Gulbenes ceļos ātrākie Feldmanis/Vilmanis (+ foto) 1

 
7.augusts 2006 16:42

Sestdien un svētdien Gulbenes apkārtnē risinājās Latvijas minirallija čempionāta ceturtais posms. Par rallija „Gulbis ‘06” uzvarētājiem kļuva Jānis Feldmanis/Juris Vilmanis („Subaru Impreza”).

Fotogalerija (c) iAuto
Izcīnot pirmo vietu 4WD+ klasē, otro gadu pēc kārtas čempionu titulu nodrošināja Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”). Pārējās klasēs uzvaras svinēja Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus („Honda Civic TypeR”, 1600+), Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 90 Quattro”, 4WD), Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”, 1600) un Elmārs Biele/Jānis Karašnieks („Toyota Celica”, ROAD). Komanda ieskaitē pārliecinoša uzvara vienībai „Veģi”.

Rallija braucēji Gulbenē šosezon pulcējās jau trešo reizi – ziemā šajā Vidzemes pilsētā tika aizvadīti tradicionālie ralliji „Sarma” gan sporta rallija, gan arī minirallija ieskaites grupās. Sestdien pusdienlaikā, izbraucot zem starta arkas pie Gulbenes kultūras centra, vairāk nekā 200 km garajā distancē devās 69 ekipāžas.



Jau ar pirmo ātrumposmu „Ozolkalns” vadība izvirzījās Jānis Feldmanis/Juris Vilmanis („Subaru Impreza”, sporta 4WD klase), pirmo pozīciju nosargājot līdz pat finišam. Feldmanis/Vilmanis, kuriem tā bija pirmā uzvara, bija ātrākie septiņos no desmit ātrumposmiem.

Otrie absolūtajā vērtējumā, bet pirmie 4WD+ grupā izrādījās Jānis Dūcis/Aivars Anevics, pirmoreiz startējot ar „Mitsubishi EVO VIII”. Dūcis/Anevics uzvarējuši visos četros posmos un līdz ar to otro sezonu pēc kārtas ir izcīnījuši čempionu titulu. Spraiga cīņa izvērtās par otro vietu 4WD+ klasē – pēc veiktajiem gandrīz 50 kilometriem ātrumposmu režīmā trīs ekipāžas satilpa nepilnu divu sekunžu robežās! Veiksmīgākie izrādījās Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO VI”), uz goda pjedestāla zemākā pakāpiena atstājot Guntaru Miķelsonu/Aivaru Maļavkinu („Mitsubishi EVO”). Šoreiz nepaveicās Edgaram Piļkam/Aivaram Augstkalnam („Audi Coupe”), kuri palika ceturtie.



Kārtējo reizi fantastiski ātra bija ekipāža Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus („Honda Civic TypeR”), izcīnot pārliecinošu uzvaru 1600+ klasē. Juniors Kārkliņš absolūtajā ieskaitē sasniedza trešo rezultātu un būtu vēl augstāk, ja vien 25 soda sekundes nebūtu sapelnījis, nogāžot ātruma slāpētājus veidojošos konusus. Otrajā vietā ierindojās Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”), bet trešie Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs („Opel Kadett”). Sezonas divu pēdējo ralliju lielākā intriga būs, vai Kārkliņš spēs sadeldēt 19 punktu atstarpi, kas viņu šķir no šābrīža kopvērtējuma līdera Pikkes.



Interesantas cīņas risinājās 4WD klasē. Pirms pēdējiem trim ātrumposmiem absolūti vienāds rezultāts bija Raimondam Dūcim/Guntim Kampem („Audi 90”) un Jānim Patmalniekam/Rolandam Ziemelim („Audi 80”). Pēdējos trīs „dopos” ātrāki izrādījās Dūcis/Kampe, sāncenšus apsteidzot par 6,3 sekundēm. Interesanti, ka abas ekipāžas šīs sezonas laikā piedzīvojušas pa iespaidīgam kūlenim un pēc šīm neveiksmēm spējušas ievērojami uzlabot savus rezultātus. Trešajā vietā ierindojās Gatis Balgalvis/D. Arājs („Audi 80”), aiz godalgotā trijnieka atstājot Miku Bērzkalnu/Māri Kulšu („Audi 80”). Sacensību sākumā vadībā bija izvirzījušies Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”), tomēr septītajā ātrumposmā „Ludza” ekipāža zaudēja desmit minūtes un atkrita uz rezultātu tabulas lejasgalu. Kopvērtējuma vadību joprojām saglabā Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”), kuri „Gulbī ’06” ierindojās sestajā vietā, tomēr viņu pārsvars pār Balgalvja ekipāžu sarucis līdz vienam punktam.



1600 klasē galvastiesu pārāki pār sāncenšiem bija Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”), kuri, neraugoties uz zemo starta vietu sacensību pirmajā dienā, izrādījās otrie ātrākie ar vienas ass piedziņas automašīnu un uzrādīja 12. rezultātu absolūtajā ieskaitē. Otrajā vietā ierindojās Ainārs Igaveņš/Uldis Znotiņš („VAZ 2105”), bet trešie - gandrīz 400 km līdz Gulbenei mērojušie kurzemnieki Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”). Kopvērtējumā vienāds punktu skaits ir Kalniņa un Andiņa ekipāžām, un zelta medaļu liktenis izšķirsies Jaunpiebalgas un Cēsu rallijos.



Sīva spēkošanās ritēja arī ROAD klasē, kurā braucēji sacenšas pēc regularitātes principa. Pirmo vietu izcīnīja Elmārs Biele/Jānis Karašnieks („Toyota Celica”), nedaudz apsteidzot Māri Freibergu/Itaru Siliņu („Seat Leone”) un Mareku Vītolu/Elvi Stankeviču („Mitsubishi Lancer”).





Pagalam neveiksmīgs rallijs izvērtās Kristapam Kaulakalnam/R. Salakam („VW Golf I”) - līdz trešajai vietai pietrūka tikai pussekunde, turklāt pārbraucienā uz finišu lidojošs akmens izsita iespaidīgu caurumu automašīnas priekšējā stiklā.

Komandu vērtējumā ar brāļu Dūču uzvarām savās klasēs pārliecinoši labākā bija „Veģi”. Otrā punktu summa „Kurzeme-DnB NORD” (piloti Jānis Kārkliņš, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis), trešā - „AUTO STILS rally team” (Ainārs Igaveņš, Māris Freibergs, Jānis Meiers).

Priekšpēdējais Latvijas minirallija čempionāta posms risināsies 2. septembrī Jaunpiebalgā.

Latvijas 2006. gada čempionāts minirallijā

4. posms, rallijs „Gulbis ‘06”

Sporta a/m
Jānis Feldmanis/Juris Vilmanis („Subaru Impreza”) 27:45,6, Kaspars Kaņeps-Kalniņš/Edgars Rudzītis („Ford Escort Cosworth”) +1:26,2.

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Audi Coupe”) 28:08,3, Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO VI”) +19,1, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi EVO”) +19,9, Edgars Piļka/Aivars Augstkalns („Audi Coupe”) +20,9, Jānis Meiers/Jānis Krastiņš („Subaru Impreza”) +54,5, Andris Sparāns/Guntis Dīriņš („Mitsubishi EVO”) +1:00.

4WD
Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 90”) 30:13,6, Jānis Patmalnieks/Rolands Ziemelis („Audi 80”) +6,3, Gatis Balgalvis/D. Arājs („Audi 80”) +20,3, Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs („Audi 80”) +41,0, Sandis Boks/Mareks Švarcs-Švampāns („Audi 80”) +54,9, Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”) 1:49,7.

1600+
Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus („Honda Civic TypeR”) 28:20,3, Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”) +1:48,5, Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs („Opel Kadett”) +1:59,00, Kaspars Brencis/Armands Ziemelis („VW Golf II”) 2:08,6, Mārtiņš Balodis/Reinis Lilienšteins („VW Golf II”) +2:12,1, Tomass Savickas/Svajūnas Kuizinas („Opel Kadett GSI”) +2:45,0.

1600
Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”) 29:59,0, Ainārs Igaveņš/Uldis Znotiņš („VAZ 2105”) +1:07,9, Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”) +1:58,2, Mārtiņš Lapsa/Kristaps Lapsa („VW Golf”) +2:40,4, Miks Ķenavs/Arnis Herbsts +4:48,3, Raivis Grīnfelds/Ineta Grīnfelde („VAZ 2103”) +7:30,6.

ROAD*
Elmārs Biele/Jānis Karašnieks („Toyota Celica”) 9,8 soda sekundes, Māris Freibergs/Itars Siliņš („Seat Leon”) 10,0, Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”) 11,4, Kristaps Kaulakalns/R. Salaks („VW Golf I”) 11,9, Aigars Jušēns Artis Stopiņš („Audi 90”) 17,5, Edgars Trūps/Lauris Aizderdzis („Honda Civic”) 17,6.
* ROAD klases dalībnieki distanci veica pēc regularitātes principa.

Komandas
„Veģi” (piloti Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 30, „Kurzeme-DnB NORD” (Jānis Kārkliņš, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis) 25, „AUTO STILS rally team” (Ainārs Igaveņš, Māris Freibergs, Jānis Meiers) 24.

Kopvērtējums pēc 4. posma

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics 60*, Roberts Vuguls/Normunds Vuguls 34, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins 28, Vilis Bulāns/Andrejs Bulāns 28.
* nodrošināts čempionu tituls

4WD
Didzis Blūms/Aigars Rencis 44, Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš 43, Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs 36.

1600+
Raivo Pikke/Artis Dreimanis 49, Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs 39, Uldis Apsītis/Māris Liepiņš 35.

1600
Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis 45, Andris Andiņš/Māris Ešmanis 45, Raivis Grīnfelds/Iveta Grīnfelda 33.

ROAD
Māris Freibergs/Itars Siliņš 36, Mārcis Ķenavs/Armands Ķenavs 33, Mareks Vītols/Elvis Stankevičs 32.

Komandas
„Veģi” 108, „GM Auto/V4 Motors” 88, „Auto Stils rally team” 82.

LAF Standartauto komisijas preses dienests
 
Visi komentāri
 
209188. viesis 18.augusts 2006 5:20
0 0 Atbildēt

Apsveicu Maari Freibergu ar 2. vietu!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti