Uzsāk jaunā Mercedes-Benz Sprinter tirdzniecību 12

 
28.jūnijs 2006 12:56

11 gadus pēc savas debijas un aptuveni 1,3 miljoniem saražotiem automobiļiem Eiropas tirgus līderis mikroautobusu segmentā Mercedes-Benz Sprinter ir ieguvis pēcnācēju.

•    Jūnija beigās SIA Domenikss uzsāk jaunā Mercedes-Benz Sprinter tirdzniecību Auto tirdzniecības centrā, Krasta ielā 34
•    Jaunais Sprinter - daudzpusīgs, jaudīgs, drošs un komfortabls
•    Vēl nebijusi bāzes modeļu daudzveidība un modernākie dīzeļdzinēji

Jaunā Sprinter izveidē DaimlerChrysler AG ir investējis aptuveni 1,8 miljardus eiro, veicot neskaitāmus jauninājumus un uzlabojumus.



Sprinter iesāk jaunu ēru ar dizainu, kas apvieno emocionālos un racionālos aspektus, un perfekti veic savas funkcijas. Emocionāli un dinamiski veidotais Sprinter pārņēmis Mercedes-Benz zīmola raksturīgos elementus, piemēram, lukturi un priekšējais režģis, un apvieno tos ar mikroautobusam būtiskajām funkcionālajām vajadzībām. Dinamiskā sānu līnija, ar reljefa formām harmonizējoši aizmugurējie lukturi un lejasdaļā izvirzītā aizmugure ir tipiskas Mercedes-Benz iezīmes, taču jaunajā automobilī tās ir izceltas oriģinālā veidā.

Nebijusi bāzes modeļu daudzveidība

Runājot par jauno Sprinter, noteikti jāpiemin daudzveidība: ir pieejamas aptuveni 1000 versijas ar dažādām riteņu bāzēm, garumiem, masām, uzbūves veidiem, motoru un pārnesuma kārbu konfigurācijām. Piemēram, Sprinter ir pieejams ar trīs dažādām riteņu bāzēm (3250/3665/4325 mm), četrām garuma versijām no 5243 līdz 7343 mm un ar iespēju izvēlēties parasto jumtu, augsto jumtu vai superaugsto jumtu. Ar 3 - 5 tonnu pilno masu Sprinter aptver visus nozīmīgākos segmentus savā klasē.

Produkta variācijas ir plašas un visaptverošas – furgons vien tiek piedāvāts ar ļoti dažādu kravas tilpumu sākot no 7 līdz pat 17m³. Ne tikai variāciju skaits ir rekordliels, jaunais Sprinter sasniedz labākos rādītāju savā segmentā arī ar iekraušanas vietas platumu - 1300mm lielajām bīdāmajām durvīm un līdz pat 1350 mm starp riteņu arkām standarta riteņu izpildījumā, kas ļauj brīvi tajā iekraut Eiro paletes.

Bāzes aprīkojuma ziņā jaunais Sprinter ir savas klases etalons – tas aprīkots ar elektriski bīdāmiem logiem un centrālo atslēgu ar tālvadību, gaisa drošības spilveniem vadītājam, sešu pakāpju pārnesumkārbu, platleņķa spoguļiem un adaptīvo ESP®. Sprinter izceļas arī ar augstvērtīgiem apdares materiāliem, savukārt, jaunizstrādātie sēdekļi ar bezpakāpju regulēšanas iespējām vadītājam piedāvā ķermenim pieguļošu formu un labu atbalstu.

Gaismas un redzamība augstākajā līmenī

Bāzes modeļos iebūvētie palielinātas jaudas halogēnie lukturi nodrošina ļoti labu apgaismojumu. Tajos integrētās sānu gaismas ir jauns un būtisks drošības elements jaunajā automobilī. Jauna gaismas tehnoloģijas dimensija mikroautobusos ir papildus aprīkojumā pieejamie biksenona lukturi. Tie vienlaicīgi ir apvienoti ar statisko pagriezienu un līkumu gaismu.

Modernākie dīzeļdzinēji: jaudīgi un ekoloģiski

Jaunais Sprinter savā segmentā sasniedzis jaunas motorizācijas virsotnes. Bāzes aprīkojumā ietilpst CDI turbodīzeļa dzinējs OM 646 ar četriem cilindriem un 2,148 cm3 tilpumu un četrām jaudas pakāpēm no 65 kW (88 Zs) līdz 110 kW (150 Zs). Šo dzinēju galvenā priekšrocība ir zems griezes moments un degvielas ekonomija.

Jaudīgākais dīzeļdzinējs ir OM 642 V6 ar 3,0 litru tilpumu, 135 kW (184 Zs) jaudu un 400 Nm lielu maksimālo griezes momentu. Ja četru cilindru dzinēji jau ir zināmi, tad V6 ar alumīnija bloku, izlīdzinātājvārsptu un divām augšā novietotajām sadales vārpstām sasniedz vēl labākus rezultātus. Visi dīzeļdzinēji atbilst Euro 4 normai jeb EU 4/III, un sērijveidā tiek aprīkoti ar izplūdes gāzu filtru.

Adaptīvais ESP® ar paplašinātām funkcijām

Visos modeļos, ieskaitot šasijas, bāzes aprīkojumā ietilpst jaunākās paaudzes stabilitātes programma – adaptīvais ESP®. Paralēli jau zināmajām šīs sistēmas funkcijām, jaunajā versijā tai ir arī masas un smaguma punkta noteikšanas funkcija. Ar šo un ar citiem jauninājumiem adaptīvais ESP® kritiskās situācijās reaģē vēl mērķtiecīgāk. Papildus iespējams izvēlēties arī braukšanas uzsākšanas asistentu AAS, kas novērš atpakaļ ripošanu pie bremžu un akseleratora pedāļa maiņas, braucot kalnā. Darba bremžu atlaišanas brīdī braukšanas uzsākšanas asistents AAS līdz pat 2 sekundēm uztur bremžu spiedienu un atvieglo uzbraukšanu kalnā.

Pasīvā drošība un kravas nostiprināšana augstā līmenī

Pasīvā drošība ir viena no Mercedes-Benz pamatvērtībām un Sprinter nav izņēmums šajā ziņā, līdz ar jaunā modeļa ieviešanu tā tiek vēlreiz uzlabota. Katra sēdvieta tagad tiek aprīkota ar trīspunktu drošības jostām un regulējamiem galvas balstiem, kā arī jostu spriegotājiem. Automobiļa vadītāja un blakussēdētāja vietai papildus ir integrēti jostu spriegotāji. Vadītāja priekšējais drošības spilvens ir ietverts bāzes aprīkojumā, pēc izvēles automobili iespējams aprīkot ar blakussēdētāja drošības spilvenu, krūškurvja un sānu aizkaru tipa drošības spilveniem.

Jaunā Mercedes-Benz Sprinter cena SIA Domenikss Auto tirdzniecības centrā sākot no 15 115,00 LVL (ieskaitot PVN)

 
Visi komentāri
 
205287. viesis 28.jūnijs 2006 13:08
0 0 Atbildēt

Izskatās jau cmuki (tikai mazuliet atgādina krievu Gazeli :) )

Un jācer, ka būs kvalitatīvāki par "jaunajiem" Vito...

205289. viesis 28.jūnijs 2006 13:22
0 0 Atbildēt

katru dienu pa vienai Domenikss zinjai!!!

super PR rullee :)

205294. viesis 28.jūnijs 2006 13:32
0 0 Atbildēt

to 205287. viesis - A kas ''jaunajiem'' Vito vainas?

AGA

205308. viesis 28.jūnijs 2006 15:17
0 0 Atbildēt

ar kvalitāti viss ir slikti, salikšanas rūpnīca un pati salikšana ir ar visai bēdīgu kvalitāti

saprotu, ka tas tomēr ir komerctransporc, bet nevaig jau visam grabēt kā kego klucīšiem uz parketa grīdas, pakaļējo lukturu kontaktu grupas izpūst nepilnu 8 mēnešu laikā, kas liecina par "lieliskajiem" izmantotajiem materiāliem...

Un vēl - ziemā ar viņu pabraukt ir baisigrūti

vecais Vito - bija manta...

205311. viesis 28.jūnijs 2006 15:44
0 0 Atbildēt

nedaudz fascinee tas, kaa businjiem meegjina modernizeet dizainu. :D

205313. viesis 28.jūnijs 2006 15:45
0 0 Atbildēt

jaa, krisu, pr tieshaam rullee :)

205314. viesis 28.jūnijs 2006 16:09
0 0 Atbildēt

gazeļ...

205333. viesis 28.jūnijs 2006 21:48
0 0 Atbildēt

to 205308. viesis - Vecais Vito V klase jau neko, tikai rusee baigi un elektronika chakarejas, precizak - spidometrs un aizmugurejas piekares spilvenu limena dachiks vai ka vinu tur...

AGA

205344. viesis 29.jūnijs 2006 2:20
0 0 Atbildēt

gribi braukt ar Mercedesu - izsauc taksi! (vai ej pensijā)

205353. viesis 29.jūnijs 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Patiesa vaacu kvalitaate , no Turcijas.

205433. viesis 29.jūnijs 2006 20:06
0 0 Atbildēt

kas ir "zems griezes moments?" :D

206040. viesis 8.jūlijs 2006 16:47
0 0 Atbildēt

Nu jau tas vairs nav nekāds jaunums, ka mersedesam kritusies kvalitāte. Vai šim būs labāk, neticu. Pats braucu ar Sprinter 316 Štutgartē ražots, bet kvalitāte..... nja!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti