Līdz pat Slokas ielai būs metāla drošības barjeras 25

9.jūnijs 2006 9:23

Lai paaugstinātu satiksmes drošību, posmā starp Vanšu tiltu un Zunda estakādi tiek uzstādītas metāla drošības barjeras. Tās tiek uzstādītas estakādes pār Zunda kanālu renovācijas ietvaros.

Ar metāla drošības barjeru palīdzību tiek norobežotas pretējās braukšanas joslas, lai transportlīdzekļi neiebrauktu pretējā braukšanas joslā un tādējādi neizraisītu ceļu satiksmes negadījumus. Tās arī pasargā transportlīdzekļu vadītājus un pasažierus no ceļu satiksmes negadījumu sekām un samazina to smagumu, transportlīdzeklim zaudējot vadāmību un novirzoties no brauktuves. Iepriekš bieži ir bijuši gadījumi, kad pārgalvīgākie autobraucēji sastrēgumu apbraukšanai šajā posmā mēdza izmantot pretējo brakšanas joslu, radot nopietnu apdraudējumu citiem satiksmes dalībniekiem.

Līdz šīs nedēļas nogalei metāla drošības barjeras ir paredzēts uzstādīt posmā no Vanšu tilta līdz estakādei pār Zunda kanālu. Savukārt nākošnedēļ tās turpinās uzstādīt arī posmā no estakādes pār Zunda kanālu līdz pat Slokas ielai.

Metāla drošības barjeras parasti tiek uzstādītas bīstamākajās pilsētas vietās, kur ir nogāzes vai tuvu brauktuvei ir ēku sienas vai tiltu balsti. Tās tiek izmantotas, lai droši sadalītu pretējās plūsmas, gan atturētu autovadītājus veikt neatļautus manevrus, gan arī lai norobežotu gājējus no vietām, kur ir intensīva satiksme.

Sadalošās joslas ir uzstādītas daudzviet pilsētā uz ielu posmiem un uz tiltiem. Piemēram, uz Salu tilta, Zemitānu pārvada, satiksmes pārvada pār dzelzceļu K. Ulmaņa gatvē, satiksmes pārvada pie Zemitānu stacijas, Vairoga ielas satiksmes pārvada, kā arī K. Ulmaņa gatvē, Vienības gatvē, Brīvības gatvē u.c.

 
Visi komentāri
 
203393. viesis 9.jūnijs 2006 9:28
0 0 Atbildēt

biju nedaudz pārsteigts,kad pirmo reizi tos dzelžus ieraudzīju.

apsveicams pasākums,nu vairs nevarēs pa pretējo aizvikt visiem garām.

varbūt sastrēgumi arī mazināsies?

203394. viesis 9.jūnijs 2006 9:28
0 0 Atbildēt

nu nezinu gan, cik daudz negadiijumi attieciigajaa posmaa bija deelj braukshanas pa preteejo virzienu. :)

Tagad biezie nevarees visus apbraukt pa videejo "joslu". Bet arii aatrie nevarees. Aatrajiem vajadzees jau slokas krustaa maukt uz preteejo pusi.

203395. viesis 9.jūnijs 2006 9:29
0 0 Atbildēt

starp citu, peedeejaa laikaa shis modes kliedziens jau taapat bija rimies... moshka lieka naudas izdoshana? :)

203398. viesis 9.jūnijs 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Njaa, aatraa paliidziiba uz paardaugavu toch brauks ilgaak.... A nekauniigo garaamvilceeju nemaz tik daudz peedeejaa laikaa nebija.

203400. viesis 9.jūnijs 2006 9:57
0 0 Atbildēt

Pēc pāris mēnešu mentu aktīvas stāvēšanas uz tilta (ķipsalas pusē), kustība pa vidējo joslu manāmi saruka. Vienīgais, kas to vēl izmanto, ir ātrie. Nu ko, tagad arī viņi sēdēs korķī un kritīs visiem uz nerviem ar sirēnām :(

m

203401. viesis 9.jūnijs 2006 10:14
0 0 Atbildēt

tur platums pietiek, lai aatraa palidiziiba ieguutu sev 3. joslu :)

- protams nevarees ar 70 aizvilkt to posmu (aatrie) bet ar kaadiem 40 varees staavosham korkijam tikt garaam :)

203405. viesis 9.jūnijs 2006 10:18
0 0 Atbildēt

tas kurš izdomāja uzstādīt tās barjeras noteikti varēs pateikt ko darīt piemēram ātrajiem kad būs korķis? vai kāda avaŗija ko darīt visiem pārējiem? tā iespējams ir gudreļa ZVIRBUĻA no JL RD satiksmes komitejes ideja, lai viņa draugu firma varētu nopelnīt

203406. viesis 9.jūnijs 2006 10:19
0 0 Atbildēt

starp citu, kāds var atcerēties kādu avāriju, kura nebūtu notikusi ja būtu šīs barjeras?

203408. viesis 9.jūnijs 2006 10:26
0 0 Atbildēt

idioti!!!! labaak buutu organizeejushi reversa kustiibu, riitos triis joslas vienaa un viena otraa virzienaa, vakaros otraadaak, iistais autobaanis kilometra garumaa pilsetas viducii.

briiviibeni taapat vareetu reverseet, buutu stipri raitaaka kustiiba. tik ko ar tiltiem dariit nezinu.:-)

203409. viesis 9.jūnijs 2006 10:27
0 0 Atbildēt

virsraksts pieduuriigs :)

203411. viesis 9.jūnijs 2006 10:42
0 0 Atbildēt

1) aatrajiem buus probleemas ar tilta skeersoshanu sastreegumu laikaa

2) jaacer, ka liideeji mazaak liidiis visiem garaam

3) nevarees naktii braucot uz tilta apmest rinkji

203413. viesis 9.jūnijs 2006 10:46
0 0 Atbildēt

Bizenajs - pats tu idiots! da uztaisi kaut 7 joslas uz Vantinieka - korķis veidojas dēļ krustojuma AIZ tilta! Kāda tev šķirba, korķī sēdēt 2 vai 3 joslās :))

203414. viesis 9.jūnijs 2006 10:49
0 0 Atbildēt

bet es taksh teicu, ka nezinu, ko dariit ar tiltu.:-) a vot aaraa no riigas braucot piektdienaas tas liidzeetu, takshto bez personiigiem uzbraucieniem.:-P

203419. viesis 9.jūnijs 2006 11:31
0 0 Atbildēt

Cik atceros, nopietnākā avārija tur notika kaut kad ap 1986-87.gadu, kad nakts tumsā no Kalciema ielas puses , viens stipri iereibis VAZ 2107 šoferis , maucot pa to VIP joslu ātrumā krietni virs simta , nepaguva iegriezties atpakaļ tilta joslās, un iepļāva pa tilta vidusjoslas dzelžiem un mirgojošu lukturi, kāds tur agrāk atradās.. Aculiecinieki tolaik stāstīja, ka tas žigulis esot perfekti pārškēlies divās līdžigās daļās...

203423. viesis 9.jūnijs 2006 12:21
0 0 Atbildēt

Stulbeņi, kas to žogu uzlika. Noņēma apdzīšanas joslu :(((

203432. viesis 9.jūnijs 2006 14:30
0 0 Atbildēt

ja jau par stulbenjiem, tad manupraat tie ir tie kam atkal nekas nav labi. sakaarto satiksmi sadalot preteejaas joslas... bet nee, atkal slikti... tas ir kaukaads aarpraats.

203435. viesis 9.jūnijs 2006 14:47
0 0 Atbildēt

lieki taa daliishana - tur jau taa probleema :P

203436. viesis 9.jūnijs 2006 14:53
0 0 Atbildēt

taa neko sev satiksmes sakaartoshana, vareetu veel uz briiviibenes starp dailes teaatri un jauno gjertruudi taa biku sakaartot...:D

203444. viesis 9.jūnijs 2006 15:59
0 0 Atbildēt

Es arī nevaru saprast, nah tas vajadzīgs? Laiku pa laikam no rīta ātrajiem tur nākas braukt pa pretējo. Izstumdīt visu sastrēgumu NAV iespējams, būs vien jāmauj gar barjeru jau no slokas ielas.

Un vēl es kaut kā nepiefiksēju - kas tie par satiksmes negadījumiem, kuru dēļ tādi risinājumi?

203445. viesis 9.jūnijs 2006 16:00
0 0 Atbildēt

vareeja jau pielikt veel kaadus 100m aiz Slokas ielas, lai tos bojaagaajeejus aptureetu, kas tur paari valkaajas.

203448. viesis 9.jūnijs 2006 16:23
0 0 Atbildēt

tas risinaajums taads pats kaa aarpus riigas, kur taas stirnas sabrauca, bojaagaajeejiem vajag nevis pa vidu zhogu, bet gan gar trotuaara malaam....

203453. viesis 9.jūnijs 2006 20:50
0 0 Atbildēt

labi vien ir, es gan labi atceros tos liikjus, kas tur lien paari, cerams zhogu arii uzliks

203466. viesis 10.jūnijs 2006 14:58
0 0 Atbildēt

Stulbeņiem reverso kustību nedrīkst likt. Stulbeņiem pietiek ar žogu!

Praucu pa to reverso joslu vienu dien (man bija zaļā bulta). 2 gabali šaurās pieres ar m/ auto mēģināja braukt pretim :). Duriku un vientiešu valsts (atkarībā no tautības)

203467. viesis 10.jūnijs 2006 15:56
0 0 Atbildēt

bet kā tad ar tām stirniņām palika ???atkal būs jābirdina asariņas, bē-ē-ē....

203595. viesis 12.jūnijs 2006 13:30
0 0 Atbildēt

203406. viesis 09.06.2006 10:19

starp citu, kāds var atcerēties kādu avāriju, kura nebūtu notikusi ja būtu šīs barjeras?

=================

Vismaz triis un vismaz vienu ar liikjiem. Divreiz peec blieziena pa prieksheejo auto tas sagriezaas un ielidoja preteejaa joslaa :-( Normaals risinaajums, Rietumos biezhi redzeets, kur maz vietas.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Atkāpusies "Rīgas satiksmes" valde; pagaidu valdi vadīs Anrijs Matīss (17.40) 4

Visi pieci pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" valdes locekļi galvaspilsētas mēram Nilam Ušakovam (S) iesnieguši atlūgumus, liecina aģentūras LETA rīcībā esošā informācija. Lasīt vairāk

 

Jauns izskats, veca tehnika - Volkswagen Passat ASV tirgum 2

Vācijas autobūves kompānija publicējusi pirmos attēlus, kuros redzama Volkswagen Passat Ziemeļamerikas un Ķīnas tirgum paredzētā versija. Tas ir otrās paaudzes modelis, kas pie pircējiem dosies 2019.gadā. Lasīt vairāk

 

Polijas un Latvijas dienestu veiktās aizturēšanas saistītas ar 800 000 eiro kukuli

Polijas pretkorupcijas dienesta un Latvijas Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) kopīgas starptautiskas izmeklēšanas ietvaros Rīgā aizturēti cilvēki, kas palīdzējuši slēpt kukuli 800 000 eiro apmērā, teikts Polijas pretkorupcijas dienesta paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Saeimas komisija turpinās skatīt apjomīgos grozījumus OCTA likumā 3

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija šodien turpinās skatīt Finanšu ministrijas (FM) sagatavotos apjomīgos grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā (OCTA likums). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti