu tik liels fizikjis un matemaatikjis, tomeer cik noprotu tad tie myth busters ieguutie 64 metri bija tīrais lidojums, savukart cilveeks nokriitot no moča parasti veel veļas uz priekšu (paskaties jebkuras moo sačas - mocis atrodas tuvu zemai, taadeelja arii paatrinaajums ir horizontals nevis 45° leknii uz augshu vai kaa savaadaak). Tas ka mocis ir vilcis vairaak kaa pienaaks tas ir fakts, vienkaarshi vajag njemt veeraa arii faktu ka lietas ne tikai lido bet arii veel turpina velties pa zemi. Futbol bumbu jau ar tu vari paarsist paari pus laukumam , bet aizripos vinja liidz preteejiem vaartiem.

203127. viesis 7.jūnijs 2006 12:04
0 0 Atbildēt

To 203114. viesis: 90km/h motocikls būtu palicis auto salonā un pasažieris ~2 metrus aiz auto. Atkārto fiziku, umka.

203128. viesis 7.jūnijs 2006 12:05
0 0 Atbildēt

Pietiek ari ar 90km/h lai taadu izdariit! Bet nu lai Tiesu ekspertiiza to nosaka!!

203129. viesis 7.jūnijs 2006 12:08
0 0 Atbildēt

izteukshu nepulaaru viedokli un bikinj aizstaaveeshu BMW vadiitaju, jo arii ja pat nebuutu shis shmigaa bijis rezultaats iespeejams buutu taads pac, jo mocis kursh lido ar taadu aatrumu ka automobiili var aizsist paaris metrus uz priekshu, toch iisti nevar pamaniit un apreekjinaat nepiecieshamo distanci. paskaties pirms manevra - mocics veel nemeeriigi taalu, saac griezties un bums. ja shis buutu kaut divas reizes paarsniedzis 50kmh tas bmw buutu paspeejis nogriezties un veel vienam laiks pietiktos.... just viedoklis. protams par promileem sodu un bargaako! pac gan motobrauceejs gan autobrauceejs, kursh ir pat atljautos 50 4x paarsniedzis ar abiem braucamajiem, un biezji esu aizdomaajies par distanceem un pamaniishanas iespeejaam.

203130. viesis 7.jūnijs 2006 12:10
0 0 Atbildēt

piekrītu Stormam,ka grūti noteikt cik ātri lido kārtējais mocists.

bet vai autovadītājam grūti sevi nedaudz ierobežot un pieņemt ka tas uz diviem ratiem ir debīls un stiepj 3x pārsniedzot atļauto?

ja skaidrā, tad nē.bet ar 2.8promilēm,rezultāts redzams.

un par moča ātrumu.man viens labs paziņa iestūrēja sānos autiņam ar 70 km/h.idoja ap 3-4m,tikai pāri ragiem un kapotam.toties atsistie(līdz smagai asinošanai) pauti lika manīt 6mēnešus.tā kā neticu nevienam,kurš lidojis vairāk par 10m, ka nebija ātrums pārsniegts.

izsaku līdzjūtību bojā gājušo vecākiem!

203131. viesis 7.jūnijs 2006 12:11
0 0 Atbildēt

Storms [?] 07.06.2006 12:04

neķer kreņķi, viesis 203114 pārvietojas tikai ar velosipēdu, tāpēc lidojums tālāk kā 3m un ātrums virs 20 kmh viņam ir kaut kas prātam neaptverams.

tak pēc bojājumiem var redzēt ka mazāk par 120-130 mocim nu nekā nevarēja būt... nav galu galā nekāda frontālā sadursme, kur arī bembim būtu savi 60-90 kmh... pagrieziens ir 90 grādu leņķi, tobiš alkāns ar bemewe braucis MAX ar 30-45... ja mocim būtu 50-70 kmh, tad MAX bojājumi būtu pamatīgi iebuktētas durvis.

203132. viesis 7.jūnijs 2006 12:11
0 0 Atbildēt

vieZ: pēc atsitiena manekens nolidoja labi ja 4 metrus. Un tāpēc jau arī saku - APTUVENI. +-10km/h. Pie kam šļūcot ātrums daudz labāk dzēšas nekā lidojot. Tā kā tā atšķirība nevar būt radikāla. Pat tad ja motocikla braukšanas ātrums bija 150km/h viņš 3 sekundēs paspēja nobraukt 125 metrus. Braucot ar 70km/h pa 3sec nobrauktu tikai ~59 metrus. Nedaudz atšķirība ir un šī atšķirība manuprāt arī bija liktenīga.

203133. viesis 7.jūnijs 2006 12:12
0 0 Atbildēt

Storms tu kaadreiz vispaar esi braucis ar moci? fiziķis atradies, un pie 170-190 tas skats tur buutu veel baismiigaaks

203136. viesis 7.jūnijs 2006 12:19
0 0 Atbildēt

un tas viss del taa, ka Yamaha ielika AIRbagu autovaditajam starp kajam

203137. viesis 7.jūnijs 2006 12:22
0 0 Atbildēt

Ja mocis būtu braucis uz 50 avārijas nebūtu.

Ja BMW vadītājs būtu skaidrā avārijas varbūt nebūtu.

Ja BMW pasažieris būtu draudzējies ar prātu viņš būtu dzīvs.

Ja .......

Ja .......

Ja ........

Visas avārijas notiek kādas stulbas apstākļu sakritības dēl un ir pārāk daudz visādu ja

P.s. Ja nemldos Ogrē arī vakardien -1 motociklists.

203139. viesis 7.jūnijs 2006 12:27
0 0 Atbildēt

tukša *******ana. ko var izdarīt, ja idiots ar auto izgriežas 5m pirms tevis, brauc ar auto vai moci.

203140. viesis 7.jūnijs 2006 12:28
0 0 Atbildēt

Storm.

Turr buutuu visi liikji tajaa autinjaa, ja mauktu uz 170km/h un autinjs nav nekaads jauns!! Neesi nekad braucis ar moci, tad nerunaa ko nezini! Aizjej uz Tiesas ekspertiizu centru un apskatiees kaadaas konservuu bundzjaas paarveershaas autinji jau pie 40km/h !!!!

203141. viesis 7.jūnijs 2006 12:33
0 0 Atbildēt

203140. viesis 07.06.2006 12:28

dumiķītis

203142. viesis 7.jūnijs 2006 12:36
0 0 Atbildēt

Līdzjūtība bojā gājušo un cietušo radiem un draugiem ........

Taisni jāsāk domāt, ka tas vakardienas datums tomēr kaut ko nelabu nozīmē, jo kopumā vakar Latvijā ceļa saatiksmes negadījumos 4 bojāgājušie

203143. viesis 7.jūnijs 2006 12:36
0 0 Atbildēt

karoce man tads mocits ir Yamaha YZF1000 Thunderace, 147 Zs uz klokenes, extremalas bremzesanas cels no 100 km/h ir 13 m, no 200 ari atri var apstaties, esmu to visu parbaudijis. 100% ka tas daunis ar bimeri naglaka nogrieza celu pirms pasa baika. ja es tur butu bijis kautkur tuvuma tad drosi bmw vaditajam ari butu jaraksta nekrologs!!!!!

203144. viesis 7.jūnijs 2006 12:38
0 0 Atbildēt

protams BMW kurs nedod celu... sekas "uz sejas"

203145. viesis 7.jūnijs 2006 12:39
0 0 Atbildēt

veel var pareekjinaat kaadam jaabuut mocha aatrumam lai bmw pasistu par paaris metriem no trejktorijas. nevar tur nekaadi buut zem 100km/h. jeb atradiisies kaads, kas staastiis, ka beerniibaa ar shkoljnjiku vecteeva moskvichu pasitis par 20cm?

203146. viesis 7.jūnijs 2006 12:43
0 0 Atbildēt

General information

Model: Yamaha YZF 1000 R Thunderace

Year: 1997

Category: Sport touring

Rating: 75.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 1002.00 ccm (61.14 cubic inches)

Engine type: In-line four

Stroke: 4

Power: 145.00 HP (105.8 kW))

Torque: 110.00 Nm (11.2 kgf-m or 81.1 ft.lbs)

Valves per cylinder: 5

Starter: Electric

Cooling system: Liquid

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Chain

More details Consult a Yamaha repair manual.

Physical measures

Dry weight: 198.0 kg (436.5 pounds)

Seat height: 795 mm (31.3 inches) If adjustable, lowest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Dual disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 275.0 km/h (170.9 mph)

Power/weight ratio: 0.7323 HP/kg

203147. viesis 7.jūnijs 2006 12:45
0 0 Atbildēt

Es braucot ar motociklu apdzīvotā vietā nekad nepārsniedzu braukšanas ātrumu ,vot tā.

203151. viesis 7.jūnijs 2006 13:01
0 0 Atbildēt

Džeks uz moča bija ļoti jauks cilvēks (varu teikt, jo pazīstu personīgi). Un man ir neizsakāmi žēl, ka viņa dzīve tik traģiski izbeidzās.

Ziniet, lai cik nežēlīgi tas izklausītos, bet abu mirušo cilvēku vietā vajadzētu būt BMW vadītājam.

203154. viesis 7.jūnijs 2006 13:14
0 0 Atbildēt

liidzjuutiibas tuviniekiem.

jociigi, ka nevienaa no lielaakajiem neta portaaliem (delfi, apollo, tvnet) nav nievienas infas par sho negadiijumu. izskataas ka BMW vadiitaajs tieshaam ir bijis ments.

203155. viesis 7.jūnijs 2006 13:20
0 0 Atbildēt

zinot ķermeņu inerces un masas likumus, to mijiedarbību, ir saprotams, kad mocim ir bijis vismaz 200 km stundā, un zinot sīs vietas izvietojumu un redzamību moci nevarēja pamanīt, mans uzskats ir, kad vadītājam tomēr bija jābūt uzmanīgam un jāparedz kad kārtējais kamikadze.lv nelaiķis papildinās darvina balvas ieguvēju sarakstu

203158. viesis 7.jūnijs 2006 13:35
0 0 Atbildēt

"".....ar ātrumu līdz 80 km/h moča avārijā ir iespēja tikt cauri ar dažādas pakāpes lūzumiem" Ir iespēja, bet ne garantija....... Varbūt beigsim izteikt minējumus par ātrumiem, lidojuma attālumiem, un stulbuma pakāpēm. CP ekspertīzē strādā cilvēki, kas to sizrēķinās līdz milimetram

Līdzjūtība tuviniekiem.:(

203160. viesis 7.jūnijs 2006 13:44
0 0 Atbildēt

stulbaaakais jau ir tas, ka lidziigas zinjas meedijos tiek pasniegtas kaa sausa statistika, kas nekaadi neiespaido paareejos. tieshi nelaimes gadijuma analiize ar expertu atzinumiem liktu aizdomaaties un mazinaatu nelaimes gadiijumu skaitu.

203161. viesis 7.jūnijs 2006 13:53
0 0 Atbildēt

Ārprāts - vienā dienā divi motociklisti... nudien sāc aizdomāties. Ogrē arī kas līdzīgs

www.ogrenet.lv/ogre/policija/1053/

203164. viesis 7.jūnijs 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Ja tas Āzis ar BMW vel ir ments tad cerams ka tiks čoka un tur no viņ uztaisīs gaili

203165. viesis 7.jūnijs 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Līdzjūtība tuviniekiem un draugiem...

Vainīgs vai nevainīgs... bet piedzēries ments pie stūres... (ja nebūtu tik traģisks iznākums) nākamajā dienā gudri spriedelētu un drāztu kā mazos ezīšus (piedodiet par iztecienu) visus autovadītājus, kas sēžas pie stūres dzērumā... Skumji...

203166. viesis 7.jūnijs 2006 14:04
0 0 Atbildēt

Vasara+mocis=skaisti! Bet... Katru gadu scenārijs atkārtojas. Pat nemācās no citu kļūdām!! Mākslīgā atlase!

Līdzjūtība bojāgājušo tuviniekiem!

203169. viesis 7.jūnijs 2006 14:51
0 0 Atbildēt

Tiko pa SWH teica, ka avāriju izraisījis piedzēries ments.

203171. viesis 7.jūnijs 2006 14:57
0 0 Atbildēt

:(((( Muuzam ticeeshu muusu policijai!!!!

Traģisko avāriju Raņķa dambī izraisījis piedzēries policists

Publicēta: 14:23 07.06.2006.

Rīga, 7.jūn., LETA. Traģisko avāriju Raņķa dambja un Trijādības ielas krustojumā Rīgā pagājušajā naktī izraisījis piedzēries policists, liecina aģentūras LETA rīcībā esoša informācija, kuru apstiprināja Valsts policijā.

Jau ziņots, ka avārija notika ap plkst.23, kad stipri iereibuša šofera vadītā automašīna BMW sadūrās ar motociklu "Yamaha". Bojā gāja BMW pasažiere un 1982.gadā dzimis motociklists, bet 1980.gadā dzimis motocikla pasažieris ar politraumu nogādāts slimnīcā.

Rīgas 1.slimnīcas Traumatoloģijas nodaļā aģentūra LETA uzzināja, ka cietušā veselības stāvoklis ir stabils un dzīvībai briesmas nedraud. Šodien no slimnīcas Reanimācijas nodaļas viņš pārvests uz Traumatoloģijas nodaļu.

Mediķu aprūpē sākotnēji nokļuva arī 1979.gadā dzimis autovadītājs, kurš guvis smadzeņu satricinājumu. Šofera organismā ārsti konstatēja 2,81 promili alkohola. Vēlāk viņš nodots policijai un ievietots atskurbtuvē. Policija vēl lemj, kādu drošības līdzekli aizturētajam piemērot.

Valsts policijas Preses un sabiedrisko attiecības vadītāja Ieva Rekšņa aģentūrai LETA sacīja, ka kriminālprocesu par avārijas izraisīšanu alkohola reibumā savā lietvedībā pārņēma Valsts policijas Iekšējās drošības birojs, kas izmeklēs lietu. Kriminālprocesa ietvaros atsavināta avarējusī automašīna.

Rīgas Galvenajā policijas pārvaldē uzsākta dienesta pārbaude, un negadījumu izraisījušais policists atstādināts no pienākumiem. Viņš ir Rīgas Galvenās policijas pārvaldes Patruļpolicijas darbinieks. Avāriju viņš izraisījis ārpus darba laika un ar savu automašīnu.

Sadursmes brīdī motocikls braucis pa Raņķa dambi virzienā uz Bolderāju, bet automašīna, braucot pretējā virzienā, veikusi kreiso pagriezienu uz Trijādības ielu.

Motocikls ietriecies automobiļa priekšējās durvīs pasažiera pusē. No gūtajām traumām uz vietas gājusi bojā pasažiera vietā sēdējusī policista dzīvesbiedre un motociklists, bet motocikla pasažieris triecienā pārsviests pāri spēkratam un aizlidojis aptuveni 30 metrus uz priekšu.

Jau ziņots, ka otrdien ceļu satiksmes negadījumos uz Latvijas ceļiem gājuši bojā četri cilvēki, divi no tiem bijuši motociklisti.

Edmunds Ozolnieks LETA

Igors Markovs LETA

Copyright © LETA

203172. viesis 7.jūnijs 2006 14:58
0 0 Atbildēt

atkal sadzeeries policists vai policista "draugs" iedomaajas ka ir ielu karalis, kuram viss pie kaajas, izskataas ka tikai no gariigiem kropljiem sastaav IeM struktuuras....:(

203173. viesis 7.jūnijs 2006 14:58
0 0 Atbildēt

Lai meklē ziepes

203176. viesis 7.jūnijs 2006 15:06
0 0 Atbildēt

Trijaadiibas iela virziena uz Ranjkja dambja gadijumaa nav vienviriena?

203177. viesis 7.jūnijs 2006 15:07
0 0 Atbildēt

Daudzi saka, ka BMW irbaigi sagriezies no moca atruma...

Piem: Mocis brauca ar saviem 90km/h...BMW vaditajs(dzeris)griez pa kreisi(domaju,ka leni vins to manevru neveica) un mocis ielido sanos... BMW sagriežas...un mocis aizlido...Ko es gribeju ar to teikt...: Lai ta sagrieztu auto(BMW) mocim nemaz nevajadzeja LIELU atrumu. Pāšam gadijas līdzīgs krašs tikai auto ar auto. Labajā sānā ietriecās cita māšina un mans auto Tā sagriezās!!! Visa labā puse nebija. Mans braukšanas atrums bija 60 km/h,bet otra auto labi ja 15km/h. Tikai nesākat stāstīt,ka mocis ir vieglāks u.t.t.

Tie kas teica,ka nevar iedzīt stoiku ar 50 km/h dziļi maldās!!!! Stoika tik viegli locās,ka prieks skatīties pie 15 km/h !!! Neatkarīgi no auto..(iznemumi jaunie auto)

Manas domas,ka mocis gāja uz kadiem 90 km/h ,bet auto varēja griezt iekšā ar 30km/h un tad tas notika!!!

Nelaimigī dzērāji... Vajadzētu kara likumu dzērājiem. Ķipa ja vienreiz pieķerts braucam dzērumā - vienreiz iešauj kājā...ja ottreiz tad otrā un ja trešo tad nošauj pa visam,lai netraucē dzivot citiem...

203178. viesis 7.jūnijs 2006 15:12
0 0 Atbildēt

ir nenormali traka doma kura noteikti nevienam nepatiks un dikti extrema, tas ir kadel latvija ir auto ar max atrumu virs 100km/h ja reali nav sabiedrisko celu ar tadu atlauto atrumu...

tax lai katram liek atruma ierobezotaju, kuru protams vares nonemt bet par tadu piekertu gadijumu nocert teiksim rokas, nu labi 1 roku...

un luuk neviens neparsniegs atrumu...

akja lidzjutiiba visiem...

gachoman

203180. viesis 7.jūnijs 2006 15:27
0 0 Atbildēt

Mana versija ir ka mocs ir normāli braucis uz kādiem ~80-90 kas ir adekvāts ātrums taisnā posmā. Savukārt BMW vienalga uz cik braucis, ir pofigā rāvis pa kreisi nesamazinot ātrumu un nerādot pagriezienus.

Ikviens mocists raustās no šādiem pa kreisi griezējiem un ja pastāv iespēja, ka autiņš aizšķērsos ceļu, tad vai nu nomet ātrumu vai paņem lielāku trajektoriju. Šajā gadījumā mocistam neviens signāls nav bijis, ka autiņš nogriezīsies un braucējs tika pārsteigts nesagatavots.

203181. viesis 7.jūnijs 2006 15:28
0 0 Atbildēt

203178. viesis

uzliks tev ierobežotāju uz 90kmh un tu noteikti būsi laimīgs pa šauro daugavpileni apdzīt kādu, kurš brauc uz 88, vai ne?

203182. viesis 7.jūnijs 2006 15:29
0 0 Atbildēt

Pa swh tikko teica, ka BMW vadītājs vēl atskurbtuvē sēžot....Normāls pālītis....

203183. viesis 7.jūnijs 2006 15:37
0 0 Atbildēt

Zheel - bet taa laikam ir , ka dabiskaa atlesa notiek nedeeljas laikaa peec pirmaa sniega sniega paraadiishanaas un tad kad sniegs nokuust tad liidz jaanjiem notiek lidojumi pa kruumiem un palmaam ar vai bez spirta....

203184. viesis 7.jūnijs 2006 15:38
0 0 Atbildēt

Stoka 5ajam BMW ielocas uz iekssu ieskrienot ar aatrumu 50kmh, peec passa pieredzes, peec taadas saanu sadursmes BMW tika saliekta stoika, slieksnis abas durvis un jumts salociits! Manam 100 audi tika lanzzerons liidz pusein nolociits un citi siikumi!

203186. viesis 7.jūnijs 2006 15:55
0 0 Atbildēt

Nevajag salīdzināt kas notiek ja auto ieskrien sānos vai mocis - mocis ir kāds 5-10 reizes vieglāks par auto, attiecīgi kinētiskā enerģija tik pat reizes mazāka, attiecīgi tik pat reizes lielāks ātrums vajadzīgs, nodarītu līdzvērtīgus bojājumus ja tas būtu auto.

203187. viesis 7.jūnijs 2006 16:03
0 0 Atbildēt

Bet tagad panem āmuru. Ar to galu ar kuru dzen naglu ieplēs pa aluminija gabalu un tagad panem vieglaku amuru un ieples pa aluminiju ar to galu ar kuru velk naglas ara...

Dziļak iesitīsies otrai variants..Ta pat ir ar auto un moci..kuti ieskrien sanos... Padoma!!

203188. viesis 7.jūnijs 2006 16:09
0 0 Atbildēt

Braucu ar moci jau no 14 gadu vecuma. Man nav bijusas avarijas. Bet esmu 5 reizes vēlies. Reiz uz 80 km/h braucot ar IŽ jupiteru uz zemes ceļa naktī izskrēja suns priekšā, pārliku pāri ragiem, mocim izsitās lampa, tumšš kā peklē. Un mans zaķis aizlidoja tik tālu ka knapi varēju viņu sasaukt, metri vismaz 30. Ta kā SKEPTISKIE autobraucēji, piedodiet, bet mocis nav neko daudz ātrāk braucis par 80 km/h!

203189. viesis 7.jūnijs 2006 16:12
0 0 Atbildēt

Vēl vienreiz nepaspēju nobremzēt un ar dņepru iebraucu mājas garažas durvīs!! Ātrums neko lielāks par 20 km/h. Rezultātā, izsistas koka durvis, kas bija no 100x50 brusām + lauzsts atslēgas kauls. Takā vēl viens piemērs, ka nevajag nemaz milzu ātrumu lai radītu tādus bojājumus Bembim!!!

203190. viesis 7.jūnijs 2006 16:14
0 0 Atbildēt

mocis nav 5-10 reizes vieglāks normals mocis sver ap 400-500

203191. viesis 7.jūnijs 2006 16:16
0 0 Atbildēt

Un vēl par to moču šļūkšanu!! Čoms reiz braucot uz 80 km/h pretī Reval Hotel izskrēja cilvēks uz ielas, čoms nometa ar priekšējām pa mēmajām, rezultātā priekša izslīdēja un mocis.... ticiet vai nē bet aizslīdēja līdz Brīvības bulvāra sadaloošajai zaļajai zonai un pret bortu uzmeta kūleni. Mocis kad ir nokritis, tad viņš uz slaideriem slīd kā pa ledu!!!!!

203194. viesis 7.jūnijs 2006 16:36
0 0 Atbildēt

viss dziljaakaa liidzjuutiiba

Kortex

203195. viesis 7.jūnijs 2006 16:59
0 0 Atbildēt

Un atkal un atkal BMW!!!!

203196. viesis 7.jūnijs 2006 17:04
0 0 Atbildēt

Mocis svēra 198 kg + 2 cilvēki ~ 350 kg

Piekrītu, ka mocim ātrums varēja arī nebūt mežonīgs, lai tā slocītu BMW, jo trieciens uz vienu cm2 ir daudz lielāks nekā autiņam.

Pievienojos tiem, kas uzskata, ka BēeMWē ir vainīgs par visiem 85% jo ar 2,8 promilēm, pat fūri ir grūti pamanīt, kur nu vēl mocīti tumsā... Žēl protams līdzbraucēju, interesanti, vai BMW pasažierei arī organismā bija alkohols, jo citādi arī viņa ir līdzvainīga, ka atļāva idotam sēsties pie stūres (būtu bijusi līdzvainīga)...

Kaut dievs dotu nekad neiekļūt līdzīgā avārijā...

203197. viesis 7.jūnijs 2006 17:05
0 0 Atbildēt

Sasha, mocistiem tiesham raustiishanas no shadiem kreisaa griezeejiem ir asiniis... Beediigi. gadus 5 atbraucos daudz, tekoshi braucot ar mashinu arii raustos ja nau skaidrs, ko taisas dariit kads, kas domaa griezties pa kreisi... Vienkarshi jau instinktu limenii. :(

203201. viesis 7.jūnijs 2006 18:46
0 0 Atbildēt

shitie jau gandriiz pat orgaaniem vairs neder :(

203202. viesis 7.jūnijs 2006 18:58
0 0 Atbildēt

nu te klauni panesushies - normaals mocis 400 - 500 sverot....ar taadu moci jaavadaa piekabee liidz visi radinieki,lai ir kas paliidz piecelt, ja apgaazhas ;)

par pashu notikumu zhe runaajot - imho abi vainiigi gan mocis, kursh manaa skatiijumaa 100% aatrumu paarsniedza, gan bmw vodila kursh brauca paalii, un vinja sieva,kura to pieljaava. var jau spriest, vai vinji shaadu rezultaatu bija pelniijushi vai nee, bet reaali vinji pashi vien vainiigi pie rezultaata.

un par to,ka bmw vodilam tipa ar to apzinju buushot gruuti dziivot - nevajag defaultaa uzskatiit ka visi baigi apziniigi,uttp. mosh vinjam poh, ka sieva beigta, varees citu appreceet. un peec nedeeljas jau atkal paalii pie stuures buus. ne taadi kadri vien redzeeti...

203203. viesis 7.jūnijs 2006 19:20
0 0 Atbildēt

rādās, ka tas menc šomēnes bez prēmijas paliks.

203205. viesis 7.jūnijs 2006 20:05
0 0 Atbildēt

Identiska situācija bija rudenī Siguldā- arī 2 bojāgājušie. Interesanti cik toreiz dabūja tā kuce pie BMV stūres. 9 mēneši nosacīti vai visi 10?

203207. viesis 7.jūnijs 2006 20:08
0 0 Atbildēt

A kā močiem ar "aļņa manevru"? T.i., ātri un viegli, bet drusku sānis paraut? Vai pareizi saprotu, ka nekā? Tobiš, mocis uzreiz kūleņo? Galvenais trieciens, rādās, ir bijis tieši pret aizmugures arku, aiz ko moča vadītājs kā pret sienu, un bīmers tā aizmests.

203209. viesis 7.jūnijs 2006 21:21
0 0 Atbildēt

Es tomēr savos aprēķinos nebiju daudz kļūdījies. Panorāmā teica ka eksperti esot atzinuši ka mocis gājis tālu virs 160. Parādīja arī moča spidometra atliekas kur spidometra bultiņa atradās pie atdures aiz maksimālā cipara 180 (laikam). Tātad 3 sekundēs ~150-160 metri.

203210. viesis 7.jūnijs 2006 21:21
0 0 Atbildēt

vot ,vot ! man ar tāds jaut. - kāda suņa pēc bembis aš uz trotuāra uzsists, ja mocīts tik uz 50-80 vizinājies. ? gan jau ka bija visi ~200, lai gan tad mocītim bija būmeri jāpārgriež un jāiesprūst tajā. Mana pieradze rāda un fizikas likumi apstiprina to, ka tumsā zemu lidojošus kamikadzes arī skaidrā būdams laikā nepamanīsi , kur nu vēl saprast cik ātri tas lidonis atlidos. j atu rēķinies ar tim nelaimīgajiem 50 km/h, tad skaidrs, kāpēc būmerists griza pa kreisi- mocis bija ahūni tālu . diemžēl tuvojās neparasti ātri.

Citiem kamikadzēm ieteiktu padomāt par to- ka citi rēķinās ar atļautājā ātrumā lidojošiem objektiem, intensīvā satiksmē reti kurš ilgi pēta otru, lai saprastu tā ātrumu. piefiksē vietu un saprot, kur tas otrs būs pēc sekundes. Kamikadzes! Jūsu iedegtie tālie īpaši nepalīdz, jo jūs parādaties ļooooti negaidīti ,it sevišķi jau no aizmugures.

203212. viesis 7.jūnijs 2006 21:38
0 0 Atbildēt

Šaubos ka mocis bremzēja. Viņš vienkārši nepaspēja to izdarīt. No brīža kad vadītāja pamana šķērsli līdz brīdim kad tiek nospiests bremžu pedālis paiet kā reizi ~2-3 sekundes. Vēl sekunde uz situācijas analīzi ka sadursme ir neizbēgama. Bremzēšanas ceļam bija jāsākas pēc BMW...

Un par to bleķu locīšanu... BMW nav korejiešu follijas brīnums kuram smagais pārbrauc pāri kā kokakolas bundžai. Tur ir normāls bavāriešu bleķis.

P.S. - Tam tur ākstam kas izteicās ka es uz moča neesmu sēdējis: Es esmu sacīkstēs braucis. Tā kā fišku rubīju par to kas ir mocis. Tā pat šo-to man skolā par fiziku arī iemācīja.

203214. viesis 7.jūnijs 2006 21:39
0 0 Atbildēt

man gan nav isti skaidrs,kā bmw pasažiere varēja dabūt nāvējošas traumas.sitiens,man domāt,ir vairāk pa aizmuguri bijis.

203215. viesis 7.jūnijs 2006 22:01
0 0 Atbildēt

visdriizaakais Yamahas prieksheejaa ritenja daksha arii ir iebraukusi blakusseedeetaajaa. Tur jau daudz nevajag lai cilveeks buutu genoh. a tie kas te spriedelee par mocha aatrumu, tadjautaajums, kur juus esiet likushi tiesiibas un kaa juus vispaar brauciet, jo peec juusu raxtiitaa sanaak ka juus manevru (pagriezienu) veicat tad kad esat tikai 2-3 sek psakatiijies kas notiek priekshaa un srazu durat pa kreisi, pa labi utt. Kur tad juus skataties paareejo laiku???? Sev uz bikshu priekshu??? Mekleejat kuraa aatrumaa jaaliek?? Vai tiehsaam tas kas notiek tev priekshaa autinjam netiek analizeets un attieciigi reagjeets??? Tad nav briinums ka notiek shaadas avaarijas, jo pashi nesekojat liidzi tam kas notiek uz celja.

P.S. BMW vadiitaajam vajadzeetu piespriest max 15 gad sleegta tipa cietumaa, lai padomaa par savu un citu dziiveem ko vinjsh izpostijis.

203216. viesis 7.jūnijs 2006 22:06
0 0 Atbildēt

ezis

visu cieņu V

lai TEV vieglas smiltis

203218. viesis 7.jūnijs 2006 22:21
0 0 Atbildēt

Panorāmā teica, ka motocikla ātrums bija virs 160 km/h

203219. viesis 7.jūnijs 2006 22:22
0 0 Atbildēt

Drums gadijums...

Vainigi abi, viennozimigi bempi$ts pie stures sedas ne vien shmiga, bet riktiga pali... noziedzigi.., organu donori pasi mekle izaicinajumu, nu i dievs ar viniem...

P.S. Sis bumera modelis neizcelas ar pasivo drosibu, nezinu par sanu triecieniem, bet frontala trieciena sis modelis esot pilnigs fiasko!

203221. viesis 7.jūnijs 2006 22:52
0 0 Atbildēt

lai te gudri tirst, labak pameklejiet pa netu vacijas crash testus ar mociem un pastataties kas notiek ja mocis iebrauc autinam sanos ar 60 km/h. ticat man loti lidzigi bus ka ar bmw.

P.S testi tiek veikti ar vienu manekenu kura svars ir 85kg, bet uz yamaha bija 2 cilveki (+- 85kg+85kg=170kg+moca svars sausa 198kg, ar eļļu, tosolu un 98e kadi 215 kg +385kg) secinat pasi

203222. viesis 7.jūnijs 2006 22:57
0 0 Atbildēt

>>Peksītss

pabrauc vēl kjādus gadiņus ar trīsriteni, tad aizej uz CSDD un nokārto velo braucēja tiesības, tad sāc oponēt.

203224. viesis 7.jūnijs 2006 23:00
0 0 Atbildēt

tagad lai Zivtiņš veel kaut ko pasaka par baikeriem, pasha padotie paali tik taa vizinas apkarts! Sviests, jauns dzeks pagalam un pasažiere, viena stulba idiota policista dēļ!!!!! Lidzjutiba bojā gājušo tuviniekiem.

203225. viesis 7.jūnijs 2006 23:03
0 0 Atbildēt

hmm... ja jau virs 160 esot bijis, tad pat briinums ka tik daudz no taas Yamahas paari palicis...

203226. viesis 7.jūnijs 2006 23:07
0 0 Atbildēt

bedigi...bet visdrizak atkal tiks +/- sveikaa, jo sodiis ja upec 1/2 gada , kad visas shis kaislibas prese bus aprimushas.

Vai kads zin kadu sodu sanjema bmw vaditaja, kas Siguldaa izbrauca priekshaa mocim un kur 2 jaunieshi gaja bojaa? Nebriinishos ja nekadu :((

203228. viesis 7.jūnijs 2006 23:09
0 0 Atbildēt

to-> 203222. viesis 07.06.2006 22:57

nesaki ko man dariit un es tev neteikshu kur tev iet. vienkaarshi besii shitiee njaudeetaaji kas NEREDZ to kas notiek priekshaa. Da kakaja raznjica uz cik brauc pretimbraucoshais, ja neesi paarliecinaats par manevra droshiibu tad netaisi manevru. A par aatrumu var paarliecinaaties skatoties kas tev brauc pretii, nevis urbinaat degunu un luurot visur citur tikai ne tur kur vajadzeetu. Taa ka aizej un noraujies podaa.

203229. viesis 7.jūnijs 2006 23:12
0 0 Atbildēt

vajag braukt ar enduro moci pa pļavu, un ar auto šmigā ar pa pļavu, tikai citu, lai nesaskrienas. Bet ja nopietni tad besī gan baikeru lidošana, gan mentu visatļautība

203232. viesis 7.jūnijs 2006 23:24
0 0 Atbildēt

viens aatri brauca, agri aizgaaja... vieglas smiltis un liidzjutiiba..

otrs dzeera un brauca, sagandeeja sev un daudziem citiem visu atlikusho muuzhu...

vairs nav svariigi kuru formaali atziis par vainiigo un kaads buus sods, skaidrs viens - aatrums un alkohols nogalina.

zheel tikai ka daudzi te redz alkoholu un neredz/aizstaav aatrumu

203233. viesis 7.jūnijs 2006 23:37
0 0 Atbildēt

Var gan ātri braukt, gan šmigā braukt, bet viss ir jādara ar prātu un tā negadīsies. Šajā gadījumā vainīgi ir abi, un ja viens no viniem tā nedarītu, tad tā nebūtu noticis. Tā kā nelaime ir tad kad divi dullie satiekas

203235. viesis 7.jūnijs 2006 23:42
0 0 Atbildēt

Šausmīgi!

203236. viesis 8.jūnijs 2006 0:05
0 0 Atbildēt

āpē pazūd komenti ???

203237. viesis 8.jūnijs 2006 0:37
0 0 Atbildēt

Superīgi mums menti Latvijā...Likuma aizstāvji...

203239. viesis 8.jūnijs 2006 0:54
0 0 Atbildēt

Šodien tā riktīgāk papētīju to BMW (nu jau vakar). Ja man nepateiktu, ka to ir izdarījis mocis - nemūžam nepateiktu. BMW ir sasits kapitāli. Abas durvis, stikli, stoika un jumts. Izskatījās, ka būtu sadursme ar auto. Un tam kurš te minēja kā blakussēdētēja varēja iet bojā, ja mocis ieskrēja aizmugurējās durvīs - viņš ir trāpījis tieši pa stoiku un blakussēdētāja vieta ir riktīgi sadragāta. Skats drausmīgs. Žēl, ka ir tādi kolēģi, kuriem uzspļaut uz visiem likumiem...

203240. viesis 8.jūnijs 2006 1:01
0 0 Atbildēt

203143. viesi - labāk nerādies uz ceļa, tikpat ilgi nedzīvosi...

203241. viesis 8.jūnijs 2006 1:19
0 0 Atbildēt

Pirms pāris gadiem man gadījās redzēt, kā pie Jaunolaines robežas avāriju - arī sarkans BMW _UN_ arī pilns ar mentiem iebraucis kokā tā, ka sadalījies uz pusēm. Tikai tad pie morālie kropļi visu stāstu pārveidoja tā, itkā pie stūres būtu bijis tas cilvēks, kurš nositās, lai gan realitātē bija savādāk. Arī alkohols, cik zināms.

203244. viesis 8.jūnijs 2006 6:55
0 0 Atbildēt

MENTS- SLEPKAVA!

203245. viesis 8.jūnijs 2006 8:19
0 0 Atbildēt

Gaišreģis:

Būs tā. Tiesa piespriedīs nosacīto uz 3 - 5 gadiem, atkarībā no advokāta runātprasmes u.c. blakusfaktoriem. Jo pēc CSN visiem vadītājiem ir pamats uzskatīt, ka citi arī ievēros noteikumus. Ments paskatījās, hm, paspēšu un grieza. +vēl uzstaisīs ekspertīzi ka 2.8 promiles ar menta iekšām, tas nav nekas, značit viņš normāli varēja izvērtēt situāciju, + labs raksturojums no darba vietas. Un viss rullē. Gan jau ka jau tagad skraida apkārt pa Rīgu un meklē advokātu, jo drošības līdzeklis ir paraksts par dzīvesvietas nem. Ments taču!!!! Blja.....

203253. viesis 8.jūnijs 2006 9:08
0 0 Atbildēt

mees jau te varam ceties un vaariities, bet kameer tajaa meeslu kantorii ko nez kaapeec meedz saukt par policiju nebuus kardinaalas paarmaiņas, nesaaks maksaat normaalas algas un neatlaidiis visus tos moraalos kropljus kas patreiz tur straadaa, nekas nemainiisies, pat Rekšņa vakar taa vietaa lai izteiktu motociklista bijaagaajushajiem liidzjuutiibu nekautreejaas paziņot, ka mocis taapat esot braucis aatraak par 160km/h....pretiigi, pretiigi, pretiigi.....meenesha laikaa divi bojaagaajusie mentu visatljautiibas deelj, normaalaa valstii jau ministrs un policijas vadiitaajs buutu atkaapushies, taču tikai ne muuseejaa.....

203254. viesis 8.jūnijs 2006 9:13
0 0 Atbildēt

moča ātrums pēc ekspertīzes bijis virs 200, cik dzirdēts no čukstiem.

203256. viesis 8.jūnijs 2006 9:22
0 0 Atbildēt

Vainīgs ir BMW vadītājs, pat ja motociklists pārkāpa ātrumu, viņam bija galvenais ceļš un kādā sakarā kaut kāds sadzēries īblis viņu nelaida!

Uz mieta uzsēdināt to kretīnu!!!

BMW vadītājs ir dubult SLEPKAVA. Mūža ieslodzījumu viņam!

203259. viesis 8.jūnijs 2006 9:38
0 0 Atbildēt

Atvaino vecīt 203256, bet vai tas, kas pa pilsētu nesas uz 200, nav slepkava???

203260. viesis 8.jūnijs 2006 9:42
0 0 Atbildēt

Iipashi nebriinos, ka mocha aatrums tiek mazliet piedzejots, jo avaarijas izraisiitaajs jau galu galaa bija policis. Tachu tajaa pashaa laikaa jaaatziist, ka es neesmu veel redzeejis nevienu motociklu, kursh brauktu ar atljauto aatrumu. (OK, OK, vienu reizi redzeeju - bija iebraukushi kaut kaadi somu tuuristi, un vinji tad arii brauca pa Briiviibeni uz 50km/h. Tas bija vieniigais gadiijums, kuru atceros peedeejo 10 gadu laikaa.)

Kaa te dazi noraadiija, visiem ir tiesiibas uzskatiit, ka citi celju satiksmes daliibnieki nepaarkaaps CSN. Attieciigi, ir pamats, uzskatiit, ka pretiimbraucoshais mocha iipashnieks NAV kaarteejais atsaldeetais. Otra lieta, ka 2 ritenju braucamos (mochus, ritenjus) vispaar ir gruutaak pamaniit, jo smadzenes ir pieradushas mekleet (registreet) automashiinas, un kaut kas mazaaks biezhi tiek ignoreets.

203261. viesis 8.jūnijs 2006 9:44
0 0 Atbildēt

"Iipashi nebriinos, ka mocha aatrums tiek mazliet piedzejots", bija jaabuut "Iipashi nebriiniitos, ja mocha aatrums tiek mazliet piedzejots"

203263. viesis 8.jūnijs 2006 9:54
0 0 Atbildēt

uz 100 kmh/h pietiktu, lai iebraukt ciemos salona...

203264. viesis 8.jūnijs 2006 9:55
0 0 Atbildēt

Ja BMW vadītājs būtu bijis skaidrā un ekspertīze konstatētu ka motocikla vadītājs ir braucis ar ātrumu vismaz 100 km/h, tad motocikla vadītāju atzītu par 100% vainīgu!

203265. viesis 8.jūnijs 2006 9:58
0 0 Atbildēt

Arī skaidrā atrodoties būtu grūti izvairīties no sadursmes. Te mocis nav un te vins peksni uzrodas.

203266. viesis 8.jūnijs 2006 9:59
0 0 Atbildēt

Kaa tur bija tajaa nesnajaa filma ar Denzelu Washingtonu glv. lomaa. kad ljautinji izteicaas ka tiesibas kaadu nosodiit ir tikai Dievam - un vinsh atbildeeja -" Forgiveness is between them and the God, my job is to arrange the meeting" -sheit kaut kas liidziigs. Neticu ka mocists neredzeeja auto un to ko jamais taisaas dariit, liidz ar to neticu ka vinsh braucot ar "50" km/h neko nemeegjinaaja dariit lai netraapiitu BMW pa stoiku. Driizaak jau mocistam arii nepietika laika nedz sagatvoties "lidojumam" nedz arii kam citam - kaadeelj vinjam letaals iznaakums. NU par pljeeguru pie stuures es vispaar atsakos komenteet citaak viens rupjiibas vien sanaax.

203267. viesis 8.jūnijs 2006 9:59
0 0 Atbildēt

*****203260. viesis 08.06.2006 09:42

Iipashi nebriinos, ka mocha aatrums tiek mazliet piedzejots, jo avaarijas izraisiitaajs jau galu galaa bija policis.

Kaa te dazi noraadiija, visiem ir tiesiibas uzskatiit, ka citi celju satiksmes daliibnieki nepaarkaaps CSN. Attieciigi, ir pamats, uzskatiit, ka pretiimbraucoshais mocha iipashnieks NAV kaarteejais atsaldeetais. Otra lieta, ka 2 ritenju braucamos (mochus, ritenjus) vispaar ir gruutaak pamaniit, jo smadzenes ir pieradushas mekleet (registreet) automashiinas******

Ta kādas smadzenes,kādas pārdomas pie 2,8 promilēm?? Ko viņam bija pamats uzskatīt?? Ka citi nebūs pālī un viņu visur palaidīs?? Tad varbūt visus slepkavas attaisnot,ja upurim nebūs bijusi bruņuveste,ķivere vai šis nav sēdējis tankā. Ņefig ,zin,staigāt,kur vienam jāšauj....

203269. viesis 8.jūnijs 2006 10:04
0 0 Atbildēt

Lietas būtība jau ir citur - tādā stulbā valstī dzīvojam, kur cilvēki neizdara secinājumus pēc šādiem traģiskiem notikumiem tāpat brauc dzērumā un tāpat ļoti būtiski pārsniedz ātrumu. Reizēm pretīgi skatīties kā nedataisīts motociklists uz viena rata mēģina stūtēt gar vasaras kafejnīcu, kas būs ja viņš nesavāks savu braucamo, izskries kaķis, utml... Nav nekas pret ātru braukšanu, bet jādara tas tādās vietās kur neapdraud apkārtējo drošību!!!

203270. viesis 8.jūnijs 2006 10:09
0 0 Atbildēt

brauktu milicionieris skaidrā - varbūt visi būtu dzīvi

brauktu mocists šaskaņā ar CSN - varbūt visi būtu dzīvi

turpiniet dzert pie stūres un turpiniet nēsāties kā negudri, un varbūt jums paveiksies.

203271. viesis 8.jūnijs 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Diez kādi būtu komentāri,ja moča vietā būtu kāda vieglā mašīna ar ātrumu 150 km/h....

203273. viesis 8.jūnijs 2006 10:22
0 0 Atbildēt

Nekas un nekur peekshnji neuzpeld. arii vieta kur notikusi avaarija ir taisns celjsh. ja cilveekam nav ribaas gandriis 3 promiles, tad vinjsh redz arii zemu lidojoshu NLO. Un nevajag te piesaukt fiziku matemaatiku un filosofiju ka mocis 3sek nolidojis 200m utt. Cilveeks redz stipri taalaak par 200m un ja neredz tad ir taada lieta kaa brilles, nav jau nekaada aatri skrienosha skudra. Un cilveekam ir arii smadzenes lai izanalizeetu pretimbraucoshaa aatrumu. Protams mocists vainiigs tajaa ka ieveerojami paarsniedza aatrumu, bet paarsniegt aatrumu nav gluzji tas pats kas piebraukt kaadam priekshaa.

203281. viesis 8.jūnijs 2006 10:51
0 0 Atbildēt

203260. viesis 08.06.2006 09:42:

"Iipashi nebriinos, ka mocha aatrums tiek mazliet piedzejots, jo avaarijas izraisiitaajs jau galu galaa bija policis. Tachu tajaa pashaa laikaa jaaatziist, ka es neesmu veel redzeejis nevienu motociklu, kursh brauktu ar atljauto aatrumu. (OK, OK, vienu reizi redzeeju - bija iebraukushi kaut kaadi somu tuuristi, un vinji tad arii brauca pa Briiviibeni uz 50km/h. Tas bija vieniigais gadiijums, kuru atceros peedeejo 10 gadu laikaa.)"

-----------------------------------------

Kautkā autovadītājus kas pa pilsētu brauc ar atļauto ātrumu, nevis 65, 70 vai vēl ātrāk arī ļoti reti nākas sastapt- parasti ar M burtu logā vai uz jumta. Bet moto ātrums visticamāk ir piedzejots.........

203282. viesis 8.jūnijs 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Nav piedzejots. Crash tests uzrādījis 216 km/h

203284. viesis 8.jūnijs 2006 10:59
0 0 Atbildēt

ooo muusu valstii crash testus jau diennakts laikaa taisa.

Nu ko var tirst par lietaam ko nezin. viena baaba teica un tad nu ljurina visi taalaak katrs pieliekot pa paaris km/h aatraaku aatrumu. beidziet smiidinaat tautu. crash testu veiceeji. smiekli naak.

203285. viesis 8.jūnijs 2006 11:01
0 0 Atbildēt

pareizi ! mociitis vispar staaveeja celja mala, vai tika stumts paari ielai pa gajeeju paareju.

203286. viesis 8.jūnijs 2006 11:08
0 0 Atbildēt

Zheel motociklistu -jauks puisis bija..Moci ar bija tikai nesen nopircis, jo tiesiibas nokaartoja tikai apriilii..taa arii nepaguva pabraukaaties..skumji

203287. viesis 8.jūnijs 2006 11:08
0 0 Atbildēt

Ir diezgan skaidrs, ka mocs ir jaudīgs un iet ātri, bet manuprāt max ātrums kādu var izcelt posmā no Uzvars bulv līdz nelaimīgajam krustjumamir ne vairāk par 150kmh. Ņemot vērā, ka moča modelis nebija topu virsotnes pats ātrākais modelis., braucēji bija 2, kas apgrūtina uzrāvienu, un, lai arī braucējs deva ručkā, tomēr neticu, ka taisīja reālu "drag-startu" no Uzvaras blv, balansējot uz robežas pārraut priekšu vai izspolēt aizm.riteni.

203305. viesis 8.jūnijs 2006 11:33
0 0 Atbildēt

Ielās bieži var pamanīt ka daudzi BMW vadītāji nezina ka šai automašīnai ir arī pagriezienu rādītāji.Iespējams, ja motociklists redzētu ka BMW gatavojas manevram, tad paspētu izvairīties no sadursmes.

203310. viesis 8.jūnijs 2006 11:40
0 0 Atbildēt

203286. viesi, pirmaa sezona ir visbiistamaakaa. Peec tam- kada treshaa, jo tad saak likties, ka maak braukt. Patiesibaa- ne velna.

Pats saaku japaanjus ar 250nieku apguut. Peec krievu urala, kursh sver pie 300 kg un kam zirgu ir tikpat cik manam 250niekam ar svaru 117 kg, japanis likaas rakete... Tik otraa sezonaa saaku maniit, ka tomer varu izmantot visu to jaudu normali...

203317. viesis 8.jūnijs 2006 12:30
0 0 Atbildēt

Asprātīgajiem komentētājiem, kas zin "visu" par motocikliem, to ātrumiem un gatavi tiesāt tikai pēc bildēm vien. 200km/h ar shito moci šajā vietā nevar uzraut. Lai arī kāds būtu mūsu "objektīvās" policijas ekspertīzes slēdziens. Tāpat apbēdināšu autobraucējus, kuriem liekas, ka automašīnā viņi jūtas pasargāti, tjipa "kas ta man, es taču braucu ar automašīnu, viņš ar moci, viņam jau būs sūdīgāk". Man patika komentārs par āmuru. Ļoti precīzs. Tie kas domā tā kā es minēju, pieejiet pie savas automašīnas un iesitiet tai ar cirvi. Tā ne pārāk spēcīgi. Un tagad iedojaties tādu 200-300 kilogramīgu cirvi kas pārvietojas ar ātrumu vismaz 50 km/h un ko tas var izdarīt, kad ietrieksies jūsu mašīnā. Ja motocikls ielidos jums durvīs ar ātrumu 100 km/h, tas ieiesautiņa salonā, kā nazis margarīna pakā, samazinot jūsu iespējas izdzīvot līdz 0.

203322. viesis 8.jūnijs 2006 13:11
0 0 Atbildēt

Annka

et juus vareetu iedomaaties arii to, ka nejau uzreiz ritenji paarstaaj grixties mashiinai - taapeec arii tika taalu aizripoja, diezvai bmv vadiitaajs spieda uz bremzeem :(

un lidot arii jaareekjina peec noteiktas formulas, kur jaanjem veeraa cilveeka smagums - gruudiena lielums utt.... jo pareii te kaads teica - braucot ar riteni dazi lido 3-6 metrus uz prikshu.... un ja shis aatrums bija 8 reizes lielaks - nnu tas ir ap 100 km/h tad var aizlidot arii diezgan taalu - un veel pamatiigs gruudiens...

Diemzeel, es negribu ne attaisnot neko, bet mocha vadiitaajs bija krietns cilveeks, veeljoprojaam neticaas, ka vinja vairs nav - vinjs bija izpaliidzigs, gudrs - nu ljoti labs cilveeks... lai vinjam vieglas smiltis ....

Izsaku liidzjuutiibu gimenej un tuviniekiem, kaa arii tuvaakajiem draugiem, kuriem vinjs vienmeer paliks sirdiis ...

203324. viesis 8.jūnijs 2006 13:22
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot, besī ārā tie šoferi, kas nerāda pagriezienus. Nezinu, vai šeit bija tas gadījums, bet ļoti iespējams... Pie tam pagrieziens ir jāieslēdz, vismaz kādas 3 migalkas pirms manevra, nevis pēc, kad visi jau tāpat redz, kur tu esi iebāzies.

Anyway... Lidzjūtība tuviniekiem ! :-(

203342. viesis 8.jūnijs 2006 14:54
0 0 Atbildēt

"mocha vadiitaajs bija krietns cilveeks, veeljoprojaam neticaas, ka vinja vairs nav - vinjs bija izpaliidzigs, gudrs - nu ljoti labs cilveeks... "

Pat labi un izpalīdzīgi cilvēki NEDRĪKST PĀRKĀPT NOTEIKUMUS!!! Tas attiecas uz abiem - bmw un moci.

203349. viesis 8.jūnijs 2006 15:46
0 0 Atbildēt

skumji :(!

203361. viesis 8.jūnijs 2006 17:05
0 0 Atbildēt

Bezjēdzīga, drausmīga nāve. Cieņu pret mirušajiem.

203364. viesis 8.jūnijs 2006 17:31
0 0 Atbildēt

vahhh...

kaut kur amerikaa bija savilkta statistika par mo iesaistiitiem csng. 70-80% visu negadiijumu pie vainas bija auto, kas nogriezaas pa labi vai pa kreisi un nepalaida moci. imho pie mums ir ljoti liidziigi. mums raada statistiku par csng kur iesaistiiti motocikli, bet nekur nav pateikts cik no tiem ir izraisiijis motocikla vadiitaajs un cik gadiijumos motocikla vadiitaajs nebija vainiigs. shie 2 skaitlji tad arii buutu svariigaakie. var jau teikt, ka, ja mums tos nesaka, taatads statistika nav ieinteresētajiem izdeviiga. ieintereseetie - tie, kuri uztur burbuli par agresiivajiem motociklistiem un organizee populistiskas, bet globaali bezjeedziigas, kampanjas.

203370. viesis 8.jūnijs 2006 19:38
0 0 Atbildēt

Mocists bez gaismām esot laidies no mentiem, un bembis jau praktiski bijis pabeidzis nogriezšanās manevru.

Ko nu?

Nekad nevajag steigties (kaut vai ar pāragriem secinājumiam)!!!

203375. viesis 8.jūnijs 2006 22:05
0 0 Atbildēt

atkal viena tante teica. kad vienreiz cilveeki beigs staastiit pasakas. mirushos tas nepiecels....

203376. viesis 8.jūnijs 2006 22:21
0 0 Atbildēt

1) Vai kāds nevarētu pateikt, līdz cik ar moci var ieskrieties no uzvaras bulv. ja nesāk no 0 km/h, bet gan krustojumu izbrauc ar slaidu līkumu ( ātrums tā ap 70 km/h)??

2) Vai neliekas, ka A kategorijai braukšanas eksāmena prasības (dažas figūras uz plača un mazliet pa pilsētu) neatbilst reālai dzīvei?

just thinking..

203379. viesis 9.jūnijs 2006 0:46
0 0 Atbildēt

To Peksiic!

Labi, tanta neteica, tā arī bija!

Palika vieglāk?

Te vairāk iet runa par kretīniem uz diviem riteņiem, kuriem liekas, ka likumu normas viņus nespēs noķert...

Iedomājies pats sevi bembista - menta vietā! Ja tu to lidojošo kropli nebūtu laikus pamanījis?

Baigie nedzērāji atradušies, lai kādus varētu tiesāt! Paši - 80% no rējējiem, pālī braucat, aizbildinoties ar saukli - kas pie rokas nav pieķerts, nav.................................................................

203380. viesis 9.jūnijs 2006 0:46
0 0 Atbildēt

Prieks tiem kas nezina: Moca vaditajs bija mana drauga bralis un mans tuvs draugs. Vins nekad nav dzeris, pipejis vai lietojis kaut ko stirpraku. Vina vards ir Viktors, 23 gadi. Un vina atrums bija 90 km stunda - ta spidometrs uzradija. Es ceru, ka taisniga tiesa notiks...kaut gan Viktoru tas neatriezis...

203382. viesis 9.jūnijs 2006 0:49
0 0 Atbildēt

ments.Nav nekada attaisnojuma tiem,kas sezas pie stures reibuma stavokli,vai tas butu policists,vai kads cits,tacu tagad masveida jaunie ''gurki''tikko dabujusi tiesibas vai vispar bez tam,saperkas mocus un brauc ta,ka brauksanas prasme neatbilst izveletajam atrumam.Diemzel vasara ir atnakusi un lidz ar to ar siem ''pasnavniekiem'' ir jarekinas.Kautgan ari autovaditaji Latvija ir baigie tizleni,par ko liecina milzigo avariju skaits,kaut vai tik maza pilseta ka

Riga.

203384. viesis 9.jūnijs 2006 0:53
0 0 Atbildēt

protams, mocis parkapa atrumu - bet BMW vaditajs-celu policists neradija pogriezienu un pie tam ne tikai nogalinaja moca vaditaju, bet ari savu SIEVU, KAS BIJA STAVOKLI!!!

203385. viesis 9.jūnijs 2006 1:04
0 0 Atbildēt

Visur vainigi celu policisti.

Ja nezini neruna.BMW vaditajs nebija celu policists,lai gan vienmer tacu gribas lai vainigais butu celinieks,vai ne ta?

j

203386. viesis 9.jūnijs 2006 1:52
0 0 Atbildēt

Es loti labi zinu, ka BMW vaditajs bija celu policists, ta ka nevajag te runat! Jebkurs to var parbaudit, ieraugot vina numurus! Bet tas nav svarigi, kads vina amats ir...Svarigi ir tas, ka vins nogalinaja svesu cilveku, savu sievu un savu nedzimuso bernu. Ja...ta ir musu kultura -iedzer - un jabrauc pie stures! Bet ir vienkarsi sapigi, ka cies nevainigi cilveki

203387. viesis 9.jūnijs 2006 3:49
0 0 Atbildēt

Viesi aizej noraujies podā, nebija viņš cp.

203399. viesis 9.jūnijs 2006 9:46
0 0 Atbildēt

jo vairaak lasu shos komentus jo stulbaaki komenti paraadaas.

Nafig tiek aizstaaveets kautkaads lops dzeeraajs, kursh nogrieza celju motociklam. Jaa, mocists paarsniedza aatrumu, tachu nedomaaju ka vinjsh nebija pamanaams (kur nu veel pasaka par izsleegtiem ugunjiem un beegshanu no CP, kur taadas pasakas var izdomaat), bet BMW vadiitaajs 1) bija paaliii 2) Nepalaida pretimbraucosho un nogrieza vinjam celju. Tak pie 3 promileem es domaaju ka taalaak pa 20m i redzeet nevar kas tur brauc, mocis vai tantinja ar triisriteni.

Beidziet aakstiities un izteikt smiekliigus apgalvojumus, no taa nevienam labaak nepaliks. Vieglas smiltis aizgaajeejiem, bargu sodu izdziivojushajam dzeeraajam.

203412. viesis 9.jūnijs 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Skumji, ka bembista steiga un 5 sekunzhu ekonomija paneema 2 cilveeku dziiviibas...

Maaciisimies no citu kluudaam!

203415. viesis 9.jūnijs 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Mocis gan jau brauca ap 160 km/h. Bmw šoferītis cerēja, ka paspēs nogriezties, bet kur nu ja pretī auļo tādā ātrumā. Žēl...

203418. viesis 9.jūnijs 2006 11:28
0 0 Atbildēt

pa radio vēl dzirdēju, ka lemšot vai šo valsts amatpersonu atstāt amatā vai nē! Nu i dozhilis...lemshot!

203422. viesis 9.jūnijs 2006 12:11
0 0 Atbildēt

Patiesību sakot, šie komentāri ļoti labi atspoguļo situāciju ceļu satiksmē valstī. To visu var izteikt vienā vārdā: ārprāts! Par kādu savstarpējo kultūru vai uzvedību uz ceļa var iet runa? 80% komentāru ir par to, ka motociklisti tāpat esot pie visa vainīgi, jo pārsniedz ātrumu, pēkšņi „uzrodas nez no kurienes” un „ja motociklists nepārsniegtu ātrumu, tad viss būtu labi”, pats vainīgs un tad vēl orgānu donori utt. un joprojām... Vai kāds no šī absolūtā vairākuma ir atbildējis uz jautājumu, kas bija avārijas iemesls? Ātruma pārsniegšana? Vai tas, ka viens pārdzēries idiots uzskatīja, ka viņam nav jāievēro satiksmes noteikumi un jāpalaiž pretimbraucošais transporta līdzeklis? Ātruma pārsniegšana pati par sevi šādas sekas nerada (ja vien par ātru neieej pagriezienā – bet tas jau ir cits stāsts). Un neviens transportlīdzeklis „ne no kurienes” neuzrodas. Nav jau tie motociklisti nekādi Koperfildi lai uzrastos ne no kurienes. Savukārt, ja transporta vadītājs nezin kam ir domāti spoguļi, ja viņš neredz tālāk par automašīnas pārsegu, pārkārtojoties nepaskatās vai pa blakus joslu kāds nebrauc un nerāda savlaicīgi pagriezienus, vai arī ja viņš nespēj noteikt citu transportlīdzekļu ātrumu, tad tādu vadītāju vieta ir mājas pagalmā pie mauriņpļāvēja nevis pie auto stūres. „Motociklisti nēsājas kā negudri....” Paskatieties kā brauc vairums!!!!! autovadītāju – ir tāda sajūta, ka trako mājā ir bijis izlaidums un tiesības vadīt automašīnu ir dalījuši izlaiduma diploma vietā. Vaina ir pašos un nevajag par savu aprobežotību vai neuzmanību vainot citus.

203425. viesis 9.jūnijs 2006 12:37
0 0 Atbildēt

Kaarteejais chau varinats sorit pie Daugavpils! :( Bildes ir tadas, ka labak cilvekiem ar vajiem nerviem neskatiities! www.apollo.lv/portal/news/articles/76000

203426. viesis 9.jūnijs 2006 12:39
0 0 Atbildēt

203422. viesis 09.06.2006 12:11

neviens te neaizstaav slepkavu-alkoholikji, tas lai dabuj savus 15 gadus un sapuust cietumaa...

bet...

ja tu ar moci nez kaapeec uzskati ka tev ir tiesiibas braukt neieveerojot CSN (pareizaak sakot - rupji tos paarkaapjot) - taas, veciit, ir tavas probleemas. un taas ir tavas probleemas tikai tik taal - kaameer tas neapdraud apkaarteejos. un taa kaa tas reaali apdraud apkaarteejos, tad pret shaadiem te mocistiem, veciit, nebuus nekaadas iecietiibas un zheelastiibas.

un ja godiigi - man nav zheel ne vienas, ne otras puses, jo iznaakums ir likumsakariigs abaam puseem lai cik ciniski tas nebuutu... labi, ka teishaam nav cietushi pavisam nevainiigi cilveeki un taa bmw alkoholikja vietaa nav bijis, piemeeram, taksobuss pilns ar ljaaudiim ...

203430. viesis 9.jūnijs 2006 13:40
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 09.06.2006 12:39

ir jau ir viss pareizi, bet svarīgs "sīkums"- avāriju izraisīja alkāns, bet veicināja mocis. visu vienā maisā arī nevar likt.

203452. viesis 9.jūnijs 2006 17:56
0 0 Atbildēt

Un tagad tiem visiem, kas spriedeleeja par mocha aatrumu:

No taas vietas, kur motociklists uznjeema aatrumu liidz avaarijas vietai ir ljoti iiss celja posms, 200 km/h es domaaju, ka nevar paspeet izspiest

203455. viesis 9.jūnijs 2006 23:00
0 0 Atbildēt

203452. viesis 09.06.2006 17:56

pareizi vieiist, 200 reti kursh moto tai posmaa uznjems, 160-170 MAX, kas prieksh pilseetas ir Ok, vai ne ?

203456. viesis 9.jūnijs 2006 23:30
0 0 Atbildēt

Neizskatās, ka mocis braucis uz 50 km/h... Pats vainīgs, nav ko lidot.

203469. viesis 10.jūnijs 2006 21:52
0 0 Atbildēt

lūk - tipisks piemērs kā ments piesedz mentu - "ekspertīze" nosaka ātrumu 150-200km/h pie tādas sadursmes BMW būtu 100% sadalījies 2 daļās un no cilvēkiem pat kotletes nevarētu vairs uztaisīt, kur nu vel moča pasažieris izdzīvot - domāt līdzi vajag - mocim realais atrums max-90-100km/h

Crashtestus vajag paskatīt, kur jau pie 50km/h auto pārvēršas šrotos ;)

203472. viesis 10.jūnijs 2006 22:48
0 0 Atbildēt

CyberGhost [?] 10.06.2006 21:52

dumiķīti, tu propogandē klaju dezinformāciju...

203489. viesis 11.jūnijs 2006 21:32
0 0 Atbildēt

lasu un brinos ti daudz idiotu rinkjii,ta knapi 160 war uzraut,to ar moci war mashiinu uz pusem wesi parshkjelt,esmu dzirdejis ja kuli riktigi ieshupo war 9stawenei jumtu apmiizt

203491. viesis 12.jūnijs 2006 0:00
0 0 Atbildēt

esmu lasijis, ka ja bērnībā izkrīt no 3.stāva loga, tad kļūst par viesi nr.203489 :D

203584. viesis 12.jūnijs 2006 12:55
0 0 Atbildēt

Vai kāds nezin šīs slepkavas Vārdu un uzvārdu ?????

203718. viesis 13.jūnijs 2006 2:04
0 0 Atbildēt

Dumju un nihilistisku komentētāju netrūkst. Zinu, kā šādās avārijās lemj CP, kas izskata lietu - tas, kam bija jādod ceļš, bet viņš to nedeva, ir 100% vainīgs. Alkohols - vainu pastiprinošs apstāklis. Un tas būtu tikai taisnīgi, ja dzērāju, kas IZRAISĪJA avāriju, šajā krimināllietā par dubultslepkavību (aiz rupjas neuzmanības vai kā viņu tur) vainu pastiprinošos apstākļos (reibumā) notiesātu ar maksimālo sodu... Un vienalga, vai mocists brauca ar 50 vai 150 km/h - viņš nav vainīgs šajā slepkavībā. Vainot viņu būtu tas pats, kas vainot večiņu, kas sava stulbuma dēļ atvērusi durvis maniakam slepkavam. Nu nebija pareizi, ja pārsniedza ātrumu mocists, taču tas NEIZRAISĪJA avāriju (nu nebija pareizi, ka večiņa atvēra durvis tipa "Latvijas Gāzes kontrolierim", taču nevar veinot večiņu pašnāvībā). Tāds ir mans viedoklis...

203720. viesis 13.jūnijs 2006 2:34
0 0 Atbildēt

RX7 praatiigi runaa! :)

203797. viesis 13.jūnijs 2006 16:11
0 0 Atbildēt

RX-7 [?] 13.06.2006 02:04

"Nu nebija pareizi, ja pārsniedza ātrumu mocists, taču tas NEIZRAISĪJA avāriju "

Protams ja mocists butu ieverojis atrumu nebutu nemaz avarijas un iereibis (piedzeries) autovaditajs turpinatu celju un neviens nezin, kas butu noticis talak ...

autovaditajs parkapa divus punktus (bija shmiga, "nedeva" celu)

mocist parkapa tikai vienu (BUTISKI parsniedzot atljauto atrumu)

67% pret 33%.

203819. viesis 13.jūnijs 2006 22:46
0 0 Atbildēt

nu ko , BMW un baiks...... taads ar taadu satikaas.... vienam šmiga otram aatrums..

203861. viesis 14.jūnijs 2006 1:43
0 0 Atbildēt

nu nu nez kaa ar 50km/h var 40m aizlidot :D ja braucot ar riteni uz 30km/h es paarlidoju paari stuurei tikai paaris metrus

Juus maz apzinaties cik 40m ir daudz?

204204. viesis 15.jūnijs 2006 18:21
0 0 Atbildēt

video.google.com/videoplay?doc...16824195405165 luuk te video beigas is auto vaditajs

204209. viesis 15.jūnijs 2006 18:55
0 0 Atbildēt

ak tur jau ir video ieksha

204271. viesis 16.jūnijs 2006 9:56
0 0 Atbildēt

vainiigs nevainiigs-traggeedija. bet cilveekiem tomeer ir jaadomaa arii par to ka vinjiem ir pasazzieri, kaads ir aatrums un apstaaklli. nu nedriikst taa skriet.

204370. viesis 16.jūnijs 2006 15:26
0 0 Atbildēt

Policists = killers, alkāns, tupaks

204373. viesis 16.jūnijs 2006 15:30
0 0 Atbildēt

Motocikla vadītājiem jāsaprot ka pa Latvijas ceļiem nevar ātri un skaisti braukt!

Bija skaists mocis, bija skaists BMW, bet kas ir tagad?

2 līķi un 2 cietušie + 1 vainīgais!

204428. viesis 17.jūnijs 2006 18:48
0 0 Atbildēt

mulkji juus visi .mocis 100% vainiigs jo brauca diennakts tumshajaa laikaa bez ugunjiem,gribeeja aizbeegt no cp ,kas vinjam arii izdevaas,ir liecinieki a ments vareeja iedzert arii peec avaarijas,no shoka,tas vis ir japieraada tiesaa.ta kaa beigaas neviens neseedees lai cik juus te glupi negvelztu

204526. viesis 18.jūnijs 2006 22:27
0 0 Atbildēt

te beka.204428-Tu esi *******,bet nevajag jau kauneeties par to,visi jau nevar buut normaali,tik zheel,ka to *******u tik daudz.izsaku liidzjutiibu abu bojaa gaajusho tuviniekiem,respekt tam kas pievienojis video.paareejiem - nevajag nodirst vinsaulee esoshos,ne suuda juus nezin kas tur iisti notika,blakus neviens nestaaveeja.katram taa var notikt.ceru uz lasiitaaju sapratni un cienu pret bojaa gaajushajiem un,ka mans koments buus sheit peedeejais,labaak piemineesim aizgaajeejus ar PAKLUSEESHANU !!!

204728. viesis 21.jūnijs 2006 1:35
0 0 Atbildēt

es jau saprotu, ka katram sheit ir savs viedoklis par notikusho un taapeec negribu teikt, ka taapee Juus neko nejeedzat....., bet arii man ir saveejais viedoklis spriezhot tikai no personigaas pieredzes...... :(

taatad: arii es apmeeram 3,5 gadus atpakalj (toreiz tie sodi veel nebija tik bargi - par braukshanu reibumaa ne reti calji tika sveikaa ar 100Ls sodinju 1 - 3 meen bez tiesiibaam, kuras pie tam veel pec shiem meeneeshiem vienkaarshi atdeva atpakalj) izraisiiju avaariju - vecu vecais greeks: tieshi pirms braukshanas biju izdzeeris divus Aldara gaishos alinjus un devos maajaas........... Nu luuk - pie kaada otraa vai treshaa krustojuma man blakaam piebrauca kaads, kuram dragreiss nebija svesha lieta - man, protams, nelikaas nekas traks vinjam paraadiit, ka ar pliku roku jau nu panjemams nebuushu.......vinjeejais bija shitaads pat 3ais BMW, bet mans auto - vecaa Audi Coupe....... Nu un taalaako jau variet pashi izteeloties - staasts liidz riebiigumam vienkaarshs..........taa kaa mans autinjs uz pusi ja ne vairaak vieglaaks par BMW, tad to chali nolikt paaraak gruuti nebija (biju jau sho apsteidzis par vienu sava auto korpusa garumu kaut arii BMW bija ar 2.0 motoru, kuram ja nekljuudos ir apmeeram 140 vai 150ZS...) un, kad tuvojos naakamajam krustojumamjau ar aatrumu apmeeram 90 - 110 km/h, redzeeju ka priekshaa braucoshais Volvo 440 (kas jau bija pie pasha krustojuma un tuuliit iebrauks tajaa) veel ir baigo kluci man priekshaa...... Tad es izreekjinaaju, ka vinjs paarbrauks krustojumu (ticiet man - jebkursh normaals, veelreiz atkaartoju, NORMAALS cilveeks - nav jaabuut baigajam Šūmaheram lai to krustojumu paarbrauktu un veel aiz manis iespeejams kaads pamaniitos to izdariit) un veel arii es, njemot veeraa manu aatrumu, paspeeshu mieriigi paarlidot kaa minimums pie mirgojosha zaljaa vai pashaa ljaunaakajaa gadiijumaa pie dzeltenaa jeb oranzhaa luksofora signaala! BET, kameer es ieskatiijos spoguliitii, lai redzeetu kur tad ir un kaa veicaas manam ''draugam'' BMW, tikko saaka mirgot zaljais signaals!! Un kaa Juus domaajiet ko es veel ieraudziiju? Jaa - Volvo nolicis pa presseem staav kaa miets tieshi manaa joslaa! Saakumaa, protams, instinktiivi spiedu uz bremzeem, bet taa kaa aatri sapratu ka buus, maigi izsakoties, baigie suudi - meegjinaaju izgriezt uz blakus joslu kur it kaa bija briivs, ja neskaita to ka jau iekshaa pashaa krustojumaa Audi 100 gaidiija dzelteno signaalu lai vareetu beidzot izdariit pagriezienu pa kreisi, ko vinjam trauceeja jeb liedza paveikt pa preteejo joslu preteejaa virzienaa braucoshaas automashiinas..... Man tomeer nepaveicaas (jeb pareizaak sakot - viss bija likumsakariigi) un to Volvo es aizkjeeru pavism nedaudz - kaadu 15 - 20cm pietruuka lai aizsprauktos tam garaam.....................jaaaaa - un taalaakais jau bija iists murgs. Volvo bija aizsists uz priekshu kaadus 1.5 - 2m + veel taa iesliipi pa pusei vinja aizmugure bija jau blakusjoslaa, bet taa shim nekas traks nebija - dekoratiivaa liistiite no bampera aizlidoja pa gaisu un izspiests tikai lukturis - pati virsbuuve un bagaazhnieks pilniigi neskarts, jo sadursmes briidii maneejais kautkaa vai nu paliida apakshaa vai arii shis mazliet paleecaas un...........mans Audi jau bija kritni paplucinaats - spaarns padziits zem durviim, izliekts uzaarpusi un piespiests pie rata, ratam miikstais kau arii disks bojaats nebija, haube uzdziita kaa normaals maajaas jumts, lanzherons arii ljoti nedaudz, bet tomeer mazliet liekts, par bamperi un labaas puses lukturiem vispaar runaat lieki - kopumaa skats jau nebija baigi briesmiigs - nomainiiju prieksheejo riepu pret ''ciisinju'' un pats veel aizbraucu liidz maajaam, kas bija divus krustojumus taalaak.................. piedodiet - jau aizraavos!

ar to es gribeeju teikt to, ka kaut arii mans aatrums bija saliidzinoshi liels, briidii, kad atduuros pret Volvo, biju paspeejis sabremzeeties kautkur liidz 45 - 60 km/h un veel gandriiz arii izvairiijos no avaariijas pavisam. Protams, ja es buutu iemaucis tajaa autinjaa pilniigi taisni mans autinjs tik leeti cauri netiktu, jo taa es nostieptu sev visus priekshas lukturus, dekoratiivaas reste un visus paareejos plastmasas suudus un veel arii radiatooru piespiestu pie motora, bet no otras puses skatoties - auto ģeometrija nebuutu taa cietusi, ja visu triecienu nebuutu uznjeemis viens pats labais stuuris! Ak jaa, gandriiz aizmirsu - policija ieradaas apmeeram peec 20min un jau peec kaadaam 3min es ciitiigi puutu trubinjaa......rezultaats - 0.0 promiles! Diivaini ne, jo nu varbuut tur nebuutu 0.7 vai 0.5, bet kautkaadaam 0.3 vai 0.2 jau vajadzeeja buut, jo autinjaa kaapu un braucu uzreiz peec alkohola lietoshanas, bet laikam no ta visa paardziivojuma viss bija idziits laukaa.

Nu un luuk - atliek vien secinaat taadas lietas un domaaju, ka neko jaunu nepateikshu:

1. Alkohols, protams, ar braukshanu nav svienojami.

2. Paarsniegts aatrums shajaa nelaimee domaaju ir NE MAZAAK vainojams kaa piedzeeries autovadiitaajs.

Patiesiibaa pie dir..s vai vinjsh ir policists vai galdnieks, jo buutiibu un avaarijas rezultaatu jau tas nemainiitu taa kaa taa........ Un, pat ja motociklists gribeeja izvairiities no sadursmes, tad pie aatruma 150 un uz augshu vinjs nez vai vairs vareeja ko iesaakt, jo briidi kad vinjam priekshaa izbrauca BMW jau varbuut bija par veelu jo tas tacu pie taada aatruma, pareekjinot arii reakcijas laiku, bija viens mirklis....... :( Bez tam - piedodiet baikeri, bet taada ir realitaate - lielai daljai no Jums tas ir tikai laika jautaajums, kad atgadiisies kautkas liidziigs....... - redzot shos skatus no visas sirds Jums to nenoveelu pashiem piedziivot!

P.S. Arii izstaastot savu dziives ruugto pieredz es noteikti veelos pateikt, ka ar to nu nekaadiigi nelepojos. Es veeleejos pateikt cik patiesiibaa situaacija saakumaa likaas nevainiiga, bet cik maz vajadzeeja lai notiktu traģēdija un, nedod Dievs, kaads ietu bojaa.....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 33

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti