„Bensons Honda Racing” autošosejas komandas pilots Arvis Zārbergs kļuvis par divkārtējo Somijas „Honda Challenge” seriāla čempionu! Aizvadot teicamu sacīksti Seinejoki trasē Somijā, latviešu autosportists priekšlaicīgi nodrošināja sev otru čempiona titulu.
Sestdien kvalifikācijas braucienā Arvis izcīnīja „pole position”, taču pirmajā finālbraucienā tomēr atzina dažu konkurentu pārsvaru. Ilgu laiku Arvis brauca aiz Matiasa Henkolas, kurš startēja ārpus ieskaites, tad, cenšoties somu pilotu apdzīt, kļūdījās, izslīdēja no trases un Arvim garām pabrauca viņa sīvākie konkurenti cīņā par titulu, mājinieki Tuomas Leino un Stefans Henkola.„Pats vien kļūdījos, pārbremzējos un tāpēc man pabrauca garām gan Leino, gan Henkola. Biju ļoti dusmīgs uz sevi, atzinās Arvis.
Otrajā finālbraucienā svētdien Arvis Zārbergs startēja no otrās starta vietas, jo pirmā finālbrauciena uzvarētājs Matiass Henkola, kurš piedalījās arī „Super2000” klases braucienos, bija tajos sabojāja savu automobili un „Honda Challenge” braucienā nestartēja. Arvim ātri vien izdevās apsteigt gan Stefanu Henkolu, gan Toumasu Leino un noturēt šo pirmo pozīciju līdz pat finišam.
„Otrajā braucienā man izdevās labs starts, aizbraucu pirmais,” stāsta Arvis. „Domāju, ka Stefans mani neapdzīs, taču pēdējā aplī viņš sāka uzbrukt, vajadzēja „piesegties”.”
„Man šķiet, ka izcīnīt pirmo titulu bija vieglāk nekā šogad to noturēt,” saka divkārtējais „Honda Challenge” čempions. „Pēc pirmā finālbrauciena man jau šķita, ka šajā posmā titulu vēl neizcīnīšu, bet tad parēķinājām, ka, otrajā braucienā uzvarot, es tomēr varu to paveikt. To tad arī centos izpildīt.”
Šāgada „Honda Challenge” seriālā atlicis vēl tikai viens posms Somijā, Ahvenisto trasē, un tajā Arvis Zārbergs jau startēs kā divkārtējs čempions. „Punktu man it kā pietiek, taču nebūs tā, ka es necīnīšos!” sola Arvis. „Mans mērķis tik un tā ir uzvaras!”
Gandarīts par sasniegto ir arī komandas menedžeris Džo Labuckas. „Šis tituls ir smaga darba rezultāts,” viņš atzīst. „Daudz ir darījuši komandas mehāniķi, arvien nopietnāka pieeja ir vajadzīga gan auto noregulēšanai, gan pašai braukšanai, un uzvara seriālā ir vērtīgs atalgojums.”