Lasītājs: Šis diemžēl ir ne tas priecīgākais raksts, kurš saistīts ar Subaru automobiļiem... Radās iespēja iegādāties tādu auto, kādu vēlos un mana izvēle krita uz Subaru Impreza STI.
3. augustā sazvanīju Partner Motors, lai uzzinātu par iespējām šo auto apskatīt un izmēģināt darbībā, uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi un tika sarunāts, ka ieradīšos uz testu 4. augustā. Tā arī darīju un aizbraucu uz Subaru centru 4. augustā nedaudz pēc 6iem vakarā, jo viņi strādā līdz 7iem un mans darba grafiks ir diezgan saspringts. Braucu ar domu izmēģināt auto un nokārtot tā iegādi, bet sastapos ar nepieredzētu attieksmi pret pircēju...Kad iegāju salonā, tad pārdevēji nepievērsa ne mazāko uzmanību un savu izvēlēto auto biju spiests apskatīt divatā ar sievu. Kad auto jau bija praktiski apskatīts, tad savu uzmanību mums velīja pārdevējs, kurš vienaldzīgi atbildēja, ka šodien tomēr tests nav iespējams. OK, sapratu, ka vienīgais STI eksemplārs ir ieslēgts servisā un klientiem tas nav pieejams. Otrs pārdevējs bija krietni atsaucīgāks un mums jau gandrīz bija izdevies sarunāt testa braucienu pirmdien, bet tad uzradās iedomīgā būtne vārdā Inta (tā man teica viņu saucam).
Cik nopratu, tad viņa ir viena no galvenajām personām šajā uzņēmumā un uzskata, ka klients ir viņai parādā un ka viņam ir jāizpelnās viņas labvēlības, lai iegādātos Subaru automobīli. Tādu sarunu kā ar viņu nebiju piedzīvojis ne ar vienu pārdevēju savā mūžā... Tā vietā, lai uzklausītu un izzinātu radušos situāciju viņa sāka bārstīt gudrības par to, ka testi šiem auto netiek organizēti potenciālajiem klientiem, bet gan tiem, kuri šo auto jau bez 5 santīmiem ir nopirkuši. Viņa pat nemaz nenojauta, ka biju gatavs pirmdien no rīta nokārtot visas formalitātes auto iegādei. Man radās jautājums, ja esmu tikai dzirdējis par šī auto potenciālu un lielisko gaitu, tad kā lai par to pārliecinos? Uzskatu, ja arī man ir iespēja šo auto iegādāties, tad esmu pelnījis ar to pirms iegādes arī izbraukt.
Šajā situācijā es viņai pavaicāju, vai viņi mani neuzskata par klientu, kurš vēlas šo auto pirkt un viņa man atbildēja, ka neesmu solījies šo auto tagad pirkt. Es atbildēju, ka neesmu teicis, ka nepirkšu, bet savu nostāju viņa nemainīja un atbildēja, ka viņi testus dārgiem auto kā STI nepiedāvā, nemaz nerunājot par iespēju pašam ar to izbraukt.
Tā nu es nolēmu šajā auto salonā neiepirkties, jo acīmredzot vadības kompleksi ir pārāk lieli, kuri jāizgāž uz klientu. Žēl, ka tā, bet 25 000 Ls vērtais auto paliek salonā un esmu pārliecināts, ka ar šādu attieksmi viņi pircēju tam neatradīs.
Mans ieteikums cilvēkiem, kuri nevēlas pirkt kaķi maisā un saglabāt labu garastāvokli kā arī labu iespaidu par Subaru automobiļiem - labāk pērciet [maz]lietotus Subaru no rokas vai kur citur, jo manuprāt Partner Motors savus auto pārdot nevēlas.
P.S. Šim stāstam būs turpinājums, jo jau pirmdien tiks sazvanīta Subaru pārstāvniecība un šis jautājums tiks risināts pavisam citā līmenī. Ja ir šāda pieredze arī kādam no jums, tad lūdzu rakstiet un ticiet man tas tiks nodots cilvēkiem, kuriem rūp Subaru pārdošanas rādītāji.
manager, iauto lasītājs
Izkačā viņus, manager! Reāli šitie uz/no cepurēm vērtētāji krīt uz nerviem! :|