Sportisti apmierināti ar Cēsu rallija trasi 1

 
16.jūnijs 2006 0:09

Jau 17. un 18. jūnijā – Cēsīs un tās apkārtnē notiks LMT un Siemens Latvijas autorallija čempionāta ceturtais posms. Sportisti sākuši iepazīties ar sacīkšu trasi, tostarp ar 6., 7. un 8. ātrumposmiem, kuri notiks tumsā.

Sacensību galvenais favorīts Jānis Vorobjovs (otrais starta numurs, Falck Rally Team, Mitsubishi Lancer Evo 8): „Cēsu rallijs man vienmēr ir paticis, jo varētu teikt, ka tā man un stūrmanim ir māju sacīkste. Šajā rallijā gan braukt ir arī nedaudz grūtāk, jo stūrmanis Guntis Ervalds paralēli ir aizņemts arī sacīkšu organizētāja darbā, kas viņam uzliek papildus pienākumus. Salīdzinot ar Talsu ralliju, Cēsu sacīkstes trase ir ātra, bet tā kā man vienmēr ātras trases ir patikušas, tad tas ir tikai pluss. Zinot, ka trīs rallija ātrumposmi notiks naktī, esam aizvadījuši treniņsesiju tumsā un problēmām nevajadzētu būt. Žēl, ka nepiedalīsies vairāki spēcīgi konkurenti – igauņi Marguss Murakas un Prīts Saluri, kā arī lietuvietis Vitautas Švedas. Tomēr patreizējo cīņu N4 grupā arī Latvijas čempionātā nekādi nevarētu nosaukt par neinteresantu!”

Jau rallijā „Talsi” labu sniegumu rādīja un „Cēsīs” uz augstu pozīciju cer Māris Neikšāns (ceturtais starta numurs, Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda, Mitsubishi Lancer Evo 9): „Salīdzinot ar Talsiem, trase ir brīnišķīga – ātra ar viltīgiem līkumiem. Grūti pateikt vai tā ir vai nav mums piemērota – kāda trase ir, pa tādu jābrauc visiem! Ļoti labi, ka pēc ilgāka pārtraukuma Latvijas čempionātā paredzēti arī nakts ātrumposmi. Būs interesanti un varēs redzēt, kurš trasi zina no galvas, kurš labi uzticas stenogrammai un kurš naktī vispār nevar pabraukt!”

Pēdējo trīs gadu Latvijas čempions N4 klasē Aivis Egle (sestais starta numurs, RAMI R-Evolution Racing, Mitsubishi Lancer Evo 9) šogad tieši Cēsīs cer izcīnīt savu pirmo uzvaru, jo iepriekšējos trīs posmos viņš izcīnījis tikai piecus ieskaites punktus: „Vēl neesam pierakstījuši visus ātrumposmus, bet tie, kurus esam izbraukuši, ir ļoti ātri. Otrais un trešais ātrumposmi ir ātri, bet viltīgi, bet pilsētas ātrumposmu un leģendāros Kārļus jau esam braukuši, tādēļ lielām problēmām būt nevajadzētu. Ceru, ka nedaudz uzlīs lietus, jo patlaban trasē ir daudz putekļu. Nakts ātrumposmos atlaides noteikti netiks dotas – visi mēģinās šos posmus nobraukt pēc iespējas ātrāk. Ja runāju par sevi, nakts ātrumposmi man ir bijuši gan izdevušies, gan neizdevušies. Tādēļ grūti pateikt vai braukšana tumsā man patīk vai nē. Vienkārši jāsakoncentrējas un jāmēģina nobraukt pēc iespējas ātrāk!”

Kopumā sportistiem ātrumposmos būs jāveic teju 120 kilometri, no kuriem 34 – nakts tumšajā laikā. Skatītājiem ieteicamākie ātrumposmi pirmajā dienā būtu „Kārļi” un „Cēsis”, bet nakts laikā var noskatīties par divus „dopus” – „Mobil” un „Zemes Tirgus”. Otrajā dienā ieteicamākie būtu ātrumposmi „LMT” un „Siemens”.

 
Visi komentāri
 
204432. viesis 18.jūnijs 2006 0:24
0 0 Atbildēt

buus jau labi beigaas..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti