Pēc dzelzceļa pārbrauktuves pieņemšanas, atklāts Saulkrastu apvedceļa pieslēgums P6 pie jau esošā autoceļa „Via Baltica” (A1, E67) Saulkrastos.
No jauna uzbūvētais ceļa posms atvieglos satiksmes plūsmu uz autoceļa P6, būs labi pārskatāms un autobraucējiem vairs nebūs jālīkumo cauri Saulkrastu dzīvojamajam rajonam, savukārt krustojumā ar „Via Baltica” satiksmi regulēs luksofors. Šajā 0,6 kilometru garā posmā (Saulkrasti – Sēja) ir paplašināts asfaltbetona segums, ievērojami palielinot ceļa nestspējas potenciālu.„Saulkrastu apvedceļš daudzējādā ziņā ir unikāla būve. Pirmkārt, jau tāpēc, ka ir pirmais no jauna uzbūvētais lielceļa posms pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas. Otrkārt, tā būvniecībā piedalās teju vai visas nozīmīgākās Latvijas ceļu un tiltu būves kompānijas. Treškārt, tik ne tikai būvnieciski, bet arī finansiāli vērienīgu projektu Latvijas ceļu būvē vēl nav bijis,” par Saulkrastu apvedceļa projektu kopumā stāsta SIA „A..C.B.” Ceļa departamenta projekta vadītājs Dzintars Blumers. Saulkrastu apvedceļa pieslēgums P6 ir viena kopējā projekta sastāvdaļa.
Saulkrastu apvedceļš tiek izbūvēts, lai atslogotu Tallinas šoseju posmā no Lilastes līdz Skultei un paaugstinātu „Via Baltica” caurlaides spēju Saulkrastu rajonā. Saulkrastu apvedceļa izbūve būtiski uzlabos satiksmes drošību un samazinās satiksmes negadījumu skaitu, jo līdz ar tā izbūvi tiks atslogots esošais autoceļš caur Saulkrastiem. Organizējot satiksmi ārpus kūrortpilsētas, veiksmīgi tiks samazināta ceļa negatīvā ietekme uz apkārtējo vidi.
Saulkrastu apvedceļu izbūvēs 20,1 kilometra garumā sākot no Lilastes līdz Skultes pagastam Limbažu rajonā. Tā seguma kalpošanas periods būs 15 gadi. Šī projekta laikā izbūvēs apvedceļu ar 11 metru seguma platumu, kā arī savienojošos ceļus 11 kilometru garumā, gājēju un velosipēdistu celiņus 6,7 kilometru garumā, kā arī 17 satiksmes būves, tostarp tiltus, tuneļus un pārvadus.
Saulkrastos luksaforus varēs noņemt. Buus tukšs un kluss. Uzņēmēji, kuru mēŗķauditorija bija caurbraucēji, laikam jau nu gan īpaši nepriecājas.
P.S. Es kā caurbraucējs tikai priecājos par iespēju operatīvāk tikt garām tai 50-70 zonai.