Situācija: No augstskolas Turības puses uz Graudu ielas uzstādīta ceļa zīme, kas nosaka kustību pa joslām krustojumā...
Kamēr remontēja Vienības gatvi stāvēja: no kreisās joslas taisni, no labās pa labi, aizliedzot kreiso pagriezienu. Tagad stāv atkal pa vecam (kā bija pirms remonta): no kreisās joslas pa kreisi, no labās joslas taisni un pa labi.Kas notiek: Pa kreisi griežas parasti divas vai trīs mašīnas, taisni un pa labi atkal stāv garum garais sastrēgums uz labās joslas (tāpat kā bija iepriekš). Taisni pa labi raiti neiet, jo pa labi ir jālaiž gājēji un krustojumu var šķērsot divas vai trīs mašīnas. Jāņem vērā, ka arī zaļā gaisma deg 3x īsāku laiku, kā uz Vienības gatves. Tāpēc rodas avārijas situācijas un reālas avārijas.
Vai kāds ir izpētījis statistiku par avāriju skaitu šajā krustojumā 2004. un 2005. gada vasaras mēnešos un to salīdzinājis ar 2006. gada statistiku?
Risinājums: Atstāt zīmes, kādas bija Vienības gatves remonta laikā, lai 50 atovadītājiem nav jācieš dēļ 2 vai 3 vadītājiem, kas griežas pa kreisi, neveidotos satrēgumi un GALVENAIS - NEBŪTU AVĀRIJAS. Pa kreisi taču no Graudu ielas var nogriezties nākošajā krustojumā ar Valdeķu ielu.
Agnis, iAuto lasītājs
Taisnība vien būs- kamēr bija spēkā "pagaidu" risinājums, krustojums bija izbraucams daudz ātrāk. Tiesa, interesantas situācijas palaikam radās dēļ tiem braucējiem, kuri kreiso pagriezienu veica izbraucot caur "Nesti", bet tas bija pieciešams.