Lasītājs: kad iestājas apdrošināšanas gadījums... 39

 
30.jūnijs 2006 12:27

Mans stāsts sākās ar to, ka nolēmu iegādāties jaunāku automašīnu un apdrošināt ar KASKO. Atrodot auto placī tādu automašīnu, kura patīk nolēmu to iegādāties.

Ar iegādi līzingā nebija nekādu problēmu arī ar to, ka automašīna jāapdrošina ar neradās problēmas.

Automašīna tika apdrošināta “ERGO Latvija” AA/S kura laipni piedāvāja apdrošināšanas atlīdzību sadalīt četros maksājumos, lai varētu veikt lielāku pirmo iemaksu par automašīnu. Rēķini arī tika savlaicīgi atsūtīti (līdz 5. datumam noteikti). Aptuveni mēnesi pirms polises darbības beigām informēja, ka tai tuvojas beigu termiņš. Visi iepriekš minētie faktori liecināja, ka labprāt arī turpināšu sadarbību ar “ERGO Latvija” AA/S.

Diemžēl 20. martā neiespēju savlaicīgi apstāties un uz Lāčplēšu un Stabu ielas krustojuma notika sadursme. Par laimi nebija lieli postījumi. Manai automašīnai tika salocīts motora pārsegs, noskrāpēts priekšējā kreisā luktura stikliņš un salauzti luktura stiprinājumi. Pārāk nepārdzīvojot par negadījumu devos pie “ERGO Latvija” AA/S, lai novērstu radušos bojājumus. Tad arī sākās “prieki”.

Tikai aizpildīts iesniegums un nozīmēts speciālists Bruno, kas nofotografēja automašīnai nodarītos bojājumus. Tika piedāvāts novērst radušos bojājumus servisā “AV centrs”, kurā kontaktpersona bija Arnis, kam arī piekritu.

23. martā aizbraucu uz servisu “AV centrs” (Rīga, Ulbrokas ielā 46), kur sameklēju augstāk minēto kontaktpersonu Arni. Dialogs īsti neveidojās, jo uz jautājumiem pārsvarā bija tikai viena atbilde, tad kad būs atbildi no apdrošinātājiem. Kaut kā tomēr izdevās vienoties par to, ka līdz ko būs tāmes apstiprinājums no “ERGO Latvija” AA/S tad tikšu informēts par laikiem, kad varēs saremontēt automašīnu.

Aizmirsu piebilst, ka tehniskajai apskatei tuvojās beigu termiņš (12. aprīlis) un arī KASKO polisei (21. aprīlis) par ko tika mutiski informēts gan “ERGO Latvija” AA/S speciālists Bruno, gan servisa “AV centrs” darbinieks Arnis.

Kad pienāca 30. marta pēcpusdiena zvanīju Bruno, lai painteresētos, kāpēc nav servisam dots apstiprinājums uz ko atbildēja, ka jau 27. martā ir apstiprināts. Tad zvanīju uz servisu Arnim, lai noskaidrotu kāpēc nav nekādas informācijas no viņiem. Servisā atbildēja, ka nav apstiprinājuma no apdrošinātājiem, protams “dialogs” turpinājās vairākas minūtes un jau paaugstinātā tonī. Tikai kad tika pieminēts, ka apdrošinātājs apgalvoja, ka jau ir apstiprināta tāme, tad pēkšņi atradās apstiprinājuma fakss. Kaut gan netika nosaukts nekāds konkrēts datums, kad varēs novērst automašīnas bojājumus, jo tika apgalvots, ka ir rindas un viņam neesmu vienīgais klients, bet solījās tuvākajā laikā informēt. Nākošajā dienā piezvanīja Arnis no servisa un teica, ka 3. aprīlī var atdot automašīnu uz remontu un remonts varētu aizņemt trīs dienas.

Par laimi sanāca tā, ka 3. aprīlis bija lietaina diena, tāpēc varēja redzēt, ka bojātais lukturis ir jāmaina, jo viņš svīda. Tad arī servisā Arnis teica, ka tas būs jāsaskaņo ar apdrošinātājiem vai viņu ir jāmaina.

Ļoti mani izbrīnīja tāds fakts, ka Arnis palūdz atstāt kopā ar automašīnas atslēgām arī tehnisko pasi, ko pamatoja, ka automašīna ir “jādzen uz krāsošanu”. Izbrīns bija tāpēc, ka tas bija pirmais serviss, kas palūdza atstāt tehnisko pasi.

Nedēļas otrajā pusē, kad tuvojās noteiktā termiņa beigu datums sazinājos ar Arni, lai noskaidrotu vai ir apstiprināta luktura maiņa. Apstiprināta jau arī bija tikai maiņa ne uz oriģinālo lukturi, bet gan kaut kādu Itāļu “Depo” lukturi (atšķirībā no oriģinālā luktura ir tāda, ka “Depo” lukturim nav elektriskā augstuma korektora un cena aptuveni 30.– LVL). Tāpēc arī sazinājos ar Bruno, lai noskaidrotu, kāpēc tiek “likts” neoriģinālais lukturis, kurš neatbilst oriģinālam (pārtaisot tikai var panākt elektrisko luktura aukstuma korekciju). Izrādījās, ka šāds piedāvājums bija no servisa un servisam bija jāvienojas par tādu variantu, kas man ir pieņemams.

Kategoriski iebildu pret neoriģinālo lukturi tāpēc tika uzstādīts atpakaļ bojātais lukturis un 7. aprīlī atgriezta man automašīna. Uz jautājumu par to, kas tika darīts un kādās cenās (pašrisks 10 % tāpēc arī mani tas interesēja) servisā atbildēja, ka šo informāciju var iegūt pie “apdrošinātājiem”.

Uzreiz pēc automašīnas “atgūšanas” no servisa devos pie “ERGO Latvija” AA/S speciālista Bruno, lai atrādītu, ka lukturis ir aizsvīdis un tas ir jāmaina. Speciālists Bruno fiksēja faktu, ka ir lukturis aizsvīdis un tas ir jāmaina. Viņš pateica, ka uzdos servisam, lai tas atrod oriģinālo lukturi, lai var bojāto nomainīt. Palūdzu arī, lai uzrāda tāmi par veiktajiem darbiem, ko arī izdarīja, bet piebildi, ka tā nav īstā jo ir iekļauta arī luktura maiņa (kopējā summa bija mazliet vairāk kā 180,– LVL). Tātad īsto tāmi neuzrādīja un nedeva nekādu dokumentu par veiktajiem darbiem.

Tehnisko apskati izdevās iziet, jo bija patīkams laiks un silti, tāpēc arī lukturis nebija aizsvīdis. Tāpēc arī mierīgi gaidīju līdz nolēmu painteresēties, kad automašīna būs saremontēta līdz galam. Kur tas pats speciālists Bruno atbildēja, ka ir jāgaida, jo serviss nav neko atradis. Tas pats bija arī vēl pēc nedēļas.

Kad ierados jau pēc trešās gaidīšanas nedēļas speciālista Bruno nebija uz vietas tāpēc palūdzu pieaicināt vadītāju. Tika arī pieaicināts, bet vadītājs nestādījās priekšā tāpēc nevaru pateikt kur cilvēciņš tas bija.

Pastāstīju par esošo situāciju un lūdzu izskaidrot viņam radušās situācijas iespējamos atrisinājumus. Man vajadzēja nomainīt bojāto lukturi, bet ne tajā servisā uz kuru bija nosūtīts pirms tam (“AV centrs”). Uz to saņēmu tikai vienu atbildi – jūs redzat pie mums lukturus un mēs neatbildam par servisu darbību.

Tajā dienā neizdevās nonākt pie kaut kāda kopsaucēja, jo netika piedāvāts no apdrošinātāja pārstāvja atrisināšanas variants, bet gaidīja no manis ierosinājumus. Kad ierosināju, ka braucu pie dīlera pēc jauna luktura (cena ir Ls 170,– ) un liku iekšā maksājot tikai pašrisku 10 %. Uz ko atbildēja, ka “ERGO Latvija” AA/S neapmaksās, jo automašīna ir 1999. gada, kādi būtu citi varianti. Tādu attieksmi beidzot neizturēju un aizbraucu projām.

Nākošajā dienā ierados atkārtoti un palūdzu, lai pieaicina to pašu cilvēciņu, ar kuru iepriekšējā dienā runājos.

Manā izpratnē sanāca, ka “ERGO Latvija” AA/S atsaka segt man radušos zaudējumus, tāpēc palūdzu, lai parāda pēc kura līguma punkta viņi to dara. Uz ko saņēmu atbildi, ka neatsakās, tajā pašā laikā nepiedāvājot risinājumu. Tāpēc lūdzu, lai paskaidro kāpēc atsakās mainīt uz jaunu lukturi, ko atkal pamatoja ar automašīnas izlaiduma gadu (1999. gads).

Beidzot vienojāmies uzrakstīt divus iesniegumus. Pirmais iesniegums par to, lai aprēķinātu luktura vērtību un to summu pārskaitītu manā kontā. Otrajā iesniegumā pamatoju, kāpēc vēlos mainīt atlīdzības veidu.

Taču pirms iesniegumu uzrakstīšanas vienojāmies (diemžēl tikai mutiski), ka no “ERGO Latvija” AA/S piezvanīs un pateiks, kur var aizbraukt un iegādāties to lukturi. Jo savādāk sanāk, ka luktura vērtība būs “no gaisa pagrābta”.

Gandrīz mēnesi pēc iesniegumu uzrakstīšanu (kad biju pēdējo reizi pie “ERGO Latvija” AA/S) saņēmu (24. maijā) vēstulīti – Par apdrošināšanas atlīdzību. Tur bija rakstīts: ”... 17.05.2006 ir pieņemts lēmums Nr. K39507S izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību 76.27 LVL apmērā, atlīdzinot zaudējumus, kas radušies iesniegumā norādītajā apdrošināšanas gadījuma rezultātā 20.03.2006”. 25.maijā arī kontā tika ieskaitīta augstāk minētā summa.

Sapriecājies, ka beidzot viss būs beidzies 26. maijā sazvanīju “ERGO Latvija” AA/S pa vēstulē norādīto tālruni (tel. 7081800), lai noskaidrotu, kur var iegādāties lukturi pa viņu aprēķināto summu.

Sazvanot “ERGO Latvija” AA/S saņēmu atbildi, ka atradīs lietu un tad pārzvanīs un telefoniski pateiks adreses.

31. maijā atkārtoti piezvanīju, bet saņēmu atbildi, ka atbildīgais cilvēks ir izbraucis vai izgājis, bet nodos ziņu viņam. Tā jau ir atnācis 9. jūnijs un joprojām ir bojātais lukturis vairāk, kā 2 mēnešus pēc ceļu satiksmes negadījuma.

Pats labākais bija tas, ka 15.jūnijā saņēmu ierakstītu vēstuli, kurā bija ielikts RĒĶINS par pašrisku, kurš sastādīja 18.10 LVL. Tas, ka saņēmu šo rēķinu mani izbrīnīja, jo iepriekšējā vēstulē vija rakstīts – “Pašrisks ieturēts 10 % apmērā no summas”. Vēl interesants likās tas, ka parēķinot kopējo summu tā bija tā summa, ko serviss piestādīja apdrošinātājiem ar luktura maiņu, kaut gan nekas netika nomainīts. Līdz šai dienai biju jau zvanījis un arī ieradies pie apdrošinātājiem, lai noskaidrotu, kāpēc tā tāds rēķins ir pienācis un “ERGO Latvija” AA/S pārstāvis solīja, ka noskaidros un informēs mani, bet nav nekādas ziņas no viņiem. Tāpēc īsti nezinu ko lai dara ar to rēķinu.

Pēc šādas attieksmes no “ERGO Latvija” AA/S pat OCTA nevēlos iegādāties šinī apdrošināšanas sabiedrībā nemaz nerunājot par KASKO iegādi, kaut arī tur būtu vis izdevīgākie nosacījumu, kā arī cena viszemākā! Protams, arī visiem paziņām neieteikšu!

Ar šo situācijas apraksta palīdzību vēlējos padalīties savā pieredzē ar citiem un pabrīdināt, par “ERGO Latvija” AA/S rīcību apdrošināšanas gadījumos – iekasē savlaicīgi, bet līdz ko vajag veikt apdrošināšanas atlīdzību ...

Ja jau “ERGO Latvija” AA/S sedz radušos zaudējumus, kā lai sauc to, ka bija jābrauc pie viņiem vairāk kā divas reizes (iesniedzot iesniegumu un atrādīt, ka viss ir salabots). Tas, ka nevarēju tajā laikā būt darbā un veikt darba pienākumus, jo bija “jāpiedāvā” apdrošināšanas sabiedrībai risinājuma variantus. Tā degviela, kuru patērēju braucot vairākkārtīgi pie apdrošinātājiem nemaz nerunājot par amortizāciju un telefona rēķinu. Tas laiks un nervi, kurš tika patērēts kontaktējoties ārpus nepieciešamā ar šo apdrošināšanas sabiedrību. Vai tad tie nav mani zaudējumi, tai skaitā arī materiālie? Protams, ka apdrošināšanas sabiedrība pamatos, ka tie nav tiešie zaudējumi un tos nesedz viņi šinī polisē, bet kāpēc tad tā “čakarējas”!

Divos vārdos vēlējos pateikt par “AV centrs” servisu un tās darbinieku Arni. Tehniskā pase bija nepieciešama, lai varētu aizbraukt pie krāsotāja ar manu automašīnu, bet ne to nogādātu. Pēc automašīnas vizuālā stāvokļa un bākas rādītāja varēju secināt, ka tā mierīga aizbraukšana nebija (diemžēl aizmirsu noņemt odometra rādījumus, lai varētu to pierādīt ar faktu). Servisa darbiniekiem vajag arī iemācīties komunicēt ar klientu, jo klients netiek informēts pat svarīgos jautājumos.

Ar cieņu, Aldis.
 
Visi komentāri
 
205469. viesis 30.jūnijs 2006 12:44
0 0 Atbildēt

Bruno ir tas kas sēž centrālajā ar tām savām "inteleģentajām" blondajām kundzītēm? Ja jau tā tad jākratās prom no tā Ergo... biju nedaudz augstākās domās, kaut gan ja tā atcerās 1.5 h, lai noslēgtu līgumu (jebkādu) ir arī fooooorši.

205470. viesis 30.jūnijs 2006 12:46
0 0 Atbildēt

Nu nav veel tas liimenis shejienes droshinaataajiem. Tas ko vinji izdara laiciigi, pieklaajiigi un bez vilcinaashanaas- iekasee!

205478. viesis 30.jūnijs 2006 13:03
0 0 Atbildēt

man bija apdr. gadiijums ar IF ... viss kulee - pateicu, ka gribu remonteet savaa servisaa (nu tipa pateicu nosaukumu un adresi) ... jami piekrita. serviss uzblieza taami, taami apstiprinaaja. samaxaaju pashrisku un man sataisiija autinju ... viss OK :)

205480. viesis 30.jūnijs 2006 13:03
0 0 Atbildēt

Ir pieredze ar vairākiem apdrošinātājiem. Viņu sadarbības partneri ir pilnīgi garām. Jo visi šajā procesā grib nokāst kādu labumu. Secinājums:

1. Nevajag runāt ar sešiniekiem, bet pie pirmās šaizes uzreiz prasīt augstākstāvošo un attiecīgi ierubīt viņiem.

2. Neielaisties ar sadarbības partneriem un prasīt visu piķi sev kabatā. Pēc šada servisa veiktajiem pakalpojumiem t.i. stikla maiņas manam auto - ūdens tek garām blīvējumam vēl joprojām.

3. Ņemt polisi bez pašriska.

205485. viesis 30.jūnijs 2006 13:11
0 0 Atbildēt

Tāpēc ari netaisu CASKO......ne jau naudas, bet attieksmes dēl(protams 1100Ls gadā ari žēl). Banānu republika. Mani vienmēr mulsina fakts: kāpēc Vāciešiem nevajag nekādu signalizāciju, a bet mums jātaisa uz pilnu klapi.......it kā viņiem mazāk zagtu- vienkārši viņi visi ir saistiti savā starpā(auto pārdevējs - apdrošināšana - lizings - outozagli) un viens otram dod procentus.

205494. viesis 30.jūnijs 2006 13:37
0 0 Atbildēt

hm, es arii jau kuro gadu privaato auto aprošinu ergo gan OCTA, gan KASKO. Laikam jaatinas no taa kantora pagabalu. Kaa jau rakstaa tika mineets, tad naudu iekasee momentaali un ja kaadu dienu nokavee, tad uzreiz veestule un zvana kaapeec nemaksaajt. Vot.......

Laikam tiesaam jaaiet uz IF, jo tiem ir naakamas labaakaas cenas peec ERGO. Diemzeel, ieguutaa patstaaviigaa atlaide arii bija patiikama lieta.

Darba auto tika sadauziits ne manas vainas deel, un bija dariisana ar BTA. vajadzeeja tikai vienu reizi atraadiites un serivisaa arii viss tika labi sataisiits (vegu auto)

205498. viesis 30.jūnijs 2006 13:49
0 0 Atbildēt

Kasko iesaku taisīt IF Latvija, man tur 10 autiņiem gan OCTA gan Kasko un tādu brīnumu, nav un domāju ka neavr būt.

205499. viesis 30.jūnijs 2006 13:49
0 0 Atbildēt

ERGO agrāk bija ok, bet tagad ir nolaidies lidz Baltikuma un BalVas līmenim. Šitādiem kantoriem IR jāmirst! Domāju, autoram vajadzēja izrādīt lielāku uzstājību un runāt nevis ar šestakiem bet uzreiz ar vadību. Paldies par info anyway

205500. viesis 30.jūnijs 2006 13:54
0 0 Atbildēt

GRIBĒTOS UZ PROBLĒMU PASKATĪTIES ARĪ NO OTRAS PUSES.IR APDROŠINĀTĀJIEM SAVI SAREŽĢĪJUMI UN SERVISOS NAV VISS KĀRTĪBĀ.BET CIEN.CASKO ĪPAŠNIEKI,CASKO NAV MANDĀTS VISUR LĪST BEZ RINDAS MEKLĒT KAŠĶI."JA AUTOVADĪTĀJS GADĀ SIT SAVU BRAUCAMO 3 REIZES UN KATREIZ PIEPRASA TŪLĪTĒJU REMONTU,TAD VARBŪT NAV VAINA CITOS.UZ CEĻIEM REDZAMS BRAUKŠANAS STILS,KAD BRAUC BEZATBILDĪGI,JO ZIN KA AVĀRIJAS GADĪJUMĀ PAŠAM NEBŪS JĀMAKSĀ.TAD ARĪ PALIEK VIENĪGĀ SKĀDE,UZ LAIKU NEIZMANTOJAMĀ MAŠĪNA.UN TĀPĒC SĀKAS CĪŅA PAR TERMIŅIEM.RĪGĀ VISI SERVISI IR PĀRPILDĪTI.PIERAKSTS TIEK VEIKTS 1 MĒNESI UZ PRIEKŠU.

205502. viesis 30.jūnijs 2006 13:59
0 0 Atbildēt

nu tadi jau ir tie leetie servisinji... vel tik incanti zinat, kur ir tads Stabu un Lacplesha krustojums :)

205505. viesis 30.jūnijs 2006 14:14
0 0 Atbildēt

IF rullē! Lai gan pirmajā momentā šķiet, ka tiek pārmaksāts - tomēr laika gaitā pierādījies, ka nav nekādas čakarēšanās apdrošināšanas gadījumā. Gan OCTA, gan CASCO pērku tikai tur un netaisos mainīt apdrošinātāju uz kādu citu. Kolēģim vēl jo projām arī līdzīgs sāpju storijs ar Baltikumu. Domāju, ka laika gaitā tādi kantori kā ERGO iznīks... Un labi vien ir!

205507. viesis 30.jūnijs 2006 14:16
0 0 Atbildēt

Man arī ir Ergo KASKO, pagājušajā gadā ziemas laikā biju mazliet neuzmanīgs un krustojumā ieslīdēju vienam pakaļā, Ergo piedāvāja savu servisu ne AV bet ļoti līdzīgu, aizdzinu mašīnu un šie teica ka kaut kad uztaisīs tāmi, bet zvanot nākamjā dienā viņi pat nebija uz mašīnu paskatījušies, sazvanīju savu aģenti un viņa man ieteica vest autiņu uz savu servisu, tā arī izdarīju, tas viņu servisa vadītājs bija šokā bet es pacēlu cepuri un lepni no turienes aizbraucu, lai gan pirms aizbraukšanas uzreiz bija cita attieksme, bet manā servisā uztaisīja tāmi aizsūtīja ergo un viss bumbās, man sataisīja kvalitatīvi mašīnu un arī nervi veseli, tā kā arī šogad apdrošināju ERGO, vienīgi šogad šie uzrēķināja lielāku summu, bet nu pofig, gan jau pārdzīvošu... bet protams vislabāk ir mašīnu nesist...

205510. viesis 30.jūnijs 2006 14:23
0 0 Atbildēt

Crabis

A varbūt pirms līguma noslēgšanas vajag izlasīt arī noteikumus un iepazīties ar piedāvātajiem servisiem, nevis pirkt tikai tur, kur cena lētāka. Pa lēto gribēji, sūdu arī nopirki.

205514. viesis 30.jūnijs 2006 14:31
0 0 Atbildēt

Vai KASKO uz nākamo termiņu pagarināji pie viņiem?

205517. viesis 30.jūnijs 2006 14:59
0 0 Atbildēt

Ak šausmas! Kaapeec citiem taa nekad negadaas? :D

205518. viesis 30.jūnijs 2006 15:05
0 0 Atbildēt

Ja neesi zanuda tad vienmeer var sarunaat un nokaartot visu vo taa:))))

205521. viesis 30.jūnijs 2006 15:14
0 0 Atbildēt

to _PN_ [?] 30.06.2006 13:27

Pārāk daudz jālasa, bet autors pats vainīgs.

:)) KГ/AM

205530. viesis 30.jūnijs 2006 16:26
0 0 Atbildēt

Protams, ka esmu vainīgs, bet tikai tur, ka negribēju sev uztaisīt galvassāpes vēl ar servisa meklējumiem.

Savukārt servisos nemaz ar nav tik lielas rindas, ka jāpierakstās mēnesi uz priekšu.

Jā KASKO ir iegādāts un citā apdrošināsanas sabiedrībā BALTA. Šoreiz bez pašriska.

205539. viesis 30.jūnijs 2006 17:34
0 0 Atbildēt

Malacis, ka uz BALTU aizgāji, tas jau blakus ielā, drīz nosaukuma ERGO vietā gozēsies BALTA un stāsts būs tas pats! Labāk tā garā pentera vietā būtu strādājis un sakarīgu dampi nopircis. Gnīdas vienmēr ir bijuši un būs nekur no viņiem...!

205540. viesis 30.jūnijs 2006 17:40
0 0 Atbildēt

Jefiņš ir tas Aldis ar tām savām svīšanām.Vajag biežāk mazgāties.Kur tas redzēts,ka apdrošināšana maiņa svīdušus lukturus.Tad jau nobrauktas riepas un ar smēķiem izdedzinātus sēdekļu pārvalkus arī var pieskaitīt.Čomam konkrēti kautkas nav kārtībā,brauc ar pagājušā gadsimta grabažu un vēl grib nezin kādus orģinālus lukturus.Taivānu iekšā un lai brauc līdz nākamajam Stabu un Lāčplēša krustojumam,kura dzīvē nav.Varbūt domāti Preiļi,bet tad jau viss ar čomaku skaidrs...

205541. viesis 30.jūnijs 2006 18:01
0 0 Atbildēt

Jaa jaa un shitaadiem jefinjiem kasko triiskaarshaa apmeeraa!!!:)))

205545. viesis 30.jūnijs 2006 18:38
0 0 Atbildēt

To Arsmens. Bet ko tad Tu gribi? Prēmijas, kas jāmaksā "neshejienes" apdrošinātājiem arī jau arī nav tādas kā "shejienieshiem". Mums ar leišiem ir zemākās prēmijas Eiropā. Bet uz atlīdzību prasīšanu, gan visi nadzīgi. Šitais rakstnieks arī gudrs- vecam vāģim davai lai liek jaunus orģinālos lukturus. Pēc tam saņem naudu ķešā un brauc svilpodams! Izrādās, ka lukturis ir OK, jo pat tehnisko ar tādu var iziet! A visi citi, kas maksā cītīgi un citiem pakaļā neiebrauc, par šitādiem knauzeriem tikai smeļ arvien vairāk un vairāk...

205548. viesis 30.jūnijs 2006 19:10
0 0 Atbildēt

Tev nick viens burts pietrukst. Bezdelnieks. Un kas taa KASKO taada vispaar ir.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

205551. viesis 30.jūnijs 2006 19:39
0 0 Atbildēt

Ergo pēc pieredzes ir viena vienīga smadzeņu čakarēšana un nekas vairāk :( Spriežu pēc negatīvās pieredzes vēloties apdrošināt autiņu pie viņiem. IF Latvija apdrošināt konkrēto autiņu bez smadzeņu čakarēšanas aizņēma 1,5h ar visu atrādīšanos Autonamā + uz labākiem noteikumiem.

205556. viesis 30.jūnijs 2006 21:39
0 0 Atbildēt

ar tiem lētajiem servisiem ir viens bet...jo viņi lētāk remontē,jo lētākas polises.Kad ieslēgs Maskavas cenrāžus t.i.40ls/h,tad arī polise būs 4 reiz dārgāka un Tev būs vienalga ,vai Tevi servisā čakarē,vai nē,Tu būsi jau izčakarēts.Piedodiet par tiešumu.

205559. viesis 30.jūnijs 2006 21:54
0 0 Atbildēt

bija bezdelniekam piedāvāts izņemt atlīdzibu skaidrā uz rokas.Ja tā ir patiesība ,ka viņš patreiz ir Baltā,tad tur viņš dabūs pusi no remonta vērtības .Mīnus astoņpatsmitais,nolietojums,uc.Ar šo ciparu paņem striļi un pakaries.Mašīnu nesaremontāsi.

205561. viesis 30.jūnijs 2006 22:49
0 0 Atbildēt

Serviss remontē auto, meklē rezerves daļas utt. Apdrošinātājs - apmaksā servisa rēķinu. Viss. Punkts. Ja Aldis domā, ka apdrošinātājs servisa vietā skraidīs, meklēdams lukturi tādu, lukturi šitādu, noliks Aldism uz galda, lai šis var izvēlēties, uztaisīs Aldim m1netu un aizvedīs uz krogu, tad lai Aldis par KASKO ir gatavs maksāt 4x vairāk, kā šobrīd! Skaidrs?

205570. viesis 1.jūlijs 2006 12:31
0 0 Atbildēt

Ja iestājas apdrošināšanas gadījums, vajag uztiept savu servisu. Vairumā situāciju apdrošinātājs paspirinās un pēc tampiekrīt. Mans serviss ir Varāns. Padārgi, bet ar kvalitāti. Un ar apdrošinātājiem normāli tiek galā.

205573. viesis 1.jūlijs 2006 15:08
0 0 Atbildēt

Nav ko iet uz šaraškinu kantoriem. Kad meklēju kur apdrošināt savu vāģi, tad griezos pie brokeriem. Atsūtija vairākus variantus, kur dārgākais (balta) no lētākā (ergo) atšķīrās divas reizes. Bija arī komentārs ka dārgi jau ir, bet nekādu problēmu ar izmaksām atšķirībā no lētākā. Man domāt brokeris ikdienā strādājot ar daudziem apdrošinātājiem jau nu zin gan. Vēl man paziņa ir servisa vadītājs un baisi labi atsaucas par IFu. Arī diezgan sālītas prēmijas, bet nu maksā neatraugājoties un ļoti operatīvi. Tāmi ar var uztaisīt cilvēcīgu, jo zin ka nebūs iesaldēta nauda, tikko saremontēs pēc div dienām nauda kontā, atšķirībā no citiem, kur mēnesis un vairāk jāgaida.

205577. viesis 1.jūlijs 2006 19:25
0 0 Atbildēt

Piemēram, Ifā nekad tādas "sīkas" problēmas negadītos, tāpēc jau Ifā arī ir vērts samaksāt par adrošināšanas piečuku dārgāk, bet tad kad tev atgdīsies šaize - tas atmaksāsies ar uzviju - i laika, i naudas ziņā...

205586. viesis 2.jūlijs 2006 12:46
0 0 Atbildēt

Ir kādas atsauksmes par Baltijas apdrošināšanas namu?

205603. viesis 3.jūlijs 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Slledzot liigumu vajag paintereseeties kaadi remonta nosaciijumi ir katrai mashiinai ja nemaldos tad liidz 6 gadus vecaam liek orginaalaas detaljas, vecaakaam meklee shrotos. Buutu bijis taalredziigs vereeji vienoties par attieciigaa liiguma punkta mainju un nebuutu probleemu (neskaitot lielaaku preemiju).

Man ERGO nomainiija iepliishushu lukturiiti (~260 Ls) Volvo orginaalais, bez visaadaam rindaam un chakariem

atbrauc 10 min uzraksti iesniegumu, aizbrauc uz servisu SIA "Vejstikls" atraadi, peec 2 vai 3 dienaam kad pasuutiitaa detalja aizbrauc un tev nomaina lukturi.

P.S. vecajiem VOLVO vinji maina uzreiz, jo shrots tur pat blakaam atrodas...

Paarsvaraa 50% ir atkariigs no attieksmes, ja saaksi kachaat pravas tad tevi arii chakarees.

205609. viesis 3.jūlijs 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Tājau ir, tājauir!

Man arī reiz gadījās iekļūt negadījumā. skādi atlīdzināja cita apdrošināšanas kompānija un cits servis visu darīja, bet tā dziesma ir tik ļoti līdzīga.

205617. viesis 3.jūlijs 2006 12:25
0 0 Atbildēt

Nav pirmais liidziigais gadiijums, koleegji vispaar pasuutiija 3 maajas taalaak, sakot, ka naudu nemaksaas, vai arii maksaas tad, kad auto buus saremonteets. Tomeer vinsh tam autinjam bija atradis pirceeju par adekvaatu summu. Interesanti, kaadas tiesiibas Ergo ir atliidziibu nemaksaat, pamatojoties uz shaadu argumentu? Koleegjis nospljaavaas un tagad saviem autinjiem lieto citu kantori. Es arii nemuuzham peec shaadas reklaamas uz shaadu kantori neieshu, arii cik draudziigi buutu nosaciijumi.

205629. viesis 3.jūlijs 2006 16:41
0 0 Atbildēt

par pasu raksta autoru rodas iespaids, ka kapeiku pi$eejs un nejeedz sarunaat neko.

vinam tipa normali piedavaja, a sis gribeja uzvarities vai ko uz apdrosinataju rekina. del tadiem tikai lielaka papiru smeresana paliek, jo apdrosinatajam janodrosinas pret idiotiem, kas prasiis deelj vienas buktes uzreiz sev pilnigu masinas restauresanu..

ergo it ka normals kantoris...buutu uzraavies uz bta vai baltikumu, vai kaut vai megarulzo baltu. nu, bet tagad var eksperimentet - daudzi piedava normalu kasko un octu. tas pats ifs, seesams.

205638. viesis 3.jūlijs 2006 23:33
0 0 Atbildēt

2 gadus atpakaļ biju par Ergo KASKO uzrakstījis ~4 lappuses garu līdzīga bēdu stāsta sākumu. Taisījos publicēt, bet tā kā lieta vilkās ilgāk, nekā šai stāstā un mana pacietība un iedvesma nebija tik liela, palika viss pusratā. Vienīgie secinājumi kopš tās reizes: ar Ergo nepīties un kad izmaksu daļas šefs kautko mutiski apsola, likt viņam parakstīties, jo atmiņa viņam īsa. Biju jau domājis, ka tur kas ir mainījies, bet izskatās, ka šie strādā pa vecam. Žēl.

206156. viesis 11.jūlijs 2006 12:30
0 0 Atbildēt

Autors bremze, nu baigi liela ekonomija ar pashrisku? Iesaku Balta, laba firma Latvija.

206264. viesis 12.jūlijs 2006 16:31
0 0 Atbildēt

Katram kokam ir divi gali, vainīgas ir abas iesaistītās puses. Kādam reiz arī nepaveicas, bet, ja tas sāk gadīties pārāk bieži, ir vērts padomāt, kāpēc... varbūt pats esi vainīgs, Aldi? Vobšem.. ko sēsi to pļausi. A kam tagad viegli... visās kompānijās gadās brāķis darbā, apstaigāsi visas šaragas un atgriezīsies pie pirmās :D Nākošreiz pirms raksti, apsver stāsta abas puses un izstāsti VISU!!!

209747. viesis 24.augusts 2006 22:07
0 0 Atbildēt

Jebkuraa servisaa liks DEPO, TYC u.c. krutkas, vai arii sachakareetu lietotu, ja nu vieniigi buus dariishana ar garantijas remontu pie diileriem, jo apdroshinaataaji nekad neparakstiisies uz daargaako variantu.. ja nemaaki braukt samierinies ar DEPO!!! Nevajag sist, tad viss buus kulee....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO) 4

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti