Rekonstruēs tramvaja sliežu ceļus 7

 
14.augusts 2006 9:09

Lai paaugstinātu satiksmes komfortu un drošību, no 14.08.2006. tiks uzsākta tramvaja sliežu ceļu rekonstrukcija Slokas ielas un Kalnciema ielas krustojumā.

Tiks rekonstruēti neapmierinošā tehniskā stāvoklī esošie tramvaja sliežu ceļi krustojuma zonā. Rekonstruējot tramvaja sliežu ceļus, pielietos zemā tipa sliedes, kas guldītas dzelzsbetona plātnes gultnē uz gumijas paliktņa un kuru sānos iepresētas gumijas joslas, tā panākot ērtu, komfortablu un klusu gan auto, gan tramvaju satiksmi, vienkārša sliežu nomaiņu to nodilšanas gadījumā.

Rekonstrukcijas rezultātā samazināsies troksnis un putekļu veidošanās, dinamiskā iedarbība uz apkārtējo apbūvi, kā arī klīstošo strāvu rašanās un to ietekme uz citām komunikācijām. Sliežu ceļu būs iespējams vienkārši savienot ar pieguļošo brauktuves segumu, samazināsies dinamiskā slodze uz tramvaja vagoniem un līdz ar to arī samazināsies sliežu ceļa uzturēšanas izmaksas.

Rekonstrukcijas darbiem nepieciešamais finansējums Ls 324 000 apmērā ir paredzēts pašvaldības 2006.gada budžetā. Darbi tiks veikti 8 etapos no 14.augusta līdz 4.oktobrim. Satiksme tiks ierobežota tikai naktīs no plkst. 22.00 līdz plkst. 6.00. Dienā transporta plūsma tiks organizēta bez ierobežojumiem. Pirmajā etapā, kas sāksies 14. augustā un ilgs līdz 28. augustam laikā no plkst. 22.00. līdz plkst. 06.00 tiks slēgta transportlīdzekļu satiksme, izņemot sabiedrisko transportu, Slokas ielā, posmā no Kalnciema ielas līdz Baložu ielai virzienā no Kalnciema ielas uz Baložu ielu. Tiks organizēts šī posma apbraucamais ceļš.

Lai nogrieztos no Kr.Valdemāra ielas uz Slokas ielu virzienā uz pilsētas centru satiksme tiks novirzīta no Kr.Valdemāra ielas pa Kalnciema ielu, Baložu ielu, Kristapa ielu, Melnsila ielu, Kapseļu ielu, Baložu ielu uz Slokas ielu virzienā uz pilsētas centru. Savukārt, lai nogrieztos no Kalnciema ielas uz Slokas ielu virzienā uz pilsētas centru, satiksme tiks novirzīta no Kalnciema ielas pa Melnsila ielu, Kapseļu ielu, Baložu ielu uz Slokas ielu virzienā uz pilsētas centru.
 
Visi komentāri
 
208675. viesis 14.augusts 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Tās sleides vajadzēja jau salabot uzreiz, pēc tam, kad tās tika "sataisītas" iepriekš. Ja nežēlo savu auto, tad tik min, bet ja tomēt nedaudz piedomā par auto "nelaušanu", tad to krustojumu šķersot (virzienā uz centru) "nesāpīgi", iespējams ar ~ 20kmh. Izvēloties šādu ātrumu, lielākā daļa aizmugurē braucošo var būt ļoti neapmierināti.

208687. viesis 14.augusts 2006 10:34
0 0 Atbildēt

Visus sliežu krustojumus derētu šitā pārtaisīt. Man ceļā uz darbu/atpakaļ ir jāšķērso 4-5 šādi krustojumi - sen apnikusi jau šī piespiedu auto laušana!

208701. viesis 14.augusts 2006 11:18
0 0 Atbildēt

Pētersalas un ganībju dambja krustojumā arī vajag sliedes savest kārtībā. Reizēm braucot autobusā var dzirdēt kā tas ķeras gar sliedēm. Un ar savu auto ar tikai lēnām šķērsoju to vietu. Protams var jau pateikt ka nevajag tik atri braukt, bet tad jau vispar var ielas neremontet un teikt ka jabrauc lenam.

208709. viesis 14.augusts 2006 11:53
0 0 Atbildēt

Cerams, ka beidzot sataisīs KĀRTĪGI, nevis, kā līdz šim, kad nedēļu pēc remonta sliedes atkal 15 cm virs bruģa izlīdušas! Un, runājot par Pētersalas un Ganību dambja krustojumu - es pat nezinu, vai to var vairs saukt par krustojumu, tā drīzāk ir sliežu barjera vai žogs, kam jāpārrāpjās pāri ar visu auto!

208716. viesis 14.augusts 2006 12:19
0 0 Atbildēt

Peetersalas/Ganiibju dambja krustu shkeersoju gandriiz katru dienu, 10 km/h max... blj..[censored] k r i m i n a a l i

208735. viesis 14.augusts 2006 15:00
0 0 Atbildēt

Ls 324 000 par vienu krustojumu? Tur kāds "indriksons" aiz tā visa nestāv ?

208804. viesis 15.augusts 2006 14:16
0 0 Atbildēt

Nu, ja mūsējie varētu kaut kad nākotnē saorganizēt tādu tramvaju līniju izveidi kā Drēzdenē, droši vien daudzi jo daudzi labprātāk brauktu uz darbu ar tramvaju, nevis auto. Miljoniņi jau būs jāieliek,bet tas noteikti atmaksāsies. Strasbūras pilsētas mērs vairākkārt ir novinnējis pilsētas vēlēšanās , jo savulaik ieviesis tur zemās rīdas trambuli. Skaists ,citrondzeltens 6-sekciju zemās grīdas , ātrgaitas trambulis, kondicionēts gaiss - prieks tādā atrasties un vizināties, izjust ātrumu un jaudu. Pilns komforts. Tāds attālums (pie mums) kā no Dārziņiem līdz pilsētas centram mierīgi tiek pievarēts nepilnās 20 minūtēs. Tiesa, biļete gan tur piķo 75 santimus. Rīgā, tiešām, nav ne mazākā vēlēšanās kāpt iekšā augstajā, grabulīgajā Tatrā, kura krustojumus knapi izbrauc ar 5 km/h , un arī tad bieži vien nokrīt štanga...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Velosipēda vadītāja apliecība – bērniem jau 10 gadu vecuma. Kā to iegūt? (+ VIDEO) 4

Bērniem, kas pārvietojas ar velosipēdu, nepieciešams nokārtot velosipēda vadītāja apliecību. Šāda apliecība vai augstākas kategorijas apliecība, piemēram, autovadītāja tiesības, nepieciešama arī pilngadīgām personām, kas pārvietojas ar elektroskrejriteni. Kā iegūt velosipēdista apliecību, un kā sagatavoties eksāmenam? Lasīt vairāk

 

Vidzemes šosejas un Ķekavas apvedceļa posmos palielinās maksimālo atļauto ātrumu 8

No šodienas atsevišķos Vidzemes šosejas (A2) un Bauskas šosejas Ķekavas apvedceļa (A7) posmos tiks palielināts maksimālais atļautais ātrums, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC). Lasīt vairāk

 

Ķīnas autotirgus – 2024. gada marta rezultāti un ražīgāko zīmolu TOP-10 2

2024.gada martā Ķīnā pārdoti 1,690 miljoni automobiļu, ar lielu atrāvienu dominējot vienam pašmāju zīmolam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti