Atklāj jauno Saulkrastu apvedceļa pieslēgumu P6 23

 
20.jūnijs 2006 8:57

Pēc dzelzceļa pārbrauktuves pieņemšanas, atklāts Saulkrastu apvedceļa pieslēgums P6 pie jau esošā autoceļa „Via Baltica” (A1, E67) Saulkrastos.

No jauna uzbūvētais ceļa posms atvieglos satiksmes plūsmu uz autoceļa P6, būs labi pārskatāms un autobraucējiem vairs nebūs jālīkumo cauri Saulkrastu dzīvojamajam rajonam, savukārt krustojumā ar „Via Baltica” satiksmi regulēs luksofors. Šajā 0,6 kilometru garā posmā (Saulkrasti – Sēja) ir paplašināts asfaltbetona segums, ievērojami palielinot ceļa nestspējas potenciālu.

„Saulkrastu apvedceļš daudzējādā ziņā ir unikāla būve. Pirmkārt, jau tāpēc, ka ir pirmais no jauna uzbūvētais lielceļa posms pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas. Otrkārt, tā būvniecībā piedalās teju vai visas nozīmīgākās Latvijas ceļu un tiltu būves kompānijas. Treškārt, tik ne tikai būvnieciski, bet arī finansiāli vērienīgu projektu Latvijas ceļu būvē vēl nav bijis,” par Saulkrastu apvedceļa projektu kopumā stāsta SIA „A..C.B.” Ceļa departamenta projekta vadītājs Dzintars Blumers. Saulkrastu apvedceļa pieslēgums P6 ir viena kopējā projekta sastāvdaļa.

Saulkrastu apvedceļš tiek izbūvēts, lai atslogotu Tallinas šoseju posmā no Lilastes līdz Skultei un paaugstinātu „Via Baltica” caurlaides spēju Saulkrastu rajonā. Saulkrastu apvedceļa izbūve būtiski uzlabos satiksmes drošību un samazinās satiksmes negadījumu skaitu, jo līdz ar tā izbūvi tiks atslogots esošais autoceļš caur Saulkrastiem. Organizējot satiksmi ārpus kūrortpilsētas, veiksmīgi tiks samazināta ceļa negatīvā ietekme uz apkārtējo vidi.

Saulkrastu apvedceļu izbūvēs 20,1 kilometra garumā sākot no Lilastes līdz Skultes pagastam Limbažu rajonā. Tā seguma kalpošanas periods būs 15 gadi. Šī projekta laikā izbūvēs apvedceļu ar 11 metru seguma platumu, kā arī savienojošos ceļus 11 kilometru garumā, gājēju un velosipēdistu celiņus 6,7 kilometru garumā, kā arī 17 satiksmes būves, tostarp tiltus, tuneļus un pārvadus.

 
Visi komentāri
 
204654. viesis 20.jūnijs 2006 9:27
0 0 Atbildēt

Saulkrastos luksaforus varēs noņemt. Buus tukšs un kluss. Uzņēmēji, kuru mēŗķauditorija bija caurbraucēji, laikam jau nu gan īpaši nepriecājas.

P.S. Es kā caurbraucējs tikai priecājos par iespēju operatīvāk tikt garām tai 50-70 zonai.

204656. viesis 20.jūnijs 2006 9:33
0 0 Atbildēt

Bet vismaz saulkrasti buus klusa kuurortpilseeta.

204667. viesis 20.jūnijs 2006 10:09
0 0 Atbildēt

Hm es kaa cilveeks kas reti tur brauc labpraat tomeer redzeetu karti... taapat kaa par celja remontiem... nu nepaarzinu es tik labi tos ielu nosaukumus...

204669. viesis 20.jūnijs 2006 10:12
0 0 Atbildēt

vovo, tieshaam pirmaa doma bij par karti ;)

un ko uznjeemeji? sabuuvees ap jauno shtraasi tos krodzinjus n stuff kaa nemetaas.

204670. viesis 20.jūnijs 2006 10:15
0 0 Atbildēt

dajoš karti! man tas P6 neko neizsaka, varētu kā sakarīgāk noinformēt par šo aktualitāti.

204671. viesis 20.jūnijs 2006 10:19
0 0 Atbildēt

te ir kaut kādas kartes

www.lvceli.lv/LV/?i=648

velkam pdfu un skatamies

204672. viesis 20.jūnijs 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Gribu redzēt cik ilgi šis "asfaltbetona segums" izturēs

204682. viesis 20.jūnijs 2006 10:52
0 0 Atbildēt

ar nepacietību gaidu visu apvedceļu.

Niks

P.S. braucu garām regulāri (arī šo svētdien), bet bez kartes nesaprotu ko tad īsti uzbūvēja

204683. viesis 20.jūnijs 2006 11:08
0 0 Atbildēt

mlja, nu ko var cepties, p6 ir Ragana - Saulkrasti ceļš, kas agrak liklochiem gaja ieksh saulkrastiem, tagad ir iztaisnots un atbilstoshi standartam.

204684. viesis 20.jūnijs 2006 11:22
0 0 Atbildēt

to 204683. viesis

Murjāņu ne raganas

204686. viesis 20.jūnijs 2006 11:34
0 0 Atbildēt

To pedaalis>>>P6 ir GAN MURJĀŅU, GAN RAGANAS ceļš, ja vēl nezinaji :DDD

204687. viesis 20.jūnijs 2006 11:36
0 0 Atbildēt

Skaidrs. Bet sajūsmai par šo P6 posma uzlabošanu pamata gan nekāda - kamēr nebūs viss tas apvedceļš gatavs un luksofors uzbraucot uz Tallinas šoseju tur jau kādu laiku ir

204688. viesis 20.jūnijs 2006 11:44
0 0 Atbildēt

nesapratu kaads tolks pazinjot ka atklaates kaut kaads 0.6 km posms, ja pasha apvedcelja veel nau, ko uz taa posma tur dariit, vizinaaties turp atpakalj....

204689. viesis 20.jūnijs 2006 11:50
0 0 Atbildēt

interesanti, ar ko nodarbojas tiltu un ceļu būves(!) kompānijas, ja sešpadsmit gadu laikā pa visām kopā ar grandiozu piepūli uzslējušas unikālus 20 kilometrus ceļa?

204698. viesis 20.jūnijs 2006 12:34
0 0 Atbildēt

Sapal! tas saucas SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS!

+ vēl vēļēšanas tuvojas :)

204701. viesis 20.jūnijs 2006 13:38
0 0 Atbildēt

Bhhh, PR pasaakums un viss. Braucu un briiniijos - nahh tur taads atveerts un veel luksofors uzlikts. :P Pabrauc 200m uz priekshu un brauc pa to pashu veco celju. Aaksti.

204702. viesis 20.jūnijs 2006 14:26
0 0 Atbildēt

Pilnīgs sviests, vēl kādam maksā par šo tukšo lielīšanos. Pats dzīvoju Saulkrastos un varu pateikt, ka jaunais 0,štrunts garais ceļa gabals nahren nebija vajadzīgs, īpaši šobrīd, kad līdz jaunā apvedceļa uzbūvēšanai vēl tik daudz kas darāms, ka visi prorābi vēl paspēs katrs sev pa divām mājām uzbūvēt. To gan nez kāpēc nekur neraksta. Un kāda jēga ar milzīgu pompu taisīt s.. jaunu ceļu, kurš būs pa vienai joslai katrā virzienā? Kāpēc izmest milzīgu naudu, vai tad ceļa sagatavošanā tie vēl daži metri spēlē kādu lielu lomu? Vai tā armāda ar ceļa būvniecības tehniku, kas tur rūsē, netiktu izmantota efektīvāk, ja nošķūrētu vēl pāris metrus? Vai tiešām cienījamie būvnieku vadoņu kungi neko nav dzirdējuši par ietaupījumiem uz apjomu?

204711. viesis 20.jūnijs 2006 16:16
0 0 Atbildēt

Ļoti līkumotais ceļa posms tagad ir iztaisnots. Lielākais prieks par šo posmu droši vien ir kājāmgājējiem, kuri bariem staigā no dzelzceļa stacijas uz kooperatīvajām vasarnīcām.

204712. viesis 20.jūnijs 2006 16:49
0 0 Atbildēt

no Tūjas līdz Svētciemam vismaz ir jau pabeiguši remontēt????

204720. viesis 20.jūnijs 2006 22:24
0 0 Atbildēt

te beka*visiem visiem - tikai mieru,naakoshgad jau varees viileet pa svaigo,vieniigais kas ir stulbi,ka jaunos celus projektee prieksh vakardienas,jo pusotras joslas celsh pie muusu satiksmes ir garaam.protams tas celsh tiek buuveets no nulles,jaacer ka kalpos labi.liidzveertiigs lilastes posmam.bet tas tikai naakoshgad,taa kaa var veel atslaabt un pa kaasiitim :D

204729. viesis 21.jūnijs 2006 7:55
0 0 Atbildēt

To Pedalis:

Mlja, ja nejedz no shis lietas tad neplaties, ieej www.lad.lv un paskaties zem 1 shkiras celiem kas ir P6, prieksh tiem kas uz brunuvilciena paskaidroju - P6 Saulkrasti - Sēja- Ragana, marsruta kopgarums, 23.9km

204730. viesis 21.jūnijs 2006 7:58
0 0 Atbildēt

Un Murjāni - Sēja ir 2 shkiras ceļš ar indeksu V79

204731. viesis 21.jūnijs 2006 8:06
0 0 Atbildēt

Lielaakaa kljuuda bija 2 joslas caur Baltezeram liidz ar ko viss marshruts palika uz 2 joslaam, nu nedomaa kraani ieksh SM ar galvu :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 14

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti