Lasītājs: 3x3 uz Salu tilta (+ foto) 46

 
10.augusts 2006 9:43

Braucot no darba ap pulksten 20.15 uz Salu tilta virzienā uz Pārdaugavu - nepatīkams pārsteigums - sastrēgums... Tā kā nedaudz par vēlu priekš sastrēguma...



Drusku tālāk pamanu, ka mirgo bākugunis - avārija, kurā saskrējušās 3 mašīnas.





Laimīgi ticis garām, redzu, ka Zaķusalā stāv vēl viena policijas mašīna un vēl 3 mašīnas, kuras uzspēlējušas vilcieniņus...



Nobraucot uz Mūkusalas ielas apļa - vēl 3 mašīnu vadītāji bērnību atcerējšies un spēlējuši vilcieniņus...



Tā teikt 3x3 - vai nav par daudz? Vadītāji, būsim uzmanīgāki un ievērosim distanci un būsim vēl uzmanīgāki, ja ir apgrūtināta redzamība... Šajā gadījumā, domāju, ka avārijās uz tilta daļēji vainojama saule, kas spīdēja acīs..

Nebojāsim sev un citiem brīvos vakarus!

roi
 
Visi komentāri
 
208260. viesis 10.augusts 2006 9:49
0 0 Atbildēt

Pēdējā nedēļa pagājusi vilcieniņu zīmē. 8.augustā ceļa posmā no Berģiem līdz Alfai pretējā joslā bija crash un džeki aizskatoties trīsvagonu vilcieniņu sataisīja. Un līdz Alfai vēl divi crashi. Laikam karstums dara savu.

208261. viesis 10.augusts 2006 9:49
0 0 Atbildēt

iisteniibaa tas ir p|$dec, kas notiek uz ielaam. :) Es pieljauju, ka tas ne obligaati ir vilcieninja peedeejaa "vagona" darbs. Tagad tendence taada, ka visi iedomaajushies, ka joslas mainiit vajag VIENMEER, neskatoties uz to, kur vajag aizbraukt vai kura josla kustas aatraak. Distances ieveeroshana ieguust pavisam jaunu noziimi.

208263. viesis 10.augusts 2006 9:49
0 0 Atbildēt

pilnmēness :)

208264. viesis 10.augusts 2006 9:51
0 0 Atbildēt

ap 19.15. tur bija tikai 2X3 :) tie kas tuvaak centram. un attalums kauka bija jocigs starp abiem vilcieninjiem 50-100m :)

208266. viesis 10.augusts 2006 9:54
0 0 Atbildēt

Jā, Salu tilts ir palicis bīstams uz pārdaugavas pusi.. Vienu brīdi visi baigi ieskrienas,tad strauji bremzē.

208268. viesis 10.augusts 2006 10:04
0 0 Atbildēt

Esmu ieveerojis ka Saliniekam braucot uz paardaugavu viena no aatraakajaam joslaam liidz pat Zakjusalai ir tieshi videejaa un briizjiem pat labaa maleejaa. Jo nez kaapeec visi grib nokljuut tieshi treshajaa kreisajaa joslaa, tad redz ka otraa ir aatraaka atkal metaas uz otro un shitaa visu laiku. Pat esmu piefikseejis ka dazjsh labs kas leekaa no joslas jolsaa stipri veelaak tiek liidz poziicijai kur jau es esmu aizbraucis un staavu tajaa neizbeegamajaa probkaa nobraukshanai uz Muukusalas aplja. Un tur savukaart ir nagli tipinji kas apbrauc to probku liidz "galam"un censhas ieliist priekshaa tiem kas brauc uz muukusalas aplja. Un taadus es nekad nelaizju un nelaidiishu, pat ne smukas blondiines :D

208269. viesis 10.augusts 2006 10:05
0 0 Atbildēt

Viena no papildus nelaimeem shajos vilcieninjos ir arii taa ka jauni auto ar ABS speej nobremzeet krietni aatraak un vecie bez ABS attieciigi ja nav taas distance smuki liek pa dupsi. Es ar shaadu situaaciju reekjinos taadeelj pamataa arii spiezju bremzes pedaali krietni aatraak, lai aizmugureejais kaut vai luurot apkaart spetu pamaniit briestoshaas ziepes.

Par to ka ABS bremzee efektiivaak paarliecinaajos veel ar veco auto, ka viens ar Avensi braucot iekshaa Juglaa no Siguldas aiz kanaala tilta nometa pa bremzjiem un es ar Carinu traapiiju tieshi uz tilta beigaam kur ir taads neliels leciens nobraucot, nu tad ar bija doma ka tuuliit nobuchushu priekshaa braucosho, betnu par laimi tomeer pietika vietas neskatoties arii uz apmeeram 1+ m garo posmu kuraa faktiski deelj taa "leciena" nekaada bremzeeshana nenotika. Taa ari nesapratu kas vinjam lika tik strauji bremzeet - mosh gribeeja remonteet savu miskasti.:D

208270. viesis 10.augusts 2006 10:10
0 0 Atbildēt

pilniigi piekriitu peksim, tur tieshaam daudzi vnk nagla lien priekshaa, nesaprotu ka taadus palaizh... Kaut gan pašam tur nesanaak braukt

208271. viesis 10.augusts 2006 10:13
0 0 Atbildēt

Tas vilcieniņš tur uz tilta kādas >2vas stundas stāvēja, jo probka jau bija kad es braaucu ap 19:20. Pie tam sākumā bija aizņemtas 1,5 joslas, jo tas vidējais autiņš bija samests.

208272. viesis 10.augusts 2006 10:15
0 0 Atbildēt

redz ir daudzi taadi kas palaizj, turklaat dazji pat ir taadi kas palaizj nevis vienu bet 2-3 mashiinas kas tur sastaajaas. Bet ir interesants fakts, tie kas iespraucas tajaa rindaa reti kad palaizj kaadu citu kas tur grib tikt.

208273. viesis 10.augusts 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Nevaru nepiebilst, ka vakar ap to pašu laiku braucot uz Pārdaugavu pa Čaka ielu redzēju 3 novākotus autiņus uz Čaka un Lāčplēša ielu krustojuma, tad uz Krasta ielas bija 3 autiņi viens otram pakaļā, un aiz Akmens tilta arī bija 4 mašīnu karavāna.

Vienīgais izskaidrojums - vakardienas pilnmēness.

208274. viesis 10.augusts 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Kārtējais reklāmas upuris, ABS spēj nobremzēt ātrāk. Aizmirsti. ABS pieļauj veikt manevrus bremzējot, nedomājot par bremzēšanas spēku. Ātrāk nobremzē tas, kam labākas riepas, ar ABS tur ir mazs sakars. Pie straujas bremzēšanas svarīga ir riepas saķere ar segumu nevis ABS vai kas cits. Ja ir labas nedilstošas restaurētās riepas, kam gumija kā no koka, tad nekāds ABS neglābs.

208275. viesis 10.augusts 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Peksim var piekrist, bet pilniigi saprotu tos, kas iekljuvushi straumee ir spiesti ripinaat kreisajaas joslaas. Ja vinji meegjinaatu paarkaartoties pa labi jau laiciigi, visticamaak "propka" vienalga buutu. Vieniigi taadaa gadiijumaa netiktu app|$+| tie, kas jau ilgi staav labajaas loslaas.

208278. viesis 10.augusts 2006 10:29
0 0 Atbildēt

vienmēr kāds tiks app|sts :)

208279. viesis 10.augusts 2006 10:35
0 0 Atbildēt

Nuuu. taa straume tak nebeidzas pie pashas nobrauktuves ne? Tad kaapeec ir nagljakaa visi jaaapbrauc un jaaspraucas iekshaa? tos kas censhaas tikt rindaa laiciigi vinemeer palaizju.

208283. viesis 10.augusts 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Citi steidzas vienmeer :>

208285. viesis 10.augusts 2006 10:57
0 0 Atbildēt

Da es arii steidzos vienmeer, bet taapeec jau nav klaji jaauzliek klucis paareejiem.

208286. viesis 10.augusts 2006 10:59
0 0 Atbildēt

aatruma ierobezhojumu un distances ieveeroshana Latvijaa ir "augstaa" liimenii :D

to pieraada i shiis avaarijas, i diskusijas auto "portaalos" :D

208287. viesis 10.augusts 2006 10:59
0 0 Atbildēt

uculs. mulkjiibas ko tu te raksti. riepas protams ljoti daudz izsaka, bet teiksim, ja ir divi vienadi auto ar vienadam riepaam, tikai viens ir ar ABS, bet otrs bez ABS, tad uz sausa asfalta atrak apsaasies tas kuram ir abs. un tas ir pieradits praksee un testos. tapec neizdoma te divriteni no jauna. tiklidz kaut nedaudz ritenis noblokjeejaas, taa bremzeeshanas celjsh pagarinaas. un bez abs ir jabut baigajam profinjam lai spaiditu bremzhu pedali uz sakjeres-sablokjeeshanaas robezhas.

208289. viesis 10.augusts 2006 11:02
0 0 Atbildēt

nu tur reāli ir 3 joslas līdz pat vienības gatvei, taka tie kas griežas uz Vienības gatvi, mierīgi var pa 3 joslu tik vālēt garām visiem, un tur kur tikai autobusi/troleibusi griežas ir izdalīta 4 nogriešanās josla

208294. viesis 10.augusts 2006 11:07
0 0 Atbildēt

Nu te Šīris sapinās meistarībā. Uz sausa asfalta saki ?

208297. viesis 10.augusts 2006 11:23
0 0 Atbildēt

VPP:

jaa arii uz sausa, vismaz lielaakajai daljai vadiitaaju gadiijumos kad ir ekstreemi jabremzee. Jebkuros citos dziives apstaakljos parasti kaut kaada ieraduma peec bremzes netiek nospiestas ar vajadziigo speeku - kaadeelj ljoti iespeejams bremzeeshans celhs krietni pagarinaas. Man arii bija taada stulba sajuuta ka ar ABS suudiigi bremzeejas kad tiko paarkapu uz mashiinu ar ABS - peec tam secinaaju ka pats lohs nespeeju uzreiz piemeeroties.

208298. viesis 10.augusts 2006 11:23
0 0 Atbildēt

WALA, shearer - vai jums sajega par auto vadisanu ir? Laikam jau Vanaga autoskolas limeni.

ABS dzive (un ari testos) atrak apstajas tikai pie viena nosacijuma - ieminot pedali grida (un velams aizmiedzot acis un skali spiedzot). Ja ir sajega par to, ka pareizi jabremze, ABS diemzel tikai trauce.

Cits jautajums par vecajiem un jaunajiem autiniem ir bremzu un riepu kvalitate - auto ar trumulu bremzem un b/u riepam nu nekadi nespes apstaties tik atri, ka ar disku bremzem un svaigam riepam. Vel jau ari paliek tads sikums, ka auto masa. Esmu redzejis, ka izskatas blodines auto, kas pedeja bridi izdomaja pie mirgojosa zala bremzet, bet nepaskatijas, ka aiz muguras ir fure.

208299. viesis 10.augusts 2006 11:24
0 0 Atbildēt

ABS viennozīmīgi ir jēga. Nesen un brīvībenes kko aizsapņojos (5diena/drausmīgi smaga darba ned aiz mug + ģim prob) un pa daudz sanāca ieskrieties - dabūju mest pa nažiem - apstājos kādus 15cm no priekšējās maš, un dzirdot riepu kaukoņu aiz muguras pamanīju ātri slīdošu audi 80, kurš paldies dievam bija tik saprātīgs, ka ieslidinājās brīvajā pretējā joslā. būkšķis būtu normāls, jo kad viņš apstājās viņa priekša bij apmēram manai mugurai blakus.

Ja šis audi vadītājs lasa šo - paldie liels par Tavu izveicību, labrāt uzsauktu Tev kādu dzērienu, par 5dienas nesarežģīšanu.

208300. viesis 10.augusts 2006 11:27
0 0 Atbildēt

A Finnish car magazine, Tekniikan Maailma, tested a VW Golf V fitted with non-studded Continental ContiVikingContact 3 tires.

Braking distance from 80-0 km/h: locked wheels ABS

dry pavement 45 m 32 m

snow 53 m 64 m

ice 255 m 404 m

en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system

208301. viesis 10.augusts 2006 11:29
0 0 Atbildēt

to apy

nu re kaut bez abs bet ar smadzeneem

blondine tev buutu ar visu abs ievilkusi pakaljaa:)

208302. viesis 10.augusts 2006 11:37
0 0 Atbildēt

"208273. viesis 10.08.2006 10:16

Nevaru nepiebilst, ka vakar ap to pašu laiku braucot uz Pārdaugavu pa Čaka ielu redzēju 3 novākotus autiņus uz Čaka un Lāčplēša ielu krustojuma" - briinos, ka nekur par to iipashi nezinjoja - baigais pasaakums bijis, ja jau 3 auto uz jumta (novaakoti) Chaka un Laahcpleesha krustaa...

208306. viesis 10.augusts 2006 12:46
0 0 Atbildēt

Peksiic [?] 10.08.2006 10:04

Esmu ieveerojis ka Saliniekam braucot uz paardaugavu viena no aatraakajaam joslaam liidz pat Zakjusalai ir tieshi videejaa un briizjiem pat labaa maleejaa. Jo nez kaapeec visi grib nokljuut tieshi treshajaa kreisajaa joslaa, tad redz ka otraa ir aatraaka atkal metaas uz otro un shitaa visu laiku. Pat esmu piefikseejis ka dazjsh labs kas leekaa no joslas jolsaa stipri veelaak tiek liidz poziicijai kur jau es esmu aizbraucis un staavu tajaa neizbeegamajaa probkaa nobraukshanai uz Muukusalas aplja. Un tur savukaart ir nagli tipinji kas apbrauc to probku liidz "galam"un censhas ieliist priekshaa tiem kas brauc uz muukusalas aplja. Un taadus es nekad nelaizju un nelaidiishu, pat ne smukas blondiines

Taas blondiines smukaas pac var pannemt priekssaa!

A tos kabanus lai menti pannem pakallaaa!!!!:D:D:D:D:D

208308. viesis 10.augusts 2006 13:17
0 0 Atbildēt

Šmurguļpuikas tikko dabujuši tiesības, tēlo baigos reiserus un nedomā ar galvu - lūk ir rezultāts. Vajadzētu ieviest vecuma cenzu- tiesības var iegūt ne ātrāk kā 21 gada vecumā!

208314. viesis 10.augusts 2006 13:57
0 0 Atbildēt

tad riceri saaksies no 21 g.v.

208316. viesis 10.augusts 2006 14:20
0 0 Atbildēt

vnk tiesību likšanas eksāmenā nedrīkst būt pieļaujamo kļudu skaits - jo šoferi nedrīkst kļūdīties.

208319. viesis 10.augusts 2006 14:37
0 0 Atbildēt

Nu, uz jūrmalenes jau arī pēdējā laikā ir tradīcija , ka visātrākā izrādās tieši PIRMĀ josla. Īpaši jau virzienā uz Rīgu. Jūrmalas virzienā aiz Babītes jau visi tagad brauc rātni kā bērneļi, jo zin, ka ceļamalas krūmi pilni ar CP radaristiem.

208322. viesis 10.augusts 2006 15:14
0 0 Atbildēt

Nu shtrunts par to, kura josla ir briiva vai kura nebriiva. Galvenais - lai brauc pa to joslu, kuraa ir iepeeries, nevis domaa, ka ir slaloma karalis.

208323. viesis 10.augusts 2006 15:28
0 0 Atbildēt

White_Trash [?] 10.08.2006 15:14

nu nau jau gan suuds.palasi noteikumus

208324. viesis 10.augusts 2006 15:36
0 0 Atbildēt

apy, es to visu zinu. Menti veel nestopee par braukshanu nepareizajaa joslaa. Kad TO saaks dariit, tad varees sagaidiit adekvaatu auto izkaartojumu pa joslaam.

208327. viesis 10.augusts 2006 16:24
0 0 Atbildēt

Padomjlaokos gan uz jūrmalenes toreizējie autoinspektori bija ieviesuši dzelžainu kārtību. Tiesa, viņi gan to nepaveica savu interešu dēl, bet gan tāpēc, lai uz trešās joslas nekad netiktu kavēts kāds čaikā braucošs čekas vai cekas biedrs. Toreiz vietējiem inspektoriem vasarās pat palīdzēja Maskavas miliču bŗigāde ar w-123 mersi. Bet kārtība uz jūrmalenes bija - pa trešojoslu pabraukt tiešam varēja, lai izdarītu tikai apdzīšanas manevru. Masveidā ķēra arī tos, kuri brauca pa otro joslu, kad pirmā bija brīva. Cik nu tajos laikos (1977 - 1986) bija to auto, bet kārtība uz jūrmalenes bija OK. Atļautais ātrums, starp citu, bija 110 km/h, reizēm vasarās ar speciālu elektronisku ierīci zīmes veidā - tas tika oficiāli atļauts pat līdz 140km/h ! Diez vai kād no šodienas jaunajiem autovadītājiem tādu "luksu" jebkad ir piedzīvojis ?

208328. viesis 10.augusts 2006 16:47
0 0 Atbildēt

labs ieskats veesturee!

uz 140 kaads auto tad gaaja? :)

208333. viesis 10.augusts 2006 17:24
0 0 Atbildēt

White_Trash [?] 10.08.2006 15:36

apy, es to visu zinu. Menti veel nestopee par braukshanu nepareizajaa joslaa. Kad TO saaks dariit, tad varees sagaidiit adekvaatu auto izkaartojumu pa joslaam.

drīzāk būs kārtējā gaušanās par CP :D :D :D

208334. viesis 10.augusts 2006 17:29
0 0 Atbildēt

Nu lohi, vienkārši lohi.

208429. viesis 11.augusts 2006 8:56
0 0 Atbildēt

es kādreiz esu vilcis uz 140 ar 2140 moskābeli :)

208432. viesis 11.augusts 2006 9:05
0 0 Atbildēt

Shodien saliniekam atkal atrakcijas. Nez kas bija noticis, bet paardaugavas virzienaa iisi pirms uzbrauktuves no krastenes videejaa joslaa bija viens nospraadzis, tad 100m taalaak otrs vaagjis nospraadzis (izskatiijaas peec nolauzta ritenja) un veel 100m taalaak labajaa joslaa viens bija nospraadzis. taa ka shtopars tur saaka veidoties labs

208585. viesis 11.augusts 2006 15:45
0 0 Atbildēt

un nez cik liela uzmanība atlika raksta autoram vienlaicīgi braucot un bildējot tos krešiņus??? pats varēja vēl vienu vilcieniņu sastumt!!! :):):)

208645. viesis 12.augusts 2006 21:01
0 0 Atbildēt

to 208585. viesis 11.08.2006 15:45

Kas tev teica ka es pats bildeeju?

208695. viesis 14.augusts 2006 10:57
0 0 Atbildēt

Iespējamais iemesls neregulārai plūsmai ir posmu sadures, kas pēc kaut kāda tur remonta ir vēl riebīgākas kā iepriekš. Tur nevar uzstādīt kādu cash-machine? Katru reizi, kad brauc pāri, dabū kādu latu, un tā pamazām sakrājas nauda neplānotam piekares (varbūt pat priekšas un pakaļas) remontam. RIEBJAS!

213243. viesis 7.oktobris 2006 16:19
0 0 Atbildēt

Bez vārdiem....

219304. viesis 30.novembris 2006 15:11
0 0 Atbildēt

:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti