Pakaļdzīšanās pārkāpējiem mūsējo stilā... 30

 
9.augusts 2006 9:16

Gandrīz katru dienu iznāk veikt posmu pa Ziepniekkalna ielu no veikala A7 līdz Bauskas ielai. Šajā posmā pastāv ātruma ierobežojums - 70 km/h.

Kā jau var nojaust, ar šādu ātrumu te brauc tikai padomju laikos ražoti kravas auto - pat satiksmes autobusi velk vismaz uz 80-90. Bet īpaša bīstamība te nav novērota - ja jau visi brauc vienā straumē...

Bet šo pārkāpēju midzeni ir pamanījuši ceļu policisti. Izstrādājušās divas vietas, kur iespējams sastapt paslēpušos policistus ar radaru rokā - aiz pirmā līkuma no A7 puses un apmēram turpat, tikai pretējā brauktuves pusē - dziļi krūmos.

Tomēr laikam vadītāji, kas te brauc katru dienu vairs neķeras uz šīm paslēpēm. Iespējams, tieši tādēļ ir izdomāta jauna atrakcija. Pa Ziepniekkalna ielu abos virzienos (kas sadalīti ar platu sadalošo joslu) kursē ceļu policijas automobilis ar ieslēgtu radaru. Kad tiek piefiksēts iespējamais pārkāpējs, tiek ieslēgtas zilās bākugunis - policijas auto metas uz tuvāko apgriešanās vietu, apgriežas un, lavierējot starp pārējiem satiksmes dalībniekiem, dzenas pakaļ pārkāpējam, lai sodītu to.

Un tādas pakaļdzīšanās ar slaloma elementiem it īpaši uzlabo satiksmes drošību...

iAuto
 
Visi komentāri
 
208116. viesis 9.augusts 2006 9:20
0 0 Atbildēt
208117. viesis 9.augusts 2006 9:20
0 0 Atbildēt

nu bet tak gribās padznāties pa ielām - saistošāk ka sēdēt krūmos un drukāt lapeles... nepiekrītat? :)

208121. viesis 9.augusts 2006 9:30
0 0 Atbildēt

nu patiesībā menti paši atbild par ceļu satiksmes drošību. tak noteikumos rakstīts - drīkst darīt visu, tikai jāpakļaujas regulētājam un nedrīkst izraisīt avāriju. a ja dēļ viņiem kādas ziepes sanāk, jākarina aiz p4ut13m pie soda staba.

208129. viesis 9.augusts 2006 10:09
0 0 Atbildēt

šitā pat notika vienu brīdi uz pleskavenes, un tur šie mierīgi otrajā joslā samazina ātrumu, jo liekas, tas redz tūliņ uzdos - baigi kruta aiz menta (2rajā joslā!!!) vilkties uz 70...bet šos laikam izčakarēja, vai nu nevarēja nopelnīt, jo šie ātri beidza savu izklaidi..

208144. viesis 9.augusts 2006 10:33
0 0 Atbildēt

Un pats dumākais, ka poliči tādus brīnumus dara lai noķertu "Pārkāpēju", kurš par 15 kmh pārsniedzis braukšanas ātrumu, hihihi! Un iedzen stresā 50 līdzas braucošos vadītājus! Laikam jau policistiem nedrīkst pa TV skatīties filmas tipa vācu "Kobra" - saskatās un iekrīt visādās mānijās!

208148. viesis 9.augusts 2006 10:40
0 0 Atbildēt

"Un tādas pakaļdzīšanās ar slaloma elementiem it īpaši uzlabo satiksmes drošību..."

Nē, iauto. Satiksmes drošību uzlabo Noteikumu ievērošana! Arī no Jūsu puses. Vai iauto dalībnieki, pirms mest akmeni citu dārziņā negrib paskatīties uz sevi? Cik no visiem varenajiem CP apd...iem var apliecināt, ka noteikumus paši ievēro nu vismaz par 99%? Domāju ka neviens. Tā kā kungi sākat paši ar sevi un nevis skatieties citu virzienā.

Lielajie dir...jiem varu pateikt, ka tā kā pašam diezgan regulāri sanāk pārkāpt ātruma ierobežojumus un līdz ar to CSN kopumā, tad sen jau neizsaku komentārus par CP darbības metodēm. Ja visi vadītāji kļūtu kristāltīri un paklausīgi noteikumu ievērotāji, tad varētu aplikt CP un tas būtu normāli, bet tagad....

208150. viesis 9.augusts 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Tagad jau viņiem tie jaunie volviķi sadoti - gribas pazīmēties pārējo šoferu un gājēju acīs. Šorīt uz jēkabenes/torņa stūra arī viens CP s-60-tais volviķa draiveris taisīja paraugdemonstrējumus , nospiežot gāzes pedāli lidz grīdai - laikam parlamenta drošibniekus gribēja pabaidīt. Kamēr jau tie jaunie CP auto nebūs sačakarēti, uz autoceļiem saasinātu avārijas situāciju netrūks - ar to visiem autovaditājiem jārēķinās.

Redaktors 9.augusts 2006 10:53
0 0 Atbildēt

Ja man pēdējā gada laikā nav neviena pārkāpuma (triju gadu laikā tikai viens), vai varu kaut teikt? ;)

208157. viesis 9.augusts 2006 11:24
0 0 Atbildēt

es dzēšos ārā no iauto - man ir jau vairāk par 50% soda punktu no pieļaujamajiem. :)

vnk, Tusis [?] 09.08.2006 10:40 , ja mēs netīrie grēcinieki nevaram pārmest viņiem - lai viņi "baltie tēvijas sargi" soda mūs tikai tad, kad paši būs tīri.

208161. viesis 9.augusts 2006 11:27
0 0 Atbildēt

Nu ir jau liela starpiiba vai "nav neviena paarkaapuma" oficiaali vai nav tieshaam NAV neviena paarkaapuma (vispaar!)!

208162. viesis 9.augusts 2006 11:42
0 0 Atbildēt

tā tam būs būt...

"ja mēs netīrie grēcinieki nevaram pārmest viņiem - lai viņi "baltie tēvijas sargi" soda mūs tikai tad, kad paši būs tīri"

208163. viesis 9.augusts 2006 11:43
0 0 Atbildēt

Tusim

Runa laikam ir par policijas tēlu kopumā-kamēr varēs redzēt skatus,ka CP auto velk pa pilsētu vismaz uz 100 bez bākugunīm,stāv,kur ienāk prātā,runā arī kā divas klases beiguši,u.tm.l.,tikmēr es nebūt necentīšos pedantiski ievērot noteikumus un ļoti skatīšos,kā to dara mūsu varas pārstāvji,jo pašreiz ir tā,ka parasts autovadītājs ir potenciāls noteikumu pārkāpējs brīdī,kad iekāpj savā auto,savukārt policija ir eņģeļi-nu galīgi garām...

208165. viesis 9.augusts 2006 11:56
0 0 Atbildēt

208157. viesis 09.08.2006 11:24 - tas biju es...

siguldā piem arī ātrie tādi nazīgi - piebrauc pie dzcelja p-brauktuves - palūr pa labi, pa kreisi - ieslēdz bākugunis un pirž pāri, protams pēc tam izslēdzot un tālāk braucot uz 40 - laikam jau iekšā kāds mirst.

208168. viesis 9.augusts 2006 12:04
0 0 Atbildēt

Jā, man tiešām vairāk par visu riebj fakts, ka CP šefs atbalsta kardinala Rišeljē principu, ka "viss kas tiek darīts - ir atļauts par labu likumam..." Tādejādi, faktiski visu CP darbinieku galviņās tiek iepotēts viņu nesodāmības princips. Un ielās notiek tas, ko mēs redzam - lai notvertu nenozīmīgus CSN pērkāpējus, tiek rīkotas masveida pakaļdzīšanās un gonkas, nerespektojot pat gājēju pārejas un sarkanos luksofora signalus. Pieļauju, ka tml.CP strādājot arī turpmāk, ilgi nebūs jāgaida tas brīdis, kad presē būs publikacija, ka CPauto uz zebras notriecis bērnu ratiņus vai invalidu riteņklēslā.... Sabiedrība, itin labi pārzinot CP darbinieku zemo intelektuālo un izglītīgas līmeni, nebūtu pat pārāk pārsteigta. Protams, cerēsim, ka pieminētās nelaimes nekad netiks, bet CP nopietni jāpārdomā par savu darba stilu. Līdz "kobras" varoņu un ASV policistu līmenim vēl ilgi jāaug - tas jāsprot pašiem. Un nevajag CP darbiniekiem tik daudz rietumu filmas skatīties - pietiek ar mūsu pašu Gunāra Cīruļa stāstu ekranizējumiem par padomju varonīgajiem autoinspektoriem.

208170. viesis 9.augusts 2006 12:35
0 0 Atbildēt

CP-ispti uzskatāmi čakarē parastos braucējus. Kā lai citāi nosauc slēpšanos ar radaru krūmos, vilkšanos pa šoseju uz 70 atļauto 90 vietā u.tml. CP klaji demonstrē attieksmi, ka viņiem rūp tikai naudas pelnīšana un braucēju čakarēšana. Regulēt satiksmi un rūpēties par satiksmes drošību uzdod CD darbiniekiem kā sodu.

Un lai jebkāds Zivtiņš vai putniņš nemēgina iestāstīt ka tā nav.

Konkrētajā gad. būtu n-tās citas metodes, kā panākt, lai braucēji ievēro ātrumu šajā posmā, bet protams vienīgais veids ir vizināties ar radaru un čakarēt satiksmi.

Pēc teorijas poloiči ir 'tautas kalpi' un tautai ir tiesības uzzināt kāpēc konkrētais menc dežurē konkrētā vietā. Esmu pārliecināts ka neviens no ierindnieka līdz Zivs-cilvēkam nevarētu objektīvi paskaidrot, kāpēc, piemēram džeks ar radaru slēpjas aiz pieturas būdas. Šādā jautājumu atbilžu gadījumā objektīva atbilde būtu tikai viena - noslēpos lai izčakarētu. Un vāvuļošana par satiksmes drošibas uzlabošanu ātri vien tiktu objektīvi atspēkota.

Tāpēc es, kad redzu, kad menti organizē satiksmi, kautko regulē vai organizē, ar prieku ievēroju šos norādījumus, bet kad uzskatāmi redzams, ka noslē pušies lai izčakarētu tautu - cenšos brīdināt pārējos un pēc iespējas nestājos.

208174. viesis 9.augusts 2006 12:55
0 0 Atbildēt

trīs uzskatāmākie CP mīnusi manās acīs :

1)esmu uz rīgu vilcis no siguldas līdz juglai uz 150 stipri lietainā laikā aiz CP ekipāžas, kura steidzās laikam uz gaujas ielu. ne bākugunis ne kā - kad paši redzēja ka kāds nelaidīs garām iežmiedza zilās ugunis.

2)nu jau uz šosejas var vilkt uz 120 - neviens netur, jo nu 10ls uz rokas tak nekas nav. Močiem - līdz 140 netur.

3)man riebjas, ka par to, ka esmu pārkāpis ātrumu man jānoklausās teksti par to, ka jaunie gurķi ir āpšīši, par to, ka ja notonē stiklus, tad domā, ka visu var utt - vnvārdsakot komentus ne pa tēmu

protams man 1mais un 2rais punkts patīk, bet ceļu drošību tas jau nu galīgi nenodrošina.

LIELAIS PLUSS:

pēdējās reizes kad esmu CP redzējis regulējam satiksmi uz brīvībenes juglā izbraukšana ir bijusi ideāla :)

208178. viesis 9.augusts 2006 13:10
0 0 Atbildēt

Ar moci netur arī virs 180... :)

Būtībā situācija ir vienkārši smieklīga-vietās,kur ceļš labs,ir radari,savukārt pa sūdīgiem ceļiem var vilkt,cik nes.Tāda pati situācija ir ar laika apstākļiem,ja sauss un jauks laiciņš,jau zināms,ka poliču būs ka biezs un otrādi-jo sūdīgāks,jo mazāka iespēja vispār kādu pat ieraudzīt,sevišķi lietū,sniegputenī.Pats esmu ziemā vilcis puspiecos no rīta pa pleskavas štrāsi uz pilnu klapi labi zinot,ka neviena nebūs,jo ceļš pēc snigšanas bij tikko notīrīts,nosālīt nebija paspējuši.

208185. viesis 9.augusts 2006 14:59
0 0 Atbildēt

Cien., tauta! Varbūt lielākie bļāvēji par "čakarēšanu no slēpņa" varētu padalīties ar pārdomām par savām psiholoģiskajām problēmām ievērot CSN? Kur ir problēma ievērot max atļauto ātrumu? Jūtaties muļķīgi, ja nebraucat vismaz +5-10-..?

Pāris ieteikumi:

1. Vajag plānot savu laiku, nevis visu darīt pēdējā brīdī;

2. Padomājiet par to, kāds ir nervu/degvielas u.c. resursu ietaupījums attiecībā pret tām dažām minūtēm, ko ietaupat pārsniedzot ātruma ierobežojumu!

208186. viesis 9.augusts 2006 15:08
0 0 Atbildēt

rgcwtxkmt9729w9 [?] 09.08.2006 14:59

braucot atljauto 90 vietā uz 180 laika ietaupījums ir uz pusi.

208187. viesis 9.augusts 2006 15:10
0 0 Atbildēt

Aciimredzot Tusis un liidziigi domaajoshie ir paarliecinaati, ka CP ir jaastraadaa tikai kristaaltiiro pilsonju labaa, kameer pret paareejiem audzinoshos noluukos var iztureeties kaa pret maksaatspeejiigiem cuukaam,tomeer domaaju, arii perfektajiem shoferiishiem gribeetos, lai pirmkaart tiktu apkaroti biistamaakie CSN paarkaapumi, pie kaadiem rakstaa mineetais jau nu galiigi nav pieskaitaams.

212.93.97.131

Nokia6600/1.0 (3.42.1) SymbianOS/7.0s Series60/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0

208190. viesis 9.augusts 2006 15:34
0 0 Atbildēt

to rgcwtxkmt9729w9...

un ko Tu iesaki tad,ja kārtējais bedrīšu lāpītājs uzstutējis savu 50 un vēsi ēnā ēd pusdiemaizes,jebšu puspiecos vakarā notinies un zīmi vienkārši aizmirsis apsegt?Vai taisnā ceļa Daugavpils-Rēzekne posmā 70 vismaz pāris km garumā hvz kāpēc?Nu neticu,ka vilksies divus vai cik tur km kā zīmē norādīts,pie kam parasti nav arī zimes,kas atceltu ierobežojumu.

Atliek novēlēt visdrīzākajā laikā nonākt situācijā,kad jālido...

208208. viesis 9.augusts 2006 18:23
0 0 Atbildēt

Jā, pie tās pieturas viņi kā rūķi pa mežmalu šad tad ietusē :D

208216. viesis 9.augusts 2006 23:00
0 0 Atbildēt

a lai tik ker un soda, ker un soda ! :D

208293. viesis 10.augusts 2006 11:07
0 0 Atbildēt

Bet kaapeec neviens neuzdod jautaajumu : Kaada vella peec tur ir ziime 70 nevis 90? Visiem ir zinaams, ka visekonomiskaakais (liidz ar to arii ekologiskaakais) aatrums ir 90 km/h un kaa pieraada autotransporta kustiiba shajaa vietaa tas buutu OK! Veel nesaprotamaaka vieta ir Maskavas iela no Rumbulas caur Daarziniem arii 70.... varbuut lai nepaliek nepamaniitas meitenes pie Salaspils memoriaala... ;) nez kur staav meitenes uz Ziepniekkalna ielas :)

Bet policijai droshi vien shii ir tieshi vis biistamaakaa iela kur ir pilniigi nepiecieshama totaal kontrole, kaa veel , piemeeram, ir nenormaali biistama vieta ceļā uz lidostu pie cela paarvada pār Ulmaņa gatvi...

tajaa pashaa laikaa policijas vadiiba atlaujas visus vadiitaajus nosaukt par noziedzniekiem, tachu paameegini nosaukt kaut vienu polcistu par kukulneemeeju, kaut gan fakti ir fakti... :(

Piekriitu: Tusis [?] 09.08.2006 10:40, ja mēs netīrie grēcinieki nevaram pārmest viņiem - lai viņi "baltie tēvijas sargi" soda mūs tikai tad, kad paši būs tīri.

208321. viesis 10.augusts 2006 15:06
0 0 Atbildēt

ekonomiska brauxana 90 un 120 kmh starpibas nekadas, un kadel tad saja gadijuma neietaupit laiku?

vel jau ir tadas lieliskas vietas latvija ka jelgavas soseja, agrak tur lika uz vasaru zimi 100 tagad jau kuro gadu neliek, kadel?

tad vel tur paradijusies visadas zimes 50 70 paris vietas, un ari bez reali redzama iemesla, gajeji ja? nu tad, lai gajeji skatas kur iet, ko, kads nokaves kko kamer pagaidis bridi kad mazak masinas....

ai bet kada jega to teikt, viss jau notiek tikai deel drosibas...

208395. viesis 10.augusts 2006 21:44
0 0 Atbildēt

Normālam auto ar pieciem pārnesumiem ekonomiskākais ātrums ir 65-70 km/h.

208843. viesis 15.augusts 2006 16:25
0 0 Atbildēt

a man po. es tik vaaleeju :)

208887. viesis 15.augusts 2006 20:29
0 0 Atbildēt

to VWfans [?] 10.08.2006 21:44

jebkuram vieglajam auto ekonomiskais rezhims ir 90 km/h.

208888. viesis 15.augusts 2006 20:34
0 0 Atbildēt

Es ta ari nesaprotu kapec policijas a/m butu jataisa "slaloms"

it sviski ja ta "brauc" ra ieslegtam bakugunim un skanas signalu ?

"40. Ja tuvojas operatīvais transportlīdzeklis ar iedegtu mirgojošu zilu bākuguni un ieslēgtu speciālu skaņas signālu,

citiem ceļu satiksmes dalībniekiem jādod tam ceļš."

208900. viesis 16.augusts 2006 8:57
0 0 Atbildēt

arī temats, pārkāpējs ir janotver un viss, tad jau pārtaruksim vispār ķert pārkāpējus, jo tas tak nav droši.. LOHI Jūs esat :p

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti