BMW maina leģendāro reklāmas frāzi 8

9.augusts 2006 0:01

Kompānija BMW paziņojusi par savu nodomu mainīt galveno reklāmas saukli, ko tā izmantojusi Ziemeļamerikas tirgū jau 31 gadu, uz pilnīgi jaunu jēgu nesošu.

"Ultimate Driving Machine", kas nozīmē maksimālas baudas gūšanu no auto vadīšanas vietā Bavārijas marka izmantos "A Company of Ideas", ko varētu tulkot kā Ideju Kompāniju. Tai pat laikā kompānija vēlas akcentēt savos modeļos izmantotās modernās tehnoloģijas.

Der atcerēties, ka frāzi "Ultimate Driving Machine" BMW sāka izmantot ASV vēl 1974.gadā, kad vācu kompānija nopietni nolēma iekarot Ziemeļamerikas tirgu. Tobrīd tā tirgū ieņēma tikai 11.vietu pārdošanas ziņā, salīdzinot ar citiem Eiropas autoražotājiem. 31 gadu vēlāk BMW tā jau bija pirmajā vietā, apsteidzot savu seno konkurentu Mercedes-Benz. Kā uzskata daudzi analītiķi, par daudz ko jāpateicas tieši markas izveidotajam imidžam kā „auto vadītājam”.

Jaunā BMW reklāmas stratēģija, pēc dažu speciālistu domām, varētu attālināt no markas tos klientus, kas pirka šo auto tikai dēļ „driver’s car” imidža. Toties, kā ziņo Advertising Age, pirmā drukātā reklāma ar jauno saukli akcentēšot vadītāja drošību un ietvers frāzi "Safety isn't just ABS and DSC but also DNA", ko varētu tulkot kā "Drošība – tas nav tikai ABS un DSC, bet arī DNS (gēni)".
 
Visi komentāri
 
208099. viesis 9.augusts 2006 7:50
0 0 Atbildēt

ups, tas par tajiem gēniem labs. Latvijā BMW arī izvēlas cilvēki kuriem gēnos ir kautkas līdzīgs. :-)

208104. viesis 9.augusts 2006 8:19
0 0 Atbildēt

jo vairāk tādu gēnu izsmērēti pa ceļmalas koku mizu, jo labāk.

208113. viesis 9.augusts 2006 9:03
0 0 Atbildēt

jociigs, gejisks sauklis... nothing personal pret praidistiem, bet tomeer var redzeet, uz ko bemewe teemee :D

taa teikt - lai der visiem... ;)

208114. viesis 9.augusts 2006 9:04
0 0 Atbildēt

ak jaa, par geeniem ar forshi :) nesparotu, kaapeec promiles, agresivitaati un zemu IQ noraksta uz geeniem ??? :D

208128. viesis 9.augusts 2006 9:56
0 0 Atbildēt

Sviests... bet gan jau zina ko dara..

208143. viesis 9.augusts 2006 10:33
0 0 Atbildēt

pedejais laiks, jo bmw sen jau vairs nav ultimate driving machine... tagad bus kaukas lidzigs ka mazdai zoom zoom tjipa. muaahahahahaa!!!

208203. viesis 9.augusts 2006 17:52
0 0 Atbildēt

da nosaukums BMW ir tomeer virs paareejiem, ka Latviesha ausii tas ieskanaas uzreiz ir diskusija, tie kuriem nav un nebuus BMW (naudas deelj) vienmeer ko dirsh, bet citi kas brauc ar BWM uzreiz saak njirgt. Man gan liekas ka BMW, MB, Audi ir stipri liidziigi (labaakie ikdienas vaagji pasaulee), protams ja saliidzina liidziigus dzineejus ar liidziigas klases mashiinaam.

208225. viesis 10.augusts 2006 1:50
0 0 Atbildēt

ko var muldeet par to ka ar bmw visaadi idinji braukaa! ar paareejaam markaam tieshi tikpat daudz stulbenji braukaa tik ar daljau savaam miskasteem vinji tik agresiivi nevar pabraukt...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar lietotu automašīnu tirdzniecību krāpjas katrs trešais uzņēmums 5

Latvijas lietoto automašīnu tirgus pamazām pārpildās ar notītām, sistām un satiksmei bīstamām automašīnām Lasīt vairāk

 

Negadījumā Piedrujas ielā gājis bojā vīrietis; VP aicina atsaukties aculieciniekus

Šī gada 17.decembrī pulksten 14.20 Rīgā, Piedrujas ielā pie Slāvu apļa, pagaidām nenoskaidrots transportlīdzeklis, iespējams, "Volvo" markas kravas automašīna ar sarkanas krāsas konteineri, uzbrauca pagaidām nenoskaidrotam gājējam, kurš notikuma vietā gāja bojā. Lasīt vairāk

 

Bemhenam šogad izmaksāta 11 500 eiro prēmija (+ VIDEO) 5

Rīdzinieki maksājuši, Rīgas dome atbalstījusi un aizstāvējusi. Šīs nedēļas notikumu kontekstā ir jāatceras, ka astronomiskās iespējamo kukuļu summas visticamāk ir nākušas no Rīgas un pat visas Latvijas nodokļu maksātāju budžeta. Par to, kā veidots Rīgas Satiksmes budžets un kā Rīgas domes vadība to apstiprinājusi Lasīt vairāk

 

Labākais tirgū - Opel Combo Life iegūst prestižo Autobest balvu (+ FOTO) 2

Opel Combo Life ieguvis “Best Buy Car of Europe 2019” titulu, ko piešķir pašlaik tirgū labākajam auto modelim. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti