«Dacia Logan» no Renault – lēti un praktiski 66

 
15.jūnijs 2006 10:20

Gandrīz katram no mums ir gadījies redzēt šo pēc izskata neierasto auto. Marka arī tāda nepazīstama. Dizaina aprises – līdzīgas Renault. Un tā pienāca tā nedēļas nogale, kurā EUROAUTO solīja piešķirt šo auto uz testu – Dacia Logan.



Pirmais iespaids – nu tā... Mašīnai ir „pieklājīgs” priekšgals, tomēr, no aizmugures skatoties, šķiet, ka kaut kas šeit ir vai nepabeigts vai sasteigts. Kur radies tāds „Dacia Logan”? Izrādās, 1999.gadā kompānija „Renault” iegādājās 51% rumāņu kompānijas „Dacia” akciju. Vēlāk - 2004.gadā, „Renault” jau piederēja 99,3%. „Renault” ieguldīja pusmiljonu eiro rūpnīcas modernizācijā un jaunais „Dacia Logan” sāka savu ceļu pie pircējiem. Izrādās, ka pieprasījums pēc „Dacia” modeļiem nepārtraukti aug.



Tomēr, ne visur tas ir „Dacia Logan” – valstīs (piemēram Krievijā), kur vēl atceras rumāņu „Dacia” kvalitāti, šo modeli izplata ar Renault vārdu – „Renault Logan”.



Un tā atgiezīsimies pie pašas mašīnas. Kāpjam iekšā! Iesēšanās – kā džipā! Kaut arī interjers nav diez’ ko smalks, tas ir pietiekami gaumīgs. Aplūkojot salonu tuvāk, kļūst skaidrs, ka tas sastāv no rekordmaza detaļu skaita, kas samazina gan ražošanas izdevumus, gan arī „trokšņošanas” iespējas. Šeit viss ir kā pie francūžiem – signalizējam, ar pagriezienu rādītāja slēdža galu, visu veidu gaismas arī ieslēdzamas uz šīs pašas sviras.



Arī gaismas augstuma korektors atrodas, kur visiem francūžiem. Trīs glāžu turētāji – viens aizmugurē sēdošajiem, divi priekšējiem. Viens pārnēsājamais pelnutrauks glāzes formā, kuru var ievietot jebkurā no trim tam paredzētajām vietām. Salonā nav nekā lieka. Un vēl tās interesantās salona ventilācijas lūkas...



Tā kā testējamais auto ir aprīkots ar 1.5 litru "Renault" dīzelīti, startējot, gatavojos uz pieklājīgu troksni, bet izrādās, ka tas ir vairāk nekā pieklājīgs – dzinējs pat nav īsti dzirdams. Rokasbremzes svira un pedāļi darbināmi mīksti un saprotami, nekādu problēmu. Lai brauktu ar „Dacia Logan”, nav īpaši jāgatavojas – viss ir vienkārši. Vienīgais, ko salonā nedaudz var dzirdēt, ir dārgajā versijā uzstādītā kondicioniera sīkšana. Uzsākšana ir vienkārša, sajūgs darbojas, kā tam pienākas. Dzinējs ir atsaucīgs un nav nekādu aizrādījumu par šādas klases mašīnas dinamiskumu. Patiesībā, dinamiskums panākts ar samērā vieglo virsbūvi.



Jau pie pirmās izkāpšanas no mašīnas saprotu, ko nozīmē modifikācija „Dacia Logan Arctic” – pateicoties kondicionierim parādījušās nevaldāmas iesnas. Tas liek atcerēties, ka kondicionieris jālieto uzmanīgi... Tomēr ir labi, ka tāds ir.



Uzlīmes uz testējamā auto norāda, ka šis ir superekonomisks dīzelis (4.1/100km) – tāpēc gribas to arī pārbaudīt. Izvēlamies ap 500 kilometrus garu maršrutu pa Kurzemi. Līdz Liepājai braucam satiksmes plūsmas ātrumā – 100-110 km/h.



Auto darbojas samērā klusu, reizēm nepieciešamie izrāvieni apdzīšanas laikā arī izdodas bez īpaša stresa – 1.5 dCi dzinējs ir paklausīgs. Tomēr pēc borta datora rādījumiem redzams, ka 4.1 litru uz 100km/h sasniegt neizdosies, jo tāds patēriņs iespējams braucot dažus desmitus kilometru stundā lēnāk – mums tas rāda 5,1. Piekritīsiet, arī šāds rādītājs nav nemaz tik slikts!



Aizbraucam līdz Liepājai bez apstāšanās – tā iespējams pārliecināties par salona un sēdekļu ērtumu. Tā kā pirms divām nedēļām pie stūres izbraukāta visa Zviedrija un Norvēģija, 200 kilometri šķiet tīrais nieks. Secinājumi pēc pirmajiem 200 km: sēdeklis ir pietiekami ērts, tomēr par sevi liek atcerēties stūre – tai nav augstuma regulēšanas iespēju un tās novietojums ir samērā stāvs. Nedaudz nav, kur likt kreiso kāju, bet pret pārējo iebildumu nav.



Šajā pitstopā turpinām mašīnas apskati. Meklēju iespēju, kā atvērt „Logan” bagāžas nodalījumu – neatrodu. Vienīgi ar atslēgu. Atveru. Wou!!! Tur vietas pietiktu vēl dažiem pasažieriem. Tomēr mieru neliek bagažnieka atvēršanas iespēja. Uzmanīgi aplūkoju vāku no iekšpuses – to apšuvuma neesamības dēļ ir viegli izdarīt. Nē, nekādu sviru, nekādu vadu – „Logan” bagāžas nodalījums ir atverams tikai ar aizdedzes atslēgu.



Ak, jā! Arī aizverams ir tikai aiz aizdedzes atslēgas, jo nekādu īpašu padziļinājumu vai rokturu iekšpusē nav. Lai būtu pavisam godīgs – tur nekā nav – tikai dzelži. Bet galu galā – ja tas spēj padarīt auto lētāku, tad - lai ir kā ir! Rūpīgi apskatot bagažnieku, nonākam pie secinājuma – aizmugurējie sēdekļi nav noliecami (atskrūvējot 3 skrūves, ir!).



Turpinot aplūkot „Logan” no aizmugures, acīs krīt buksēšanas āķis. Tas tur atrodas – gribi vai negribi... Tomēr, ja tā padomā, tas ir samērā ērti – velkot auto nav jāuztraucas par sabojātu vai atrautu bamperi – āķis ir „pa īstam” pieskrūvēts un viegli pieejams.



Izvizinamies pa Karostu (pie Liepājas), aizbraucam uz molu, tomēr Karostas „dopu” tā straujāk izbraukt negribas, jo prātā nāk senāk redzētas fotogrāfijas, kurās uzņemts viens no retajiem gadījumiem, kad auto neiztur „aļņa testu” ar „Dacia Logan” galvenajā lomā. Jā auto ir samērā augsts un mīksts. Savukārt Karostas bedrainos ceļus pārvarēt nesagādā nekādas problēmas – izskatās, ka mašīna ir speciāli tādiem paredzēta. Arī salonā nerodas nekādas diskomforta situācijas.



Turpinot lietot šo „mazcenas” automobili, atklājas aizvien jaunas lietas, kas, iespējams, palīdz nesadārdzināt tā cenu. Piemēram, ja vēlaties nomazgāt priekšējo stiklu no mušām (kuras tur sakrājas ļoti ātri), nāksies atcerēties, ka smidzinātājs un logu tīrīšanas mehānisms ir divas dažādas lietas un, kaut atrodas uz vienas sviras, jāieslēdz atsevišķi. Pagriežam sviru, lai sāktu strādāt logu tīrītāji un tad pavelkam to uz sevi, lai uzsmidzinātu mazgājamo šķidrumu. Patiesībā, vārds „uzsmidzinātu” ir nedaudz par lepnu, jo šķidrums uz stika tiek uzpūsts ar tādu strūklu un tik augstu, ka slapji paliek arī aizmugurējie sānu stikli, savukārt vējstikla apakšējā daļa paliek sausa... Bet nedaudz izdomas un pirkstu veiklības – arī apakšējo daļu izdosies samitrināt.



Un tagad atgriezīsimies pie skaņām salonā. Ne viss ir tik klusu, kā gribētos. Neesmu „dīzelists”, tāpēc varbūt kaut ko nesaprotu, bet man šķiet, ka šis dzinējs pie izslēgšanas rada pārlieku lielu troksni. Kad pagriež atslēgu, lai izslēgtu dzinēju, mašīna burtiski noraustās.



Atpakaļceļu no Liepājas ieplānojam caur Kandavu.Tur ir cita veida ceļi, kā arī mazāk transporta. Gabaliņu pabraucam nedaudz ātrāk un ir skaidrs – ekonomija beidzas pie 100 km/h. Kad spidometra bultiņa ļooooti stipri pārsniedz CSN noteikto, vidējais degvielas patēriņš divkāršojas. Arī troksnis salonā dubultojas, varbūt pat trīskāršojas, jo sākam dzirdēt ne tikai dzinēju, bet arī aerodinamiskus efektus. Ātri braukt neatmaksājas dubultā: maksāsiet divas reizes vairāk par degvielu un galvenais - pakļausiet sevi un pasažierus pamatīgam riskam.



Kāpēc? Izrādās, neskatoties uz to, ka „Renault” vienmēr cenšas radīt drošus automobiļus (piemēram Clio), „Dacia Logan” ir tāds kā izņēmums. Internetā lasāmas gan īpašnieku sūdzības par „mīkstajiem bleķiem”, gan daudz maz oficiāli „crash testi”, kuros „Logan” parādījis sevi ne no tās pašas labākas puses. Kā var lasīt internetā, frontālā trieciena gadījumā vadītāja durvis izdosies atvērt tikai ar palīgierīču palīdzību, arī drošības jostas ir parastās. Lielākā riska zona pasažieriem – galvas apvidū.



Atgriežamies Rīgā – nobraukts pustūkstotis. Vidējais patēriņš – 5,5 litri uz 100 kilometriem (tas gan sastāv no visu veidu braukšanas - gan lēna šoseja, gan ātra šoseja, gan pilsētas režīms). Ir radies viedoklis. Ja tā godīgi – pa šo laiku esmu apradis ar šo mašīnu. Vai man šī mašīna patika? Grūts jautājums. Bet vienu var pateikt droši: auto kvalitāte atbilst cenai. Ja vēlies jaunu, ietilpīgu un lētu auto – jāapskata arī „Dacia Logan”.

„Dacia Logan” mīnusi:
Nav stūres regulēšanas
Skaņa salonā, ja brauc virs CSN atļautajiem ātrumiem
Logu tīrītāji nedarbojas kā citiem auto (aprakstā)
Benzīna bāka un bagažnieks atverami tikai ar aizdedzes atslēgu

„Dacia Logan” plusi:
Piecvietīgs auto ar lielu bagāžas nodalījumu
Daudz gaismas salonā, jo lieli stikli
Viengabala priekšējais panelis – negrabēs
Viegli iekāpt, izkāpt

„Dacia Logan” ir nopērkams ar vienu no diviem benzīna (1,4 / 1,6) vai vienu dīzeļa (1,5) dzinējiem. Auto cena: sākot no 4800 Ls līdz 6900 Ls, atkarībā no komplektācijas. Garantijas: 100.000 km vai 3 gadi.


Paldies EUROAUTO par piešķirto auto.

 
Visi komentāri
 
204100. viesis 15.jūnijs 2006 10:25
0 0 Atbildēt

lai gan man pret rumāņiem ir aizspriedumi, ļoti pieļauju, ka šis auto nav slikts... it īpaši - ar franču dīzeli. vienīgi tas dizains gan tāds klucīgs (augsts), bet ne jau tas ir galvenais šādas cenu kategorijas autiņam...

204101. viesis 15.jūnijs 2006 10:33
0 0 Atbildēt

NEKAD nepirktu šādu auto, ja pastāv iespēja izvēlēties ko citu!

204102. viesis 15.jūnijs 2006 10:33
1 0 Atbildēt

jebkurā gadījumā tā ir iespēja par 5k Ls tikt pie JAUNA auto ar 3 gadu garantiju... izmantot to vai nē - tā jau ir katra paša izvēle

204105. viesis 15.jūnijs 2006 10:37
0 0 Atbildēt

nekad nepirktu shitaadu. nekad.

204106. viesis 15.jūnijs 2006 10:38
0 0 Atbildēt

Uzsākšana ir vienkārša, sajūgs darbojas, kā tam pienākas....

Nedaudz nav, kur likt kreiso kāju .....

Smieklīgajam portālam tik reti kāds iedod auto uz testu, ka šie no priekiem jebkuru hlamu apraksta kā kaut kādu ūber labo mantu. Tas nav labi, tas nav pārāk ērti, bet ja tā padomā - ir OK. Ja tā padomā, arī pie lodāmura pakaļā var pierast..

204107. viesis 15.jūnijs 2006 10:40
0 0 Atbildēt

Paarsvaraa viss kaa franchiem - tie, kas ar franchiem nav vizinaajushies, nevar iisti saprast, kaadi tad tie logani ir. (Nav liels zaudeejums.)

204108. viesis 15.jūnijs 2006 10:42
0 0 Atbildēt

Pieljauju, ka 204106. viesis pats NEKAD nav ne auto testu veicis, ne arii portaalu menedzheejis.

204109. viesis 15.jūnijs 2006 10:42
0 0 Atbildēt

--> shearer: jāpiekrīt, ka dotajā gadījumā tik tiešām pat bezmotora Subaru ir labāks :D :D

204110. viesis 15.jūnijs 2006 10:42
0 0 Atbildēt

viesim'' 204106. viesis 15.06.2006 10:38''

Labi,ka visādiem anonīmiem,smieklīgiem viesiņiem ir iespēja izteikties,neatklājot savu identitāti.

Redaktors 15.jūnijs 2006 10:43
0 0 Atbildēt

Lasot anonīmā viesa 204106 komentāru, tiešām smiekli nāk. Katrai mašīnai ir sava cena (vērtība). Un to ņemot vērā arī tas tiek vērtēts. To laikam grūti saprast?

204112. viesis 15.jūnijs 2006 10:43
0 0 Atbildēt

Kas tas par superekonomisko auto ja patērē 5.5 litrus.

Es ar pasātu 1.9TDI tādu maršrutu varu izbraukt ar patēriņu 4.8l/100km

204113. viesis 15.jūnijs 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Manupraat par sho cenu LS shie auto tomer ir par daargu, bet par sho ciparu EUR -tad gan taa cena ir atbilstosha. Vieniigi nau skaidrs kaada velna peec ir vajadziiga taa spiizdiigaa plastmasa viduskonsolee, "hromeetaa" reste utml. tik leetam auto ?!?!? IMo ja jau leets ta liidz galam - plastmasa sava dabiigaja kraasaa un miers.

204116. viesis 15.jūnijs 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Par ekonomiskumu jāpiekrīt Jānim - ar Volvo S40 (kuram ir franču Renault 1.9 dīzelis iekšā) 1000 km pa LAT/EST tika nobraukti ar patēriņu 5.2 l / 100 km. Un nekas apzināti netika ekonomēts. Tā ka 5.5 nav nekāds baigi labais rādītājs.

204117. viesis 15.jūnijs 2006 10:49
0 0 Atbildēt

Ko cepaties? Šīm auto ir sava mērķa auditorija, un nevajag tagad katram te izteikt, ka mēs tādi neesam :D Manuprāt, mērķa auditorija ir:

1) ne pārāk biezie cilvēki bez "paļci vejerom" navarotiem, kam auto ir tikai un vienīgi pārvietošanas līdzeklis

2) cilvēki, kam ir jāiegādājas transportlīdzeklis sievai/draudzenei/mātei/tantei etc. - un kam nav prasību par super dizainu utt, bet ir prasība par nelielām izmaksām un iespējami mazaku servisošanos.

Redaktors 15.jūnijs 2006 10:50
0 0 Atbildēt

5,5 ir vidējais rādītājs, kurā ietilpst pabraucieni gan uz 120, gan 150..., gan pilsētas režīmā...

204119. viesis 15.jūnijs 2006 10:50
0 0 Atbildēt

jaaanis, braucot aiz ''fūres'' uz 80? Nezinu,kā jāsēņo,lai iebrauktu ar Pasātu 4,8 litros.

204120. viesis 15.jūnijs 2006 10:57
0 0 Atbildēt

Nu ja vien borta kompis ~94 gada pasaatam 1,9 TDI nemelo, tad es ar zinu vienu taadu kas veesi shajaa limitaa iekljaujas, pie kam arii pats auto sanaak leetaax gan peerkot gan servisojot.

204121. viesis 15.jūnijs 2006 11:01
0 0 Atbildēt

ar pasaatu 4.8 litros - var - braucam bez kondishkas, vislu laiku uz 100 km/h, nekačājam pedāli un viss ir ok. Tiesa gan, būtu vajadzīgs PD dzinējs :)

204122. viesis 15.jūnijs 2006 11:06
0 0 Atbildēt

95gada passāts ar 1.9td man jauktā režīmā (pilsēta + šoseja līdz 140km/h) patērē ap 5-5.5l/100km. Aprēķins veikts no iepildītā benzīna, jo nav borta kompja. Tā kā 5.2l priekš 1.5l dzinēja neizklausās diezko ekonomiski. Vispār šitas ir normāls pensionāru auto, bez navarotiem, ar garantiju, salīdzinoši lēti servisējams. Pats gan tādu pirktu tikai pikapa izpildījumā, tad tas būtu normāls darba zirdziņš.

204123. viesis 15.jūnijs 2006 11:07
0 0 Atbildēt

Redaktor:

120-150???

Bullsheet

Redaktors 15.jūnijs 2006 11:09
0 0 Atbildēt

Jums šķiet, ka tikai 14 gadīgas mašīnas uz 150 var? Konkrētā auto pases ātrums ir 158 km/h.

204125. viesis 15.jūnijs 2006 11:09
0 0 Atbildēt

Tas, kā slēdzas stiklutīrītāji/mazgātāji ir pat labi. Dažreiz vasarā vajag uzpūst šķidrumu lai tie kukaiņi atmirkst, ko nevar īsti izdarīt ar mums pierastajiem auto, jo šķidrums uzreiz tiek noslaucīts nost.

204126. viesis 15.jūnijs 2006 11:13
0 0 Atbildēt

bet NAV ērta tā fīča, ka logu šprice strādā atsevišķi no tīrītājiem ...

protams, pierast va rpie visa :)

Bet stulbajaa latvijaa autinja cena ir Ls nevis EUR ... :(

Nu taapat es nepirktu to autinju :) )

204127. viesis 15.jūnijs 2006 11:15
0 0 Atbildēt

2 Subaru,

neviens tak tev nespiezj ticeet, bet tas passats tieshi to arii raada un neviens tur nebrauc ar zem 100km/h pa shtraasi, tiesa pilseetas rezjijums tas ir pa mazpilseetu, un pa vidu meedz buut paarbraucieni paari pa 500 km pa LV "lielcelju" rezjijumaa.

204128. viesis 15.jūnijs 2006 11:16
0 0 Atbildēt

zampa [?] 15.06.2006 11:06

padoma par to, ka 1,5 td dzinejam ir vairak jaspiesh pedalis lai iekustinatu auto.

Ar 1,9 shis auto ari varetu but ekonomiskaks. :)

204129. viesis 15.jūnijs 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Cik nu ir nacies dzirdet no tiem, kas izmanto jaunos letos (ne tikai Dacia) auto, tad man vairs tas jaunums un 3 (vai 5) gadu arantija nebut neliekas bonuss. Jaunam KIA Cerato obligatas apkopes pie autorizeta dilera maksa vairak, neka es ieguldu sava veca SAAB remontos, lai gan nobraucu vairak...

Man vecaki brauc ar nebut ne jaunu Opel Astru, kam ari tiesi tikpat maz lej degvielu, bet ta iegades cena bija 3x letaka, pie tam auto ir aprikots daudzmaz atbilstosi musdienu standartiem, ieskaitot centralo atslegu bagazniekam un bakas vacinam :)

204132. viesis 15.jūnijs 2006 11:33
0 0 Atbildēt

WALA [?] 15.06.2006 10:57

Nu ja vien borta kompis ~94 gada pasaatam 1,9 TDI nemelo, tad es ar zinu vienu taadu kas veesi shajaa limitaa iekljaujas, pie kam arii pats auto sanaak leetaax gan peerkot gan servisojot.

--------------------------------------------------------------------------------

Man gan ir '01 gada pasāts, bet kompis viemēr rādā par 0.5litri lielāku patēriņu nekā tas ir faktiski. 4.8 litri ko es pieminēju tas ir faktiskais patēriņš kompis rādija 5.3.

204134. viesis 15.jūnijs 2006 11:58
0 0 Atbildēt

a mans dizēlis vispār bencīnu nepatērē!

204135. viesis 15.jūnijs 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Kā man patīk šitie santīmp*****i :))) Strīdās tagad par kaut kādiem pārsimtgramiem dīzeļa :D ghgh.

204138. viesis 15.jūnijs 2006 12:15
0 0 Atbildēt

Nu es sadu autinu saprotu vienigi ka korporativo transporta lidzekli... Kas te izteicas par pensionariem - nu nezinu, man butu zel savus vecakus redzot braucam ar sitadu krupiti...

204140. viesis 15.jūnijs 2006 12:23
0 0 Atbildēt

"Bet nedaudz izdomas un pirkstu veiklības – arī apakšējo daļu izdosies samitrināt."

Reds ar pirkstu veiklību samitrinājis apakšējo daļu :) :) :) Super!!! Tas bija labs...

204141. viesis 15.jūnijs 2006 12:23
0 0 Atbildēt

"Bet nedaudz izdomas un pirkstu veiklības – arī apakšējo daļu izdosies samitrināt."

Reds ar pirkstu veiklību samitrinājis apakšējo daļu :) :) :) Super!!! Skan nedaudz pornogrāfiski, bet tas bija labs...

204146. viesis 15.jūnijs 2006 13:06
0 0 Atbildēt

Par tādu naudu var nopirkt ļoti prestižu un iespējams daudz izturīgāku lietotu auto. Cik tāds Dacia maxās pēc 3 gadiem? par cik To varēs pārdot? Tas arī ir jāņem vērā!

204147. viesis 15.jūnijs 2006 13:07
0 0 Atbildēt

Vispaar razhotaaja uzdotais pateerinjsh ir taa sauktais "mix" no 90 km/h, 120 km/h un t.s. "pilseetas cikla", veic izmeegjinaajumus speciaalos poligonos, noteiktos laika apstaakljos, dara to profesionaali izmeegjinaataaji. Reaalajaa ekspluataacijaa shaadiem raadiitaajiem ir praktiski neiespeejami tuvoties.

Mani gan izbiineeja piemineetais, ka Krievijaa labi atminoties Dakiju (taa izrunaa sho vaardu rumaaniski) kvalitaati ...hmm, neatceros, ka PSRS/Krievijaa buutu tikushas importeetas Dakijas ...

A vispaar katram auto ir sava meerkjauditorija, neapshaubaami arii Dakijai. Ne velti Rietumeiropaa vinjas izkjer kaa karstus piiraadzinjus :-) Un ne tikai tur :-)

204150. viesis 15.jūnijs 2006 13:20
0 0 Atbildēt

uudza [?] 15.06.2006 13:06 Šīs Dācas mērķa auditorijai diez vai interesē tevis minētie parametri. Jāņem tā Dāča uz op. līzingu un ir po cik viņa maksās pēc 3, 5 vai 10 gadiem un kā un kam līzinga kantoris varēs viņu pārdot. Un nekāds prestīžais b/u auto par tādu naudu neeksistē, ja nu vienīgi tas var būt prestižs 15 gadīgu meiteņu acīs .

204151. viesis 15.jūnijs 2006 13:23
0 0 Atbildēt

Jaani, 1901 gadā Passātus neviens neražoja, - nemuldi.

204152. viesis 15.jūnijs 2006 13:23
0 0 Atbildēt

Cap! un tu būtu tā auditorija?

204153. viesis 15.jūnijs 2006 13:32
0 0 Atbildēt

uudza - nea, es braucu ar darba devēja auto, un sev tadu nepirktu arī. Bet draudzenei gan pagājušgad iegādāju Čevroletu aveo, kkādi 80Ls/menesī (tas pats lētais gals), ar kondišku, elektrofīčām utt, pie viņas nobraukuma 2 apkopes gadā un nekādu gemoru ar prestīžiem auto, kuriem - "paklausies lūdzu, man liekas kaut kas klab, kaut kas man liekas ne tā utt".

204154. viesis 15.jūnijs 2006 13:37
0 0 Atbildēt

cap [?] 15.06.2006 13:32

tas ir tas murmulis (aveo) kuram ir 1,5 zvaigznes kreshtestos.!?

par ko tu taa savu draudzeni ienisti ?

204155. viesis 15.jūnijs 2006 13:37
0 0 Atbildēt

Man čomam ir Aveo Nekādā sajūsmā par to viņš nav... un nav jau arī par ko jūsmot... bet no A uz B mierīgi var rullēt...

204159. viesis 15.jūnijs 2006 13:44
0 0 Atbildēt

Red, tu takš saproti, ka zināmas izvēles tiesības tika piešķirtas un auto meitenīgais izskats visu noteica :D Ārpus pilsētas es viņai brauk neļauju :D

Piekritu, kā vienīgais auto mājās tāds Aveo neder, bet lai braukt no A uz B pa pilsētu ( pie tam reali - mazpilsētu) ir Ok.

204160. viesis 15.jūnijs 2006 13:58
0 0 Atbildēt

cap [?] 15.06.2006 13:44

Reds un Robchiks ir divi dazhadi cilveki vienu sauc Elmars otru Roberts. :)

Daleji piekritu tavam viedoklim bet pieturos pie domas "dzelzhiem nesap ..."

204162. viesis 15.jūnijs 2006 14:04
0 0 Atbildēt
204163. viesis 15.jūnijs 2006 14:04
0 0 Atbildēt

Robchiks, sorre, jūs abi slīpi, tāpēc sajaucu :D

Es arī domāju, ka dzelžiem nesāp, tāpēc katram auto ir sava mērķa auditorija un savs pielietojums. Ja tam Aveo būtu paredzēts vilkt katru gadu 50000km pa hajvejiem, tāds netiktu pirkts. Bet tā kā šīm mērķim ir cits auto... nu tu domu saprati.

204164. viesis 15.jūnijs 2006 14:10
0 0 Atbildēt

Ja jau runa iet par lēto auto segmentu, tad,manuprāt, izdevīgāk tomēr ir iegādāties Huyndai automašinas. Cenas, jasaka, itin daraudzīgas, bet ar tieksmi paaugstināties. Nupat jau pieauga jaunās sonātes un getza cenas - arī jaunais santa fe vairs nav par "velti". Bet, mašinas tāpat pērk ļoti labi, jo garantija 5 gadi, arī šodienas apstākļos ir neslikts piedāvājums. Kā jau esmu minējis, pats kopš aprīļa braucu ar jauno Sonāti, un esmu ļoti priecīgs par ši auto izvēli. Pēc vecā,labā bembja e-34 absoluti vairs neskumstu.

204165. viesis 15.jūnijs 2006 14:11
0 0 Atbildēt

cik esmu redzējis tos, kas sēž loganiem pie ruļļiem - nu izskatās pēc riktīgiem lohiem

204169. viesis 15.jūnijs 2006 14:53
0 0 Atbildēt

Ja es tirgotu Loganus, tad arī teiktu, ka neko labāku jūs neesat pelnījuši...... bet es tos netirgoju :)

204172. viesis 15.jūnijs 2006 15:43
0 0 Atbildēt

dCi ir vienīgais normālais motors dacijā... par galvas tiesu tehnoloģiski pārāks par visiem gecā pieejamajiem motoriem (īpaši veco dīzeli)...

benzīnnieki gan dacijā ir astoņvārstu, bet laikam arī gecisti par 16vārstniekime var tikai sapņot....

salīdzināt cenas gecam un dacijai var katrs pats

204177. viesis 15.jūnijs 2006 16:24
0 0 Atbildēt

2 WALA - es tak ticu !

man pasham ir golfs 1.9 TDI - zinu kaads ir pateerinjsh :)

204178. viesis 15.jūnijs 2006 16:27
0 0 Atbildēt

Normaals autins, kas, protams, nederees mazo kraaninju iipasniekiem, kam jaalielaas. Izpriecaaties un izskrieties var ar moci, a masiina peec definiicijas ir izgudrota, lai paarvietotos no A uz B sliktos laikapstaakljos vai tad, kad jaaved krava. Masiina ir seenjotaaju un pensionaaru pasaakums jebkuraa gadiijumaa, dacia vai bmw tas jau vairs nav svariigi.

204179. viesis 15.jūnijs 2006 16:43
0 0 Atbildēt

he, he atkal šrotu draiveri apliek new auto :D Pie tam šeit apliek jebkuru auto - sakot ar Q7 un beidzot ar Loganu. Jo mašīnas tik ar vecumu kļūst labākas. Prestīžie auto par 5k Ls, ghe, nu ja, te arī labi var redzēt kas skaitas prestīžs - 1.9tdi golps tautasmašīna. Prestīžs pāri par jumtu :D

204180. viesis 15.jūnijs 2006 16:44
0 0 Atbildēt

to galvenais: ar ko tu brauc?

204189. viesis 15.jūnijs 2006 17:10
0 0 Atbildēt

Edzulim - uz darbu ar moci, brivdienas (ar sievu un berniem) ar auto

204190. viesis 15.jūnijs 2006 17:11
0 0 Atbildēt

Redaktors piemirsis piezīmēt ka šis auto netiek izskatīts un nemaz nevar arī būt konkurents piemēram jaunam mersim, bmw vai tamlīdzīgiem auto. Dāča ir tas auto kuru var izvēlēties (vai izskatīt kā variantu) ja ir iespēja tikai 10gadīju vācieti nopirkt. Lūk šādā situācijā ir jēga padomāt vai ņemt 10gadīgu vācieti, vai jaunu loganu. Šādā situācijā tā ir pieņemama alternatīva. Gan aprīkojums, gan komforts, gan drošība ir aptuveni 10gadus atpakaļ ražota vācieša līmenī - tikai jauns.

Bet tiem kuri spēj nopirkt normālu jaunu auto, šis aparāts nav pat uzmanības vērts.

204191. viesis 15.jūnijs 2006 17:13
0 0 Atbildēt

204179. viesis: Arī konjaks un vīns ar gadiem kļūst tikai labāks! ;)

Redaktors 15.jūnijs 2006 17:14
0 0 Atbildēt

to Storms: tas jau gan ir saprotams - es arī šo auto nesalīdzināju ar A-klases mersi.

204193. viesis 15.jūnijs 2006 17:15
0 0 Atbildēt

Redaktors: No komentāriem gan šķiet ka tas daudziem nav pielecis. ;)

204203. viesis 15.jūnijs 2006 18:10
0 0 Atbildēt

to galvenais: ar kādu auto? marka, modelis? Dacia, cik saprotu? Njaa, tev gan ir ******* uz sevi un savu ģimeni :)

204210. viesis 15.jūnijs 2006 18:59
0 0 Atbildēt

Manai Merivai ar 1,3 litru dīzelīti pēc pirmā kilometru tūkstoša nobraukšanas (kad motors piestrādājās) nākamajos četros kilometru tūkstošos vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir 5,01 litrs uz 100 km. Ar vienu bāku var nobraukt 800-1000 km. Borta kompja nav, tamdēļ patēriņu rēķinu, lejot vienmēr pilnu bāku un dalot nosvilinātās dīzeļdegvielas daudzumu ar nobraukto kilometru skaitu. Ja starp uzpildēm lielu daļu braucu tālajos pārbraucienos pa šoseju, tad patēriņš ir 4,7 - 4,8 litri uz 100 km, bet, ja lielāko daļu pa pilsētu - tad 5,5 - 5,6 litri uz 100 km.

204212. viesis 15.jūnijs 2006 19:10
0 0 Atbildēt

Ja runājam par Loganu, tad tā vietā, ja gribam lietotu, bet prestižu auto ar līdzīgu degvielas patēriņu, tad jāņem kādu 1998.-1999.gada Audi-A4 vai Passatu par 7-8 tūkstošiem eiro. Piemēram, šādu:

www.autonet.lv/viss.php?id=62308

Es, iespējams, ņemtu jaunu Loganu, jo tādam būtu mazāk tehnisku ķibeļu.

204213. viesis 15.jūnijs 2006 20:18
0 0 Atbildēt

katrai automašīnai ir sava tirgus daļa, cena izsaka visu....

204220. viesis 15.jūnijs 2006 21:16
0 0 Atbildēt

Prestizais a4 :D

204301. viesis 16.jūnijs 2006 10:53
0 0 Atbildēt

to edzulis: es pat nezinu kāda marka, es taču teicu, ka man vienalga kāda mašīna. Bmw vai citroen, kaut kas uz to pusi :))))

204333. viesis 16.jūnijs 2006 12:04
0 0 Atbildēt

Storms: pa 5kilolatiem var nopirkt loti normaalu 5-7 gadus vecu auto, kam cenas/veertiibas attieciiba ir pashaa zeniita (www.autonet.lv/rezult.php?fS...a=1&x=51&y=6).

Dača manuprāt zaudē toč 30% no savas cenas jau izbraucot no salona...

204430. viesis 17.jūnijs 2006 20:41
0 0 Atbildēt

Krievijaa Loganam rinda esot nin 3 meenesji max 6.

gribat teikt ka tur tik mulk,ji dziivo?

auto par savu cenu,veerteejums par attieciigo cenu-korekts un saprotams.

vai es sev taadu veelos? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!

bet taapeec jau mees esam dazaadi,pagaajusji tie laiki kad laimes kalngals bija VAZ...un teoreetiski bijaam visi vienaadi(peleeki).

204559. viesis 19.jūnijs 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Man nesen viens pazīstams uzņēmējs no Ērgļiem stāstīja, ka viņu pusē vairāki desmiti zemnieku esot sapirkušies tos loganus. Nu, pagaidām neviens nesūdzoties, pa lauku ceļiem auto ripojot itin labi. Jebkurā gadījumā, arī lauku ļaudis šobrīd itin labi saprot, ka labāk ņemt jaunu loganu nekā lietotu 90-to gadu nogales megani,golfu vai mazdu. Domāju , ka pakāpeniski pieaugot TA prasību līmenim, pēc dažiem gadiem lietoto auto segmentā varētu saglabāties tikai dārgās klases automašinas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti