Sākta jaunās Mercedes-Benz E-klases tirdzniecība 11

 
25.jūlijs 2006 9:21

Pēc četriem tirgū pavadītiem gadiem un aptuveni miljons pārdotiem automobiļiem Mercedes-Benz prezentēja jaunās paaudzes E-klasi. Vairāk kā 2000 detaļas E-klasē ir uzlabotas vai radītas pilnīgi no jauna.

Neviens cits automobilis šajā tirgus segmentā nevar līdzināties virknē drošības inovāciju, kas ietvertas jaunajā automobilī, tajā skaitā PRE-SAFE®, inteliģentā apgaismes sistēma, NECK-PRO galvas atbalsts un adaptīvās bremžu gaismas. Šis visaptverošais drošības aprīkojums E-klasi padara par drošāko automobili savā segmentā.



2005.gadā Rietumeiropā E-klases automobiļu tirgus daļa savā segmentā sastādīja 30%, ierindojoties pirmajā vietā. E-klase un tās priekšteči vairāk kā 60 gadus ir Mercedes-Benz viens no galvenajiem produktiem un prezentē zīmolam tipiskās pamatvērtības - drošību, komfortu, inovācijas, ekonomiskumu un kvalitāti. Kopš 1946.gada Mercedes-Benz kopumā klientiem ir piegādājis aptuveni 10 miljonus biznesa klases sedanu. 2006.gada jūnijā E-klase parādījās ar vēl dinamiskāku konceptu, inovācijām un papildinātu sērijveida aprīkojumu. Klientiem ir iespēja izvēlēties vienu no 29 modeļa variācijām – 15 sedaniem un 13 T-modeļiem, līdz ar to Mercedes-Benz piedāvā lielāko modeļu izvēles iespēju savā tirgus segmentā. Ar jaudas spektru no 100 kW/136 Zs līdz 378 kW/514 Zs jaunā E-klases paaudze pārspēj iepriekšējo modeļu gammu (90 kW/122 Zs līdz 350 kW/476 Zs) un savus konkurentus.

Jaunās paaudzes E-klases dinamiku, jaudu un pašpārliecinātību atspoguļo no jauna izstrādāts priekšējās daļas dizains. Bamperi un radiatora restes V-veida izvirzījums simbolizē spēku un tiekšanos uz priekšu. Mercedes-Benz ir uzlabojis pazīstamo E-klases „dubult-acu” seju un lukturu augšpusē uzstādījis caurspīdīgas lameles, kas rada atraktīvāku apgaismojuma attēlu. Kā gabarīti pirmo reizi tiek lietotas baltas diodes. Jaunās paaudzes modelis no iepriekšējā atšķiras arī ar piesaistošākām krāsām, jaunu četru spieķu stūres ratu ar eliptiskiem taustiņiem un jaunu vadības sistēmu standarta aprīkojumā esošajai THERMATIC automātiskajai klimata kontrolei.

Augstākie drošības standarti savā segmentā

Ar jauninājumiem E-klase savā tirgus segmentā joprojām paliek modes noteicēja vieglo automobiļu drošības jomā. Sērijveidā automobilī ir preventīvā PRE-SAFE® sistēma, kas ceļu satiksmes negadījuma draudu gadījumā aktivizē drošības pasākumus vadītājam un blakussēdētājam. Rezultātā josta un gaisa drošības spilvens sadursmes gadījumā nodrošina maksimālu aizsardzības līmeni. PRE-SAFE®, kas 2002.gadā sērijveidā tika uzstādīta S-klases automobiļos, saņēma neskaitāmus starptautiskus apbalvojumus un iezīmēja jaunas automobiļu drošības ēras sākumu. Tāpat vienreizēji ir E-klases sērijveida NECK-PRO galvas balsti. Tos vada sensori un aizmugures trieciena gadījumā minisekunžu laikā tie tiek virzīti uz priekšu, lai atbalstītu vadītāja un blakussēdētāja galvas. Tādā veidā sadursmes brīdī aktīvie galvas balsti novērš kakla skriemeļu traumas, kas ir viena no biežākajām satiksmes negadījumu traumām.

Intelligent Light System un jauna lukturu tehnoloģija

E-klase ir pirmais automobilis pasaulē, kas piedāvā adaptīvos lukturus, kuri pielāgojas braukšanas un laika apstākļu situācijai un tādā veidā piedāvā papildus ieguvumus drošas braukšanas nodrošināšanai. Intelligent Light System, kas ir pieejama papildus aprīkojumā, ir bāzēta uz lielas gaismas atdeves biksenona lukturiem un ietver piecas dažādas apgaismes funkcijas. Piemēram, ar pilnveidotajiem miglas lukturiem tiek uzlabota orientēšanās miglā un samazināta pašapžilbināšanās, ko varētu radīt miglas atstarotā gaisma.

Ievērojami lielāka jauda četrcilindru dzinējiem

Seši no desmit jaunās E-klases dzinējiem ir jauni vai uzlaboti. Tie piedāvā līdz pat 60 kW/82 Zs vairāk jaudas un līdz pat 70 ņūtonmetru lielāku griezes momentu, tajā pat laikā degvielas patēriņu saglabājot iepriekšējā līmenī. E 200 CDI un E 220 CDI četrcilindru dzinējus Mercedes inženieri ir uzlabojuši ievērojami - vairāk kā 90 dīzeļdzinēju sastāvdaļas ir jaunas vai uzlabotas. Progress ir jūtams gan jaudas, gan griezes momenta pieaugumā. Piemēram, paliekot nemainīgam degvielas patēriņam 6,3 litri uz 100 km, E 200 CDI jauda tikusi palielināta par 10kW/14Zs un tagad sasniedz 100 kW/136 Zs. Maksimālais griezes moments palielinās no līdzšinējiem 270 līdz 340 ņūtonmetriem.

Jaunais E 220 CDI spēj attīstīt 125 kW/170 Zs lielu jaudu un 400 ņūtonmetru lielu griezes momentu, kas ir aptuveni par 14 un 18 procentiem lielāks kā iepriekšējās paaudzes modelim. Degvielas patēriņš saglabājas 6,3 litri uz 100 km (T-modelim: 7,1 l/100 km). Arī jaunais sešu cilindru dīzeļdzinējs E320 CDI (165 kw/224 Zs) tagad piedāvā lielāku griezes momentu. Tas ir palielinājies no maksimāli sasniedzamajiem 510 līdz 540 ņūtonmetriem.

Sākot ar 2007.gada modeļu sēriju Mercedes-Benz ASV tirgū ieviesīs pirmo automobili ar dīzeļdzinēju, kurā tiks pielietota BLUETEC tehnoloģija, kas samazina slāpekļa oksīda emisiju. Nākotnes E 320 BLUETEC būs tīrākais dīzeļdzinējs pasaulē un patērēs par 20 līdz 40 procentiem mazāk degvielas, nekā automobiļi ar līdzīgiem motoriem. Eiropā Mercedes-Benz gatavojas piedāvāt BLUETEC 2008. gadā.
Benzīna motoru gadījumā Mercedes inženieri īpašu uzmanību veltījuši četru un astoņu cilindru agregātiem. Četru cilindru dzinējs E 200 KOMPRESSOR sasniedz par 12,5 procentiem lielāku jaudu nekā iepriekš: 135 kW/184 Zs. Vienlaikus maksimālais griezes moments palielinās līdz 250 ņūtonmetriem. Jaunās E-klases motoru programmas pašā virsotnē sākot ar 2006.gada vidu atradīsies no jauna izstrādātais S-klases astoņu cilindru motors ar 5,5 litru darba tilpumu un 285 kW/388 Zs.

Pretstatā iepriekšējam V8 tas piedāvās par 26 procentiem lielāku jaudu. Arī griezes moments 530 ņūtonmetri ir palielinājies par aptuveni 15 procentiem salīdzinājumā ar priekšgājēju. Jaunais E 500 piedāvā sporta automobiļiem tipiskus rādītājus - no 0 līdz 100 km/h automobilis paātrinās tikai 5,3 sekundēs un ir par 0,7 sekundēm ātrāks nekā iepriekšējais E 500. Savukārt, AMG saimi papildinās E63 AMG, kura V8 motors attīsta 378 kW/514 Zs lielu jaudu un 630 ņūtonmetrus lielu griezes momentu. Tādējādi E63 AMG ir jaudīgākais jebkad ražotais E-klases automobilis.

Jaunās paaudzes Mercedes-Benz E-klases cena SIA Domenikss Auto tirdzniecības centrā sākot no 25 225 LVL (ar PVN)

 
Visi komentāri
 
206830. viesis 25.jūlijs 2006 10:55
0 0 Atbildēt

nu cerams, šī jaunā Eška būs kvalitatīvāka kā līdzšinējais W211 modelis .....

206838. viesis 25.jūlijs 2006 13:35
0 0 Atbildēt

[bla bla] "tajā skaitā PRE-SAFE®, inteliģentā apgaismes sistēma, NECK-PRO galvas atbalsts un adaptīvās bremžu gaismas." [bla bla]

adaptiivaas bremzhu gaismas? :D tas ir tjipa neoni pie bremzhu diskiem? :D:D:D

206839. viesis 25.jūlijs 2006 13:37
0 0 Atbildēt

Ir redzeets ielaaas - nekas graujosh no aarpuses.

206845. viesis 25.jūlijs 2006 14:17
0 0 Atbildēt

>White trash, tu par savu nozzeelojamo finansiaalo staavokli un ford siera, kas to apliecina, arii vienmeer :D ?

206846. viesis 25.jūlijs 2006 14:26
0 0 Atbildēt

nje ponjal?

viesis kaut ko par finansiaalo staavokli d|rsh? :D atlicini 60 saatus regjistraacijai, bomzi!

206848. viesis 25.jūlijs 2006 14:45
0 0 Atbildēt

Kolosāls autiņš bet tādiem kā White Trash ir vēl jāpaaugas un jāiemācas rakstīt un lasīt.

206850. viesis 25.jūlijs 2006 15:01
0 0 Atbildēt

Piesakos aizstāvēt White_Trash: Ne jau auto viņš apliek! Nu kāpēc nevar vienreiz ziņu par auto uzrakstīt kā ziņu, nevis pārpublicēt preses relīzi?! Ieliekot teksta sākumā slavinājumus par PRE-SAFE utt neskaidrojot kas ir kas (uz vidu bija) teksts izskatās vienkārši dumi!

206858. viesis 25.jūlijs 2006 15:51
0 0 Atbildēt

Bija man iepriekshejaa E klase , pec kuras MB vispaar vairs negribu redzeet. Vieni remonti, lai arii pirku jaunu LV.

206859. viesis 25.jūlijs 2006 15:55
0 0 Atbildēt

"...aizmugures trieciena gadījumā minisekunžu laikā tie tiek virzīti uz priekšu..."

Cik ilga ir minisekunde?

206865. viesis 25.jūlijs 2006 17:29
0 0 Atbildēt

millisekunde ir 1/1000 sekundes

to White_Trash smuka siera :D :D

izsakies veel pie mershu rakstiem, ka paver tavu profilu valjaa uzreiz :D :D :D

Par mersi, jaa kur daudz elektronikas un daudz tehnologjiju tur ir liels potenciaals, ka viss ies griistee un jaaremontee buus daargi, bet uz faceliftiem vecaas probleemas parasti noveersh, bet presafe un aktiivie galvas balsti ir jau paarbaudiiti S klasee, bet ja kaadam ir Siera 1.6 tad labaak par mershiem tikkai sliktu domaat, jo taa var savu skaudiibu kaut bishki nomierinaat :D :D

206872. viesis 25.jūlijs 2006 20:48
0 0 Atbildēt

Kas par komentiem! :-DDD

Milisekunde tieshaam ir 1/1000 sek, bet cik ir minisekunde, laikam jaaprasa presenes autoram. ;-)

Adaptiivie bremzhu lukturi (taadi, kas maina spilgtumu atkariibaa no pedaalja nospiediena speeka), liekas, bumeram seerijaa jau paraadiijaas. Fiicha it kaa neslikta, tik redzees, kaa tauta tos uztvers - ka nesaak jaukt ar pakaljeejiem migleniekiem, kurus pie mums tik daudzi neuzmaniigi shoperiishi sleedz iekshaa bez vajadziibas... :-)

Auto jau pac par sevi izskataas mersha stilaa - konservatiivs, bez excesiem... Kkaukaa (manai gaumei) tie apaljie lukturi ar nosmailinaatajaam formaam spiolerii & restee iisti nesadziivo... :-/

A par taam preseeneem beidziet braukt virsuu saitam. Tirgonji & razhonji taas dod publiceeshanai tieshi taapeec, lai taas publiceetu taadas, kaa iedotas. Veelaak, kad kaads buus auto patesteejis (zheel, ka iauto redu uz taadiem pasaacieniem laikam sevishkji neaicina), (cerams) paraadiisies kas izmesljoshaax & piezemeetaax. :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti