NEZ rallijkrosā uzvar latvieši un somi 9

 
7.augusts 2006 8:36

Ar Latvijas un Somijas sportistu uzvarām beidzies Ziemeļeiropas zonas (NEZ) rallijkrosa čempionāta otrais posms „Mūsas” trasē Bauskā.



Pirmie finālos uz starta stājās rallija meistari, kuri cīnījās par „Rīgas Brīvostas kausu”. Ātrāko laiku piecus apļus garajā finālā par prieku vietējiem līdzjutējiem uzrādīja baušķenieks Māris Neikšāns, kurš Bauskas trasi, šķiet, spētu izbraukt pat aizsietām acīm. Otro vietu, atpaliekot par 1,2 sekundēm, izcīnīja Aivis Egle. Trešais, 1,4 sekundes aiz uzvarētāja, bija Jānis Vorobjovs.

„Divīzija 1” klasē diemžēl izpalika gaidītā cīņa starp Aldi Zēbergu, Jāni Boganoviču, Kazimiru Gudžūnu un Šarūnu Gliku. Gudžūna mašīna palika trases malā palika jau kvalifikācijas braucienos, bet Glika Ford Escort atteica finālbrauciena startā. Arī Bogdanoviča auto visu laiku vajāja tehnikas likstas... Pirmajā vietā, aizvadījis lielisku sacensību, finišēja Aldis Zēbergs, otrais palika Lins Norkus no Lietuvas, bet trešajā pozīcijā finišēja Jānis Bogdanovičs.



„Fast 1600” klasē lielisks bija Jānis Aleksejevs, kurš pirmoreiz uz starta izbrauca ar savu jauno auto – VW Golf 3. Šī gada Latvijas čempionāta līderis pierādīja čempiona cienīgu sniegumu un finišēja pirmais. Otro vietu ieguva rīdzinieks Andris Priedītis, bet trešajā vietā finišēja Bauskas sportists Mareks Tauriņš.

„Open” klasē priekšbraucienos lieliski bija trīs Latvijas sportisti – Mārtiņš Svilis, Raimonds Jerāns un Ilgonis Krūmiņš. Tomēr finālā viņus apspēlēja pērnā gada NEZ čempions Silvo Vītanens no Somijas. Otrais finišēja Raimonds Jerāns. Lielisks bija Mārtiņš Svilis, kurš pēc kontakta ar Ilgoni Krūmiņu pirmajā aplī bija atkritis uz pēdējo vietu, bet jau drīz bija trešais un divus apļus līdz finišam no līdera vairs atpalika nieka četras sekundes. Diemžēl pēdējos apļos Svili pievīla auto stūres iekārta un viņš bija spiests samierināties ar trešo vietu.



„Super 2000” klasē diemžēl jau pašā startā notika avārija, kura no cīņas izslēdza divus uzvaras pretendentus – Kristapu Dambi un Reini Safonovu. Par brāļa neveiksmi gan reabilitējās Kaspars Dambis, izcīnot uzvaru. Otrais palika šā brīža Latvijas autotreka čempionāta pārliecinošais līderis Aldis Kasparovičs, trešo pozīciju atvēlot lietuvietim Vaidam Navickam.

Kā allaž atraktīvi – kontaktcīņu pārbagāti – bija smago bagiju jeb „krokodilu” braucieni. Tomēr konkurentu šoreiz nebija Arnim Ramatam, kurš uzvarēja visos trīs braucienos, tostarp finālā. Otrais palika viesis no Lietuvas Audrjus Pilipavičs, bet goda pjedestāla zemāko pakāpienu aizņēma Jānis Kozlovskis.

NEZ rallijkrosa čempionāta posma „Mūsas” trasē
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis
 
Visi komentāri
 
207723. viesis 7.augusts 2006 14:15
0 0 Atbildēt

Nesapratu, kaapeec neikshaans kvalifikaacijas braucienos nebija aatraakais. Vienkaarshi izlikaas, lai saglabaatu intrigu? Finaalaa bija manaami aatraaks un visticamaak patieshaam vareeja trasi ciet aciim izbraukt.

207754. viesis 7.augusts 2006 16:09
0 0 Atbildēt

Cits viedoklis par pasaakumu. www.autonews.lv/news/8/197

207785. viesis 7.augusts 2006 17:30
0 0 Atbildēt

Diezgan pašķidrs viedoklis, kas, kā izskatās, balstās uz kaut kādu nepatiku pret Mūsu kā tādu... Rakstā vajadzēja pieminēt arī (visus) objektīvos rezultātus...

207792. viesis 7.augusts 2006 17:48
0 0 Atbildēt

Neatradu neko kas buutu slikts par - Muusu.... Saciikstes ir notikushas, laiks bija labs un rezultaati ir noskaidroti :))) Zheel, ka savas paargalviibas peec ( liist araa no a/m saciikste slaikaa) guva smagu traumu Miklaans, bet sports ir sports.....

207795. viesis 7.augusts 2006 17:59
0 0 Atbildēt
207813. viesis 7.augusts 2006 21:02
0 0 Atbildēt

bildes pieejamas iekš www.easyget.lv

207827. viesis 7.augusts 2006 23:36
0 0 Atbildēt

Starp citu, autonews.lv publicē atklātus melus. Ātrāksi Bogdanoviča laiks - 42,120. Ātrākais Neikšāna apļa laiks - 42,03... Rezultātus vajag skatīties... Agnis Krauja vienmēr bijis ar putniem galvā un autonews.lv raksts to vēlreiz apliecina.

208050. viesis 8.augusts 2006 21:39
0 0 Atbildēt

atvar Mikāls neguva traumu savas pārgalvības pēc bet gan tāpēc kA dažš labs neredz karogus. noteikumi paredz ka automašina ir jāatstāj ja ir kāds defekts nevis jāsēž mašīnaā un jāgaida finišš. Un trauma nav tik liela kā dažš labs te iztēlojas. varbūt ka Mikāls 20 augustā brauks uz Lietuvu jo Reāli tehnisko defektu dēļ nepaspēja nobraukt

209152. viesis 17.augusts 2006 14:02
0 0 Atbildēt

Kurmis

Par laikiem nav nekādu melu! Salīdzināti pirmās dienas kontrollaiki, kad visiem bija vienādi apstākļi un visi brauca pa vienam. Svētdienas laiku salīdzinājums ir nekorekts, jo rallisti joprojām brauca pa vienam, bet krosisti - bariņā. Arī trases stāvoklis mainījās - rallisti, kā jau izredzētie, visās sērijās brauca pirmie, kad trase vēl nebija uzarta. Un tāds sīkums, kā Bogdanoviča auto tehniskās problēmas sacensību dienā, protams, rallistiem vai viņu faniem, nebija būtisks. Lai kā negribētos rallistiem to atzīt, tomēr, vismaz viens krosists bija ātrāks par viņiem. Lai par to pārliecinātos, jābrauc barā, kopā ar krosistiem, kas jau sen nav tik brutāli, kā dažam labam liekas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 10

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 

Porsche Panamera sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO)

Sportiskais modelis ir apritē jau 15 gadus, laiks jaunās paaudzes uznācienam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti