Honda Challenge: Arvis Zārbergs – čempions!

 
31.jūlijs 2006 9:18

„Bensons Honda Racing” autošosejas komandas pilots Arvis Zārbergs kļuvis par divkārtējo Somijas „Honda Challenge” seriāla čempionu! Aizvadot teicamu sacīksti Seinejoki trasē Somijā, latviešu autosportists priekšlaicīgi nodrošināja sev otru čempiona titulu.

Sestdien kvalifikācijas braucienā Arvis izcīnīja „pole position”, taču pirmajā finālbraucienā tomēr atzina dažu konkurentu pārsvaru. Ilgu laiku Arvis brauca aiz Matiasa Henkolas, kurš startēja ārpus ieskaites, tad, cenšoties somu pilotu apdzīt, kļūdījās, izslīdēja no trases un Arvim garām pabrauca viņa sīvākie konkurenti cīņā par titulu, mājinieki Tuomas Leino un Stefans Henkola.

„Pats vien kļūdījos, pārbremzējos un tāpēc man pabrauca garām gan Leino, gan Henkola. Biju ļoti dusmīgs uz sevi, atzinās Arvis.

Otrajā finālbraucienā svētdien Arvis Zārbergs startēja no otrās starta vietas, jo pirmā finālbrauciena uzvarētājs Matiass Henkola, kurš piedalījās arī „Super2000” klases braucienos, bija tajos sabojāja savu automobili un „Honda Challenge” braucienā nestartēja. Arvim ātri vien izdevās apsteigt gan Stefanu Henkolu, gan Toumasu Leino un noturēt šo pirmo pozīciju līdz pat finišam.

„Otrajā braucienā man izdevās labs starts, aizbraucu pirmais,” stāsta Arvis. „Domāju, ka Stefans mani neapdzīs, taču pēdējā aplī viņš sāka uzbrukt, vajadzēja „piesegties”.”

„Man šķiet, ka izcīnīt pirmo titulu bija vieglāk nekā šogad to noturēt,” saka divkārtējais „Honda Challenge” čempions. „Pēc pirmā finālbrauciena man jau šķita, ka šajā posmā titulu vēl neizcīnīšu, bet tad parēķinājām, ka, otrajā braucienā uzvarot, es tomēr varu to paveikt. To tad arī centos izpildīt.”

Šāgada „Honda Challenge” seriālā atlicis vēl tikai viens posms Somijā, Ahvenisto trasē, un tajā Arvis Zārbergs jau startēs kā divkārtējs čempions. „Punktu man it kā pietiek, taču nebūs tā, ka es necīnīšos!” sola Arvis. „Mans mērķis tik un tā ir uzvaras!”

Gandarīts par sasniegto ir arī komandas menedžeris Džo Labuckas. „Šis tituls ir smaga darba rezultāts,” viņš atzīst. „Daudz ir darījuši komandas mehāniķi, arvien nopietnāka pieeja ir vajadzīga gan auto noregulēšanai, gan pašai braukšanai, un uzvara seriālā ir vērtīgs atalgojums.”

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti